Opinie o bodzio.pl - Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

Zmarznieta
Pracownik

Masakra 2 dzień 14 stopni na salonie a maile nie było ze zgoda to jakieś jaja trudno zachorują naraz 2 osoby i nie ma komu pracować i niech się wtedy martwią......

Luk
Inne
 Pytanie

Ile jest na godzinę za ciula nie mamy najniższej krajowej 18.30zl jak obliczana jest wypłata???

Pracownik
Pracownik
@Luk

18.30 brutto na godz jest przy umowie zlecenie.

M
Pracownik
 Pytanie

Jak liczycie sobie wypłatę?

Karolina
Inne
@M

Nie rozumiem niestety. O co chodzi z tym liczeniem wypłaty? Wyjasnij proszę

M
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Dopiero zaczynam pracę w salonie meblowym i gdzieś tu przeczytałam że premia jest od utargu. I może można to jakoś obliczyć? Ile ta premia będzie wynosić?

Wady
Pracownik

Nie polecam Firmy Bodzio meble zakupiliśmy za ponad 11 tysięcy złotych przyjechały po uszkadzane na drzwiczkach połyskowych były kropki a na niektórych ryski blaty połupane w niektórych miejscach a Pan z Firmy Bodzio powiedział że reklamacja się nie należy To nie Firma tylko zwykli (usunięte przez administratora) i nierzetelne podejście do klienta brak słów.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

W ogłoszeniu tylko godzina i data na którą mają przybyć kandydaci do pracy na stanowisko sprzedawcy. Efekt tego taki, że na miejsce przybyło około 50 osób stojąc obok siebie w małym salonie. Na wstępie poinformowano że to praca w zastępstwo czego nie było w ogłoszeniu więc część osób zaczęła wychodzić (słabo stracili czas i pieniądze na dojazd przez brak podstawowych informacji w ogłoszeniu). Rozmowa to bardziej zostawienie cv i 2-3zdania więc kolejka rozbita momentalnie. Ogólnie bardzo nietypowa rekrutacja na dzisiejsze czasy na pewno brak tam profesjonalizmu. Z drugiej strony mam taką refleksję że to tylko praca na chwilę tylko na pozycji sprzedawcy może to inne firmy przesadzają robiąc rozmowy jak na prezesów wielkich korpo kiedy rekrutują na zwykłe powszechne stanowiska bez większych wymagań.

Pytania

Powiedz coś o sobie. Dlaczego do nas rekrutujesz. Czy odpowiadają Ci warunki.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
JG
Inne
 Pytanie

Kupiłam meble ze sklepu meblowego Bodzio!!!! To jakaś masakra, zapłaciłam 1200 zł,meble super zapakowane, po otworzeniu paczek okazało się że jedna z płyt jest pęknięta, płyta witryny, niemożliwe by była uszkodzona w transporcie, po prostu taka popękana była zapakowana, niestety, ani nie można złożyć reklamacji na wymianę ani zwrotu rabatu za uszkodzenie. Po rozmowie telefonicznej, kierownik działu, po prostu znieważył to co się mówi, tylko jedno i to samo, proszę sobie z tym robić co chce, nie ma ani zwrotu ani rabatu, można opisywać, zgłaszać skargi, nie interesuje mnie to. To były słowa kierownika działu reklamacji. Pytam, czy tak traktuje się klientów? Gdybym wcześniej czytała opinie, nigdy by nie postała moja noga w tym sklepie, skandaliczne zachowanie kierownika działu, zniewaga, moje nerwy... Nie pecam nikomu zakupu Mebli Bodzio, jakość bardzo słaba i nie można walczyć o swoje, to przestroga dla kupujących, nigdy więcej takich mebli...

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@JG

Pod jaki numer Pani dzwonila, jakies dane pracownika z ktorym Pani rozmawiala? Moze Pani poprosic o odmowe reklamacji na pismie. Do odmowy przysluguje Pani prawo do odwolania, gdy odwolanie nie zostanie przyjete. Wszystkie odmowy wraz z ze zdjeciami uszkodzonych detali prosze kierowac do Rzecznika Praw Konsumenta.

xXX.
Były pracownik
 Pytanie
@JG

Czy dzwoniła pani pod numer 713997117? Czy rozmawiała pani z kimś że sklepu? Ten nr co podałem jest bezpośrednio do działu reklamacji

xXX
Inne
@xXX.

