DELFARMA SP. Z O.O.

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 222 ocen.

Opinie o DELFARMA SP. Z O.O.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DELFARMA SP. Z O.O.

anonim

(usunięte przez administratora)

zimoch

Hej Wam. Kilku moich znajomych pracowało tutaj i do tej pory wspominają firmę dobrze. Niestety nie ukrywają , że niektórzy ludzie nie nadają się do pracy tutaj, a dalej jakoś tutaj ciągną... Ale z zmieniając temat wiem , że tu szukają obecnie stazytów

anonim

(usunięte przez administratora)

komandos

Kurcze ed nie czujesz, ze ta ironiczna wypowiedzi niko ma dac do myslenia nim ktos bedzie chcial podjac sie pracy w firmie Delfarma!!!

niko

polecam naprawdę polecam super firma extra kasa super szybkie samochody golfy 5;) imprezy integracyjne co tydzień hotele 5 gwiazdkowe;) wyjazdy za granice egypt, turcja;)super premie zero stresu pakiet socjalny karta multisportu paczki na świętafantastyczni ludzie bony i podwojne premie naprawdę firma warta i godna polecenia ;)a zapomniałem dodć darmowe jacuzzi i sauna w bydynku firmy ;) zero stresu, zero mobbingu, wolność słowa i miłość czasem nawet miedzy pracownikami ;) kocham, kocham tą firmę ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

007
@Kasia 19.12.2013 15:08
Rozmowa raczej standardowa, bez fajerwerków. Wady, zalety i inne takie głupoty, o które pyta każdy na rozmowie. Inwencji w tym...

czy już coś więcej możesz powiedzieć o tej firmie? udało ci się przejść rozmowe? jak wygląda praca?

007
@Kasia 19.12.2013 15:08
Rozmowa raczej standardowa, bez fajerwerków. Wady, zalety i inne takie głupoty, o które pyta każdy na rozmowie. Inwencji w tym...

proszę o opinie na temat firmy..szczególnie stawisk innych nież magazynier..np dział zakupów ?

Kasia

Witam, byłam na rozmowie dotyczącej stanowiska Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Łodzi. Możecie się podzielić swoimi doświadczeniami? Na jakie wynagrodzenie (podstawa? prowizja?) można tam liczyć? Dzięki.

ja też chce

ja tez chce auto sluzbowe, tak jak ci co maja dostep do kluczykow, dlaczego oni moga jezdzic a ja nie?

czemu

czemu nie wywalacie tych co nic nie robia? albo udają ze pracują

auta

A ja mam pytanie??? czy posiadanie auta służbowego w tej firmie zależy tylko od tego czy siedzi się w pokoju z Panem odpowiedzialnym za te samochody?? bo chyba tak, czemu inni pracownicy nie dostają aut do wykorzystania na weekend czy po pracy niz tylko jego koledzy? my tez chcemy jechac do sklepu, na wakacje czy do lasu firmowkami......!!!!

łodzianin

A zarobki jakie??jakie warunki na magazynie?jaka atmosfera, ludzie itp.??

do łodzianina

jak skończy ci sie umowa, to nie przedluza zebys nie dostal podwyzki, bo lepiej brac nowego za mniejsza kase....jeju ile tam juz ludzi pracowalo w tym magazynie....

łodzianin

to napisz jesli mozesz czemu wyrzucaja z magazynu.ja wlasnie aplikowalem na to stanowisko i chcialbym sie dowiedziec jak wyglada praca na tym stanowisku. prosze o konkretna odpowiedz.

do łodzianina

zapytaj lepiej jak szybko cie wyrzuca i ilu juz wyrzucono z magazynu za nic.pozdrawiam

łodzianin

Witam. Prosze o informacje na temat i charakter pracy pracownikow magazynowych. Jakie mozna oczekiwac mnniej wiecej wynagrodzenie na tym stanowisku. Prosze o info. Pozdrawiam!!

