Opinie o Anna Wieczorek Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anulka w Dojazdów

Ewa

Polecam zakupy przez Internet super pomysł i doskonała obsługa

Izabela Nowy wpis

Widzę, ze ostatnio pojawiły się tutaj tylko opinie osób, które robiły zakupy w przedsiębiorstwie Anulka. Ja akurat bym chciała się dowiedzieć czegoś o możliwościach zatrudnienia. Czy jest tam szansa na jakiś staż, żeby nauczyć się zawodu? Dajcie proszę znać, jak to wygląda.

kasiulka Nowy wpis
Klient

Sklep świetnie zaopatrzony.Mięso i wędliny świeże i panie potrafią cienko kroić.Szybka obsługa na kasach.Przyjemne nowe półki.Z minusów- wywalanie całego magazynu na sklep,trudności w przejściu,ma się wrażenie ,że wszystko napiera z każdej strony, szczególnie da się to odczuć przy nabiale i makaronach,do tego panie na magazynie ciągle się śmieją zamiast wyładować te palety.Do tego rozmowy personelu o chorobach,zgonach,sposobach antykoncepcji (2 razy), jakieś niesnaski,szemrania jeden na drugiego-litości.To wszystko słychać z boku jak się jest klientem.

Karolina Nowy wpis

Czy Anulka zatrudnia kogoś do obsługi sklepu internetowego? Doradźcie mi w kwestii zarobków- jakich można się spodziewać?

Ewa

Polecam zakupy przez Internet super pomysł i doskonała obsługa

Ewelina Nowy wpis
Były pracownik
@Ewa

Nie ma się co cieszyc bo niedlugo nie bedzie potrzeby zatrudniac ludzi Poza tym tam jest taka rotacja pracownikow że szkoda sobie zawracac głowy starajac się o prace Pracownikow los nikogo nie obchodzi liczy sie tylko biznes, kasa

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Anzelm

Jestem pracownikiem firmy i chcę powiedzieć, że tak dobrego pracodawcy daleko trzeba byłoby szukać

Kim
Były pracownik
@Anzelm

Ha,ha,ha

ROb
Klient

Witam. Przychodzę do tego sklepu od lat- nie dla tego że jest tam bardzo duży wybór., lecz dla tego że panowała tam miła atmosfera (Co powoli się zmienia na niekorzyść). Dużo racji w Pana słowach! Brak kultury , szacunku i wulgaryzmy są domenątej pani ,, mała blondi" Niestety klient dużo widzi i dużo słyszy, zwłaszcza stojąc w długiej kolejce po mięso. Ciągłe śmiechy i głupie rozmowy dochodzące z magazynu to zazwyczaj standard! Przykre że właściciel i kierownik nie reagują w takich sytuacjach

przedstawiciel
Klient

Witam. Należę do licznego grona przedstawicieli handlowych współpracujących z tym sklepem regularnie i niestety zapewne jak większość kolegów i koleżanek po fachu mam wątpliwą przyjemność odwiedzać ten sklep w zasadzie z jednego, jednak bardzo kluczowego powodu. Osoba obsługująca przedstawicieli i koordynująca zamówienia mówiąc delikatnie chyba nie wie co to dobre wychowanie i szacunek do innej osoby. Trudno jest pojąć skąd w tak małym człowieku tak dużo arogancji, chamstwa i złości. Wbrew pozorom w branży spożywczej pomimo silnej konkurencji rynkowej jednak są pewne przecieki i informacje które krążą nawzajem pomiędzy firmami i niestety na temat jakości obsługi przedstawicieli handlowych a nawet naszych kierowców dostawców, którzy muszą stawić czoła z panią ważną blond nie są zbyt pochlebne. Dla wielu z nas w zasadzie wiek nie pozwala aby zniżać się do tak niskiego poziomu, z drugiej strony trzeba zrobić swoje i aż się prosi o ostrą reprymendę słowną. Podstawą dobrej współpracy pomiędzy partnerami handlowymi zawsze powinny być dobre relacje międzyludzkie. Gdyby nie dyrekcja, która wymusza odwiedziny i target z tym sklepem dawno by mnie już tam nie było. Wzywam do wszystkich współpracujących do kilkudniowego bojkotu tego sklepu w imię wymuszenia szacunku, kultury i obsługi na poziomie. Zastanawiająca jest bierna postawa kierowniczki w tej kwestii o właścicielce nie wspominając. Mam nadzieję, że mała blondi weźmie sobie do serca tą informację i dokształci się z podstawowych zasad współżycia społecznego. Na szczęście w sklepie są jeszcze inne panie z którymi można zamienić parę ciepłych słów i jak człowiek z człowiekiem pożartować. Dziwny sklep