Tak, pod ten numer dzwoniłam osobiście, pracownik sklepu, gdzie zakupiłam meble dzwonił w mojej sprawie i nic.... Po prostu już zgłosiłam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta

Klient
Pracownik
@JG

Kobieto, tu się zamieszcza opinie o warunkach pracy a nie o reklamacjach zakupionego towaru. Masakra

Ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Klient

A gdzie ma ten ktoś ma pisać opinie lub się wypowiedzieć jak nawet firma klienta lekceważy? Sprzedają kiepskiej jakości i nawet o klienta nie potrafią zadbać. Firma na psy schodzi najprościej mówiąc

@klient
Inne
@Ktoś

Też nie rozumiem, Firma oczekuje samych pozytywnych komentarzy, ale tu jest najlepsze miejsce do opisu, niech każdy czyta, masakra to wasze meble.

Jacek
Inne

Witam chcę bardzo podziękować salonowi meblowemu Bodzio za pomoc przy projekcie mebli kuchennych. Wyszło to pięknie. Pełen profesjonalizm . Bardzo dziękuję pani Agnieszce i wszystkim tam pracującym.Mila bardzo miła obsługa klienta. Dziekujemy

Zbigniew
Inne

Zainteresowały mnie łóżka ze sklepu bodzio.pl. Interesuje mnie jak długą gwarancją objęte są te meble? Proces reklamacyjny jest załatwiany od ręki, czy trzeba czekać długo na rozpatrzenie sprawy? Ktoś ma z tym doświadczenie i mógłby napisać kilka słów na ten temat?

.
Pracownik
@Zbigniew

Gwarancja 2 lata. A reklamacje zależy, maks tydzień. Zależy jaka rzecz jest reklamowana.

Piotr
Inne
@Zbigniew

Gwarancja 2 lata, proces reklamacyjny ekspresowy nawet w 3 dni dokonana jest reklamacja

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

M
Pracownik
 Pytanie

A kogo to obchodzi co Pani Edyta robi po pracy?

Aaaaa
Pracownik
 Pytanie

Aż tak źle płacą?

Ola Gdańsk Jaśkowa

Kochani, mamy kryzys gospodarczy w Polsce, przez który wiele osób straciło pracę. Nasze Szefostwo też musiało podjąć trudną decyzję o rozwiązaniu umów z częścią pracowników. Wszystko to po to, żeby dalej funkcjonować. Kasa nie leci z nieba, więc skoro sprzedaż diametralnie spadła (kurcze, nawet do nas dopiero zaczęli zaglądać ludzie, przez co kwiecień 2020 to najsłabszy miesiąc od 2011 roku, w którym zaczęłyśmy pracę), to chyba logiczne, że trzeba działać tak, by straty były możliwie najmniejsze. Sama nie wiem czy nie dostanę wypowiedzenia. Jeśli tak; przyjmę je z pokorą, bo należy uszanować decyzję ludzi, którzy dawali nam na chleb i nadal chcą utrzymać jak największą ilość pracowników. Wiadomo, że po 9latach to będzie przykre i trudne, bo o jakąkolwiek pracę będzie niełatwo. Ale wierzę w to, że gospodarka w końcu ruszy i firma na nowo będzie otwierać salony, do których z pewnością będą potrzebni wykwalifikowani już sprzedawcy, więc razem musimy jakoś to przetrwać. Tymczasem zmobilizujmy się wszyscy, żeby zatrzymać klientów, żeby firma miała środki na dalsze funkcjonowanie :) z biznesowego punktu widzenia działania firmy są zupełnie zrozumiałe. Nie pozwólcie, żeby zamiast wirusa wykończył nas wszystkich ten jad, którym plują sfrustrowani ludzie (których rozumiem, bo nikomu nie służy obecna sytuacja w kraju). Pamiętajcie, że wspólnymi siłami możemy wszystko :) PS.szacun dla firmy, że mimo trudnych czasów robi co może, żeby to wszystko miało ręce i nogi. uwierzcie mi, że jeśli dostanę wypowiedzenie nie będę miała żalu, bo sama zrobiłabym to samo. tych, co narzekają i tym, którym jest trudno i smutno mocno tulę w tym ciężkim momencie ???? jeśli ktoś potrzebuje wsparcia i otuchy - dzwońcie na Jaśkową (Gdańsk) albo wpadajcie wyprzytulać złe emocje. Pamiętajcie o tym, co dobre. O tym, że kasa na czas, że firma elastyczna z grafikami i urlopami, że tona sympatycznych osób, która gotowa pomóc i nie dajcie się zjeść złym emocjom. Jeśli przyjdzie się nam pożegnać, to wierzę, że nie na długo! Trzymajcie się ciepło, Ściskam, Aleksandra o.

