Opinie o DERKOM sp.j.
Najgorszy internet nawet światłowód nie pomaga. Beznadzieja totalna nie polecam internet ssie nie da się nawet zagrać w coś ponieważ z internetu mnie wyrzuca ogólnie internet 0/10 psycha mi siada od używania jego
Korzystam z netu radiowego ba jestem tu przypadkiem bo szukam info na temat różnych firm odnośnie światłowodu(nowa infrastruktura, kładli od inea ale tak po nich jadą w sieci że strach brać choć przyznam oferte mają spoko.. ). co do Derkom to mam u nich umowę na 15mb od powyżej 5 lat i lata jak ta lala . ping więcej jak 50 nie widziałem, sped zazwyczaj z zapasem, niby umowa na 15mb ale chodzi + - 20mb .co do obsługi klienta zazwyczaj wystarczyła rozmowa z serwisantem ,swoją droga spoko gościu a i panie w biurze fajne :D Pozdro :)
Dziękujemy za miłe słowa. Zapraszamy do kontaktu w sprawie budowanej infrastruktury światłowodowej. Zespół DERKOM
Nie polecam tej firmy. Miałam internet z wielu firm ale ta to jest jedna wielka porażka Wieczny problem z internetem chciałam rozwiązać umowę polubownie nie da się bo mam niby im zapłacić. 1500zl kary za zerwanie umowy .jak nie mieliśmy internetu przez 5 dni to nikt nie raczył przyjechać wcześniej a dzwoniliśmy 3 razy i zgłaszaliśmy awarie stanowczo nie polecam tej firmy.trzymajcie się jak najdalej od nich. Pisaliśmy do nich meila wogole nie został rozpatrzony. Dopiero jak napisaliśmy w siedzibie pismo do kierownika to zostało ono rozpatrzone po 2 miesiącach. szczerze nie polecam
Zgodnie z prawem firma ma 30 dni na ustosunkowanie się do pisma jeśli przekroczy termin oznacza to zaakceptowanie wniosku Klienta. Jeśli było tak w Pani przypadku prosimy o kontakt mailowy być może doszło do pomyłki. Staramy się pilnować terminów oraz rozwiązywać zgłoszenia jak najszybciej. Jeśli problem dotąd nie została rozwiązany zapraszamy do kontaktu na pewno uda nam się wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
bardzo częste skoki pingu do 300 i nie da sie grać prosze o naprawienie tego już zgłaszałem i nic nie pomogło jest nawet gorzej
Prosimy o mailowy kontakt z działem technicznym - pomoc@derkom.pl. Proszę podać dane właściciela umowy, adres oraz opis problemu wraz z podaniem nazw gier oraz serwerów.
Beznadziejny internet nie polecam
Useless internet, nie polecam nikomu Mimo światłowodu internet nadal zawodzi (((;
Szanowni Państwo, przy łączach światłowodowych zawodzić może jedynie sieć domowa prosimy o kontakt z działem technicznym na pewno pomożemy. Pozdrawiam.
Nie jestem autorem tej opinii, ale też mam mam światłowód u Was i w godzinach szczytu jest tragedia. Download packet loss dzisiaj o 22 to aż 15%. LTE z komórki ma w tym samym teście poniżej 1%. Poza godzinami szczytu jest OK, nie ma możliwości żeby problem był po mojej stronie. Problem jest u Was lub u operatora wyższego rzędu. Poniżej wrzucam wyniki testu światłowodu i LTE. Derkom: Total Packet Loss: 13.45% Upload Packet Loss: 0.00% Download Packet Loss: 13.45% Late Packet Rate: 17.77% Average Latency: 602.37ms Average Jitter: 661.23ms Test Settings: Duration: 180 seconds Frequency: 45 pings/second Average Size: 1220 bytes Acceptable Delay: 1000ms LTE: Total Packet Loss: 0.77% Upload Packet Loss: 0.01% Download Packet Loss: 0.76% Late Packet Rate: 0.35% Average Latency: 91.37ms Average Jitter: 38.05ms Test Settings: Duration: 180 seconds Frequency: 45 pings/second Average Size: 1220 bytes Acceptable Delay: 1000ms
Jakość a przede wszystkim szybkość tego internetu to kpina z możliwości światłowodu, ale co zrobić dostało się środki z uni na budowę sieci światłowodowych , brak konkurencji i żądza pieniądza to są główne cele derkomu Internet na wsi kosztuje dwa razy tyle co w mieście Szkoda pisać i tak nic się nie zmieni beton nie kruszy się łatwo sam z siebie…
Szanowni Państwo cennik usług nie jest zależny od miejscowości, a od rodzaju budynku (dom - blok). Zapraszamy do kontaktu z Biurem obsługi klienta zweryfikujemy jaki pakiet Państwo posiadacie i sprawdzimy jaka prędkość do dociera do terminala. Pozdrawiamy Zespół DERKOM
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, jeśli występują jakiekolwiek problemy techniczne prosimy o kontakt z działem technicznym pod numerem 600 028 628 lub przesłanie informacji mailowo na adres internet@derkom.pl. Wszelkie opnie zawierające wulgaryzmy oraz naruszające godność pracowników lub innych osób są usuwane przez administratorów.
