Cześć wszystkim :-) Na stronie firmy znalazłam ofertę pracy na stanowisko handlowca do działu obsługi klientów eksportowych z językiem niemieckim. Pracuje ktoś z was może w tym dziale i zdradzi jak tam atmosfera między pracownikami? W ofercie jest napisane, że wynagrodzenie jest adekwatne do wykonywanej pracy. O co chodzi? Jest jakas podstawa i do niej ewentualne premie za wyniki?
Zdecydowaliśmy się na zakup okien ponieważ zależało nam na jakości ponieważ budujemy dom marzeń. Pomimo, iż okna w innych firmach były trochę tańsze postawiliśmy na jakość. Okazało się, że jakość była do momentu wpłaty gotówki. Montaż okien był sprawny niestety na ramach wiele wad przez niewłaściwe zabezpieczenie „pasami”. Zważywszy na fakt ze ramy przykryte zostały listwami przy montażu rolet postanowiliśmy nie robić z tego większej dramy. Szyby natomiast są z ogromem wad takich jak pozostawione włókna, banki powietrza. W każdej szybie jest coś ;mniejsze lub większe. Widoczne wady z paru metrów pracownik który robił oględziny stwierdził ze tego nie będziemy widzieć bo mamy ładny krajobraz. Ilość wad została zbagatelizowania ponieważ jak to stwierdził Państwa Pracownik po jakimś czasie przestaniemy zwracać na to uwagę. Żadne odwołania nic nie pomogły firma uznała ze za to odpowiedzialny jest producent surowca nie oni. Wysłaliśmy wiec pismo bezpośrednio do nich i jak można się domyśleć zostało to odrzucone. Czekamy ponad pół roku na regulacje okien oraz wymianę szyby w której uszczelka wyglada jak wielka fala. Po kontakcie z pracownikiem dostaliśmy informacje ze o nas zapomnieli a szyba którą mają na stanie jest pęknięta wiec odezwa się do nas jak będzie na stanie nowa. Jesteśmy mocno rozczarowani podejściem tej firmy. Uważam, że gorzej trafić nie mogliśmy zważywszy na cenę która nie ma nic wspólnego z jakością.
Dzień dobry , bardzo nam przykro że Państwo jesteście nieusatysfakcjonowani z naszych produktów. Dziękujemy jednak za wyrażoną opinię, jednak nadmieniamy, że nieustannie ulepszamy jakość naszych produktów oraz obsługę klienta. Odnosząc się do Państwa zgłoszenia informujemy, że zostały Wam przedstawione wytyczne zgodnie z Polska normą budowaną - PN-EN 1279-1:2018 które szczegółowo opisują standardy wykonania szyb. Dodatkowo na miejscu zostały przeprowadzone oględziny przez eksperta ze strony producenta szyb zespolonych - skutkiem czego reklamacja została oddalona. Co do kwestii zauważonej wady na profilu zaproponowaliśmy rekompensatę. Pozostaje nam przeprosić za niedogodności. Nasze biuro będzie się z Państwem kontaktować aby uzgodnić dalsze kroki.
Rozumie, że w każdej dziedzinie są jakieś normy i zasady. Natomiast wady są głębokie i pomimo ze przy Państwa linijce „mieszczą się w normie” to są widoczne gołym okiem z paru metrów. Odwołaliśmy się, zrobiliśmy ile w naszej mocy aby móc cieszyć się pięknymi dużymi oknami w naszym domu. Niestety jak państwo wiecie, dostaliście również zdjęcia w każdym oknie dzieje się coś jak nie włókno to banki powietrza. W największej szybie pare takich wad, które jak wie wasz ekspert są widoczne z paru metrów ale „piękny krajobraz nam to wynagrodzi”. ???? Zważywszy na fakt ze mamy ogrom w sobie empatii oraz szacunku do innych zawsze staraliśmy się rozmawiać i ustalać wszystko z Państwem osobiście. Natomiast przez fakt, ze mijają kolejne miesiące a rzeczy które należy wykonać nadal nie są wykonane a Państwa pracownik informuje nas, iż zapomnieliście o dokończeniu pracy za która Wam zapłaciliśmy, kieruje się z prośba tu abyście nie przepraszali za niedogodności tylko wzięli się do pracy. Pozdrawiam
Dodatkowo pozwolę sobie tylko zaznaczyć, że tak rekompensata z Państwa strony pomimo odrzucenia reklamacji była miła. Natomiast papier przyjął nic więcej. Nikogo z Państwa u nas nie było od miesięcy a my nadal czekamy na dalsze kroki. Propozycja padła ale żadnych kroków firma nie podjęła, wiec nie wiem czy przytoczone stwierdzenie jest tu na miejscu.
Jak długo czekaliście na odzew z Drewnoplast S.C.? Oddzwaniają zawsze?
Ma ktoś info jak obecnie pracuje się w biurze u nich? Na stronie mają ogłoszenie, że szukają handlowca ze znajomością j. niemieckiego. Rozumiem, że kontakt jest wyłącznie z klientem niemieckojęzycznym, nie ma wymogu znajomości j. angielskiego? Z tego co widzę to obowiązuje UoP, po jakim czasie dostałabym umowę na czas nieokreślony?
Może kiedyś było gorzej za to teraz jest bardzo dobrze i z pewnością warto tu pracować.
@Artur a na jakim stanowisku pracujesz i co szczególnie ci się tu podoba ?
Czy warto tutaj pracować?
A jak jest aktualnie dla pracownika?
A jak jest aktualnie dla pracownika?
A jak jest aktualnie dla pracownika?