Ola 2
@Ola Gdańsk Jaśkowa

Z reguły nie czytam i nie komentuję takich wpisów i nie zawsze się zgadzam z koleżanką z pracy, ale to o czym napisała to się pod tym podpisuje. Szefostwo stara się odbudować firmę, postarajmy się i my, żeby mieć gdzie dalej pracować lub mieć gdzie ewentualnie wrócić. Czas na narzekanie się skończył, bierzmy się do roboty. Pozdrawiam

Ola Gdańsk Jaśkowa

Hahahaha nie prowokuj, nie dam się, dobrze wiesz, że w firmie nie ma czegoś takiego jak podwyżka, chyba, że nie pracujesz na salonie, to informuje, że od początku pracy mam podstawę i prowizję jak każdy inny pracownik :p weź te złości wyprzytulaj, bo chyba masz zły dzień :D

salon
@Ola Gdańsk Jaśkowa

Nie wstyd Ci tak włazić bez mydła?

Ola Gdańsk Jaśkowa
@salon

Wy tak serio? :) Rany, w Gdańsku są 3 salony więc wiadomo, że jeden albo dwa będą musiały się zamknąć na zawsze albo na jakiś czas i zwyczajnie liczę się z tym, że dzisiaj mogę dostać wypowiedzenie. Biznes to biznes. Mój wpis miał podnieść na duchu Was, bo nikt poza pracownikami tego nie czyta :P a tymczasem kogoś nadal boli fakt, że próbuje myśleć pozytywnie, choć mogę zostać bez pracy.(usunięte przez administratora)

Dawno temu
@Ola Gdańsk Jaśkowa

Oczywiście udzielić się musiała jedna z „najmądrzejszych” osób pracujących w salonie bodzio na Pomorzu, która wszystkim musi za wszelka cenę wpoić swoje zdanie bo jak się ktoś z ta osoba nie zgadza to ma prze****. Widać ze o życiu wiesz tyle co nic. Ludzie tez maja swoje życie, swoje problemy, kredyty itp. Każdy dba o swoje dobro, ale są różne inne rozwiązania które mogłyby zapobiec takimi drastycznymi ruchom ze strony zarządu firmy. Po pierwsze firma działająca tyle lat na rynku ma na pewno zaplecze finansowe na tzw „czarna” godzinę. Po drugie nigdy w tej firmie nikt porządnych pieniędzy nie zarobił i nie zarobi oprócz właścicieli. Po trzecie Pani madralinska jedna z druga, Nie lepiej było skrócić wszystkim etat pracy co za tym idzie zmniejszyć pensje? Widać ze o prowadzeniu firmy wiecie tyle co nic. Dzięki temu nikt nie został by bez pracy, bez środków do życia i utrzymania swoich dzieci. No tak ale co wy możecie o tym wiedzieć. Lepiej weźcie się za sprzątanie saloniku bo przyjadą ludzie ze śląska gdzie jest najwiecej zachorowań, narażając siebie i innych i utną wam premie za brudna szybę. Może dlatego tak ładnie wypowiadacie się na tym forum hmm ? Nie urwali premii za brudna szybkę?

Pracownica
@Dawno temu

Nie czepiają się Oli, bo widać ona próbowała rozładować tę złą atmosferę na tej stronie.Nie było osoby, która nie bałaby się obecnego wirusa i tej sytuacji która powstała,tak ty teraz.Ale trzeba żyć i decydować żebyśmy nie zostali bez pracy. Nie osądzaj ,bo nie masz racji, to jest firma prywatna i zapewniam że stabilniejszej pracy jak tu nie znajdziesz. Też możesz założyć firmę i spróbować jakiejś działalności a wtedy znajdziesz się po drugiej stronie i zrozumiesz. Najlepiej narzekać a od siebie nic nie dać.Mysle że trzeba wspiera dyrekcję a zazdrościć

Zadowolony pracownik
@Dawno temu

Kłamiesz, że w tej firmie nikt porządnych pieniędzy nie zarobił, ja cały czas zarabiam. Już kiedyś pisałam: sprzedajesz=zarabiasz. Zasady są czyste i jasne, premia procentowa. Nigdy mnie dyrekcja nie (usunięte przez administratora) na wypłacie. Niestety, w poprzednich miejscach pracy tak dobrze nie było. Daj spokój Oli z Gdańska, to świetna i bardzo życzliwa dziewczyna. Jak zaczynałam pracę bardzo dużo mi pomogła. Dziękuję Ci za wszystko Ola.

4
Dawno temu
@Zadowolony pracownik

Kłamca jak mówi ze kłamie, to kłamie czy mówi prawdę ? Dla mądrych ;) Sadze po waszych opiniach może zająć wam to tyle co praca w bodzio ;)

2
Oj
Pracownik
 Pytanie
@Ola Gdańsk Jaśkowa

A jak to firma zwolniła przecież wyraźnie prezydent powiedział że utrzymano stanowiska dlatego firma dostaje dotację? Coś tu nie pasuje....?!

