Opinie o bodzio.pl - Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda u was system premi ile trzeba zrobić utargu na salonie by dostać jakąś premie??

Xd
Pracownik
@Pracownik

Brak odpowiedzi, to też odpowiedź

Pracownik
Pracownik
@Xd

No w sumie racja. W płacach prawdy sie nie dowiesz podobno system premii mial być obniżony a tu wychodzi jednak inaczej jak zapytasz w firmie. Szefostwo mowi swoje co miało być na plus dla pracowników a płace robią swoje bo za dużo zarobić nie możemy. Każdy sobie szefem jest.

Kkk
Były pracownik
@Pracownik

W sumie co mają odpisywać ludzie skoro pewnie sami dokladnie nie wiedzą. Jednego miesiaca pani z plac naliczy 2300 a w innym inna pani 3500 mimo tego ze utarg podobny ????????

Pracownik salonu
Pracownik
 Pytanie
@Kkk

Ponoć teraz prog premi się zmienił? To prawda?

Bodziak
Pracownik
 Pytanie

Jak tam wasze utargi ?

SM
Kandydat
 Pytanie
@Bodziak

No u nas premii nie bedzie, wiecej reklamacji niż sprzedaży....a u was?

Bodziak
Pracownik
@SM

U nas utarg ledwo 130tysiecy..

M
Pracownik
@SM

My mały salon ledwo 75 tragedia

Kra
Kandydat
@M

U nas większy trzy os i masakra

M
Pracownik
@Kra

Znowu najnizsza i jak żyć

Pracownik salonu
Pracownik
@M

W tamtym miesiącu było ok. Zobaczymy jak ten się skończy.

ja
Inne
 Pytanie

Czy to prawda, że u Bodzia zwolniono 100 osób??

Uwu
Były pracownik
 Pytanie
@ja

Tak przyjmą ukrainki a skąd wiesz?

Daniel
Były pracownik
@ja

Panowie jak ktoś jeszcze ze zwolnionych szuka nowej pracy to sprawdzone źródło pieniądze lepsze i na czas. 790-892-662 powołać się na mnie można

B
Były pracownik
@Daniel

Po pierwsze nikt bez powodu nie zwalnia a po drugie w Bodzio zawsze wypłata na czas nawet wcześniej bo 8. Nie napiszesz jaka praca co i jak a numer telefonu podajesz. I na kogo sie niby powołać na Pawła a skąd z internetu hahaha Żenada

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@B

Co ty za farmazony piszesz lizusie, bez powodu powiadasz że nie zwalniają, a co teraz robią od jakiś dwóch lat? Takie bzdury to pisz ale na swoim forum gdzie szef i szefowa wszystko widzą lub bezpośrednio do nich pisz!!

B
Kandydat
 Pytanie
@Xxx

Dla Twojej wiadomości lizusem nie jestem i nie byłem. Pracuje na małym salonie i z szefowa rozmawiałem zaledwie dwa razy przez kilka lat pracy..widzę że większość opinii tu, jest od ludzi którzy uważają ze zostali nie sprawiedliwie zwolnieni i rozumiem to ale życie toczy sie dalej i po co wylewać tu żale?

Tomasz
Były pracownik
@B

No argument, że wypłata do 8, przemawia do mnie bardzo. Człowieku gdzie ty żyjesz, to w dzisiejszych czasach normalna sprawa wypłata na czas. Tylko w Goszczu myślą, że to nadal jest coś niesamowitego. Bo miłościwy pracodawca płaci na czas, no kosmos.

1
Elka
Pracownik
 Pytanie
@B

Bo to jest miejsce do opinii na temat pracy w tej śmie.....j firemce dlatego ludzie wylewają tu również żale.. czego nie rozumiesz lizusie?

1
Xxx
Były pracownik
@Elka

Wszystko i na temat:-),

Pracuś
Pracownik
@Xxx

Bodzio nikogo nie zwalnia, to feik.

Chętny pracownik
Kandydat
 Pytanie

Czy poszukują Państwo obecnie pracowników na stanowiska biurowe?

Xxx
Były pracownik
@Chętny pracownik

Na salonach nie ma czegoś takiego jak pracownik biurowy, tam jesteś od wszystkiego !!!!

Chętny pracownik
Kandydat
@Xxx

Pytam w odniesieniu do biurowca w Goszczu a nie do salonu

Były pracownik
Były pracownik
@Chętny pracownik

Tam nie ma takiego stanowiska jesteś tam od wszystkiego zwykłym robolem i nic więcej, sprzątasz, składasz meble wnosisz robisz kredyty myjesz okna wszystko co się da ☺️ odpuść leoiej

Były pracownik
Były pracownik
@Chętny pracownik

Ta na księgowa jest ogłoszenie

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Pracą w księgowości jest aktualna?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

W ogłoszeniu tylko godzina i data na którą mają przybyć kandydaci do pracy na stanowisko sprzedawcy. Efekt tego taki, że na miejsce przybyło około 50 osób stojąc obok siebie w małym salonie. Na wstępie poinformowano że to praca w zastępstwo czego nie było w ogłoszeniu więc część osób zaczęła wychodzić (słabo stracili czas i pieniądze na dojazd przez brak podstawowych informacji w ogłoszeniu). Rozmowa to bardziej zostawienie cv i 2-3zdania więc kolejka rozbita momentalnie. Ogólnie bardzo nietypowa rekrutacja na dzisiejsze czasy na pewno brak tam profesjonalizmu. Z drugiej strony mam taką refleksję że to tylko praca na chwilę tylko na pozycji sprzedawcy może to inne firmy przesadzają robiąc rozmowy jak na prezesów wielkich korpo kiedy rekrutują na zwykłe powszechne stanowiska bez większych wymagań.

Pytania

Powiedz coś o sobie. Dlaczego do nas rekrutujesz. Czy odpowiadają Ci warunki.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Niezdecydowana
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, mam pytanie do osób, które odchodziły z pracy w Bodzio. Jak ma się sytuacja do okresu wypowiedzenia? Czy jest możliwość odejścia za porozumieniem stron, czy dyrekcja wymaga przepracowania okresu wypowiedzenia?

