Pepsi Cola General Bottlers

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 67 ocen.

Pepsi Cola General Bottlers
2 67 6 1

Opinie o Pepsi Cola General Bottlers

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Ewelina

Czy jest jakiś powód, że tak rzadko zaglądacie na forum? Czy firma potrzebuje pracowników?

Jola

Pepsi? Raczej tania podróbka, towar adekwatny do ceny w promocji 2,50 za 2 litry w Tesco. Co wy zrobiliście z tym napojem?????. Slodkie i bez gazu.... DNO!!!!!

Paulina

Pepsi Cola General Bottlers jest to duży koncern, czy możecie podzielić się opiniami na temat tego pracodawcy? Wielu ludzi rozważa złożenie kandydatury w tej firmie, czy polecacie rozpoczęcie współpracy? Każda opinia przyda się do podjęcia decyzji!

Wkurwiony klient

Siema wasza pepsi nie smakuje jak pepsi tylko jak tania (usunięte przez administratora) podróba co wy z nią (usunięte przez administratora) zrobiliście?!

Administrator

Jak wypowiecie się na temat związany z zarobkami w Pepsi Cola General Bottlers? Czy od czasu dodania ostatniej opinii pensje w przedsiębiorstwie zmieniły się?

trendek

Witam, mam pytanie o stanowisko PH ds HORECA. Ile wizyt dziennie? W jakich godzinach praca? Bardziej zajmujemy się wizerunkiem czy sprzedażą? Jaka furka? Można używać prywatnie? gps? multisport? szkolenia? z góry dziękuję za odpowiedz! pozdrawiam

Bbb
@trendek 05.12.2014 20:21

Podłączam się

Paulina

@Pawel2279 zdecydowałeś się na aplikację na to stanowisko? Jeśli tak, to chętnie dowiemy się więcej o warunkach zatrudnienia w firmie. Na pewno cenna będzie również informacja na temat tego, czego można oczekiwać podczas procesu rekrutacyjnego.

Pawel2279

Witam. A jak jest na utrzymaniu ruchu, pytam konkretnie o automatyków? Jakie stawki? Czy jest to praca zmianowa? Jeśli tak, to jak wygląda grafik? Dziękuję i pozdrawiam.

Wnikliwy

Panowie co sie dzieje w Rzeszowie ??? Ludzie papierami rzucają bo ponoć menago nie do życia , ktos coś ?

Paulina

Zainteresowani pracą w Pepsi Cola General Bottlers? Na stronie internetowej firmy znajdziecie ich aktualne oferty pracy - http://www.pepsicojobs.com/pl-pl/ Jak oceniacie Pepsi Cola General Bottlers jako pracodawcę?

domen

jak wygląda praca w michrowie ciagle są 2 zmiany po 12 godzin?Praca jest ciągle,czy są przestoje?

Seniorita

Mam pytanie a jak praca w Laboratorium i jakie zarobki chodzi mi o grodzisk

pbgvgj

@ Ania - a przepraszam co masz na myśli mówiąc że nie dbają o bezpieczną butelkę? ja tam pije pepsi i nigdy żadnych problemów nie miałam, a uważam, że jest lepsza niż cola. A butelka jest jak każda inna

anonim

(usunięte przez administratora)

Ttt

Potwierdzam

Ania

Hej Jeśli umiecie okłamywać konsumenta i macie gdzieś zadowolenie klienta to na 100% znajdziecie prace od ręki. Ja już nigdy tego produktu nie kupię!!! nie dbają o bezpieczną butelkę i aż strach myśleć co się pije bo pewno też mają takie podejście do produktu w środku!!!

haga

a jak wyglada tam praca w call center? jakie zarobki, atmosfera? czy warto?

xani

Staram się o pracę w pepsico w księgowości. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak wygląda drugi etap rozmowy w tej firmie, a także jak wyglądają zarobki w (przybliżeniu) na takim stanowisku w tej firmie.