xXX.
Były pracownik

Nie rozumiem dlaczego admin usunął większą część twojej wypowiedzi, przecież napisałeś tylko prawdę:-)

xyz
Inne

W ostatnim czasie byłem w Salonie w Rzeszowie na Krakowskiej, to jak zostałem tam potraktowany przez jedną z pań to szczyt wszystkiego, pani opryskliwa, nietaktowna, podeszła do mnie wiedząc, że zaraz wychodzi z pracy. Kłóciła się ze mną o wymiary fotela, które je podyktowałem ze strony. Pani od razu wybuchła, że fotele są takie same, gdzie i strona i gazetka piszą coś innego. Zarzuciła tyłkiem i poszła do domu, zostawiając mnie na środku salonu. Na szczęście druga pani była bardzo pomocna i miła. Zamówiła specjalnie dla mnie na salon fotel był mógł je ze sobą porównać.

xxx
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć dlaczego najniższa krajowa to 18,30 brutto a my mamy 17 na umowie? skąd to wynika?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Zadowolony
Były pracownik

Nie mogę czytać tych bredni. Mieszkam w domu nowo budowanym już 12 lat, meble w kuchni i sypialni mam od Bodzia i jak do tej pory wszystko jest ok. jak szanujesz tak masz jeżeli ktoś potrafi dbać i szanować meble to będzie je miał długo. Pozdrawiam

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolony

Tu nie chodzi o to że meble Bodzio to totalna lipa,tylko jak przyjeżdżają co rusz uszkodzone elementy albo ktoś zamówił coś a przyszło coś innego to chyba nie nazwiesz tego lipą co?, Na reklamacje czekasz czasami tydzień i na dodatek element dalej przyjeżdża albo uszkodzony albo nie ten co ma być, sam montaż mebli Bodzio jest prosty ale jak ktoś coś spierdzieli ,albo jak w moim przypadku mówię do kobiety z salonu mam kuchenkę 50 cm firma przysyła szafkę nad okapową 60 cm, a montażystą ja zmontował i co wtedy? Nikt ci nie nie pomoże bo jednak faktura podpisana i pociąg pojechał.....

Katarzyna
@Zadowolony

12 lat to nie nowy dom .I nie pisz głupot że jak masz tak dbasz!! Bo jak dostajesz meble I nic nie pasuje, np trzy szuflady bez dna , blat za krótki, szafka jedna której wogule nie zamawiałaś a ta co miała być jej nie ma !! To to nie jest jak dbasz tak masz! Nie wspomnę o jakości.

Zadowolony
Pracownik
@Katarzyna

Chcesz super jakość to zamów indywidualnie u stolarza a zapłacisz dwa razy tyle, to Ci gwarantuje!!! A prawdą jest jak dbasz tak masz.

anne
Były pracownik

Nie polecam tego pracodawcy. Zostałam zwolniona (bez żadnego uprzedzenia/ ostrzeżenia ) za to,że nie miałam czym!! , w środku nocy! Dostać się na miejsce zbiórki W celu wyjazdu do goszcza.(oddalone o 80km) godzina zbiórki 3 rano , musiałabym wyjechać o 1 w nocy, ale nie mam auta i nikt nie mógł mnie zawieźć. 2 dni później już było ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na moje miejsce. Zaznaczam,że bardzo długo pracowałam, nie chodziłam na zwolnienia i nikt nie miał do mnie zastrzeżeń. Zostałam potraktowana jak zwykły śmieć. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, inwestujcie w Siebie i w naukę. Nie bądźcie nikim pracując U kogoś kto nie ma do was minimum szacunku.

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie
@anne

Czy teraz są zjazdy? Przecież firma nic nie organizuje. Kiedy miałaś jechać i kiedy zostałaś zwolniona?

Anne
Były pracownik
@Ciekawa

Jesteś niedoinformowana. Są. Nie będę mówiła skąd jestem , nie mam zamiaru tego roztrząsać , po prostu to jest nieludzkie potraktowanie człowieka. Co innego ,gdyby transport był zapewniony i bym odmówiła... Ale nakazać komuś Jechać w środku nocy prawie 80km i to zawiadamiajac go na 1,5 dnia przed to jest po prostu skandal. Tłumaczysz, że Nie masz auta ,że nie ma kto Cię zawiezc, takiej Pani "kontrolującej", a Tutaj zero litości. Nie każdy Zarabiając najniższa krajowa może wyrzucić 500 zł na taksówkę.

xXX.
Były pracownik
@Anne

Już w Biedronce lepiej traktują pracowników niż w tej pseudo rodzinnej firmie, w której każdy każdego podpier..La jak nie kierowcy tak to panie z kontroli, plus pracownik pracownika. Na dodatek pracownicy nie są wyszkoleni tak jak powinni. CHWD szefostwu fabryki

Pracownik salonu
Pracownik
 Pytanie
@Anne

Do nas też zadzwoniła wielce szanowna pani kierowniczka Edyta dzień przed spotkaniem i z mordą że to jest obowiązkowe jak nie to po nas (Tak w skrócie ale rozmowa była bardzo nie miła). Zero szacunku dla wieloletniego pracownika. I co wy na to ?

