Nie polecam osobiście sklepu internetowego... Zapłaciłem za część do rowery z góry... Dostałem część nie tą którą zamówiłem.. Zadzwoniłem i usłyszałem, że to ludzki błąd. Jutro wysyły prawidłowe zamowienie... Czekam ale część nie nadchodzi. Dzwonię i okazuje się, że nie została do mnie wysłana. Ten sam człowiek informuje mnie, że to ludzki błąd... To przecież takie normalne... Mam już dość tej firmy, może solidnej ale pracownik jest beznadziejny. Nie polecam jako kupujący w sklepie internetowym. Pozdrawiam
Niestety muszę się zgodzić ze swoimi przedmówcami. Dwukrotnie byłem zmuszony (naprawy gwarancyjne) do korzystania z usług powyższej firmy, i dwukrotnie praca była wykonana nie tak jak powinna. Za pierwszym razem był to damper który po 2 miesiącach użytkowania padł, wrócił z serwisu gwarancyjnego w niewiele lepszym stanie z informacją że te typy tak mają (później oddałem dampera do naprawy odpłatnej w innym serwisie i okazało się że jednak jest inaczej, wystarczyło się trochę przyłożyć). Druga sytuacja miała miejsce niedawno - hamulce do naprawy. Jasno w zleceniu serwisowym zostało podane co z nimi nie tak, po powrocie z powyższego serwisu okazało się że kolejna naprawa została wykonana "na pół gwizdka", część rzeczy naprawiona, część pozostawiona bez zmian. Sezon rowerowy ucieka, ja nie mam już siły szarpać się z nimi o kolejne naprawy i tracić kolejne tygodnie. Niestety pozostaje mi tylko naprawa odpłatna na własny koszt. Być może serwis ODPŁATNY który oferuje Harfa działa sprawniej, ale jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne to niestety Panowie nie dają rady...albo najzwyczajniej im się nie chce albo lepsze pieniążki mają z napraw pogwarancyjnych... Problem tkwi w tym że użytkownik końcowy nie ma najmniejszego wpływu na to że to oni dokonują napraw gwarancyjnych. Niestety, NIE POLECAM powyższego serwisu.
Serwis rowerowy w firmie Harfa jest jednym.z najlepszych miejsc we Wrocławiu, posiadają odpowiednie narzędzia wiedzę i doświadczenie i nie spotkałem się z robotą na półgwizdka. Z drugie stronyj jak Pan pisze szukał pomocy u innych fachowców, ale dalej oczekuje że naprawia to w Harfie.
Po przeczytaniu tych informacji mogę stwierdzić jedno że są b. drodzy a że robią dobrze to fakt.
Super obsługa, składałem rower na podzespołach Sram. Rower został dokładnie wymierzony, pozycja została dobrana przez fachowców.. jeszcze nigdy nie czułem się tak obsłużony:) polecam!
Zostawiłem swój rower z linką przerzutki która wypadła z manetki . Prosiłem by ją zamocować wewnątrz manetki ponownie . Serwisant uciął linkę (co za lewus) i stwierdził, że nie mają części i oddał mi rower ze zwisająca linką. Rower za 25 kafli. Miałem ochotę dać mu w pysk. Prosiłem, by zadzwonił jeśli będzie trzeba. Nie zrobił tego. Teraz muszę wymienić linkę z pancerzem oraz manetkę. Harfa jest najbardziej niekompetentnym serwisem. Nastawieni są liczenie kasy . Zlekceważyli mnie i więcej tam nie pojadę. Wy omijajcie ich z daleka. Co za skandal. Więcej tam nie pojadę.
Panie Pawle, prosimy nie rzucać oszczerstw w stronę naszej firmy. Zgłosił się Pan do nas z już zepsutą manetką (Shimano)z prośbą o próbę jej naprawy. Zależało Panu na czasie, żeby spróbować to zrobić w ten sam dzień, spełniliśmy Pana oczekiwanie. Przy przyjmowaniu roweru został Pan poinformowany o tym, że naprawa może się nie udać, ponieważ może być uszkodzony mechanizm w środku. Po oględzinach stwierdzono wyrwanie gniazdo na główkę od linki. Aby to stwierdzić, konieczne było wydobycie linki, która się zakleszczyła w manetce, należało ją obciąć, aby dostać się do środka. Został Pan informowany telefonicznie, że nie ma możliwości naprawy manetki oraz, że montaż nowej linki nie ma sensu, ponieważ gniazdo jest trwale uszkodzone. Ponieważ jesteśmy przedstawicielem marki Sram, produktów Shimano mamy niewiele, podaliśmy Panu adres sklepu we Wrocławiu, w którym taką manetkę mógł Pan kupić, nie skorzystał Pan, a my ją zamontujemy w ten sam dzień. Dodam, że nie były naliczone żadne opłaty za próbę naprawy Pana manetki, mimo, że poświęciliśmy na to czas (około 40 minut), więc skąd stwierdzenie "Nastawieni są liczenie kasy" ? Pisanie anonimowo oskarżeń, że ktoś Panu zepsuł rower przez nasz serwis, jest oczernianiem dobrego imienia firmy Harfa-Harryson i proszę mieć na uwadze, że może nieść to za sobą konsekwencje prawne. Pozdrawiam Marcin Rybczyński Serwis Harfa-Harryson
Harfa to najgorsza firma. Zleciłem im naprawe mojego amortyzatora i wedlug prawa maja 2 tyg na naprawe. Czekam juz miesiac i nadal nie wiem kiedy odzyskam swoj sprzet. Naprawa nie jest wielka i powinna zajac co najwyzej 2h. Nie polecam. Jak masz naprawic rower to lepiej isc do Pana Staszka do stodoły niz im zlecic nawet napompowanie koła, bo i z tym sie tydzien nie wyrobią . Nie wspomne o tym ze jak w koncu sie dodzwoniłem, to mi rzucili słuchawką. Omijajcie tych **** szerokim łukiem!!! MOCNO nie polecam!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.