Różnie
Pracownik
@Niezdecydowana

Jeżeli chcesz od zaraz to dzwonisz do szefowej albo Edyty i każą znaleźć za ciebie osobę do pracy , jeżeli nie mają kogo to musisz do końca wypowiedzenia pracować , a jak ciebie zwalniają to na okres wypowiedzenia nie musisz chodzić do pracy .

Były pracownik
Były pracownik
@Niezdecydowana

U mnie zgodzili się na porozumienie stron, bez okresu wypowiedzenia. Ode mnie wyszła ta propozycja i nikt nie robił mi żadnych problemów.

Ola
Kandydat
@Niezdecydowana

A to różnie bywa. Zadzwoń najpierw do Szefowej,powiedz, że masz ofertę pracy i czy jest opcja wypowiedzenia umowy za porozumieniem stron. Jeśli salon będzie mógł swobodnie funkcjonować po Twoim odejściu i nie wygeneruje to kłopotu reszcie ekipy (choćby jednoosobowej), to zazwyczaj nie ma problemu :) Szefowa jest wyrozumiała i nie blokuje nikogo dla kaprysu, serio :)

Jarak
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

Haha nie blokuje nikogo dla kaprysu? A to dobre. Byłem kierowca, jak zwalniałem się i chciałem za porozumieniem stron, to musiałem powiedzieć że jeśli nie pójdzie mi na rękę z porozumieniem stron to i tak pójdę na chorobowe i nie będę jezdzil bo nie chciała się zgodzić i stwierdziła że "musi kogoś przeszkolić na moje miejsce", to nic, że w firmie jest 170 kierowców ale ona akurat na moje miejsce musiała kogoś przeszkolić i był wielki problem xD więc nie pierdziel o tym jaka to jest wspaniałomyślna i rozsądna kobieta. Zaznaczę jeszcze ze na początku poszedłem osobiście i bardzo grzecznie poprosiłem o rozwiązanie umowy. Co do reszty pracowników... Co się dziwicie ze tam wszystkim słoma z butów wystaje i same prostaki karierowicze, jak wystarczy podstawówkę zacznie skończyć żeby być kierownikiem produkcji tam, bądź panią w biurze. Nie ma znaczenia co umiesz, znaczenie ma jak głęboko potrafisz wejść wiadomo gdzie. Większość tych ludzi a właściwie wszyscy to ludzie z małych wsi którzy próbują podreperować swoje ego ukazując swoją wyższość nad innymi pracownikami. Zero doświadczenia gdziekolwiek w jakichś innych chociaż podobnych zakładach, wszystko po znajomości. Na prawdę każdemu kto się odrobinę szanuje zdecydowanie odradzam pracę w tym zakładzie, nie ważne na jakim stanowisku od sprzątaczki po sprzedawcę na salonie kończąc. Na każdym kroku traktowany jesteś jako potencjalny przekręt albo (usunięte przez administratora) Nikt nie podchodzi do ciebie całkiem normalnie

Była
Były pracownik
@Jarak

Jarku zgadzam się z tobą w 100 %.  Pracowałam tam i twierdzenie że szefowa jest "wspaniałomyślna i rozsądna" to między bajki włożyć. Mam kumpele które do tej pory robią w biurze i z tego co słyszę to co druga ciągnie na lekach żeby nie zwariować do tego wszyscy wiedzą  że jak lubisz plotki i mówisz szefowej to co chce usłyszeć to jesteś najlepszy a do tego siejesz intrygę to jesteś numer jeden. Ludzie którzy mają własne zdanie nie liczą się.

Pracownik
Pracownik
@Była

Niestety, ale jak ma się 3 tyś pracowników nie każdego da się głaskać.

Zainteresowana
Pracownik
 Pytanie

A czy dzwonicie do szefowej czy wysyłacie najpierw wypowiedzenie na kadry?

Hej
Były pracownik
@Zainteresowana

Radzę sobie nie psuć nerwów telefonem do szefowej. Pozdrawiam.

klient
Inne

W państwa sklepie w Skierniewicach ul. Strykowska 5, pracownica która tam pracuje nie chciała od samego początku przyjąć reklamacji zakupionego wadliwego towaru - stolik nocny, z góry zakładając, że nie zostanie uwzględniona(uważam, ze nie rolą tej pani jest o tym decydować tylko jej obowiązkiem jest przyjąć reklamację od klienta, wadliwego towaru).Pracownica przy sprzedaży nie poinformowała o wadzie, więc w momencie zakupu nie znana mi była inna usterka tego produktu, chodzi tutaj o szufladę która się blokuje. Pracodawca jest odpowiedzialny za swoich pracowników i w jego interesie jest zadbanie o posiadanie wysoko wykwalifikowanej kadry pracowniczej, która wyzbywa się niewłaściwych zachowań podczas wykonywania swoich obowiązków. Była klienta sklepu.

-
Pracownik
@klient

Pracownicy mniej więcej wiedza kiedy reklamacja zostanie uwzględniona a kiedy nie. Jakbyśmy o wszystko mieli pytać to reklamacyjni od telefonów by się nie oderwali. Takich klientów to nie szkoda ze odchodzą :D

Kazio
Inne
@klient

Byłem akurat w danym momecie na salonie. Pani obsługująca zachowała się profesjonalnie co do obsługi i klientki i z tego co zauważyłem bez problemu przyjęła reklamacje. To klientka zachowała się jak rozpuszczone, przemadrzale babsko,sam miałem ja ochotę wyrzucić z salonu brak kultury 8 szacunku do drugiej osoby. Jestem stałym klientem w salonie w Skierniewicach i panie są naprawdę bardzo miłe i pomogaja w każdej sprawie,doradzą. To takich ludzi jak to babsko powinno się tępić.

Xxx
Były pracownik
@Kazio

A skad sie pan nagle wziął na salonie akurat w tej samej chwili, czyżby chłopak tej dziewczyny która obsługiwała( na większości salonów zazwyczaj druga połowa przebywa na salonie i smiejevie się tylko z tych kamer) zresztą jak pani ma być uprzejma jak w firmie sam cham i (usunięte przez administratora) pracuje, mowa o Fabryce nie salonach:-). Albo Pan to może kierowcą pani Edytki jest a nie stały klient:-) a i dodam ze z tym tępieniem to powinno się Pana tępić chamie jeden, gburze i prostaku....