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik salonu

Jak ja się cieszę, że już nie pracuję w tej firmie i nikt mnie nie poniża i nie traktuje jak śmiecia! Świat na Bodzio się nie kończy!Wręcz przeciwnie,odżyłam w momencie kiedy odeszłam! Nie dajcie sobą pomiatać! Pozdrawiam wszystkich.

Misza
Pracownik
@anne

No to się ujawnij nie masz nic do stracenia

Tabak
Pracownik
@anne

Rekrutacja, remanent i redukcja etatu. To nie jest legalne ale takie realia. Panie pier#&lnięte nie dają drugiej szansy. Inni pracownicy piszą teraz na Ciebie donos. Na wypadek gdybyś się odwołała do Sądu Pracy. Jednak warto złożyć odwołanie niech Panie J i E wytłumaczą Sądowi jaka redukcja etatów zaraz po zatrudnieniu.

Misza
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

A na mszę dałaś?

xXX.
Były pracownik
 Pytanie
@Misza

A na UJ ma się ujawniać co ci to da?pojedziesz do niej i jej będziesz grozić?

Były pracownik
Były pracownik
@Misza

Mogę dać za ciebie na mszę,o wyzdrowienie

Misza
Pracownik
@xXX.

Bo po pierwsze anonimowo można sobie napisać wszystko co nie znaczy że to nie prawda co ona pisze. A po drugie nie sugeruj i nie wymuszaj na mnie określonych zachowań kk

Misza
Pracownik
@Były pracownik

Więc daj a później się chwal. Obiecanki cacanki weź dowód wpłaty i pokaż na gowork wtedy będziesz wiarygodna y pozdrawiam

xXX.
Były pracownik
@Misza

Ale ty jesteś żałosny, od tego jest ten portal żeby ludzie się dowiedzieli jaki jest pracodawca i nikt nie musi się ujawniać, więc daj sobie spokój

Misza
Pracownik
@xXX.

Odwagi anonimy odwagi

xXX.
Były pracownik
@Misza

Proszę masz pierwszeństwo

Misza
Pracownik
 Pytanie

KOMPLEKSY SIĘ LECZY, DWÓCH LEWYCH RĄK DO PRACY NIE DA RADY. KRYTYKUJESZ WSZYSTKICH KTÓRZY PRACUJĄ SOBIE W TEJ WEDŁUG CIEBIE CHOREJ FABRYCE TO TAK JAK STANĄŁ NA PRZECIW PONAD DWÓM TYSIĄCOM LUDZI I POWIEDZIAŁ IM ŻE SĄ IDIOTAMI ŻE TAM PRACUJĄ. JAK MYŚLISZ, PRZEKONAŁ BYŚ ICH?JAKA BYŁABY ICH REAKCJA? WIDOCZNIE MUSISZ BARDZO SZYBKO BIEGAĆ. TO CHYBA JEDYNE CO CI WYCHODZI W ŻYCIU NIE WYSZŁO TOBIE NIE CZEPIAJ SIĘ INNYCH, SZKODA ZDROWIA

xXX.
Były pracownik
@Misza

Przepraszam bardzo ale jakbyś nie zauważył nie tylko ja mam takie zdanie na temat danej fabryki, więc nie pieprz głupot że mam dwie lewe ręce, nie wiesz kim jestem jak pracowałem i się tego nie dowiesz:-) ja się już cieszę że nie pracuję w tej fabryce, tak naprawdę to tylko nerwicy i garba jest się w tanie dorobić dźwigając ciężkie meble, jakoś nikt tego nie widzi , jak już ktoś tutaj napisał że lepiej w Biedronce niż w tym czymś zwanym fabryką gdzie na przepisy BHP się nie zwraca uwagi a o szkoleniach sprzedaży nawet nie wspomnę. Ps nie bądź taki do przodu panie wszechwiedzący:-)

Xyz
Pracownik
 Pytanie

To wszystko tłumaczy Misza niet po polski albo nie rozbirosz bez 0.7 dlatego Ty nie panimajet o co chodzi pracujacym na SALONACH(wielkie słowo) bo to po prostu SKLEPY meblowe w których najmniejszą ilością osób najwięcej obowiązków do wykonania. Ty może w tych dwóch tysiącach osób rabotasz na akord a my później reklamację musimy przyjmować.. a tak poważnie nie poniżaj się zajmij się inną pracą a nie czyszczeniem gowork, błagam tylko za to masz kasę? To już wiadomo gdzie idzie odbierana premia...REKRUTUJĄCY I PRACOWNICY widzą ile ogłoszeń jest o pracę na OLX również dlaczego? Bo zwolnienia czy może poszliśmy po rozum do głowy? A kwoty 6-7tyś to samo się sprzedaje? NIE byli tacy co tyle zrobili ale już koniec już basta odchodzę ze wsi idę do miasta. Powodzenia w fabryczce....

