Ta firma to porażka. Ciągle z nimi jakieś problemy. Od pół roku walczę z nimi o zwrot nadpłaty, którą zrobiłem płacąc dwa razy za tą samą przesyłkę przez ich konto i przelewem na rachunek bo nie raczyli odznaczyć że przesyłka była już zapłacona. Odradzam pakowania się w ich permanentne (usunięte przez administratora) DOSYĆ ŻE SĄ WINNI MI PIENIĄDZE TO JESZCZE ŻYCZĄ SOBIE ŻEBYM ZAPŁACIŁ ZA KOLEJNĄ PRZESYŁKĘ. TRZYMAJĄ NAS W GARŚCI BO NIKT NORMALNY NIE ZREZYGNUJE ZE SUBSKRYPCJI W POŁOWIE BO 3000 ZŁ JUŻ WPAKOWAŁEM. ALE OSTATNI RAZ U NICH COKOLWIEK ZAMAWIAŁEM. BANDA ZŁODZIEI. LUDZIE ODRADZAM ZAWIERAĆ Z NIMI UMOWY O SUBSKRYPCJE BO WPAKUJECIE SIĘ (usunięte przez administratora) CZYLI W ICH PUŁAPKĘ.
Właściwie na temat tej " firmy " napisano już chyba wszystko. Jestem prenumeratorem ciężarówek i chcę się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Im bliżej końca serii tym klienci mają bardziej pod górę co skutkuje zaległościami w dostawach sięgającymi 10 nr Podziwiam inwencję w wymyślaniu przyczyn takiego stanu rzeczy a prawda jest taka że firma nie spełnia żadnych standardów prowadzenia tego rodzaju działalności. Mówiąc wprost jesteśmy jako klienci zwyczajnie oszukiwani. Moja ostania uwaga dotyczy zarzucania klientom zaległości w opłatach . Spotkało mnie to kilka razy i w związku z tym mam przypuszczenie że firma nie mogąc spełnić bieżących zobowiązań jako dostawca w taki sposób manipuluje by przerzucić odpowiedzialność na klienta. Jedyna jasna strona to żeńska obsługa BOK która stara się w granicach swoich skromnych możliwości udobruchać klientów. Pozdrawia Panie
Czy pracodawca De Agostini Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Nie wiem czy ktoś to czyta, czy w ogóle wasza firma ma dostę do tego forum, Ale piszę wszędzie gdzie sie da. Napiszę w sktócie, Wy sobie chyba jaja z klientów robicie!!!! Doskonale wiecie że w czasie trwania kolekcj szkoda rwzygnować ze składania, tu kolejne podwyrzki, Na jakiej podstawie?! Np. delorean od 19 numeru po 39,99 z którego jeszcze chyba zrezygnuję, bo duzo niezłożone. Akolejna podwyżka od 60 numeru będzie 44,99 itd??? Żuk druga podwyżka już z 39,99 na 44,99 od numeru 75. Kpina po prostu! Tym bardzie że mieliście czarny tydzień i sprzedawaliscie kolekcję o 30 % taniej. To teraz trzeba na nas odrobić straty, tak? I wisienka na torcie ursus też druga podwyzka z 40,99 na 44,99 od numeru 103, i dosłownie po 2-3 elementy w numerze. Za co ta podwyżka nie mam pojęcia!. Ale znając już waszą politykę firmy, to i podwyżka syrenki, czy optimusa też będzie, tylko trzeba będzie trochę numerów złożyć. A może jeszcze się zdążę załapać na podwyżkę żuka, czy deloreana?, Bo myślę że na ursusie już nie zdązycie mnie w balona zrobić po raz kolejny.
(usunięte przez administratora)
Tłumaczą się że przez kiosk mam zamówić dostałem odpowiedź jużniemozna zamawiać i traktujecie klientów ja chcę zamówić i zapłacić ale gdzie?
Czy pracownicy w De Agostini Polska Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Zbieram prenumeratę audiobajek w kiosku. Jestem przy 51 numerze. Głośnik zepsuł się pół roku temu. Mieli wysłać nowy i nie ma. Dzisiaj pani mi mówi, że jak chcę nowy głośnik to muszę zamówić prenumeratę od początku. Serio?
Firma wysyła dodatkowe rzeczy odpłatnie (w moim przypadku segregator za 20 zł) o których nie ma mowy przy składaniu zamówienia Konsultant stwierdził że mogę otrzymywać inne rzeczy poza zamówionymi modelami dodatkowo płatne czyli np segregator za 20 zł Na pytanie jakie są to rzeczy i kiedy dostane odpowiedział ze nie może udzielić takiej informacji , ponieważ jest to tajemnica firmy Prosiłem o przesłanie harmonogramu wysyłek odmówił .Podsumowanie obciążają konto na kwotę jaką uznają w danym miesiącu za stosowną Złożona reklamacja na dotyczącą uszkodzonego modelu też pozostała bez odpowiedzi. Nie polecam i mam nadziej że kogoś uchronię przed kłopotami .Jeszcze się dowiedziałem że po złożeniu zamówienia płowieniem zadzwonić do nich i zapytać czy coś dodatkowo odpłatnie nie będą wysyłać Paranoja Sprawa się nadaje do rzecznika
Czy w De Agostini Polska Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Ta firma to porażka. Ciągle z nimi jakieś problemy. Od pół roku walczę z nimi o zwrot nadpłaty, którą zrobiłem płacąc dwa razy za tą samą przesyłkę przez ich konto i przelewem na rachunek bo nie raczyli odznaczyć że przesyłka była już zapłacona. Odradzam pakowania się w ich permanentne (usunięte przez administratora) DOSYĆ ŻE SĄ WINNI MI PIENIĄDZE TO JESZCZE ŻYCZĄ SOBIE ŻEBYM ZAPŁACIŁ ZA KOLEJNĄ PRZESYŁKĘ. TRZYMAJĄ NAS W GARŚCI BO NIKT NORMALNY NIE ZREZYGNUJE ZE SUBSKRYPCJI W POŁOWIE BO 3000 ZŁ JUŻ WPAKOWAŁEM. ALE OSTATNI RAZ U NICH COKOLWIEK ZAMAWIAŁEM. BANDA ZŁODZIEI. LUDZIE ODRADZAM ZAWIERAĆ Z NIMI UMOWY O SUBSKRYPCJE BO WPAKUJECIE SIĘ (usunięte przez administratora) CZYLI W ICH PUŁAPKĘ.
