Dzień dobry. Dnia 20 stycznia 2022 r. zakupiłem w firmie G&P Focus Sp. z o.o. skaner REFLECTA x66-Scan. Aktualnie ten właśnie skaner przestał skanować klisze małoobrazkowe. Po włączeniu tej opcji skaner się zawiesza. Mogę w tej chwili skanować tylko klisze dużego obrazka 60x60 lub 60x90. skanowanie dużego obrazka też nie jest takie jak wyglądało w opisie skanera (nierównomierne doświetlenie kliszy). Nadmieniam też, że po wpłacie 1089,99 zł. (dn. 20 stycznia 2022 r). za skaner oczekiwałem jeszcze ok. 2 tygodnie na dostawę. Na początku skaner skanował poprawnie zarówno mały jak i duży obrazek. Proszę o radę, co mam zrobić w tej sytuacji. Z poważaniem Wojciech Łuczak z Krakowa
Wiesz co aktualnie dzieje się w firmie G & P Focus Sp. z o.o.? Podziel się z nami tą wiedzą i dodaj swoją opinię.