Misza
Pracownik
@Xyz

To musiałeś pisać po co najmniej 0,9 dobry jesteś GOŚCIU

xXX.
Były pracownik
@Misza

Hahaha ty jesteś żałosny Muszą pisać po polsku nie umisz a sam się kogoś czepiasz, widać jakich wykształconych ludzi firma zatrudnia:-)

Marcin
Inne
@xXX.

Pracujesz w Fabryce Mebli Bodzio, tak? :) W takim razie powiesz mi czy obecnie warto tam aplikować? Jakie są zarobki i jaka panuje atmosfera? Bywają jakieś sytuacje stresowe?

Lili
Były pracownik
@Marcin

Uciekac jsk najdalej! Najnizsza krajowa! Prowizja nie realna! Taki plan dostaniesz ze nigdy nawet 2500 tys.nie distaniesz! A odpowiedzialność za wszystko w tym materialna a podkreslam zero bramek zero zabezpieczenia klient moze wziosc dodatki i wyjsc niepostrzezenie a ty pokryjesz potem za to koszty! Firma MASAKRA! SZOK!

xXX.
Były pracownik
@Marcin

Pracowałem sporo lat, ludzi traktują jak powietrze , mają człowieka za nic, premia może i realną ale pod warunkiem że salon jest duży i jest w fajnym miejscu, mały salon nie ma szans zarobić więcej jak najniższa krajowa plus parę złoty więcej. Poza tym jesteś wszystkim fakturzystą, reklamacyjnym gościem od sprzątania, ogrodnikiem, kolesiem od wnoszenia i wynoszeniem reklamacji z kierowcą, facet na salonie montuje wnosi ciężkie meble, wynosi meble z klientami, a to wszystko za najniższą krajową. Ogólnie po tylu latach pracy nie polecam, w tej firmie każdy każdego podpierdziela począwszy od kierowców skończywszy na prowadzących w firmie

Ma
Pracownik
@Lili

Nie tylko klienci, w moim przypadku, dziewczyna notorycznie wynosiła pierdoły i mówiła że zapłaci i do końca nie zapłaciła to był dopiero sOk

Były pracownik
Były pracownik
@anne

W celu odszkodowania za bezpodstawne zwolnienie pomoże ci firma @maximum odszkodowań. Ja zostałam zwolniona też bez przyczyny i nie polecam pracodawcy

xXX.
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Jak wygląda sytuacja z odszkodowaniem? Komu się należy po jakim okresie zwolnienia?

Były pracownik
Były pracownik
@xXX.

Moja sprawa aktualnie czeka na sprawę w sądzie ale wiem że wygram mam przepracowane 2 lata i zostałam zwolniona bez podstawnie i bez żadnej informacji

Gienek
Pracownik
@Były pracownik

Jak pracowałaś 2 lata to umowa na czas określony. Jeśli ona wygasła to nie ma zwolnienia. Jeśli redukcja etatów z przyczyn ekonomicznych to ona w tej firmie jest zawsze bezprawna. Przed lub od razu po zwolnieniu zatrudniają pracownika Napisz o co jest pozew. Jak przywrócenie do pracy to trochę bez sensu. Potem nie przedłużą Ci umowy.

Była
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Pracowałam w tej firmie 5 lat i też zostałam zwolniona z powodu redukcji stanowiska pracy.Oczywiście powód zwolnienia był całkiem inny.Tak Bodzio traktuje pracowników, którzy mają własne zdanie i znają kodeks pracy.Po czterech miesiącach na moje miejsce zatrudniono nową osobę,więc nie było żadnej redukcji droga firmo!Do Sądu Pracy mogłam iść,ale po co? Szarpać nerwy?Trzeba mieć swoją godność i szacunek do samej siebie!Nie wyobrażam sobie,że miałabym decyzją Sądu zostać przyjęta z powrotem do pracy.Nie warto!

Ktoś
Były pracownik
@Była

Zadzwoń do PIP zadaj pytania dostaniesz odpowiedź. Nie musisz wracać możesz otrzymać coś więcej....nie zamieć tego pod dywan. Jest dużo tematów do obgadania. Czas zakończyć dorobek na naszych garbach...

Barbara
Inne

Przywiezione meble w ogóle nie pasuja do kuchni. Projektantka zamówiła co bądź i sie pogniewała. Przysłany z firmy stolarz który miał składać meble stwierdził że on tego badziewa nie bedzie składał, bo jest źle zaprojektowane . Żaden stolarz nie chce sie tego podjać. Siedzę 2 miesiace z pudłami i płaczę.