Klientka
Pracownik
 Pytanie
@klient

Ma pani pretensję do sprzedawczyni że nie ma rentgena w oku i nie prześwietliła paczki, w której były elementy stolika? A może po prostu skręcić nie umieliście, ja mam wszystkie meble tej firmy i jestem od lat zadowolona

Kazio
Inne
@Xxx

Jest Pan bardzo wulgarny nie było tam Pana to proszę się nie odzywać na ten temat. A byłem bo odbierałem zamówiony towar

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Kazio

I mam rozumieć ze rak z czystej ciekawości pan wszedł na to forum?, Nie wiem czy się śmiać czy płakać z pana wypowiedzi,

Xxx
Inne
@Klientka

Jasne..zadowolona..nie udawaj klientki. Trudno umieć skręcić te meble bo instrukcja jest beznadzieja. A nawierty w meblach naeoercone jak się uda. Beznadzieja te wasze meble i chamska obsługa!

Przyszły
Inne
 Pytanie

Byłem na rekrutacji tej śmiesznej firmy ale to dramat rekrutacja to jakaś masakra spęd ludzi i pierwsze co kto po pieczątke do UP?! Co to jest za firma?! I rozmowy w jakiś boksach gdzie klient chofzi i ogląda?! Nie maja jakiegoś zaplecza? Biura? Co to jest?

Bodzianka
Pracownik
 Pytanie

Czy może ktoś powiedzieć czy szefostwo zgadza się na wypowiedzenia za porozumieniem stron bez okresu wypowiedzenie, czy jednak wymagają okresu wypowiedzenie? Jeśli ktos ma doświadczenie podzielcie się proszę ????

Wypowiedzenie
Były pracownik
@Bodzianka

Szefostwo Zgadza się tylko musisz mieć dobry powód zwolnienia

Bodzianka
Pracownik
@Wypowiedzenie

Dziękuję za informacje

.
Pracownik
@Bodzianka

Jak powiesz że zmieniasz pracę na miejscu to mogą się nie zgodzić ;)

.
Były pracownik
@Bodzianka

Noi zależy jeszcze w ile osób jesteście na salonie

Ona
Pracownik
 Pytanie
@.

A co jeśli kończy mi sie umowa i po prostu nie chce podpisywać następnej?

Były pracownik
Były pracownik
@Ona

Po prostu jej nie podpisujesz i informujesz kadry że się zwalniasz i piszesz wypowiedzenie

Bodzio
Pracownik
@Bodzianka

Najlepiej zadzwoń do Edzi ona jest najlepsza w zwalnianiu, to co zrobiła z Jelenią Górą to mistrzostwo świata, ona tylko potrafi się śmiać ironicznie i ludzi tak skłucic że aż się robić nie chce.  Takich miejsc jak Jelenia jest więcej.

H
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Ale to ile wcześniej przed końcem umowy muszę ich poinformować?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Bodzio

A co zrobiła?

Uwu
Kandydat
 Pytanie
@Bodzio

Jakieś szczegóły? Chętnie poczytamy o tym;))

XxL
Kandydat
 Pytanie
@Bodzio

No tam cały czas szukaja pracowników. Co Edzia zrobila?

Były pracownik
Były pracownik
@Bodzio

Oj to na pewno współczuję. Właściwie obie panie nic nie mądre cały czas rządzą jak by wiedziały wszystko i pracowały w tym wiele lat a (usunięte przez administratora) wiedzą o sprzedaży prowadzeniu sklepu itd potrafią tylko remontować wielkie sklepy dawać kolorowe farby a małe mają w (usunięte przez administratora) i jeden kolor szarej farby ????

..
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

W jakim celu pisać wypowiedzenie skoro umowa nie obowiązuje bo jej nie podpiszesz? To bez sensu co napisałeś były pracowniku:(

Zzz
Kandydat
 Pytanie
@XxL

Tyle ofert pracy. Wszyscy odchodzą? A w Jeleniej Górze znowu?!

Ona
Pracownik
 Pytanie
@..

Chodziło tez mi o to ze nie podpisze nowej umowy ale czy moim obowiązkiem jest powiadomić dyrekcje wcześniej ze nie chce dalej z Nimi współpracować???

G
Pracownik
@Zzz

A idz Ty nawet złotówki na święta nie dadzą wszystko w górę a zarobki marne.. W biedronce więcej zarobię

Ela
Inne
 Pytanie
@Bodzio

A co zrobiła?

Magdalena
Pracownik
 Pytanie

No hej Bodziaczki:) Jak u Was na salonach? Jest ruch i sprzedaż?? Dzięki za opinie. Pozdrawiam

Żałosna firma
Były pracownik
@Magdalena

Siedzą na (usunięte przez administratora) nurki i nic nie robią

Bodziak
Pracownik

Czytam te opinie i szczerze nie rozumiem po co one są pisane narzekacie na to na tamto jak ci nie pasuje praca w Bodziu to może otwórz własną firmę i pilnuj kilku tysięcy pracowników dawaj im wypłatę w tysiącach bo po co motywacja. Ja pracowałem na 2salonach i też początek był trudny ale do (usunięte przez administratora) nikt nic za darmo nie da daj coś od siebie a oni też dadzą obrażacie szefostwo może stańcie na ich miejscu dzień poczujcie ile oni mają na głowie ciekawe czy będziecie tacy mądrzy. A i miejcie jaja i podpiszcie się chociaż jaki salon. Pracuje 5lat są rzeczy nie są tak jak bym chciał ale sory to ja pracuje dla kogoś i nie musi mi się wszystko podobać, wykonuje swoją pracę daje dużo od siebie chodzę uśmiechnięty do pracy a szafowa co miesiąc wynagradza moja pracę i ty zdziwię tych niedowiarków nie pamiętam kiedy dostałem mniej niż 4000wyplaty a wypłaty były i ponad 6000 chyba to jest bardzo dobra wypłata za pracę która nie męczy a cieszy... Kolejny temat panie z kontroli znam i p Edytę i p Justynę raz jedyny miałem stresujące spotkanie z nimi a kontakt mam często i serio co wy chcecie od nich za darmo nie dostajecie wypowiedzenia to jest ich praca i wykonują dobrze tak jak oczekuję od nich szefowa. Walisz w ch... Nie ma utargu no to sorry nie nadajesz się ktoś ta pracę musi wykonywać i choć bronie całej firmy liczę się z tym że kiedyś przyjedzie ktos z ta dużą koperta do mnie i szanując siebie i ich podziękuje i wyjdę a nie będę pluł jadem anonimowo . Co do rekrutacji chyba ciężko jest znaleźć odpowiednią osobę w rozmowie tacy mili jesteście ale jak już musicie coś dać od siebie to nie wy winni szefowa bo daje wam pracę p. Justyna p. Edyta bo jeździ i robi wam salony ludzie co wy sobą reprezentujecie niektóre komentarze są żałosne. Na koniec pozdrawiam i czekam na ciekawe komentarze o moim wpisie papa anonimowi cwaniaki ja się nie podpisze bo nie chce żeby ktoś pomyślał chce coś zyskać