4
zawiedziony klient

Robię zakupy w tym sklepie kilka razy w tygodniu i długo się zastanawiałam nad wystawieniem opinii temu sklepowi gdyż wiele już tam widziałam i słyszałam. Jednak w dniu dzisiejszym potwierdziło się po raz kolejny, że obsługa sklepu ( poza chyba jedną osobą, która jest pozytywnie niemal zawsze nastawiona do klienta i która potrafi okazać trochę kultury i empatii) pozostawia do życzenia. Chcąc się zapytać o dostępność ( nabiał) nie było kogo zapytać (usunięte przez administratora) tylko jedna osoba o której wcześniej wspomniałam wykładała towar i powiem szczerze, że nie miałam odwagi i śmiałości jej zapytać gdyż poprostu bałam się jej reakcji. Pytanie czy w sklepie jest jakiś kierownik, który mógłby zrobić szkolenie obsłudze sklepu jak powinno się z klientem postępować w czasach kiedy konkurencja jest duża. Na plus przemawia fakt, że sklep bardzo dobrze jest zaopatrzony, ceny umiarkowane, na plus dodatkowo czasami są promocje.

1
Karolina

Robię zakupy przez emala w Anulce super wszystko świeżutkie i świetna obsługa byle tak dalej. Powodzenia

janusz
 Rekomendacja

Wszystko jest w tym sklepie OK oprocz jednego(usunięte przez administratora) ,a sa wszedzie ,ja rozumiem ze musza wypakowac towar itd........ ale trzeba sie rozgladac i ustepowac klijentowi ,a ja wczoraj miałem przypadek ze dwa razy ekspedjentak prawie weszła na mnie ja nie miałem gdzie sie usunac bo miedzy regałami niema za duzo miejsca a ekspedientka widzac kupujacego nie powinna sie do niego zblizac a ci dopiero na niego napierac mozna to rozwiazac wystarczy rozmowa z personelem bo w tym sklepie wszystkie rozwiazania oprocz tego sa bardzo dobre ,aby tak dalej

Kinia

Rewelacja co za pomysł z tymi zamówieniami przez internet brawo. Życzę dużo siły i sukcesu

PAWEŁ

TEŻ ROBIŁEM PRZEZ INTERNET POLECAM

Cecylia I

Pierwszy sklep internetowy w naszej okolicy marketanulka.pl . Dbałość o klienta na najwyższym poziomie. Super ceny, super zakupy, świeżutkie warzywa i owoce.Polecam

Rb

Dziś masakra. Niby zalecenia w związku z pandemią a w sklepie więcej personelu niż klientów. Nie zachowują żadnych odległości, wszędzie wózki z towarem, przez co jest ciasno. I klienci oraz personel w bardzo bliskiej odległości. Tylko nagrać i udostępnić do mediów.

1
Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Anna Wieczorek Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anulka?

Czarna mamba
@Pytanie

W tym sklepie od zawsze panuje fajna atmosfera, super personel zawsze pomocny.

1
Czarna mamba

Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalnosci personelu i kulturą osobistą oraz zaangażowania właścicielki marketu za postawę jaką prezentuje w zaistniałej sytuacji jaka panuje w kraju. Wszystkie sklepy w okolicy powinny brać przykład i stosować się ściśle do zaleceń Ministerstwa Zdrowia. Z mojej strony mogę powiedzieć że jestem za aby dzieci zostały w domach w czasie kwaranntany. związanej z korona wirusem.

Zostaw merytoryczną opinię o Anna Wieczorek Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anulka - Dojazdów

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Anna Wieczorek Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anulka
4/5 Na podstawie 6 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kocmyrzowska 264
    32-010 Dojazdów
  • NIP: 6782617828 REGON: 351535255
Anna Wieczorek Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Anulka