Jedna wielka porażka.... Ciągle walczę z opłacona fakturą wysyłam im dowody dzwonie ciągle mam czekać na księgowość aż przeanalizuję... I wiecznie to samo listy ,że nie zapłaciłam czegoś co jest opłacone
Ja mam to samo. Wysłałem przelew miesiąc temu ,dzwoniłem trzy razy,że przelew został wysłany też wysłałem dowód wpłaty,że pieniądze zostały przelane i cały czas widnieje niezapłacona faktura za poprzednią dostawę.śtwierdzam,że po tym jak zreorganizowali swoją działalność jest totalny bałagan
Masakra. Kupowałem audio bajki. Od ponad dwóch miesięcy nie dostaje kolejnych części. Kontakt z firmą beznadziejny, konsultacji nic nie wiedzą i zbywają. Szkoda czasu i pieniędzy. Jak na taką firmę to totalna porażka.
Witam. Czy firma deagoustini zacznie traktować swoich klientów poważnie? Czy dla was jako firmy normalnym jest ze ludzie wydają mnóstwo pieniędzy na prenumeratę a wy nie wiadomo z jakiej przyczyny przerywacie ja i nie wywiazujecie sie. Czy normalnym jest ze infolinia nie działa nikt nie odbiera. Czy normalnym jest ze otrzymuje maile po miesiącu ze nie długo dostanę paczkę z kolejnymi numerami numeru a czekam już 3 miesiące?
Zastanówcie się czy chcecie zbierać kolekcje firma że mnie jaja robi zbieram Ursus C-330 wydałem już 3 500 tys i nie mogę się doprosić nr 58 dzwoniłem po kilka razy kierowali mnie do przedstawicieli i czekam niewiem czy 3 500 mam wyrzucić do (usunięte przez administratora)
Firma tragedia też czekam ponad trzy miesiące na przesyłki. Na infolini nic nie mogą zrobić tylko obiecują i nic z tego nie wynika. Nie polecam.
od trzech miesiecy czekam na ostatnie pieć numerów z elementami figurki ironmana i do dnia dzisiejszego nie dotarły. Na e-maile odpowiada automat . Kontakt z firmą to porażka,min.10 min. czekania na rozmowę która w rezultacie niczego nie zmienia , zadnej konkretnej odpowiedzi. Mydlenie oczu ze e-mail zle podany ,ze na dniach mają do magazynu dotrzeć brakujące numery i przesyłka bedzie wysłana itp.
Nie polecam!!! Złożyłem cały zestaw Iron mana, prosiłem ich o dokupienie osobnych dwóch zestawów bo po gubiłem części i dostałem odpowiedz, że muszę zamówić cały zestaw od pierwszego numeru, szkoda pieniędzy, za drogi interes
Nie mogę uzyskać przesyłek za zapłacony towar do przodu dzwonię na infolinię nie mogą niby nic z tym zrobić ponieważ mam czekać na dalsze numery czekam jusz 3 miesiące i dalej nic infolinia jest po to żeby denerwować ludzi ponieważ nie da się tam konkretnych informacji jakie bym chciała otrzymać po prostu ta firma (usunięte przez administratora) ludzi a puzniej zbywa zostało mi parę numerów do zakończenia i więcej nic tam nie zamienię bo lekceważą poprostu człowieka
Dzień dobry! ukazał się 40 numer serii samochodów z okresu II wojny światowej, moje pytanie : ile numerów pozostało do konca kolekcji i o ile wzrośnie cena następnych numerów. Mam jeszcze uwagę, wszystkie numery telefonów podawane na waszycg stronach internetowych są głuche.
Moje przesyłki już wzrosły o 8zł. Zrezygnowałem z bajek disney i podziękuje. Wole dziecku kupować ubrania i jedzenie niż kupować bajki które go mało interesują. Druga sprawa to kontakt jest zerowy.
Witam miałam prenumeratę farmy otrzymałam do nr 50 i za wszystko mam zapłacone a jestem nękana przez wasz dział windykacji ze mam zaległości. Niby za co. Zgłaszałam już ten problem 2 razy e-mailem i dalej jestem nękana. Nigdy więcej już nic u was nie kupię bo czuję się (usunięte przez administratora) . Wieczorek nawrocka Barbara tel 608652937
Masz doświadczenie w pracy w firmie De Agostini Polska Sp. z o.o. i wiesz jakie wymagania ma szef? Czekamy na Twoją opinię!