54321
Były pracownik
@Bodziak

To może się podpisz, z którego jesteś salonu. Też piszesz anonimowo.

Karol
Pracownik
 Pytanie
@Bodziak

Ciekawe który/ która z kierowników wyprodukował sobie ten komentarz ?!

..
Były pracownik
 Pytanie
@Karol

Dokładnie. Chyba pisała go Justyna lub Edyta. Jak czytam komentarze że one nie zwalniają za nic to śmiech!!!!!! Moja koleżankę zwolnili za to że nie pojechała do goszcza a kolejny pracownik za nic !!!!???? Parodia weźcie się zastanówcie zanim coś napiszecie nie macie doświadczenia bo jesteście lizodupami to lepiej nie bulwersujcie innych pracowników którzy chcą się zwolnić z tej posranej firmy . Jak robić utargi wielkie mamy brać klientów na siłę czy dopisywać różne rzeczy do utargów jak robią to niektóre salony A może zamówienia dla fikcyjnych klientów ?

Salon G
Pracownik
 Pytanie

Słyszeliście że Szefostwo przechodzą na emeryturę i już nie będzie kierowników regionalnych? Kierowcy coś mówią ale nie wiem?

Kama
Kandydat
@Salon G

No też coś słyszałam

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem jaki wy problem widzicie. Ja dzwonie do Pani Justyny to bez problemu da się porozmawiać, dzwonie do Pani Dyrektor Iwony Szewczyk - bardzo pozytywna osoba do porozmawiania . Wiadomo, każdy miewa lepszy/gorszy humor, patrząc ile mają na głowie nerwy czasami są zrozumiałe. Czego wymagacie ? To jest nasza Szefowa, wiadomo że czasami musi być ochrzan mały . Pójdziecie gdzie indziej myślicie ,że będą was po głowie głaskać ? To praca a nie przedszkole . Jak ktoś sumiennie pracuje to nie straszna jest dzwoniąca Dyrektor bądź któraś z kierowniczek . Byliśmy na spotkaniu w Goszczu, dlaczego wtedy nikt nie wstał i na głos nie przedstawił swoich frustracji ? :D Trzeba się brać do roboty moi drodzy bo za siedzenie w telefonie NIKT nie płaci ;))

Elka
Były pracownik
@Pracownik

Przyjdzie kryska na matyska....

Uwu
Były pracownik
@Elka

Dokładnie...

Zzz
Kandydat
@Uwu

Też tak myślę... każdy dostanie nie to na co liczy

Bodzianka
Pracownik

Jak się nie pracuje uczciwie to jedyne co się umie to obrażać nasze kierownictwo i szefostwo. Wezcie się do roboty bo za siedzenie nikt nie płaci .

XXX
Pracownik
@Bodzianka

Pani Justyna to jedna z lepszych kierowników na salonie. Zawsze dzwoni i pyta czy wszystko w porządku, jak jest jakiś problem to odrazu go rozwiązujemy z pomocą Pani Justyny. Osoby które piszą negatywne komentarze najwidoczniej nie pracują uczciwie.

Xxx
Były pracownik
@Bodzianka

Widać kto tu liże szefostwu i walniętym kierowniczkom, w tej fabryce nie ma już normalnych pracowników, są tylko tacy co liżą z każdej strony żeby nie wylecieć z tej po walonej fabryki, życzę wam żeby to upadło jak najszybciej!!!. Albo dojdzie do tego że będziecie Ukraińców zatrudniać ponieważ kto mądry ten omijać będzie was z daleka

salon
Pracownik
@XXX

Pani Justyna jako jedna z nielicznych zawsze pomoże, nigdy nie odmówi, możecie pisać różne bzdury ale wszyscy wiedzą to doskonale.

Xxx
Były pracownik
@salon

Tak wszyscy doskonale wiedzą jak nie miła jest owa pani!! Jedna i druga zresztą

XxL
Były pracownik
@Bodzianka

Ja już nie muszę:))))

XxL
Były pracownik
@XXX

Jakieś farmazony piszesz

Uwu
Były pracownik
@XXX

Jak się zatrudniałam to nie bylo żadnych śmisznych kierowników. Na jakiej podstawie wogóle one miały prawo głosu bo szefowa wzieła dwa czopki z salonu w Goszczu. Tam siedzialy przyjmujac zlecenia internetowe a teraz jeżdżą i mądrują sie jakby znały ta prace. Nie znaja. Zapytaj sie lizusko czy p. Edytka kosiła przed salonem albo odśnieżała nie nawet na salonie miały sprzątaczki. Przecież one jeżdżą zgapiaja od innych bystrych ludzi z salonu i ściemniaja ze to ich pomysł. Nie zdażylo ci sie ze majpierw ustawila bo cudnie a następnym razem jak przyjechala to opr bo kto to tak zaaranżował. Błagam ocknij się bo żenada

Elka
Były pracownik
@salon

Justyna weź sie do pracy

.-.
Pracownik
 Pytanie
@Elka

Chyba Ty weź się do pracy, taka jest prawda. Za co chcecie mieć płacone ? Za siedzenie na telefonach albo ćmokanie papierosów ? Kierownik jest potrzebny, a chociażby na takie ameby i nieroby jak osoby siedzące i żalące się że musza myć okna i sprzątać czy ośnieżać. Źle Ci? Kto Cię tu trzyma ? Szczyt egoizmu. Składaj wypowiedzenie i nara. Po co pracujecie w tej firmie ? Idź tam gdzie będzie lepiej. Nauczcie się, idąc do pracy, trzeba się dostosować bo jak nie to są inni, którzy o wiele chętniej będą wykonywać swoje obowiązki. Ja Panią Justynę bardzo szanuje :) Jak ktoś ma burackie podejście i kombinuje to wiadome że pobłażania nie będzie . Osoba, która ogarnia bardzo wiele a wy potraficie siedzieć i narzekać.