ppoj

ciągle tam praca jest 3 lub 4 dni w tygodniu po 12 godz.czy coś sie zmieniło?

kukuryku

Najgorsza firma oszuści.promocja na głośniki to blef już pierwszego dnia zabrakło głośników a reklama leci dalej w telewizji. Hanba dla takiej korporacji.

chętny

a po podstawowym przyjmują . jastem zainteresowany . czy tylko wykształciuchów .

anonim

Na detalu PH jest w stanie zarobić nawet koło 4 tys. ale trzeba się przy tym napocić. Auto na start Yaris, potem Fabia. Auto masz do użytku własnego (koszt 150zł/mies.) Multisport ok 50zł/ mies. Prywatnia opieka medyczna + ubezpieczenie. Podstawa marna bo jakoś 2000zł na rękę (może mniej). Ale premie są wysokie + konkursy. Ciekawa praca, ale dla kumatych.

slade
@anonim 08.03.2015 14:39

To jak ty sie tam dostałeś skoro trzeba być kumatym?

Poważny

Czy 4-4,5 tyś. na rękę można teraz w Pepsi zarobić?Rozumiem,że tak znana marka nie poniża się i mniej swoim pracownikom nie oferuje?

Andrew

Akurat takie rzeczy wiem, niestety na ich stronie nie ma żadnych informacji, nawet kontaktu email do działu rekrutacji, więc próbuję w inny sposób dowiedzieć się o rekrutacji w pepsico...

Andrew

Orientuje się ktoś czy sa obecnie przyjęcia na stanowiska inżynierskie do Firmy? Ewentualnie jakiś kontakt email do działu rekrutacji?

Alien82

A płacą za te nadgodziny? Jeśli tak to dobrze, że są

pewniak

Pracuję na magazynie w Michrowie. Kiedyś była kasa do zarobienia setki etc mimo pracy przez firmę lizingową ale te czasy już się skończyły na zlecenie możesz pracować ile chcesz lecz umowa o pracę ogranicza ilość dni pracy żeby nie przekroczyć 168. a w praktyce jedna z osób w skali miesiąca miała przepracowane 7 dni... ja 12 inny 14. jeśli się godzi ktoś na pracę za 1000 zł polecam :) pracuję już kilka lat przez firmę zewnętrzną i nic się nie zapowiada żeby zostać zatrudnionym bezpośrednio przez zakład. niektórzy się dostali ale każdy się może domyślać w jaki sposób dziękuję pozdrawiam

pytający

czy ktoś pracował w pepsi w Gądkach przez agencje pracy Otto? i jak wygląda test ns spostrzegawczosć

name

czy ktoś pracował w pepsi w Gądkach przez agencje pracy Otto? i na czym polegają te testy na spostrzegawczoac ?

xyz

Czy ktoś może przybliżyć temat weksli in blanco w Pepsi . Czy wszyscy je podpisują ? Chodzi mi głównie o kierowców. Dzięki

ktos

pracowalem w pepsi znin i powiem wam ze 2012 i2013 zwolnili ogolnie 28 osob wiekszosc z produkcji...na poczatku fajnie ale im dluzej pracowalem tym gorzej..zero inwestycji maszyny w oplakanym stanie ale im ciagle malo chcieli wiekszych wynikow....2013 zwolnili 14 osob ktore dostaly odprawy a po 2 miesiacach przyjeli 5 osob ktore byly zwolnione bo brak ludzi taka polityka tej firmy

też ktos
@ktos 27.02.2014 13:12

nic się nie zmieniło,brak grafików pracy chociaz według kodeksu powinny być ,masa nadgodzin,praca w systemie 4/2 ( 12 godzin w pracy przez 4 dni 2 dni wolne, brak urlopów ,zabieranie urlopow juz zaplanowanch .czy nikt tego nie widzi w warszawie a podobno to firma przestrzegajaca wszelkich standardow czym sie chełpią w każdej formowej gazetce.

Zostaw opinię o Pepsi Cola General Bottlers - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pepsi Cola General Bottlers