Magorex

Żary

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 131 ocen.

Opinie o Magorex

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Magorex

Andrzej

Jak to nie ma umowy o pracę na start?.To jakaś niepoważna firma jak tak robi ?.To kiedy się ją w końcu dostaje-po roku pracy ?.

nika123

W tym roku czekamy na karpiowe albo tak zwane świąteczne bez podziałów na to, kto powinien dostać a kto nie.

ads

Miałem tam iść do pracy jako spawacz. O ciuchach roboczych na start zapomnij, nawet przyłbicy nie było. Szatnia jak slumsy cygańskie, szafki bez zamków, na poczatek nie podpisujesz umowy, tylko wypisujesz jakieś papierki na każdy dzień, pewnie sie chronią w razie kontroli, że robota bez badań. Firma porażka, ale prezesowi pewnie hajs sie zgadza.

Wstyd

@Karolina - umowa o pracę jest - ale to dziś nic niezwykłego. Osoba zastanawiająca się nad podjęciem pracy w firmie, zastanawia się czy będzie miała za co nakarmić dzieci, opłacić rachunki i godnie żyć a nie biedować od 10 do 10. Benefitem, jak nazywasz ubezpieczenie zdrowotne rachunków nie popłacisz.....

Wstyd

W ostatnim czasie w mediach pojawiają się ogłoszenia o pracę - mago szuka spawaczy. Zanim wyślesz papiery, zapoznaj się z aktualnymi stawkami spawaczy jakie obowiązują w firmie na dzień dzisiejszy. Wszystkie stawki netto + staż pracy w mago na stoanowisku spawacza. 0-2lat - 10pln 2-5lat - 12/13pln 5-10lat - 14pln 11-16lat -17pln 17-18lat -20pln Są przypadki że nowy, bez doświadczenia ma na początek 11,50pln, a jak zapytasz o co chodzi jaśnie dyrektora to usłyszysz "takie życie". Do tego premia którą dostaniesz pod warunkiem że w miesiącu nie będziesz ani jednego dnia na L4, w przeciwnym razie tracisz całość Premie spawaczy są średnio na poziomie 300pln. Wielu dobrych fachowców z różnych stanowisk straciło mago w ostatnich miesiącach i wielu jeszcze straci, ale zyska masę ukraińskich pracowników.

Ja

Nawet nie próbować składać CV omijać szerokim łukiem chyba że ktoś jest w desperacji bo firma tylko na takich czeka.Wynagrodzenie śmiech na sali .Nie Polecam wręcz odradzam.

janosik

Wiecie ile można w Magorexie zarobić jako spawacz?

Blacha wypiekowa

Pochwalcie się jakie to podwyżki przygotował nam szanowny prezes. Dostałam 25 groszy podwyżki!! Hurraaa!!! Po tylu latach pracy, soboty, nocki, dostałam w twarz od prezesa i jego podnóżka. To samo z karpiowym. Pracownicy produkcji to ludzie gorszego sortu i nie dostali nic - kolejny rok. No, dostały tylko wierne czopki w wielkiej tajemnicy.

mania

haha

komio

nie wiem co się dzieje ale z ich stroną internetową chyba coś niedobrego się dzieje bo ich zakładka z pracą nie działa, jakiś error - możecie chociaż orientacyjnie powiedzieć kiedy to znowu będzie działać?

putin

Dziś można już śmiało powiedzieć jakie jest podejście naszych "przyjaciół" zza wschodniej granicy do pracy . Leniwce tacy że szkoda gadać. Jak dotąd nie widziałem żeby naszych tak zwalniali jak ich. Z drugiej strony co się dziwić skoro mają w czym wybierać.

xyzzz

Magorex to nic dobrego,, banda oszustów i kłamców!!! Żerujących na cudzych pieniadzach... kuleje górka kuje magorex.. i ta dupodaja jego..

słaby

Naal za mało się widać orientujesz. poszukaj na olxie to rozwiejesz swoją pewność

nn

@ojciec jaka piękna sentencja BRAWO !!!!

ojciec

Głupich będzie zawsze więcej niż mądrych, dlatego magodziad jeszcze istnieje

anonim

(usunięte przez administratora)

A.