Ania
Pracownik
@Uwu

Racja

Elka
Były pracownik
@.-.

Coś z głowa masz nie tak...chwal sobie edytke dopóki sie nie zdziwisz....p.s tak juz dawno mnie tam nie ma bo odeszłam i wyobraź sobie że jestem z tego MEGA zadowolona. A ty czekaj az za czopkowanie medal ci sie dostanie

...
Pracownik
@Elka

Ależ bardzo dobrze. Kto nie jest zadowolony niech się zwalnia. Nikt was tu nie trzyma. Długopisy w dłoń i piszcie wypowiedzenia . Najłatwiej obrażać na waszym miejscu. Egoizm z waszej strony, być tak niezadowolonym a pracować gdzieś gdzie wam jest tak strasznie

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@...

Ohh ehh widać że kogoś tutaj coś boli, każdy ma prawo się wypowiedzieć na temat swojej pracy a że 99% wypowiedzi to szczera prawda więc widać co kogo boli:-). Jak już klienci piszą na tym forum ,ponieważ firma ma klienta daleko z poważaniem więc?

Co było nie wróci - były praco
Były pracownik
 Pytanie

Z całego serca Nie polecam pracy w tej firmie , jak miesiąc temu postanowiłem się zwolnić.. dziś z perspektywy tak naprawdę niewielkiego upływu czasu,czytając te opinie czuje jakby kamień spadł mi z serca, jakbym zrzucił ciężar z pleców którym była praca w tej firmie. Zacznijmy od szefowej , które drze jape na każdym kroku jak dzownisz z byle czym, każe brać ci się do roboty,mimo że na salonie wszystko jest jak trzeba i każdy klient jest obsłużony,patrzy w kamery i widzi tam tylko złe rzeczy , krótko mówiąc przez cały dzień obslugujesz klientów, sprzątasz,zmieniasz aranżacje,załatwiasz dużo innych spraw etc zamówienia, reklamacje, grafik, faktury itd , a akurat przy biurku postanowisz odczytac smsa to już szefowa dzowni że masz się brać do roboty bo cię zwolni :)))))))) . Pod nią stoi pożal się Boże kierowniczka Justyna wraz z P.Edytą (do Edyty nic niemam ,bo nie miałem z nią doczynienia wpadła raz udając klienta porobiła zdj i wyszła ) Justynia jest milunia słodziunia udaje że każdego kocha lubi uwielbia wszystko jest super fajnie a naprawdę jest fałszywa,nie warto do niej z niczym dzwonic, to poprostu niewłaściwa osoba na niewłaściwym miejscu , jedynie co potrafi to być pupilem szefowej ( pamiętajcie że to kierowniczka ), nie daj Boże zajdziesz za skórę za nic , poprsotu . Uweźmie się na ciebie i cię zwolni a potem będzie rozgadywac jaką to cudowna decyzję podjęła i jakim byłeś złym pracownikiem i Dobrze że cię niema ( nie zapominajmy o tym że wcześniej była miła)???????? ???? tak naprawdę nic nie zrobiłeś a masz przewalone i niewiesz , czy to jutro kierowca do ciebie nie przyjedzie z wypowiedzeniem??? Bo przecież nikt z firmy nie ma na tyle odwagi żeby dać ci wypowiedzenie. Siedzisz wieczorem i myślisz , czy ja dziś zrobiłem coś nie tak? Czy ja mogę wziąć coś na raty podając Bodzio jako mojego pracodawcę czy Zaraz mnie zwolnią bo odczytam SMS przy biurku ??? Co robic , umowa kończy się za miesiąc przedłużą ją czy nie? Ogólnie rzecz biorąc nie wiesz kiedy to na ciebie ktos poluje, nieważne że nic nie zrobiłeś. Nie podlizujesz się nikomu i robisz swoje - to wystarczy aby cię zwolnić . Kolejna rzecz załatwienie czegoś - dzownisz do faktur, faktury kierują cię do kogoś innego bo oni nie wiedzą, ty dzownisz,tam nie odbierają,ktoś odbierze opiszesz problem przekieruje cię na inny numer , ty dzownisz a pod tym numerem co cię czeka?dostajesz zjebe !!XD bo jak możesz tego nie wiedzieć??!! Jak możesz marnować ich cenny czas? Jak ty wogole możesz dzownic i pytać fakturzystki o fakturę????? Czy ty zdurłeś? To nic że oni tam pracują i mają telefon PO TO ZEBY GO ODBIERAC I POMÓC PRACOWNIKOWI W DANYM TEMACIE . WYJE**** radź sobie sam , a jak już pomogą to niemiło i się rozłączą jak ty jeszcze nie skończysz rozmowy;);););) kierowcy - przyjeżdża pan który ma wywalone ,że masz dużo towaru a jeszcze nie daj Boże masz ludzi na salonie , jesteś sam i co to go obchodzi? Do roboty, wyciągać towar , dobrze ci idzie , po czym powie zrób mi kawkę i zadzwon do klienta ( mimo że to on powinien dzownic ) , kierowca siedzi godzine na salonie i opowiada o firmie , że to kierowcy bodzia na ślub szanownej P. Oli odwozili gości do domu , że to że tamto i sramto . ( Czasem się pochwalą ile zarabiają - dla ciekawskich około 4tys -niepotwierdzone info tak słyszałem wielokrotnie) - kolejna rzecz -wyplata . Jedynie kiedy zarobisz na swoją premie jak ci się poszczęści i to akurat do ciebie przyjdzie klient ktory chce umeblować motel/hotel/dom starcow czy cos. Oni nie dają! Oni zabierają! Oczywiście nie mówię że wszyscy , niewiem jak jest na innych salonach być może ktoś ma premie jak pracuje w 2os bo pracując w 5 czy 3 nie ma szansy na wyrobienie czegokolwiek . Przyjdzie do inwentaryzacji to z najniższej krajowej zabiorą ci za towar którego nie dopilnowałeś, bo oni w kamerach widzą tylko to że odczytales smsa a to że właśnie ktoś coś ukradł ? Tego już nie widzą. Bo pracownik zapłaci bo to pracownik jest zmuszony do podpisania papierku ze odpowiada za salon;):):):) badania? Pracując 4lata dopiero po 3latach zostałem zmuszony poprzez wyjazd z dnia na dzień do Goszcza - pod przykrywką " szkolenia " na badania ( nie wpisywali daty, bo przecież potem sobie sprawdza kto kiedy zaczął pracę i dopiszą) - po problemie! Nie było badań? Raz na rok zrobią wsyzstkim pracownikom i gra . A tylko spróbuj nie zjawić się w Goszczu - wiesz co cię czeka? Puk puk kto to ? Kierowca z dużą kopertą, a co w niej ma ? Wypowiedzenie :):):):) to nic że masz dzieci żona jest na nocce w pracy ale ty o 5 rano masz wyjechać do Goszcza żeby zdążyć na daną godzine bo jak nie dojedziesz..... Nie trzeba kończyć :):):): ale myślę że kończę już tą wypowiedź, tzw wypociny , może ktoś to przeczyta a może nie :):):):) trzymajcie się i nie dajcie się , masz możliwość zmiany pracy? Zrób to !! Pozdrawiam gorąco BODZIAKÓW !!:):):):):

