Odradzam Internet w tej firmie !!!, przerwy w dostawie świadczenia usług dostępu do internetu ostatnio permanentne i to w czasie największego zapotrzebowania. Zgłaszanie awarii pozostaje bez słowa komentarza, po prostu wysyłasz SMS'a i nic, kompletnie nic się nie dzieje . Problemy z siecią tłumaczone modernizacja sieci odbywają się bez uprzedzenia (no może dwa powiadomienia na kilkanaście wyłączeń było) Wezwania do przestawienia zapłaconych faktur, mimo ich wcześniejszego terminowego regulowania - wygląda tak jakby kompletnie nie mieli pojęcia i systemu sprawdzania kto zapłacił a kto nie, i tylko nękają również płacących. Nie wspomnę że na podłączeni Panowie umawiają sie na określoną godzinę a przybywają 1,5 godziny później i nawet nie ma słowa przepraszam, ten kompletny brak poszanowania czasu i klienta jest widoczny później na każdym etapie współpracy. Reasumując - ODRADZAM tą firmę. Niezadowolony klient.
A z jakiej usługi korzystasz? Może udało Ci się już wyjaśnić sytuacje? Bo mnie interesuje internet a chyba oni będą mogli mnie podłączyć do sieci bo z netii wimax już mi sie nie chce korzystać.Za drogo i za wolno.
moje relacje z KBT również nie należą do najcieplejszych. Realizowana usługa nie spełnia zakładanych założeń. Dwie złożone reklamacje pozostały bez żadnej odpowiedzi. Reasumując: Nie polcam nikomu firmy KBT
Uwaga na ta firme, oglasza sie jako prawny spadkobierca KB Telekom, ale KBTelekom jest w upadlosci i syndyk odzyskuje majatek, tak wiec KBT Sp. z o.o. niedlugo pozyje. UWAZAJCIE [usunięte przez moderatora]