BUDIMEX

Poznań

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 41 ocen.

BUDIMEX
3 41 6 1

Opinie o BUDIMEX

Henry

Czy tak dobrze się pracuje, że tak rzadko piszecie? Czy firma potrzebuje ludzi?

Obiektywny
@Henry 15.08.2018 21:03

Hania daje 4 litery Zmyslonemu. Ten niedorozwój umysołowy bieze zajebistą kasę. (usunięte przez administratora) z tej firmy.

r

Sędziowie w uzasadnieniu wprost wskazali, że koncern Budimex S.A. wiedział, że zarówno firmy Artura M. nie miały żadnej zdolności do budowy autostrad, a więc były typowymi „słupami” rozdającymi zlecenia podwykonawcom z zamiarem kierunkowym nierozliczenia się z nimi. Zdaniem sędziów, zarządzający Budimex S.A. wiedzieli o przestępstwie realizowanym przez „słupa” na szkodę podwykonawcy.

Bodo
@r 22.09.2018 15:32

Ciekawe co będzie dalej w tej sprawie. Narazie chyba nic.

Tedy

Generalnie to wszystkie firmy wymagają dobrej pracy i za to płaca!!!

Gregor

Czy firma dba o pracownika na wyjeździe?

@Jarek
@Gregor 19.04.2018 18:12

Tak dba. Harujesz do upadłego, od rana do wieczora, bo niby co innego możesz robić w delegacji.

Administrator

Czy ktoś może opisać, jak teraz przedstawia się firma na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Poznań.

anonim

jak oni tam płacą na godzinę , czy akord , przejazdy w swoim zakresie ,czy budimex zapewnia transport i jak wygląda sprawa z urlopami,

Maciej
@anonim 17.12.2010 12:21

"Budimex ciągle ogłasza nabór pracowników do Niemiec" Dlaczego? ano dlatego że dostajesz zatrudnienie i pensję w kraju a do Niemiec jedziesz po prostu na delegację, czyli jesteś frajerem lub dojną krową, inni się z ciebie śmieją pracując u Niemca mają 3-4 razy tyle co ty. Oczywiście Budimex na zagranicznym kontrakcie nie kasuje tyle co na polskim, ale ty dostaniesz pensje polską...

xxx exportowiec
@Maciej 09.11.2013 14:13

Chcesz mi i innym.powiedziec ze niemiec zarabia 5400-7000 netto minimum???czytam te wypociny madrusiow roznych i smiac mi sie chce

Gosc
@Maciej 09.11.2013 14:13

Bzdury opowiadasz-zaden Niemiec nie odbiera 3-4 razy np.1800 euro na reke bo musialby zarabiac 5400lub 7200.Jak chcesz sproboj zatrudnic sie w Niemieckiej firmie na prefabrykacji.Zycze powodzenia

anonymous
@anonim 17.12.2010 12:21

Wszystko legalnie bez oszustwa,czarno na bialym wraz z urlopami,przejazdem i zakwaterowaniem nieodplatnie,fakt zazwyczaj jest to minimalna stawka brutto moze troche wiecej zalezy co potrafisz.1800 fachowiec zarobi,10 godzin max zalezy gdie trafisz.Ale sa firmy co placa troche lepiej trzeba poszukac,pracownikow brakuje wiec mozna zawsze cos ugrac

Gut

Witam. Mam wyjechać do Niemiec z Budimex na prefabrykaty. Oferują mi przez pierwsze 3 miesiące okresu próbnego 1500-1600 euro netto. Praca po 10 godz dziennie, od pon do piątku+ soboty. Zapewniają wyjazd, zjazd i zakwaterowanie, oraz odzież robocza. Czy można im w to wierzyć?? Proszę o odpowiedź osób które miały z nimi do czynienia

pracownik exportowy
@Gut 24.11.2017 22:00

Oczywiscie ,to dostaniesz w kazdej frmie bez problemu na prefabrykacji.Fakt ze zarobki wieksze sie skonczyly ale w mniejszych firmach mozna zarobic i ponad 2000.

Marta

@Maciej czyli pracując w Niemczech z firmą BUDIMEX dostaje się umowę polską i pensję w złotówkach? Ale rozumiem, że przed wyjazdem potencjalny pracownik jest o wszystkim powiadomiony? To w takim razie decydując się na pracę zgadzacie się na takie warunki.

Gosc
@Marta 14.03.2018 12:03

Jestes oddelegowany-umowa polska-podatek w Niemczech,wyplata w euro ubezpieczenie socjalne w Polsce

Były pracownik

W tej firmie da się zarobić tylko trzeba robić 300 godzin miesięcznie!