XxL
Były pracownik
 Pytanie
@Co było nie wróci - były praco

Podpisuję sie pod obiema rękami Justyna to nawet zabierze premię (do odwołania)bo klient mebli nie odebrał ma czas.(oczywiście pracownikom nie klientowi;)) a to że obroty fajne i każdy zapierdzielał za trzech to nie ważne...oszczędzają na ludzkich garbach. Jak pracownik sie rozchorował to drugi musiał (usunięte przez administratora) 11-stki. Urlopy bardzo prosze ale wtedy kiedy szefowa chce...żadnych badań lekarskich nie miałam a dokumenty wystawili trzy..systematycznie oby mieli przy kontroli. Szkolenia BHP to e-mail (podpisać) raz sie postawiliśmy to p. Borzemska cos wam nie pasuje? To do szefowej...każdy ogon podkulał żeby nie wylecieć..wazne dla obecnych pracowników- firma nie ma prawa zabrać za inwenture, moga was oczywiście za to zwolnic ale to wtedy do sadu. Dlatego tak robia ze masz to kupic - "puście to przez kase" znane słoawa prawda? Juz pomijajac fakt dzwigania ponad norme to bezpieczeństwo na salonach jest ponizej zera. Pracownicy pracuja w pojedynke do poźnych godzin, a kamery to sa żeby pilnować pracownikow co by nie leżeli;)) a nie na złodzieja. Żadnej napadówki, alarmu wszystko do czasu jakiegoś dramatu. Nie ma bramek ani ochrony można wejsc i wysc z towarem w kieszeni a ty robolu za to zapłacisz. To ze moze zarobisz ciut więcej to oddasz przy inwenturze...to jest szok że ludzie tam jeszcze pracują ale tak bo ze strachu ze zostana bez pracy.. ale jak przychodza nowi to uciekaja gdzie (usunięte przez administratora) rośnie:)) przejrzycie oferty pracy co chwile powtórka naboru. Dlaczego? Bo takich (usunięte przez administratora) juz brak. Firma mysli ze sprzedaz mebli to nie filozofia. To niech sobie je sprzedaja i tlumacza z niedorobek i uszkodzeń. Klinci otrzymuja meble podkitowane w paczce ktos lepił i ci wtedy powiesz: ...uszkodziło sie w transporcie..."::))) pewnego pięknego dnia pożegnałam się z firemką...to była najlepsza decyzja! Życzę wszystkim jeszcze tam będacym siły na ODEJSCIE!!! Lepiej juz nie będzie:))

Ania
Pracownik
@Co było nie wróci - były praco

Dupa nie robota! Szefostwo samo wykonczy wlasna firmę!!! Czas oddać pałeczkę, Trzeba zatrudnic profesjonalistów i to od zaraz!!! A nie sztucznie awansowac, te niekompetentme niedorajdy z Goszcza, ktore nie wiedzą co czynią i zajmują się nieistotnymi bzdetami, jak przekupy na targu!

Co było nie wróci - były praco
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

Justyna to niewłaściwa osoba na niewłaściwym miejscu ! Kto się pod to podpina? Samo to jak wyglądały jej rekrutacje do pracy buhaha żenada jestem dumny że przyjmowała mnie jeszcze kadrowa a nie ta pozal się boże Justa

Xxx
Były pracownik
 Pytanie

Ale że do pracy na Czekoladowa i Kromera szukaja ? To z tamtąd już też ludzie uciekają? To firma chyli sie ku końcowi.... szanuj pracownika swego bo możesz już nie mieć żadnego...ha,ha,ha....

Były pracownik
Były pracownik
@Xxx

No właśnie zauważyłam i w szoku byłam najlepsi pracownicy pani Dyrektor Iwony

Aleksandra
Pracownik
@Xxx

Wystarczy wziąć pod uwagę, że ktoś z pracowników zmienił jedynie punkt, w którym pracuje i stąd wolne miejsce ;)

Xxx
Były pracownik
@Aleksandra

A skąd my mamy wiedzieć że ktoś gdzieś zmienił jakiś punkt,lepiej się przyznaj że ludzie u was nie wytrzymują psychicznie i nerwowo......każdy dział potrafi tylko opr dać za byle nic, nie wspomnę o kierowcach którzy (usunięte przez administratora)na każdym kroku, albo słynna projektantka:-).....