Pracowałem kiedyś w firmie Drewnoplast i powiem ze wcale mi sie tam nie podobało, starszy szef to przemądrzały i chytry na pieniądze człowiek, wiecznie płacze, że pracownicy mało robią, że niskie obroty- chociaż widać, że firma prosperuje całkiem dobrze to jemu ciągle mało.
Perfidna firma. Brak umowy od początku pracy a jak już się ją łaskawie dostaje okazuje się, że kwota niższa niż zostało to ustalone na rozmowie. Poza tym dopiero w trakcie pracy wychodzi mnóstwo rzeczy które były zupełnie inaczej przedstawiane przez pracodawcę na rozmowie kwalifikacyjnej; m. in. limity sprzedażowe, brak spójnego systemu komputerowego, charakter pracy. Atmosfera panującą w firmie bardzo toksyczna. Nie polecam.
Jakie konkretnie różnice zauważyłeś między tym jak wygląda praca w firmie Drewnoplast S.C., a tym jak zostaje ona przedstawiona na rozmowie? Co masz na myśli pisząc o innym niż obiecywanym charakterze pracy?
W takich sprawach to lepiej kierować się na adres firmy gdyż to jest forum pracowników.
Trafnie zauważyłeś, iż jest to wątek, w którym dyskutujemy o pracy w firmie Drewnoplast. Jestem ciekaw, czy Ty pracowałeś bądź pracujesz u tego pracodawcy? Pytam, ponieważ może mógłbym dowiedzieć się od Ciebie, czy warto tam aplikować.
Jako klient byłem zadowolony ze współpracy do chwili zakupu i zapłaty. Przy zgłaszaniu reklamacji - brak kontaktu. Człowiek sam musi wydzwaniać i pilnować a i tak to nic nie daje. Dopiero po interwencji rzecznika konsumenta łaskawie zgłoszenie zostało rozpatrzone i zrealizowane. Niestety usterka się powtarza a procedura reklamacji za każdym razem jest tak samo beznadziejna. I za każdym razem dopiero po interwencji rzecznika coś się rusza.
@Pierwszy i ostatni raz., piszesz o firmie z perspektywy klienta, a znasz może kogoś, kto jest obecnie zatrudniony w Drewnoplast? Zależy nam, by poznać przedsiębiorstwo ze strony pracowników. Na jaki rodzaj umowy można liczyć? Czy pracodawca organizuje szkolenia, zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia pracy?
Umowa ? Jaka umowa ? Po kilku miesiącach, jak się spodobasz to o moE dostaniesz. Szkolenia organizuje, pewnie, takie kilkuminutowe "tu masz, to się robi tak, rób." A jak coś ci pójdzie nie tak możesz liczyć na soczystą wiązankę od szefostwa, a w niektórych przypadkach (na niektórych stanowiskach) od współpracowników, bo to niewiele lepsze towarzystwo w znacznej większości. Pracowałem tam kilka tygodni i nie polecam nikomu , kto szanuje swoje nerwy.
Mam rozumieć, że w początkowym okresie zatrudnienia pracownik nie ma żadnej umowy, która wiąże go z firmą Drewnoplast Zakład Produkcji Okien Jan Mika? W takim razie, w jaki sposób firma rozlicza się z zatrudnionymi osobami? Stawki wynagrodzenia są ustalane bezpośrednio pomiędzy szefostwem a pracownikami?
Wszystko na tzw "gębę". Co tu dużo mówić, nie polecam, i bardzo źle wspominam. Jeden z najgorszych zakładów w jaki widziałem. Jak szybko przyszedłem, tak szybko uciekłem. Dno i 3 metry mułu.
Czy w związku z tym, że pracownik był zatrudniony tylko i wyłącznie na podstawie osobistych ustaleń z szefem firmy Drewnoplast Zakład Produkcji Okien Jan Mika to zdarzały się sytuacje sporne np. w kwestii otrzymanego wynagrodzenia? Miałeś sytuację, że któreś z ustaleń w rzeczywistości wyglądały inaczej? Czy może mogłeś zaufać szefostwu firmy w tym aspekcie?
Beznadziejne podejście do klienta, rodem z PRLu, zakład wygląda przerażająco. Z krótkiej obserwacji po obejściu obiektu, widać że nikt tam nad niczym nie panuje, niewiadome kto jest szefem, każdy do każdego lata ze wszystkim, ogólnie to miałem wrażenie gdy kupowałem okna że to jakiś kołchoz. Gdyby nie żona, poszedłbym do konkurencji. Nie polecam. Sama Veka nie wystarczy aby dotrzeć do klienta..mamy już 2018 panowie..pozdrawiam.
Co powiecie na temat zarobków w Drewnoplast Zakład Produkcji Okien Jan Mika? Czy ich poziom od czasu dodania ostatniej opinii uległ zmianie?
A ja jestem zadowolony i z okien i z obsługi...
Podejscie do klienta rodem z PRL. Osoby odpowiedzialne za wyceny kompletnie nie sluchaja interesantow. Widac, ze to lokalna manufaktura, ktora nie walczy o klientow jak inne firmy. Same okna to VEKA wiec pierwsza liga, ale rolety to totalny bubel w porowaniu z konkurencja.
Beznadziejna obsługa. Chciałem kupić okno bo byłem już wcześniej klientem i wszystkie okna w domu mam z drewnoplastu. Zostałem potraktowany z góry przez panią, dla której ważniejsze było wysłanie maila niż obsługa klienta. Zachowywała się jakby robiła mi łaskę. Pewnie krewna szefa. Znalazłem okno u konkurencji. Będę budować dom ale okien już nie zamówie w tym miejscu. Jakby ktoś się jednak zdecydował to odradzam podchodzenie do pani o ciemnych włosach i niebieskich oczach.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Drewnoplast S.C.?
Zobacz opinie na temat firmy Drewnoplast S.C. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.