Oczywiście, że nie szukają! Hurtowo zatrudnili obywateli Ukrainy. Po co im pracownicy, którzy proszą o polepszenie warunków pracy i płacy jak można zatrudnić tanią siłę roboczą, godzącą się na wszystko. Atutem staje się tu bariera językowa. Pan dyrektor zawsze może udać, że nie rozumie.

nn

Już nie jeden wpis został skasowany chyba Lomax za rzadko tu bywasz. Jasne A że prawda w oczy kole .Pozdrawiam i gratuluje róży,tylko szkoda że ktoś o nas zapomniał,dzięki komu ta róża znalazła się w rękach Pana prezesa,bo to my pracujemy na te super wyniki tej naszej firmy.No to nic ale za to mamy wypłatę jakąś tam.A jak będziemy dobrze pracować a latem będą upały,to może dostaniemy wodę do picia,więc nie ma co narzekać....

A.

Gdzie mój komentarz? Ten porównujący Magorex do obozu pracy? Czyżby prawda kuła w oczy? +100 do wiarygodności tej strony.

nn

Nie warto wyrażać opini o tej firmie,bo i tak usuną.Ale firma jest "SUPER" hehe to żart.Wstyd się przyznać że człowiek tu pracuje.Ktoś trafnie ją nazwał magodziad nic dodać nic ująć

Mariusz Max Kolonko

Poprawność polityczna zagościła nawet na tak szczery portal jakim jest a przynajmniej był gowork.

biuro

"Mocna firma i sporo już działa na rynku. Pracownicy są na ogół zadowoleni z możliwości i korzyści jakie można tutaj osiągnąć, ciągłe podnoszenie umiejętności to jest coś" CO ZA DEBIL TO PISAL PEWNIE BIURO BO KTO INNY KTO JEST ZADOWOLONY??podnoszenie umiejetnosci bahaha ludzie maja juz ta firme w tylku slabe stawki zero podwyzek pan dyrektor juz sciaga ukraincow bo polacy maja go gleboko w tylku

nie wierze

Widze ze najbardziej trafne i soczyste wpisy znikaja na rzecz tych najbardziej zenujacych, wspaniale, brawo... Ciekawi mnie ile was to kosztowało

nono

magorex czy magosex bo po wpisie który został usunięty to raczej to drugie!! Tam jest moc i temperament

obserwator

To już nie magorex - to Magodziad

co

Dokładnie. Jeżeli wymagacie czegoś od pracownika to pracownik wymaga od was. Tym czasem działa to tylko w jedną stronę. Jak pracownik zaczyna upominać się o swoje to słyszy denne teksty typu jak się nie podoba to się zwolnij albo "to idź do domu". Majstrowie w ogóle nie są za swoimi pracownikami i nigdy nie byli. Kpina i brak szacunku. Zacznijcie traktować ludzi jak no właśnie ludzi. Nie tylko wtedy jak wymagacie. Uśmiechami i poklepywaniem po ramieniu rodziny się nie nakarmi

yahoo

Miało być "wtedy prezes dopiero się zainteresuje dlaczego".

yahoo

Pozbylibyście się osoby która nabija wam kabze nie ważne jakim kosztem? Wątpię. Dopóki hajs się zgadza wszystko jest ok. Jak przestanie się zgadzać wtedy prawie dopiero się zainteresuje dlaczego.

ktos oo

nie zdziwie sie jak pan dyrektor bedzie chcial wkoncu wygryz pana prezesa.na zdjeciu najlepiej wychodzi sie z rodzina i ze wspolnikami

biuro

Panie Prezesie R. Górka jak pan czyta co tu pisza ludzie to czas wkoncu zrobic cos zeby pisali inaczej a jak?to bardzo proste niech Pan wkoncu scagnie klapki z oczu cala wine za panujaca atmosfere niechec ludzi do pracy itd ponosi tylko i wylacznie dyrektor.Szukanie oszczednosci w zakladzie hmm bardzo proste pierwsze co ukrocic pensje panu dyrektorowi bo napewno na siebie nie zarabia chowajac sie po kontach i obserwujac ludzi do tego prowadzac mobing plus zastraszaniem i przestac rozbudowywac biuro robiac sztucze etaty totalnie zbedne.a kogo to jest zaklad??bo Pan Dyrektor twierdzi ze to on nam placi z jego pieniedzy?a nie Pan Panie Górka?dostal udzaly i nagle sie zrobil nowobogacki a zapomnial jak sam smigal w roboczych ciuchach.Czas sie zainteresowac Panie Górka swoim zakladem bo dzieje sie zle!morale pracownikow sa beznadziejene panuje totalna nieche do pracy co za tym idzie to wiadomo "robota sie nie kleji" i prosze pamietac ze za marna premie 200zl nikogo nie skusi pan dyrektor zeby zapierdzielal na 200%.proponuje wkoncu porozmawiac z pracownikami osobiscie oczywiscie bez udzialu pana dyrektora ktory jak zawsze przekreca wszystko.

waldek

praca jest ok ale dyrektor zakładu traktuje ludzi jak niewolników wiecznie mu coś nie pasuje,chodzi po zakładzie i na ręce patrzy jak jakiś kat nawet zwykłe Dzień dobry ciężko mu odpowiedzieć,placa wiadomo najniższa chyba że będzie mu się w tyłek wchodzić

Ha

Rafał co Ty wiesz o życiu?

