Zawsze będę wracać do Pana Mariusza i polecać wszystkim szybko cena ekonomiczna gorąco polecam ????
Jestem stałym klientem Tomar właściciel mega sympatyczny usługi na najwyższym poziomie nie ma sztucznych kolejek /Polecam/
Podczas montażu radia uszkodzony został schowek z roletą, auto też miało mieć wymieniony przekaźnik wycieraczek. Pieniążki pan sobie zainkasował za fikcyjną wymiane, a potem stój kliencie na autostradzie w deszcz. I jeszcze adaptacja sterownika, to już w ogóle jakieś zmyślanie bajki jakie to trudne i wgl. Musi kogoś ściągnąć, żeby to zrobił. Wtedy policzy X2. A inny zakład zrobił to od ręki. Liczy się kasa i sztuka.
Naprawa była wykonywana w komorze silnika i miała być mocno ekonomiczna i szybka część najlepiej używana ze złomu życzenie inwestora i tak się udało zrobić po przejechanych kilometrach w aucie zepsuł się schowek i wiele innych i usterek trzeba napisać złośliwy komentarz oczernić itp można było pojechać do serwisu poczekać klika tygodni zapłacić 10 razy więcej być zadowolonym
80 zł za wymianę manetki kierunkowskazu -> zdjęcie obudowy kierownicy i dwie śrubki. Nie zniżyłem się do poziomu mechanika, żeby dyskutować na ten temat.
Jeżeli to było takie proste patrząc na ręce pracownika to mogłeś samemu sobie wymienić i nie złośliwie komentować
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.