M
Pracownik
@Barbara

Zadzwoni Pani na firmę, pomogą wyjaśnić sytuacje.

Ania
Pracownik
@Barbara

Na Pani miejscu oddałabym wszystko do firmy. Skoro źle przeszkolony pracownik, źle zaprojektował,czy źle złożył zamówienie ma Pani podstawę do złożenia reklamacji lub zwrotu.

M
Pracownik
@Ania

Tez tak myślę. Nie rozumiem jak mozna tak potraktować klienta. Sama pracuje w tej firmie i robię dużo projektów do każdego klienta podchodzę indywidualnie. Slucham co mówi i jakie ma sugestie. Jestem z klientem w kontakcie począwszy od bardzo często pomiaru do dostawy i ewentualnych reklamacji.

Zorro
Pracownik
@Barbara

Gdzie mieszkasz może pomogę

Były pracownik
Były pracownik

Pracując w tej firmie nauczyłam się jednego - nie warto. Nie warto pracować sumiennie, wykonywać swoje zadania, podchodzić do każego klienta miło, nieważne jaki by on nie był. Nie warto również chodzić do pracy, nie brać urlopu ani nie chodzić na l4 jeśli jest się chorym. Wszystko co robisz i tak będzie niczym, wystarczy, że raz użyjesz słowa NIE, to z miejsca zostajesz zwolniony, bez żadnego powodu, bez słowa. Kierowca wręczy wypowiedzenie i rób sobie co chcesz. Masz być posłuszny, robić wszystko co każą, choćby nie wiadomo co się działo w Twoim życiu prywatnym. Dla całej tej firmy jesteś jedynie osobą, którą można zastąpić kimś innym, nawet ktoś z ulicy wtedy będzie lepszy niż Ty. Jeśli ktoś rozważa podjęcie pracy w firmie, niech się dwa razy zastanowi, czy takie warunki mu odpowiadają.

xXX.
Były pracownik
@Były pracownik

Jakbym czytał o sobie, takie samo podejście miałem zapomniałaś jeszcze dopisać o tym żeby uważać na swoich współpracowników, oni to się najbardziej cieszą z tego że ciebie zwolnili ponieważ nie będziesz już chodzić na L4 czy często na urlop, najprościej mówiąc ludzie pracujący w tej fabryce po jakimś czasie stają się najprościej mówiąc (usunięte przez administratora) u prostakami, nikt nikomu nie chce pomóc, najprościej pisząc nie polecam

Danuta
Inne

Zakupiłam meble łącznie z piekarnikiem i płyta. Po odebraniu sprzętu od kuriera i rozpakowaniu okazało się że płyta jest uszkodzona i wtedy okazało się jak owa firma dba o klienta. Minęły dwa tyg. Nie doczekałam się naprawienia ani wymiany owej płyty tak samo nie doczekałam się wyjaśnień ze strony firmy co dalej. Sama zadzwoniłam do producenta i okazało się ,że sklep zgłosił uszkodzony sprzęt z 10 -cio dniowym opóźnieniem. Minęły dwa tygodnie a ja mam jeszcze tydzień czekać na serwisanta, który ma przyjechać i ocenić co dalej. Zdecydowanie w sklepie Bodzio obowiązuje zasada "Klient nasz Pan" -tylko przed kupnem, a potem radź sobie człowieku sam.

Były pracownik.
Były pracownik

Witam. jestem byłym pracownikiem firmy, pracowałem w niej kilka lat i chwaliłem sobie tą pracę. Gdyby nie to że przeszedłem do administracji samorządowej to nadal bym ta pracował. Jest wiele pozytywnych rzeczy które daje firma Bodzio, chociażby pewne godziny pracy a nie jak u innych dziś 8 jutro 10 a pojutrze 12 lub 14 i nigdy nie wiesz kiedy wrócisz do rodziny. Składki emerytalne odkładane są w pełni, nie ma nic w kopercie ( a większość prywaciarzy tak robi i śmieje się z nas) co przyczyniłoby się do głodowej emerytury, lecz ludzie nie zdają sobie z tego sprawy!!!!! Chcesz dużo zarabiać - otwórz własną firmę a nie wyżywaj się na innej. Polecam tego pracodawcę.

Bodziak
Pracownik

Na prawdę ciężko czytać takie komentarze. Większość to bzdurne opowieści byłych , zawistnych pracowników, którym nie chciało się poprostu pracować. Ja z miłą chęcią obsłuże klienta nawet minutę przed zamknięciem, w końcu po to wybrałem pracę w handlu. To, że trzeba dbać o obejście jak i o salon to chyba normalne. W końcu to my jesteśmy od tego by o to dbać. O wiele przyjemniej spędzać czas w zadbanym miejscu pracy, aniżeli zapuszczonym. Klient także zwraca na takie coś uwagę. A im więcej klientów tym lepsza nasza wypłata, która zawsze uczciwa i na czas. Ja. Jestem wdzięczny za pracę w Bodzio i mam nadzieję że długi czas będę mógł z szacunkiem do niej podchodzić. Co do szefostwa.... , Każdemu takiego życzę. Babki z kontroli....eleganckie i miłe:) Pozdrawiam i zachęcam do pracy w firmie.

