Zachęciłem się promocją na spodnie Hardy II (ponad 100zł różnicy w stosunku do innych sklepów) i to był błąd. Zamówienie nr Nr: 6022, zamówienie złożone 30-12-2021. Dostałem informację że spodnie będą dostępne w lutym. Na początku lutego udało mi się dodzwonić i dowiedziałem się że przesuwa się dostawa na marzec. Z obawy o to że dostawa może się w ten sposób przeciągać z miesiąca na miesiąc, zdecydowałem się zrezygnować z zakupu. Mija już 16 dzień roboczy po zrezygnowaniu z zakupu rzeczy, której nawet nie dostałem i zwrotu pieniędzy nie ma. Dzwoniłem już wiele razy, moja sprawa jest kojarzona, niestety za każdym razem słyszę że "te pieniądze powinny już do mnie dotrzeć" że to jest "dziwna sprawa" i że zaraz przelew powinien dotrzeć" co nigdy nie następuje. Było już mi zapewniane że informacja o moim zwrocie jest "zapisana za czerwono na kartce" i były mi obiecywane konkretne dni kiedy zwrot ma dotrzeć, niestety nic nie dotarło. Jestem zmęczony dalszym kontaktem i dalszymi pustymi zapewnieniami że dostanę zaraz zwrot (prawie 700zł) za spodnie. Jestem zmuszony w dniu jutrzejszym wysłać pismo przez rzecznika z postępowaniem przedsądowym i koniecznością zapłaty odsetek po upływie terminu na piśmie (zgodnie z ustawą) oraz zgłosić sprawę na policję. Aktualizacja z dnia 08/03: wciąż nie mogę dostać zwrotu. pan Arkadiusz, właściciel, po kolejnym upomnieniu się o zwrot pieniędzy, znów zapewnił że "sprawdzi czy zwrot został wykonany" i wciąż nic z tego nie wyniknęło. Kolejne wiadomości pan Arkadiusz przestał czytać a moje pieniądze zostały po prostu przywłaszczone. Sprawa jest już w toku na policji, zgłoszone przestępstwo oraz sprawa do wydziału konsumenta, nie rozumiem sensu i celu odwlekania tego zwrotu, jest to kompletne nieporozumienie i psucie nerwów a sprawa i tak jest z góry przegrana dla sklepu w przypadku dalszego braku zwrotu..
Zamówiłem buty ,które do dzisiaj widnieją na stronie sklepu,a dostałem wiadomość po kilku dniach, że towar niedostępny i realizacja za dwa tygodnie. Bałagan mają u siebie. Nie polecam .
Miałeś kontakt z kimś z obsługi klienta przez telefon, mail czy jakiś chat na stronie? Jak to się zakończyło, odpuściłeś czy zgłaszałeś to gdzieś?
Ja czekam juz 3 miesiace na kurtkę , zgłosiłem sprawę na policję. nie polecam, to (usunięte przez administratora) !!!
Serio, policja przyjęła takie zgłoszenie xD? Myślałem, że takich spraw nie przejmują ze względu na niską szkodliwość czynu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?
Zobacz opinie na temat firmy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!