Tragedia. NIE POLECAM. Dopóki był tylko coroczny przegląd pieca (pomachanie pędzelkiem 2 minuty i wzięcie za to pieniędzy) niby było ok. Jak piec się zepsuł zaczęły się problemy. Jeżeli już uda się dodzwonić to ma 100 wymówek żeby nie przyjechać. Jak już się umówiłem na konkretny termin i tak nie przyjechał. ZERO kontaktu. Obiecał ze zadzwoni zapomniał tylko dodać czy w tym stuleciu. 5 dni bez ciepłej wody z dwójką dzieci a Pan Zdzisław ma nas gdzieś. Omijać szerokim łukiem.
Niestety nie ma wystarczającej ilości pracowników, nie ma nawet chętnych osób bez doświadczenia, ale za to chętnych do pracy i nauki w tym fachu. Runek pracy na to nie pozwala, a pracy jest bardzo dużo. Jedna osoba nie jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie telefony, których są dziesiątki dziennie. Proszę jeszcze mieć na uwadze, że oprócz serwisów dochodzą nagłe awarie, które zaburzają całą pracę. Proszę zauważyć jak mało jest serwisów i zastanowić się dlaczego tak się dzieje. Bardzo zależy nam na zadowoleniu klientów, ale niestety nie ma wystarczających zasobów do sprostania zapotrzebowaniu. Prosimy o zrozumienie.
Wszystkie te negatywne opinie nie są opiniami o pracodawcy lecz opiniami klienta a firmą, Nie wszyscy klienci są tak wyrozumiali i nie znają pracy serwisanta, ja osobiście chciałbym aby każdy klient był zadowolony ale nasz rynek pracy na to nie pozwala a pracownik z pod Fiampa to żaden pracownik. Ja mam nadzieje że, ci którzy piszą te opinie są sami bez zarzutów. Pozdrawiam Pihulak.
Patrząc na opinie klientów, czy firma nie potrzebuje kogoś na stanowisko do kontaktu z nimi i odpowiadania na ich pytania czy reklamacje? Bo widzę, że tego tu brakuje.
Nie polecam dwa razy dzwoniłam i umawiałam się z Panem ani razu nie raczył poinformować że jednak nie dotrze wogule.
Szkoda słów, ale warto opinie dodać. Brak profesjonalizmu, zgłoszenie reklamacji wykonanej usługi nic nie daje, nie odbiera telefonów, zwodzi klientów, nie poczuwa się do odpowiedzialności za wykonaną pracę. Wiadomo, że nie małe pieniądze bierze. Skończyło się tym ,że mimo aktualnej gwarancji musiałem angażować inna firmę. Polecam omijać szerokim łukiem
Widzę, że piszesz z pozycji klienta firmy Zdzisław Pihulak Firma Handlowo-Usługowa Instel. Rozumiem, że chciałeś podzielić się swoją opinią o tej firmie, ale zwróć proszę uwagę na to, że forum GoWork.pl służy do wymiany spostrzeżeń na temat pracodawców, a nie oferowanych przez nich produktów czy usług. A może ktoś pracuje w tym miejscu i chciałby napisać co nieco na temat tego, jakie widzi plusy i minusy pracy w tym miejscu?
Brak profesionalizmu. Olewanie klienta.Obiecuje ze bedzie a nawet telefonu nie odbiera. Zenada. Dorosly facet a zachowuje sie jakby mial do czynienia z dziecmi...nie polecam nikomu!!!
Beznadziejny kontakt z klientem. Facet obiecuje terminy wizyt, których nie dotrzymuje, nie oddzwania, unika klienta. Nie ma praktycznie możliwości wezwania w razie awarii. Ale na każdym rocznym jak już się pojawi to przeglądzie pieniądze bierze bez wahania. Potem rozpływa się w nicości. Gdyby nie to, że na żarskim rynku nie ma konkurencji już dawno przestałbym sobie zawracać nim głowę. Ma za to dobrego serwisanta, który zawsze stara się pomóc. Niestety nie zawsze ma kwalifikacje i wtedy próbuje skontaktować klienta z szefem. Szkoda tego pracownika.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zdzisław Pihulak Firma Handlowo-Usługowa Instel?
Zobacz opinie na temat firmy Zdzisław Pihulak Firma Handlowo-Usługowa Instel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zdzisław Pihulak Firma Handlowo-Usługowa Instel?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!