Pomimo zakupu biletów przez internet kilka dni wcześniej kierowca firmy Sioła Trans nie zatrzymał się na przystanku w Krościenku nad Dunajcem, spóźniłam się na pociąg w Krakowie Właściciel w trakcie rozmowy telefonicznej zbagatelizował sprawę.
Pan kierowca bardzo niemiły i nieuprzejmy, nie odpowiada na dzień dobry, ma minę jakby był w tej pracy za karę. (trasa Szczawnica- Kraków)
Super, że nigdzie nie zamieścili info, że dziś nie jeżdżą. Ludzie czekają jak (usunięte przez administratora) na przystanku, bo wielmożni państwo z ST z Januszkiem na czele nie byli na tyle litościwi, żeby poinformować swoich potencjalnych klientów o tym, że dziś akurat mają ich w głębokim poważaniu. Langowski podał przynajmniej jakiekolwiek info na Facebooku o zawieszonych kursach, Sioła natomiast woli udostępniać posty jakichś gównianych restauracji.
Kierowca wpuszcza najpierw osoby bez biletu a te które mają już wcześniej kupiony bilet w kasie, muszą czekać. Bardzo dziwne. Na zwróconą mu uwagę w tym temacie kierowca zareagował niegrzecznie ????(relacja Kraków - Szczawnica 09.04.2022 r.)
Zwykle jest dwóch. Zmieniają się.
W firmie panuje ogólny choas. Mało kto wie za co odpowiada. Wszystko wykonana po najmniejszej linii oporu. Firma słynie z tego że jej usługi są przeciętnej jakości a uczciwość właściciela hmmmm jakby to powiedzieć nikogo nie obrażając. Może tak nie powierzyłbym nic. Po prostu człowiek bez zasad. Liczy się tylko kasa i to aby pracownik turał jak wół. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Uważajcie na te miejsce pracy. To nie jest dobra droga.
Coś dzieje się teraz w firmie?Podpowie mi ktoś jakie są szanse na pracę i jaką umowę firma proponuje?
@Monika a to praca w niedzielę jest stosowana dla pracowników jako kara? Ale za co?
w dniu 29 .10 .2019 w Krzeszowicach winien wasz kierowca odjechać z przystanku dworzec o godzinie 15,15 ,a odjechał trzy minuty wcześniej --należy chyba nauczyć kierowców ,,by nie odjeżdżali wcześniej, bo robi się ludzi w (usunięte przez administratora) ---czekam na waszą reakcje
10.08.2019 wyjazd z dworca głównego kraków 9:45, do szczawnicy. Kierowca do pasażerów podczas wsiadania pojechał z tekstem CO ZA TŁUMOKI I DEBILE, SZYBCIEJ, SZYBCIEJ BO NIE MAM CZASU.... to się po prostu w głowie nie mieści kto tam pracuje.....
Niestety jeżdżą wredne (usunięte przez administratora) ktòre w niedziele muszą pracować za karę. Też dyżuruję w niedzielę a nie jestem taka wredna niewiadomo czy się można odezwać. Klient pyta czy są zniżki odpowiedzi brak bilet sprzedany na 2 osoby . Torby wewalcie z tyłu. Tu mi nie będziesz siedział cytat. Chora głowa wyprzedzanie jazda jak z pyrami. Krakòw _ Szczawnica express. Następnym razem jak trafię na takiego świra to nagram te wywijasy na drodze. Niestety nie było innego busa. Za to dziś wracałam didi trans daje 5 gwiazdek.
Jest mi przykro, że tak mało przewoźników jest między Krakowem a Szczawnica. Dramat. Rzuca tym zlomem tak, że wymiotować się chce. Nie ma sensu jeździć na akord, lepiej jechać wolniej a odwieźć ludzi bo nie jesteśmy ziemniakami żeby nie można było siedzieć a podskakiwac. Mam nadzieję, że szybko będzie nowy przewoznik. Nie, nie polecam.
Żałuję, że na forum pracowniczym piszą jedynie klienci. Może słyszał ktoś o pracy w firmie?
23.02.2019 r. godz. 9 min 20. Relacja Kraków Główny - Szczawnica. Przewoźnik Sioła-Trans. Bus brudny, zaniedbany, z cuchnącą baraniną tapicerką. Szyby zachlapane błotem. Przednia szyba przetarta tylko wycieraczką, co w zasadzie uniemożliwiało prawidłową ocenę sytuacji na drodze. Pozostałe szyby uniemożliwiające „widzenie świata”. Po wejściu do pojazdu wrażenie pobytu w ciemnym karawanie. Kierowca chamski, nieprzyjemny, wręcz agresywny. Brudny z unoszącym się wokół siebie odorem. Odmówił włożenia ciężkiej walizki do bagażnika. Odmówił zatrzymania się na przystanku z którego odległość do uzdrowiska w Szczawnicy do którego jechałam była najmniejsza. Podczas całej trasy Kraków-Katowice rozmawiał o zakupie samochodu przez telefon. Ten telefon to czymś lepkim był przyklejony do jego dłoni. Bus podczas gwałtowniejszego hamowania wyraźnie zbaczał z drogi. Z podwozia dochodziły dziwne odgłosy świadczące o fatalnym stanie technicznym pojazdu. Sioła-Trans to porażka. Upodlenie pasażera, zagrożenie dla jego zdrowia i życia. Kierowca krótkim „spier…j” odmówił podania nazwiska.
Nie polecam, zawsze spóźniony, nie 5 nie 10 a czasami nawet 30 minut.
witam, byłam dzisiaj pasażerką przewoźnika Sioła Trans relacji Kraków -Szczawnica godz 16:10 Na rondzie w Krościenku N/D pan Kierowca skierował się do Szczawnicy , mijając wjazd do rynku podeszłam grzecznie i powiedziałam ,że chciałam wysiąść w Krościenku ,pan stwierdził ,że mam bilet do Szczawnicy i jechał dalej, odpowiedziałam ,że chciałabym wysiąść w Krościenku .Pan bardzo się zdenerwował i oburzony niegrzecznie odpowiedział,że mogłam się wcześniej namyślić ,że nie będzie zemną dyskutował itp.Poczułam się jak intruz , kupiłam bilet za 22 złote nie jechałam za darmo , potrzebni są bardziej kulturalni kierowcy.
Kierowca z tej firmy jest arogancki, niemiły dla pasażerów, nie kontroluje emocji.Dokad będziemy tolerować takie traktowanie za własne pieniądze?.Nie ma na to rady i nie można eliminować "takich" pracowników i pozwalać im na poniżanie ludzi? Jestem zbulwersowana kierowca z dnia 25.03.2018.
Auto jedzie jak traktor, wlecze sie przez cała drogę pomimo spóźnienia. Zero komfortu, tragedia
NAJGORSZY PRZEWOŹNIK JAKI ZNAM, PROSTACKIE ZACHOWANIA KIEROWCÓW.
Kierowca wogole nie grzeje,drzwi są nieszczelne wiec wieje. W autobusie jak w lodowce Koszmar
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.