Witam Widzę, że na forum wypowiadają się sami niezadowoleni klienci. Mam nadzieję że pod względem obsługi klienta sportech nie ma już takich problemów. Jak natomiast wygląda firma pod kątem pracy? Zamierzam aplikować ponieważ interesuje mnie praca w branży sportowej
Dokładnie uciekaj daleko , pakujesz jak baran srednio 140 faktur przez 8h nikt nie pomaga , za najniższą krajową a dyrektorki ręce zacierają, na dodatek jak wyrobisz sie z pakowaniem to zaproszą cie na wykladanie towaru na sklep... brak słów
Wiecie może, czy w Sportech szukają chętnych na staż?
Witam Widzę, że na forum wypowiadają się sami niezadowoleni klienci. Mam nadzieję że pod względem obsługi klienta sportech nie ma już takich problemów. Jak natomiast wygląda firma pod kątem pracy? Zamierzam aplikować ponieważ interesuje mnie praca w branży sportowej
Uciekaj chłopcze. Pakowanie i wysyłka paczek przez 8 godzin dziennie, za wynagrodzenie ocierające się o najniższą krajową bez możliwości podwyżki ma naprawdę bardzo mało wspólnego z ,,pracą i rozwijaniem się" w branży sportowej.
Dokładnie uciekaj daleko , pakujesz jak baran srednio 140 faktur przez 8h nikt nie pomaga , za najniższą krajową a dyrektorki ręce zacierają, na dodatek jak wyrobisz sie z pakowaniem to zaproszą cie na wykladanie towaru na sklep... brak słów
Jakie są warunki zatrudnienia w Sportech?
Nie polecam tej hurtowni ! wszystkich klientów chciałbym przestrzec przed kupowaniem faktur na termin, firma działa w ten sposób że dają ile wlezie towaru i czekają na moment aż w pierwszym momencie spotkają Cię pierwsze trudności ze spłatą zobowiązania, wtedy działają jak lichwa, proponują spłatę od razu albo blokada, lub dalsza współpraca + 10 % marży przy kolejnych zakupach aż zaległości będą opłacone czyli jakby nie patrzeć zaczynasz sporo tracić. Jak zaczynasz wracać na towar i płacić w terminie to skracają terminy płatności np z 45 dnia na 30 a później znowu w dół tak abyś cały czas miała problem ze spłatą w terminie i płacił im te 10% marży. Sam szef wydaje na wakacje rocznie więcej niż często twój problem zobowiązania, a mimo to potrafi pójść do sądu z kilkutysięcznym długiem wobec Ciebie mimo to że nadal u niego kupujesz ! Na koniec masz do spłacenia dług + koszty sądowe !!! Uważajcie na nich !
Jesteś śmieszny. Masz pretensje, że dali Ci za dużo towaru? I pretensje, że chcą zapłaty w uzgodnionym terminie? I nie chcą dać nowego towaru jeśli nie zapłaciłeś za poprzedni? Puknij się w głowę i idź lepiej pracować do Biedronki bo ido prowadzenia biznesu się nie nadajesz.
Na atmosferę bardzo duży wpływ ma nasze zachowanie więc nie przerzucajmy naszych humorów bo firmę mamy ok!
Niestety mało płacą, cały czas nacisk na wypracowanie targetów... Jeżeli jest reklamacja to jej się też klientowi nie uznaje. Atmosfera też słaba.
Czy firma stosuje jakieś benefity ?
Witam, niestety ale dzisiaj doświadczyłem tego co piszą tutaj poprzednicy , ludzie w firmie mało kompetentni , wchodząc nie potrafią odpowiedzieć Dzień Dobry ,aroganccy no i potrafią dać do zrozumienia ze nie zależy im na kliencie , dzisiaj przedarłem się przez korki i dotarłem do hurtowni o 15,50 ,( otwarta do 16 tej) chciałem kupić buty synowi , stałem już przy półce i szukałem rozmiaru - model wybrany a pan który pchał pusty wózek udając ze pracuje , mówi do mnie ze pracują do 16 tej (była 15,53), na moja odpowiedz ze jechałem całe miasto i już wybrałem produkt , zapytał mi sie do której godz ja pracuje(. pytanie nie na miejscu ), dał do zrozumienia ze mam spadać !!!!!! bo on już kończy pracę . oczywiście nie kupiłem tam butów i już moja noga tam już nie stanie . Także Administratorze opinie w większości są poparte prawdą , taką dzisiaj doświadczyłem,, Na pewno będę odradzał moim znajomym zakupy w tej firmie ,,
Firma porażka, wypowiadam się jako kontrahent. Nie dbają o klienta, nie odpisują na e-maile, kontakt słaby, zerowy najlepiej kup i wypier**** Telefonów nie odbierają, nie oddzwaniają, jakakolwiek prośba nigdy nie zostaje spełniona. Pracownicy: Pan P.P - szkoda gadać, ignorant od pakowania paczek - myśli,że ma jakąkolwiek władzę ale niestety - tylko pakuje paczki. Jego stosunek do klienta to właściwie całościowy stosunek firmy do otoczenia. Wiele się muszą jeszcze nauczyć. Czas realizacji zamówienia - porażka. O wszystko trzeba się prosić, z takim podejściem wasz upadek to kwestia czasu - na rynku są lepsze hurtownie. Ceny: drogo.
Ale to jest forum dla pracowników. A nawiasem mówiąc nie należy obciążać firmy wyimaginowaną winą jeśli to są nasze błędy.
@wr masz 100% racji, ludzie lubią rzucać słowa, bez pokrycia. I nawet nie wiadomo jak do tego podejsć, bo to może ktoś z zemsty pisać, taka prawda..
Zgadzam się firma całkowita porażka brak szacunku dla klientów załoga nie mająca pojęcia o produktach,arogancja towar wyeksponowamy jak na bazarze. Tragedia
niepoważna firma
Całkowity brak szacunku dla kontrahentów. Porażka, zgadzam się.
Firma - porażka.
niepoważna firma