???

Czerpak z treści twojego komentarza wynikają dwie kwestie - 1) pytasz jak tu jest; 2) piszesz jak tu jest. Zastanów się w końcu

bolo

Dokładnie. Jak wszędzie. Są tacy którym się wydaje że najpierw płaca później praca

bolo

Oj chyba ktoś pomylił firmy. Tu piszemy na temat magorex żary

kapitan żbik

Te komandos! I co przyjęli cie ?!

maczo

Polecono ci firmę i nie wiesz co dalej robić? Rusza się cztery litery ze stołka, idzie się na Pienińską 11 i tam się wszystkiego dowiaduje.

kulis

PRACA super brygadzista w porządku

bobek
@kulis 14.07.2015 19:42
PRACA super brygadzista w porządku

Który brygadyzista?

szybki
@kulis 14.07.2015 19:42
PRACA super brygadzista w porządku

A dyrektor do rany przyłóż

hol

Praca super

anonim

(usunięte przez administratora)

KOT

zgadzam sie

jasio pukawka

Patrząc na umiejętności posługiwania się językiem polskim co niektórych można stwierdzić, że pan Górka podjął ogromne ryzyko przyjmując ich do pracy. Bo jeżeli takie samo mają podejście do pracy jak do sklecenia jako takiego zdania to pożal się panie Boże. Choć jak to mówią - jak nie do pióra to do łopaty

kapitan żbik

te komandos.... myślisz, że kunice ją jedyną miejscowością na świecie. a może masz globus kunic z zaznaczona stolicą ciechocinek hahahaaaaa

kulis
@kapitan żbik 07.06.2015 22:26
te komandos.... myślisz, że kunice ją jedyną miejscowością na świecie. a może masz globus kunic z zaznaczona stolicą ciechocine...

ją jedyną to pewne że jesteś ze socjalnych baraków dla ciebie to pewnie stolica hahahaha

jo
@kulis 07.07.2015 13:25
ją jedyną to pewne że jesteś ze socjalnych baraków dla ciebie to pewnie stolica hahahaha

jest git

komandos

jak mnie przyjmą to mu nogi z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] powyrywam pewnie mieszka w Ciechocinku- Kunice

hann

Trzeba zrobić porządek z tym żałosnym mistrzem h.m uświadomić szefem jak on traktuje ludzi kobiety.wyzywanie,poniewieranie itp

Darianna

Ja się dziwie, że tam jeszcze nie wpadła jakaś inspekcja pracy! Tzw. czas próbny jest niczym innym jak pracą "na czarno". Praca względnie ciężka, płaca niska...

były

Ostatnio przyjęli 30 na czarno a zastało 2 i też cholera wie ile wytrzymają u złodzieja... Zamówienia na tysiące wózków, a pracownik jak zarabia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tak tyle zarabia...

goofy

nie dam ci rade spróbuj gdzieś indziej

Monix
@goofy 20.04.2015 17:20
nie dam ci rade spróbuj gdzieś indziej

Ok dzieki

Monix

Witam proszę konkretną opinie czy można się tam zatrudnić?

kuba

siwy najpierw naucz się poprawnie pisać, nie rób błędów,a potem zabieraj głos. Masz do czynienia z pracownikami Mago, a jednocześnie piszesz że to nieroby i nic nie umieją zrobić, najgorsza firma, to po co korzystasz z ich usług, Sam sobie przeczysz, ale skoro robisz takie błędy to pewnie jesteś debilem do potęgi. Ja pracuję w tej firmie i jestem zadowolony, bardzo zadowolony.

siwy1999

Ja mam doczynienia z magorexem i moge jedynie stwierdzić że to nieroby, pijaki, nic nie umieją zrobić, hamy i wgl najgorsza firma jaka istnieje

janek

Slyszalem, że pracownice tam są zniewazane słownie i jakies tam typy mówią im teksty np: "zrob mi laskę". Tak to jest jak patologia zaklada firmy.

Zostaw opinię o Magorex - Żary

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Magorex