Pracownik
Pracownik
@Xxx

Tez tak słyszałam. Kolejni pracownicy z Wrocławia się zwalniają. Nowi są mili, ale nie maja tego doświadczenia. Na straży zostają najsilniejsi (nerwowo). Ale pewnie długo tez już nie wytrzymają. Ja pracuje w małym sklepie i tez mam powoli dość mobingu. Ciagle zaglądanie na kamery i telefon, ze krzywo siedze na krześle. Albo ze mam podejsc do klientki, z która przed chwila rozmawiałam. A przeciez klient tez potrzebuje przestrzeni. I ten sposób wysławiania. Z jednej strony szanuje szefostwo, z drugiej strony jak pracodawca w taki sposob do mnie mówi mam ochotę wkoncu tez odpowiedziec chamsko jak oni. Powodzenia i wytrzymałości współpracownicy.

Pomoc
Pracownik
@Xxx

No wlasnie. Pomocy z firmy zazwyczaj nie uraczysz. Jak nie wiadomo co robic zawsze dzwoni się do Wrocławia. Tam zawsze na salonach pomoga, doradza. Teraz nie będzie gdzie dzwonic. Powodzenia w nowych pracach :))

Xxx
Były pracownik
@Pracownik

To chyba musiałaś komuś podpasc, na innych salonach to się dzieje samowolka i nikt na to nie zwraca uwagi,to na papierosa sobie wychodzą co pół godziny to ( chłopak przychodzi do dziewczyny i się obściskują pod kamerą ( mowa tu o salonie nie na Podkarpaciu nie piszę że na wszystkich tak się dzieje:-),ale na takie coś chyba mają wywalone lepiej się kogoś czepić co chce pracować,

BP
Były pracownik
@Xxx

Wszyscy wieszają psy na szefostwie, a moim zdaniem to co się dzieje to nie tylko ich wina. Kierownicy "pupilki" szefowej z Kromera są tacy sami jak ona. Traktują wszystkich z wyższością, są aroganccy, zachowują się jakby wszystkie rozumy pozjadali. Pani Kierownik potrafi przy klientach zachowywać się jakby jej nie tylko 5 klepki brakowało ... Nie dziwie się, że ludzie akurat z tego salonu uciekają, nikt nie chce być tak traktowany - dziwię się tylko, że tak późno się obudzili. Z tego co mi wiadomo to z całej "starej" ekipy zostali tylko kierownicy - to chyba o czymś świadczy. Powodzenie dla nowych.

Mały salon
Pracownik
@BP

Smutne, ale prawdziwe. Miałam przyjemność kilka razy doświadczyć bliskiego spotkania z kierownikami cytowanego salonu. Słoma z butów, ale tacy są potrzebni tej firmie.

Ania
Były pracownik
@Xxx

Ludzie uciekaja, a szefostwo dalej swoje! Zgnębić pracownika, zastraszyc i sponiewierać, jak sie to uda to szefowa oblewa sukces!!!

Bodzianka
Były pracownik
 Pytanie

Moi Drodzy Koledzy i Kolezanki Praca w tej firmie to strata czasu i energii. Wstyd mi że tam pracowałam. Firma patrzy jedynie gdzie Cię (usunięte przez administratora) Odnośnie utargów i nagród to nigdy się nie doliczycie prawdy. (usunięte przez administratora)dostaje ten kto odbiera telefony. (usunięte przez administratora) dostajesz za coś czego nie zrobiłaś a Panie dzwoniące z pretensjami nie przyjmują żadnych tłumaczeń. Gdy firma się pomyli to wszystko jest ładnie pięknie i nikt o tym nie mówi ale jak Ty popełnisz błąd to zaraz setki telefonów i przekleństw ze strony księgowych. Praca w Bodzio to wieczny stres. Niewiadomo kiedy to do Ciebie wybiera się kierowca z wypowiedzeniem. Dajesz z siebie 100% a i tak pracodawca tego nie docenia. Jesteśmy dla nich bandą (usunięte przez administratora) Urlop wakacyjny najlepiej odebrać w lutym bo tak sobie szefowa zarządziła a to że MY też mamy rodziny, zaplanowane wakacje , poplacone wczasy to już tylko nasz problem. Taka rodzinna firma że nawet szacunku do pracownika nie maja. To my napędzamy sprzedaż, sprzedajemy wasze wyroby i co najgorsze tłumaczymy się z waszych wad jakościowych i co za to mamy ? Czy ktoś kontroluje etapy produkcji?! Dlaczego za każdym razem musi coś przyjsc uszkodzone? Do naszego klienta 3 razy jechała reklamacja tego samego elementu. Taka wielka firma a taki szajs odwala. Szacunku zero, jeszcze problem że dzwonisz pytać o reklamacje. Wyżywacie się na pracownikach na salonie. Jeszcze trochę i Wam samym po salonach Drodzy Dyrektorzy zostanie siedzieć. Z całym szacunkiem do Dyrekcji Tracicie wartościowych ludzi.

Agnieszka Sz.
Pracownik
@Bodzianka

Ktoś napisał czystą prawdę. Z góry nie można liczyć na szacunek, traktują Cię jak (usunięte przez administratora). Po godzinach przyjmujesz dostawę, mimo że nikt Ci za to nie płaci i nawet żadnego dziękuje. Można w grzeczny i kulturalny sposób zwracać uwagę na nasze błędy, zamiast sie drzeć i w chamski sposób rozłączać połączenie . My też jesteśmy ludźmi . Brak szacunku do nas ze strony firmy = gorsza obsługa klienta = brak utargów = plajta. Nie pozdrawiam Pani Edzi, która za plecami szefowej zastrasza pracowników że dzwoniąc do szefowej albo szefa ze skargą zostaniemy zwolnieni. PRZYPOMINAM ŻE TO NIE TY NAS ZATRUDNIASZ TYLKO PANI IWONA SZEWCZYK

Były pracownik
Były pracownik
@Bodzianka

To prawda ja dostałam piękny prezent z firmy na swoje urodziny wypowiedzenie. Starałam się jak (usunięte przez administratora) by salon wyglądal na piekny salon i dostałam odwdzięczenie się. W lutym 25 minie rok i czekamy za sprawą w sadzie bo tak tego nie zostawię że nie dostałam odprawy. Również nie polecam pracowac w Bodzio