Internet wyłącza się co jakieś 5 minut jak 2 osoby z niego korzystaja, Kablowy jest gorszy niż wi-fi, I ping skacze od 30 do 200 co 3 minuty. Nie Polecam
internet nie pozwala na spokojne granie gdyz ping stały to 500, nie wczytuje się nic ,ledwo ta strona mi się wyczytała ,gdyby nie ta umowa dawno bym ją zerwał????
Podczas gry ping wynosi do 5000 pingu przeglądam YT nie wczytuje się nic najgorszy internet
Zasięg jest do kilku metrów w pokoju mam taki sam zasięg jak z internetu sąsiada co mnie bardzo bawi w sumie. Najśmieszniejszy jest ping bo raz jest ok na kilka minut a potem już nie jest dobry euro nie da się oglądać w minimalnej jakości (144p) odkąd zaczęły się wakacje internet jest jeszcze gorszy chociaż że mam światłowód a wiadomo czym się różni od radiowki także takie komplikacje typu zawieszene czy utrata połączenia nie powinny mieć miejsca a mają także dla mnie derkom to miernota bo ludzie przecież płacą pieniądze których nie znaleźli na ulicy a jak by tak je zarabiali jak wy czyli dając nam taki internet to wylecieli by z roboty i nikt za nimi by tam nie tęsknił także nie mam dobrej opinii o was nawet jakbyście byli najmilsi na świecie bo ja chcę dobry internet a nie miłą pogawędkę
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z działem technicznym - 600 028 628. Jeśli nie udało się rozwiązać problemu prosimy o maila (internet@derkom.pl) z danymi właściciela umowy przeprowadzimy ponowną weryfikację - trudno odnieść się nam do sprawy nie znając szczegółów. Administrator usuwa opinie tylko nie zgodne z regulaminem portalu, zawierające wulgaryzmy itp. Pozdrawiamy
Najgorszy internet jaki posiadam firma bagatelizuje problemy klienta ciągłe problemy z internetem i przerwy w działaniu. Zero zrozumienia nie polecam
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt z działem technicznym - 600 028 628. Jęli nie udało się rozwiązać problemu prosimy o maila (internet@derkom.pl) z danymi przeprowadzimy ponowna weryfikację. Pozdrawiamy
Widzę dobre opinie. Ja nie mogę tego powiedzieć.Częsty brak internetu radiowego, mimo dobrej siły sygnału. Telefon technika po godz.16 nie odpowiada. Nigdy nie udało mi dodzwonić po powrocie z pracy. Jak zgłosić na BOK gdy nie masz łącza... To bardzo uciążliwe , mam nienormowany czas pracy,współpracuję z kiludziesięcioma pracownikami internet to podstawa. Awarie można zgłosić tylko w dzień tel. po 9.00 lub tracić czas i jechać osobiście do biura. Po kilku latach korzystania z tej sieci, awarie są coraz częstsze. Na wizytę technika zdarzało się czekać 2 dni. Nie odliczono mi tego nigdy od rachunku, tak jak to robią np. w innych sieciach telefonii komórkowej. Nie mam możliwości podłączenia się do światłowodu, więc będę rozważała inne możliwości dostawy internetu po wygaśnięciu umowy. Mogę tylko pochwalić techników , którzy przyjeżdżali do awarii za uprzejmość i kulturę.
Prosimy o przesłanie w wiadomości e-mail: internet@derkom.pl adresu świadczonej usługi zweryfikujemy i postaramy się pomóc. Numer telefonu aktywny w godzinach popołudniowych to 600 028 628. Pozdrawiamy Zespół DERKOM
Dokładnie Potwierdzam wszystko się zgadza z Pana wypowiedzią. A jak ktoś już odbierze i wysłucha to wciskają większą prędkość albo wymianę rutera. Serwisant był już 2 razy i nie stwierdził problemu z ruterem tylko zmieniał jakieś ustawienia. Problem znikał na jakiś czas i wracał. NIE POLECAM INTERNETU
Internet bardzo zacina . Podczas gry mam 500 pingu . Gdy włączam 2 urządzenia mam ponad 1000 pingu .Nie polecam
Internet porazka nie polecam nikomu z sieci komorkowej jest lepszy
Dzień dobry, w przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt tel. 600 028 628. Pozdrawiamy.
Jak wygląda ścieżka awansu w DERKOM sp.j.?
Wszystko zależy od stanowiska i predyspozycji kandydata. Nasza firma dynamicznie się rozwija i tworzy nowe stanowiska pracy. Zapraszamy do przesłania CV praca@derkom.pl - chętnie spotkamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Pozdrawiamy Zespół DERKOM
Pozdrawiamy Zespół DERKOM
(usunięte przez administratora) Duze i czeste spadki downloadu oprocz tego ping wzrastajacy do 5000, oraz czesty komunikat "brak internetu", co jesli jest sie w trakcie waznej rozmowy czy co gorsze zdaje sie egzamin gdy nagle bez uprzedniego poinformowania zostaje zerwane polaczenie.
Zapraszamy do kontaktu z działem technicznym pod numerem 600 028 628 lub internet@derkom.pl. Zweryfikujemy w czym jest problem. Pozdrawiamy Zespół DERKOM
Firma dynamiczna, ciągle rozwijająca się, więc w takim miejscu praca jest po prostu świetna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DERKOM sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy DERKOM sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DERKOM sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!