Niestety wielki minus.Nie polecam i naprawdę są lepsi dilerzy np savona. Po zakupie totalna zlewka,nie ma sie nawet komu poskarżyć na serwis ,bo kierownictwo ma to gdzieś. Wszystko trwa u nich wieczność, i nie staraj się upominac bo to nic nie pomoże. A może i zpowolnić .Mimo że sprzet na gwarancji to opieszałosć niesamowita. Zgłosisz awarię i nie licz że sprawa załatwiona. Jak nie będziesz dzwonił i dopominał się to oni na pewno nie zadzwonią. A może się samo naprawi . Wielki niesmak ,że w tych czasach i za takie pieniadze taka firma jeszcze funkcjonuje . Myslą że chłopka mozna doić bez konsekwencji. To już nie te czasy.
Niestety brak wiedzy w tej firmie jest na porzątku dziennym przyjeżdzając po części sprzedawca mając dane pojazdu z katalogu nie jest w stanie dobrać odpowiedniej części w dodatku marże w tym punkcie bardzo wysokie dużo lepiej opłaci się zamówić w Kaliszu gdzie jest dużo taniej lub u konkuręcji duży minus za obsługę w sklepie.
Czy urlop w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe A.R. Chmielewski sp.j. Andrzej Chmielewski & Ryszard Chmielewski jest płatny 100%?
Niestety wielki minus.Nie polecam i naprawdę są lepsi dilerzy np savona. Po zakupie totalna zlewka,nie ma sie nawet komu poskarżyć na serwis ,bo kierownictwo ma to gdzieś. Wszystko trwa u nich wieczność, i nie staraj się upominac bo to nic nie pomoże. A może i zpowolnić .Mimo że sprzet na gwarancji to opieszałosć niesamowita. Zgłosisz awarię i nie licz że sprawa załatwiona. Jak nie będziesz dzwonił i dopominał się to oni na pewno nie zadzwonią. A może się samo naprawi . Wielki niesmak ,że w tych czasach i za takie pieniadze taka firma jeszcze funkcjonuje . Myslą że chłopka mozna doić bez konsekwencji. To już nie te czasy.
Witam. Jeżeli to prawdziwy komentarz a nie konkurencji to zapraszam do firmy na rozmowę. Nie przypominam sobie żeby któryś z naszych klientów wyjechał z niezałatwioną sprawą ale może faktycznie coś przeoczyłem. Zapraszam ponownie napewno rozwiążemy Pana problem.
Niestety brak wiedzy w tej firmie jest na porzątku dziennym przyjeżdzając po części sprzedawca mając dane pojazdu z katalogu nie jest w stanie dobrać odpowiedniej części w dodatku marże w tym punkcie bardzo wysokie dużo lepiej opłaci się zamówić w Kaliszu gdzie jest dużo taniej lub u konkuręcji duży minus za obsługę w sklepie.
Jakie są warunki zatrudnienia w Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe A.R. Chmielewski sp.j. Andrzej Chmielewski & Ryszard Chmielewski?
W ubiegłą sobotę miałem grubszą robotę w mojej winnicy. Chodziło o wyrównanie gruntu w międzyrzędziach. Wcześniej zakupiłem ciągnik DeutzFahr w firmie AR Chmielewski w Kleczanowie. W ramach dobrej współpracy handlowiec, Pan Daniel P. zaproponował mi pomoc w moim zadaniu. Od firmy otrzymałem pełną pomoc sprzętową oraz merytoryczną i techniczną. Pełen profesjonalizm Pana Roberta (usunięte przez administratora) Z działu technicznego, który poświecił mi cały dzień, od 8 do 20…Brona aktywna włoskiej firmy Maschio wraz z siewnikiem APV zrobiła resztę. Jestem naprawdę mega zadowolony z wykonanej roboty i polecam wszystkim tą firmę. Dla mnie 5*
Witam, odradzam serwis Deutz Fahr od firmy A.R. Chmielewski z Gozdu. Jak dla mnie jest ich zakres obowiązków powinien zakończyć się na handlu. Jeśli chodzi o ewentualny serwis to oceniam go poniżej jakiejkolwiek krytyki.
Odradzam kupna Zetora w Kleczanowie ,kompletny brak wiedzy na temat ciagnikow w serwisie,Zetor po zakupie, wiele usterek z którymi serwis w Kleczanowie nie daje sobie rady,naprawa wykonana w innym serwisie,główna usterka,nie usunięta przez 4 miesiące.Pan Andrzej Chmielewski ,brak profesjonalizmu,zasłania się Kaliszem który klienta tez ma głebok gdzieś.Wszystko jest fajnie kolorowo przy zakupie potem klient to chyba wróg nr1.JESZCZE RAZ ODRADZAM SERWIS Z KLECZANOWA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
Panie Piotrze w momencie kiedy usterka jest wymyślona przez klienta i nie zauważona przez żaden serwis w którym Pan był ( a był Pan w kilku) przez Producenta oraz rzeczoznawcę nie możemy jej naprawić bo jej nie ma.