Marta

@Gut a skąd wiesz o tym, co firma BUDIMEX? Już jesteś po rekrutacji i to zostało Ci zaoferowane? To myślę, że jeżeli firma chce zawieźć pracownika to powinno to być prawdziwe. Możesz jedynie dopytać jak wygląda zakwaterowanie.

xxxx-exportowy
@Marta 08.12.2017 14:26

Daj spokoj,jesli masz odrobine pojecia to nie za 1600...i po 10 godzin do tego soboty .w kazdej innej firmie na start masz 1800

Marta

@Gut skoro się nie wypowiadają to chyba będziesz musiał zaryzykować. Daj nam oczywiście znać jak dojedziesz do pracy i czy zapewnienia od firmy BUDIMEX się sprawdziły. I jak dojedziesz na miejsce to namów kolegów, żeby się dzieli swoimi wrażeniami na forum, bo w ten sposób mogą komuś pomóc w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy za granicą.

Ema

Jakie zarobki na kontrakcie w niemczech na prefabrykacji?? Warunki mieszkaniowe, zjazdy itp

Gut

Tak Marta. Byłem na rozmowie u nich w Poznaniu, i to co napisałem powiedział mi Pan z biura. Mówił że mają około 10 kontraktów w Niemczech, zakwaterowanie może się różnić w zależności gdzie trafimy. Zjazdy co 3 tyg na weekend, bądź co 6 tyg na tydzień w zależności w jakiej części Niemiec pracujemy. Szkoda że nie wypowiadają się osoby które pracują, bądź pracowały dla Budimex w Niemczech

Marta

@Ktos czyli rozumiem, że jak ktoś szuka miejsca, gdzie może sobie dorobić do emerytury to BUDIMEX to dobre miejsce. Zatem czy jest ktoś tu taki, kogo to przekonało i będzie aplikował?

Ktos
@Marta 03.10.2017 11:06

Nie wiem duży zasób laziorow jest z Nowego Sącza i okolic Ale widziałem już ogłoszenie po ukrainsku mnie zarobki okolo 3300 za 23 dni robocze po 10 godzin na delegacji nie interesują także pozdrawiam

Marta

@Ktos czyli mimo tylu wad poleciłbyś pracę w firmie BUDIMEX? A na jakim stanowisku pracowałeś? Bo nie odpowiedziałeś na pytanie, a ofert pracy jest sporo: http://www.budimex.com.pl/pl/kariera/oferty-pracy i dobrze byłoby się dowiedzieć czegoś na temat któregoś ze stanowisk?

Ktos
@Marta 11.09.2017 13:50

Jako cieśla szalunkowe dla ludzi po piedziesiatce polecam

obywatel

Idę sobie o rano a oni się już tłuczą. Jest niedziela :D, Kraków. Wrocławska. Chciałem tych pracowników podkablować bo chodzą notorycznie po piwo do sklepu. Gdzie jest BHP, przecież nie można tego tolerować, gdzie nadzór!!!

Marta

@Ktos czy pracowałeś na którymś ze stanowisk http://www.gowork.pl/praca/budimex-;pr? Czy oprócz nadgodzin coś jeszcze było nie tak według Ciebie w pracy w BUDIMEX? Osoby składające CV na powyższe stanowiska może to zainteresować.

Ktos
@Marta 08.08.2017 11:38

Tak dojazd do pracy okolo 10 godzin tygodniowo premie uznaniowe praca trzeciego maja bo PAN dyrektor może jechać mieszkanie w hotelu bez kuchni dwie soboty w miesiącu obowiązkowe A poza tym bardzo przyzwoita firma

Ktos

Fanatycy nadgodzin w marcu miałem 255 godzin A teraz padła propozycja pracy 3maja bo szkoda jechać na jeden dzień do domu także polecam cichym samobójców chcącym się wykończyć po cichu

Kermit

Do Wszystkich chętnych do pracy na kontrakcie.. Firma bardzo dobra tylko omijacie jednego kierownika Marka P który obieca co tylko chcesz a i tak sie z tego nie wywiązuje. Oszust kłamca skluca ludzi i nigdy nie mam pieniędzy. Nie polecam tego kierownika. Robi problem ze zjazdami do domu. Kto robi robotę to nie zjeżdża a kto trzyma palec w d..... kierownika to moze jeździć co tydzien

gosc

chyba Cie sut piecze i jeczcze o tym nie wiesz.Do 3000 tys netto MAXX

zainteresowany

Ile może zarobić kierownik budowy w kubaturze? Czy pułap powyżej 6000 - 7000 netto jest mozliwy?

