Ludzie z którymi miałem styczność zachowują się jak pozbawione rozumu(usunięte przez administratora) Pomimo mojej dokumentacji i swoich zaniedbań w kwestii wyjaśnienia sprawy podnoszą swoje roszczenia. Gdyby rzeczowo wyjaśnili moją przewinę i zrobili to w odpowiednim czasie to nie spoznilbym się z oplaceniem o 1dzien. Wysyłając pisma prawne próbują wywolac strach w kliencie i tym samym przykryć swoją niekompetencję. Parking opłaciłem w aplikacji ale jak się okazało naliczyla mi opłaty za inną strefę Warszawy. To kosztowało mnie 300 zł, stres i wątpliwa przyjemność obcowania z durnym urzędnikami ZDM.
Ile można zarobić na początek w ZDM, po jakim czasie można awansować w tej instytucji i od czego jest uzależniona ścieżka awansu ?
Jak Klikowo i rodzinnie to chociaż niech dbają o siebie a nie jak ten odyniec z recepcji . Fitness, Basen .Sama karta na lenia nie wystarczy .
instytucja nieprzyjazna mieszkańcom, dba tylko o to jak napełnić sobie kabzę
instytucja nieprzyjazna osobom niepełnosprawnym
cale ZDM to jedna wielka klika(usunięte przez administratora)
Dziewczyno od słów "Zarząd Dróg Miejskich Wydział obsługi klienta - Płatne Parkowanie" dostałem oczopląsu....litości - raz wystarczy
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Zarząd Dróg Miejskich Wydział Obsługi Klienta - Płatne Parkowanie?
Kandydaci do pracy w Zarząd Dróg Miejskich Wydział Obsługi Klienta - Płatne Parkowanie napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.