Najgorsza firma i serwis nie polecam sprzedają traktory niby dobre ale tylko jak jest gwarancją potem wszystko się psuje a jak zgłasza się problem na gwarancji to niechca naprawiac
Traktor jak każde urządzenie mechaniczne ma prawo się popsuć. Właśnie po to jest gwarancja producenta. Nie przypominam sobie żebyśmy komuś nie naprawili traktora tym bardziej w okresie gwarancji. Jeżeli ma Pan jakikolwiek problem z traktorem zapraszamy.
Mimo że ciagnik jest na gwarancji koszty wymiany czesci ponosi firma ale za przyjazd serwisu właściciel ponosi koszty . Nie rozumiem skoro jest na gwarancji koszty powinna w 100 procentach ponosić firma tym bardziej ze reklamacja została uznana
Jakie macie szkolenia w pakiecie ?
Widzę, że jest tutaj sporo opinii klientów firmy ale pracownicy raczej się nie wypowiadają, szkoda. Niestety nie widzę żadnych ofert pracy firmy, stąd moje pytanie - może Wy wiecie, czy nie prowadzą obecnie rekrutacji?
@Wads Ale nie rozumiem jaki związek z opinią o pracy ma taki wpis?
deutz fahr agrolux 65: układ chłodzenia nie nagrzewał się do wymaganej temperatury, dodatkowo nieszczelność chłodnicy. Problem był zgłaszany parę razy w czasie trwania gwarancji. Nie naprawiono usterek a po okresie gwarancyjnym powiedziano że nie odnotowali żadnej reklamacji. Moje sugestie dla PPHU A.R. Chmielewski Sp. jawna inż. Andrzej Chmielewski & Ryszard Chmielewski: zacznijcie szanować klientów, nie starajcie się wepchnąć im produktu na siłę po czym udajecie że Was nie ma. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: nie daliście mi wyboru ocenić inaczej, nie znam atmosfery, lepiej poprawcie swoją stronę
@Halina, napisz proszę coś więcej. Przed czym ostrzegasz? Nie bardzo rozumiem Twój komentarz. Kto jeszcze zna firmę od strony pracodawcy? Jaka jest atmosfera wśród pracowników? Jakie godziny pracy? Większość wcześniejszych opinii pochodzi od klientów firmy, dlatego opinia pracownika byłaby szczególnie cenna.
Nie polecam !!! Tragedia , badziew i totalny brak profesjonalizmu !!!
Witam wszystkich jesli chodzi o serwis to w 100% go polecam ludzie znaja sie na żeczy wszystkim nie dogodzi a klijent a klijent to rórznica.
Witam, chciałbym ostrzec wszystkich przed zakupem ciągnika Deutz Fahr od firmy A.R. Chmielewski, która jest dilerem Deutz Fahr Polska z Jackowa. W 2014 roku kupiłem od nich nowy ciągnik Deutz Fahr 315, z którego praktycznie od nowości wyciekał płyn chłodzący co zgłaszałem serwisowi. Na pierwszym przeglądzie po 90 motogodzinach mechanicy zdecydowali, że traktor trzeba zabrać do serwisu na co czekałem ponad miesiąc. Okazało się, że jest pęknięta tuleja silnika. Na naprawę musiałem czekać kolejne dwa i pół miesiąca. W międzyczasie prosząc dwa, trzy razy w tygodniu szefa serwisu o naprawę felernej maszyny. Po przepracowaniu 200 motogodzin nastąpiła kolejna awaria. Mianowicie na biegach pełzających 1 i 2 prędkościomierz pokazuje 0,1, a wyświetlacz pokazuje N – co oznacza bieg jałowy. W tym czasie piszczy sygnalizator dźwiękowy wskazujący awarie. Poza tym taktor wibruje na dużych obrotach. Uważam, że może być to usterka sprzągla lub skrzyni biegów. Zgłosiłem tą awarię przy przeglądzie przy 300 godzinach, to jest w lipcu, bez odzewu ze strony serwisu. We wrześniu zadzwoniłem ponownie do serwisu, żeby ponownie coś z tym zrobili. Obiecali przysłać mechaników, którzy po dłuższym czasie przyjechali i wymienili poduszki zawieszenia kabiny, co praktycznie nic nie pomogło. Stwierdzili, że resztę awarii muszą usunąć na miejscu w serwisie, na co nie mogłem się doczekać mimo wielokrotnych próśb telefonicznych. W grudniu postanowiłem więc wybrać się do Rzecznika Praw Konsumenta, który napisał pismo o odstąpienie od umowy. Po tej interwencji serwis zabrał traktor do naprawy 21.12.2015. w marcu 2016 roku kierownik serwisu stwierdził, że to nie jest awaria i z tym brzęczkiem można sobie jeździć. Nie mogąc nic zrobić wybrałem się do prawnika, który w jakiś sposób interweniował w mojej sprawie. Po moim zapytaniu serwisu 17.06.2016 co dalej w mojej sprawie kierownik odpowiedział, że to jednak jest awaria i Włosi za wszelką cenę postanowili ją usunąć, ale w dniu 20.06.2016 zbiera się gremiu
Kierownictwo nie szanuje klienta Pni Tenderenda Kierownik sprzedaży , Pan Rembacz Dyrektor jeszcze gorzej nie polecam firmy w Kleczanowie.