rob

Witam z moich obserwacji wynika ze firma dąży do stopniowej redukcji metodą selekcji finansowej (bardzo trudno o zmiane stawek , coraz wiecej godzin czytaj wymagan , umowy czasowe z trzy miesiecznym okresem wypowiedzenia ) czy to sa tylko moje spostrzezenia ?

beata

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA NA STANOWISKO SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH Rozmowa zaczyna się dwoma testami. Pierwszy logicznego myślenia trwa 15min pytania: 1) Pewną pracę wykonuje 8 osób w 5 dni ile osób jest potrzebnych do wykonania tej pracy w ciągu pół dnia, 2) przeliczanie jednostek 3) 2/3 ceny to 600zł ile wynosi cała cena, 4) 100 znaczków dziennie wysyłamy 85 listów dziennie po ilu dniach będziemy mieć zapas 220 znaczków.5) 10h produkujemy 80 aut ile produkujemy przez 15min, 6) jaka jest prędkość gdy mamy podany czas i odległość. Druga część trwa 45min i dotyczy znajomość przepisów VAT w przykładach np. mamy podane daty wystawienia faktury i mamy podać obowiązek VAT-u, powtórzcie sobie zasady metody kasowej, NKUP. Księgowanie zdarzeń gospodarczych na podanych kontach (z użyciem kont teowych) FV, PZ, kaucja. NIE MOŻNA UŻYWAĆ KALKULATORKA, CO WYDŁUŻA CZAS ROZWIĄZANIA ZADANIA. WAŻNE: firma zewnętrzna która przeprowadza pierwszą rekrutacje (ETAP I) nie wspomina, iż nie ma miejsca docelowego pracy (bo przecież pracujesz na terenie budowy, która defa kto nie musi być w Twoim miejscu zamieszkania, jedna inwestycja to 2-3 lata i zmiana miejsca pracy) a budowy są na całym województwie w którym mieszkacie. dodatkowo nie ma delegacji i nie zwracają za dojazdy. Budimex widzi to tak, że jedziesz od poniedziałku do piątku na miejsce a w weekend do domu. mi to się nie podoba ale zostawiam to waszej ocenie. powodzenia

zniesmaczona
@beata 19.07.2016 21:02

Tyle zachodu i tańca pawianów, żeby zarabiać potem 2500 - 2800 netto i pracować po 12 h???!?!

Moni
@beata 19.07.2016 21:02

beata A jakiego rzędu wynagrodzenie można wynegocjować?

Bibi

7 EUR na godzinę w tym od 9 do 12 godzin za ochłapy. 7 EUR x8 godz =56 a za nadgodziny i diety które się należą bo jestem oddelegowany to będzie jakieś 50 tyś euro.Wystarczy sprawę założyć w Niemczech Kancelarię już znalazłem Niemiecko-polską teraz tylko łatwie dokumenty umowy i do dzieła.

niepokorny

witam obecnie jestem pracownikiem tej firmy ale lipa zaczyna sie dziać po pierwsze 2 kierowników na jednym kontrakcie stary sprawdzony i drugi nie do robiony co kombinuje jak koń pod górkę co kilka razy został wywalany za kombinowanie na innych werkach. dzisiaj dostałem wypłatę gdzie za ten sam okres co wcześniej zarąbali mi 150 euro wrąbali na kierowcegdzie same dojazdy z ludzmi to jest od godziny do 2 godzin za darmo dla firmy , bez żadnego dodatku no i jak praca w godzinach nocnych dzisiaj zaczynam z nimi walkę nie pozwolę by mnie okradano to jest kontrakt w hamm

zabiegi

cieśla budujący schody jednobiegowe w pozytywie bądź negatywie oraz zabiegowe Zawsze mile widziany w Budimexie ...

xxx

WITAM MOZE KTOS COS NAPISAC O WERKU W REMSCHEID???

danny
@xxx 16.09.2015 20:31

pracowalem prawie rok w remscheid. brygadzista groze glupi jak but, ale reszta zalogi razem z kierownikiem w porzadku. placa zawsze terminowo, zakawaterowanie znosne. chetnie tam wroce jesli zajdzie taka potrzeba

marcin

Czy ktos wie jak dlugo trwa rekrutacja do Budimexu? Jestem miesiac po pierwszej rozmowie, podobno pozytywnej

inzynier

Byl juz pan ma rozmowie??

inzynier

Byl juz pan ma rozmowie??

Zostaw opinię o BUDIMEX - Poznań

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BUDIMEX