Joanna
Inne
@Bodziak

Cześć, wspomniałeś, że im więcej klientów tym lepsza wypłata. Rozumiem w takim razie, że ma się jakiś procent od klientów, tak? Jak wygląda system premiowy/prowizyjny w Bodzio? Są jakieś określone normy, które trzeba wyrabiać?

Bodziak
Pracownik
@Joanna

Wypłata to podstawa + premia od sprzedaży, im większa sprzedaż, tym lepsza wypłata. Ja pracuje kilka lat i nigdy na wypłatę nie narzekałem. Sama musisz się przekonać, przyjdź na rekrutację i działaj. Moim zdaniem nie pożałujesz.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Bodziak

Hahaha jak mnie śmieszą takie wypowiedzi typu "uczciwa wypłata, zawsze na czas" a przepraszam bardzo czy ty pracowałeś/Aś na czarno w ostatnim czasie, że piszesz takie bzdurne argumenty motywujące do pracy w bodziu? Wszędzie jest wypłata na czas, pójdziesz zamiatać ulice i też wypłatę dostaniesz na czas.. Bo jeżeli pracodawca spóźni się choć o jeden dzień to ma przeyebane. W Agacie jest ekipa sprzątająca od dbania o czystość salonu a w bodziu musisz być człowiekiem orkiestra- ogrodnik, sprzątaczka,księgowa, kadry, fakturzystka, informatyk, reklamacyjny, odśnieżacz parkingu, magazynier i na końcu sprzedawca ( ach no i zapomniałem o najistotniejszej roli sprzedawcy choinek w sezonie na parkingu) za najniższą krajową i ewentualną premie którą mogą Ci wziąć za odgrzanie ciepłego posiłku na salonie. Pozdrawiam parzykawe z Goszcza.

Bodziak
Pracownik
@Były pracownik

Nie jestem żadnym parzykawcem z Goszcza. Kawę owszem parzę, ale w innym regionie Polski. Tego nikt Ci nie zabroni. Widać, że chciałbyś zarobic, a się nie narobić... Podchodzę uczciwie do swojej pracy, zamiatając, sprzątając kosząc trawę czy obsługując klienta... Jestem w pracy nie na wakacjach. Pensje dostaje adekwatną do wykonanych czynności. Uczciwie podchodząc do pracy , uczciwie zostaniesz potraktowany. Tobie pracy w Bodzio nie polecam. Firma potrzebuje osób, które będą dbać o wizerunek firmy/ salonu a nie tylko i wyłącznie o swoją (usunięte przez administratora) Pozdro

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Bodziak

Masz wpisane w umowę ogrodnik, że kosisz trawę? Bo mi się wydaje że referent ds sprzedaży o ile tytuł się nie zmienił od kiedy tam już nie pracuje. Jak lubisz to robić w czynie społecznym i do tego jeszcze chwalić pracodawcę to Twoja sprawa, ale takich ludzi właśnie Bodzio potrzebuje.. brawo Ty, ale nie licz na to że szef czy szefowa poklepie Cie po plecach.. W nagrodę za Twoje starania co najwyżej dostaniesz minus 50% na skradzione braki w dekoracjach. Ja wolę robić coś bardziej pożytecznego w życiu i zarabiać większe pieniądze, do tego w o niebo lepszej atmosferze.

Bodziak
Pracownik

Polecam

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Witam Jak wyglada grafik ? Jakie sa godziny pracy po ile dni w tygodniu sie pracuje albo po ile godzin dziennie, jak jest z sobotami? Prosze o info Z gory dziękuję Pozdrawiam

Ktoś
Były pracownik
@Ciekawy

Pracujesz od poniedziałku do piątku po 8 godzin, soboty dwa razy w miesiącu, jak są urlopy dłuższe niż 5 dni pracujesz po 8 godzin krócej jak 5 dni pracujesz w zależności ile godzin jest salon otwarty. Jak ktoś jest na urlopie dwu tygodniowym pracujesz dwa tygodnie z 1 dniem wolnym czyli niedzielą. Gdy nagle nasz rząd stwierdzi że jest jakaś niedziela handlowa musisz przyjść do pracy nie mając innego wyjścia, :-) zastanów się dwa razy czy chcesz wejść do tak zwanej pseudo rodzinnej firmy:-)

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. - Goszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 236.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 198, z czego 31 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Kandydaci do pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.
Przejdź do nowych opinii