Salonowa
Były pracownik
@Bodzianka

Zgadzam się z koleżanką, jeszcze trochę i dobrzy pracownicy poodchodzą a na ich miejsce przyjdą słabi którzy będą mieli gdzieś firmę i pracowali po najmniejszej linii oporu. Idą ciężkie czasy a dobry pracownik jest na wagę złota niestety nikt na to nie patrzy a szefostwo otworzy oczy jak przychody spadną. Pracownik traktowany jest jak zero, co pokazuje Edzia w trakcie kontroli. Traktowanie pracownika jak przedmiot ta pani ma we krwi i to  jeszcze ją bawi. Nic nie wnosi tylko przyjedzie na salon i zrobi zamieszanie A jak mamy pusto ma salonie i trzeba zaprojektować kuchnię to odwraca się na pięcie i człowiek musi sam sobie coś wymyślić. Niestety szefostwo nie zdaje sobie sprawy że takie zachowanie nie jest dobre dla firmy wręcz przeciwnie, ludzie między sobą rozmawiają i tak wyrabia się negatywna opinia o firmie wśród ludzi co będzie skutkowało mniejszą ilością kupujących. Przyłączam się do słów koleżanki zacznijcie szanować ludzi a oni odwdzięczą się wam dobrą robotą. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego roku.

Anna O.
Pracownik
 Pytanie
@Bodzianka

Trochę smutne, że szefowa pozwala psuć reputacje firmy przez 2 kobiety, które lubią się wywyższać wśród salonowych pracowników. Ktoś musi odwalać naszą robotę żebyście wy mogły wozić (usunięte przez administratora) po salonach, inaczej to wy musiałybyście napędzać utargi. Jestem tylko ciekawa czy Szanowna Dyrekcja jest świadoma tego jak ich pracownicy są traktowani. Edzie powinniście już dawno zwolnić. Dlaczego straszy salony że nam jeszcze pokaże? Czy to normalne ? Nic, tylko nagrywać jej chorą wizytacje. Ta kobieta się na nas wyżywa! (usunięte przez administratora)

Grs
Były pracownik
@Bodzianka

To wszytko prawda.Zanim ktoś się zdecyduje na pracę w tak"cudownej rodzinnej firmie" niech przeczyta komentarze.Ta firma to jedna wielka pomyłka!!!!

XxL
Były pracownik
@Bodzianka

Zgadzam się w 100% TRACICIE wartościowych ludzi, jak to mówią:" szanuj pracownika swego bo możesz nie mieć żadnego":))))

Ania
Były pracownik
@Bodzianka

W pełni zgadzam sie z tą wypowiedzią.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Chciałabym się przyjąć do tej firmy na sprzedawcę jakie opinie macie na temat pracy w tym miejscu ?

Odp do Kandydatki
Pracownik
@Kandydatka

Same pozytywne. Dźwigasz meble, myjesz podłogi i okna, wycierasz kurze, czyścisz toalety po klientach, sprzątasz (usunięte przez administratora) wokół sklepu, mimo to zbierasz opiernicz od góry do dołu że jest brudno. Od czasu do czasu sprzedasz kilka mebli, za które otrzymasz taką premię że aż przetrzesz oczy ze zdumienia. Śmiało, aplikuj! XD

Uwu
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydatka

To nie czytasz opinii które tu są? Masz wprawę w koszeniu kosiarką? A może Twoj mąz ma lub partner ? Też się przyda. Kosisz, odśnierzasz, myjesz okna tez na drabinie bo okna wysokie. Robisz za hydraulika, elektryka, magazyniera, a że i f-ry, raty, wizualizacje i inne duperszmity... Dźwigasz meble nawet takie po 100kg po kto Ci pomoże? Nie ma magazyniera.. nie ma też ochrony to jak Cię okradną to jeszcze płacisz i tłumaczysz się że na to pozwoliłaś. Badania lekarskie to fikcja bo ich nie ma wystawiają dokumenty lewe niestety wiem co piszę...robisz na multum etatów żeby coś zarobić a i tak dostajesz opr z biur. Ta firma nie dość że robi gó...ne meble to jeszcze nie szanuje pracowników którzy kosztem swojego zdrowia i życia podkłada głowę. Wyobraź sobie że jesteś sam na sam ze (usunięte przez administratora) lub paroma, co robisz? Ja się jeszcze tłumaczyłam że ich nie powstrzymałam. Takie są realia w TEJ firemce niestety...a że mnie nie zaciukali to mam szczęście .... za straty zapłaciłam. To namiastka pracy w Bodzio

Spr
Były pracownik
@Uwu

Pracowałam tam we wszytko uwierzę.

Spr
Były pracownik

Jak to możliwe,że firma która zakłada na salonach kamery szerokokątne,gdzie pracownik nie podpisuje zgody na nagrywanie dźwięku nie słyszy i nie widzi jak kierownik sklepu na jednym z salonów w Pomorskim wraz we współpracą że swoim mężem który nie jest pracownikiem firmy wynosi faktury imienne.Przekazuje ona dane osobowe klientów na zewnątrz to gratulacje dla firmy,która się tak wspaniale reklamuje.Gratuluje!

Lagow2022
Inne

Zamówione 2 łóżka tapicerowane w salonie firmowym w Świebodzinie zostały dostarczone przez fabrycznego kierowcę w podniszczonych kartonach. Odmówił on sprawdzenia w jakim stanie są wszystkie elementy łóżek twierdząc, że nie jest kurierem. Po jego odjeździe okazało się, że są liczne zabrudzenia jasnego pluszu oraz że nie można zamontować wezgłowia w każdym z łóżek. Reklamacja moja nie została uwzględniona pomimo wizyty pracownika firmy, który zrobił liczne zdjęcia dokumentując ww. wady. Zdjęcia takie przesłałem wcześniej do salonu w Świebodzinie i zgłosiłem reklamację. Wobec takiego potraktowania nie polecam innym zakupów w tej fabryce

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. - Goszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 236.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 198, z czego 31 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Kandydaci do pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.
Przejdź do nowych opinii