Cykada Trade

Warszawa

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 17 ocen.

Opinie o Cykada Trade

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cykada Trade

grześ
użytkownik zarejestrowany

ja się skutecznie zniechęciłem, choć oferty, które udało mi się kiedyś znaleźć, bardzo mi się podobały

mam zasade
użytkownik zarejestrowany

ja to mam zasade ktora wam tutaj zdradze - wchodze najpierw na goworkpl zeby sie doweidziec czegos o firmie a dopiero potem zacznam dokladniej sprawdzac czego sie mozna po niej spodziewac i dotyczy roznych aspektow zycia... moze teraz cos wiecie o pracy w cykadzie ? mam znajomego ktory poszukuje a na goworka powiedzial ze nie wejdzie

były pracownik

Zgadzam się z tymi opiniami (oczywiście tymi negatywnymi). W tej firmie wykorzystują ludzi, ciężko jest odzyskać zarobione pieniądze! Do tej pory nie odzyskałem 300 zł, resztę "wyszarpałem" i trwało to bardzo długo i kosztowało wiele nerwów. Szczerze odradzam pracę w tej firmie, lepiej trzymać się z daleka od tych oszustów.

anonim

Odradzam współpracę z Cykada Trade. Są to kombinatorzy, oszukują i wykorzystują pracowników. Mam nadzieję że ktoś da im nauczkę!

anonim

inspekcja pracy nie pomaga przy tym przypadku w papiereach maja ,,porzadek,, a oni tylko to sprawdzaja, ja zalozylam mu sprawe, fakt trwa juz 1,5 roku ale nie odpuszcze takiemu jak on, bardzo beszczelny czlowiek, kłamca.

x

ZGŁASZAJCIE TAKIE FIRMY PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY ŻEBY INNI NIE WPADALI W ICH SIDŁA I ŻEBY ELIMINOWAĆ TAKICH [usunięte przez moderatora]

Rafi

Jak się komuś nie chce robić,to pisze:[usunięte przez moderatora] Do tej pracy trzeba trochę serca włożyć.Sześć lat dla nich pracowałem,to chyba wystarczy za komentarz.

daniel388

Porazka.Bylem tam jeden dzien.[usunięte przez moderatora].Brak umowy.Pracujesz na czarno.Lazisz po firmach i wciskac ksiazki.Ciezko cos sprzedac.Beznadzieja.Jak rezygnujesz i nawet cos sprzedasz to nie otrzymujesz pieniedzy.Lazilem 8 h po ursynowie.[usunięte przez moderatora].Odradzam wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!

iga

wara od tej firmy ludzie!!!!!!!!! to [usunięte przez moderatora] szkoda waszego czasu i nerwów!!! to zwykli akwizytorzy-chociaż sie tak nie nazywają!!!!!!!!!!! nic tam wiele nie zarobisz , do niczego nie dojdziesz-niestety!!!

Kenny

heh bez komentarza tą firmę pozostawię i nie mówię tylko o siedzibie w stolicy..nie szanują ludzi, robią wszystko jak im się podoba, w ogóle nie słuchają uwag pracowników a jak coś jest nie tak ze sprzedażą to oczywiście musi być winny pracownik..heh, przestrzegam przed pracą w tej firmie !

Zostaw opinię o Cykada Trade - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cykada Trade