jokerek

firma [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] , jedno wielkie dno, żenada, masakra, padaka, kosmiczna pomyłka i porażka, szkoda czasu i nerw lepiej kupić sobie arafatkę i 2 granaty... ha hahhhhaaaahhhaaaaaaaa nawet wielbłądy się śmieją i kury pieją łeeeee łeee

ŁAMACZSZYFRÓW

Szukająca pracy(??) ciekawe. Pani [usunięte przez moderatora]. Pani styl i pisownia jest tak czytelna, że aby być nierozpoznawalną należy użyć zmyślniejszych forteli. Obecna fasada jest kiepska. Mimo wszystko pozdrawiam.

robol

mowa o przedst handl, handlowcach i wielu innych dzialach, ogolnie nie polecam firmy, kazdy z glowa na karku odchodzi z niej

szukająca pracy

Witam, chciałam się zapytać a jak jest z taśmą produkcyjną? bo po komentarzach widzę że jest tylko mowa o przedstawicielach handlowych;)

do p.Iwana

[usunięte przez moderatora] - proszę o szczegółowe informacje: Nazwa firmy , Strona internetowa , Wynagrodzenie Z niecierpliwością czekam na odpowiedź.

Do p.IWANA

Proszę szczegółowe info dot. pracy , narzędzi , firmy na mój adres mail.

IwanFriedrich

Prosilbym o kontakt bylych profesjonalnych pracownikow Delfarmy (CV na adres [usunięte przez moderatora]) . Reprezentuje firme z Irlandii zajmujacej sie importem rownoleglym lekow. Prosilbym w tytule byly pracownik Delfarmy Z wyrazami szacunku [usunięte przez moderatora]

REKRUTER

I JUŻ POJAWIŁY SIĘ NOWE OGŁOSZENIA NA PORTALU PRACY .....

ty po to

po to - 2012-07-23 20:43:42 90% to nie są opinie tylko obrabianie tyłka znajomym z pracy lub byłym znajomym z pracy70-80% opinii to prawda.( nie tylko dot. delfarmy ale innych firm ). mam osobiście głęboko w [usunięte przez moderatora] kto kogo i kto z kim , ale fakt jest taki , że : pensje są marne , kierownicy po znajomości z firmy na B , import jest drogi ( nie cały ) , nierealne plany , rotacje , chory podział terenów. Może dobrze , że jest taki portal , może ktoś w końcu przejrzy na oczy .... Jestem przekonana , że biuro/ firma zagląda tu i Ci co mają coś do ukrycia lub wiedzą , że lecą w gumki trzęsą już portkami ...

PinokiO

zenek - 2012-07-23 23:19:03 Ludzie dajcie spokoj z tym obrabianiem tyłków innym. Tak jak wspomniałem to strona z opinią o firmie a nie o romansach/miłościach/podwójnym życiu etc niektórych osób. Kogo to obchodzi? To ich sprawa i mam wrażenie,że komuś szkoda ....Ja widziałem pana x z panią y i co z tego?? Mnie to nie interesuje i nie wpłynęło na moją pracę.. Wszyscy narzekają..i byli i obecni pracownicy...nikt Was na siłę nie trzyma, chociaż sami wiecie,że na rynku pracy wesoło nie jest. Za moich czasów w tej firmie było ok.Za twoich czasów może było ok , ale obecnie nie jest ciekawie . Liczę na to , że ktoś w końcu zauważy co się dzieje !!

zenek

Ludzie dajcie spokoj z tym obrabianiem tyłków innym. Tak jak wspomniałem to strona z opinią o firmie a nie o romansach/miłościach/podwójnym życiu etc niektórych osób. Kogo to obchodzi? To ich sprawa i mam wrażenie,że komuś szkoda ....Ja widziałem pana x z panią y i co z tego?? Mnie to nie interesuje i nie wpłynęło na moją pracę.. Wszyscy narzekają..i byli i obecni pracownicy...nikt Was na siłę nie trzyma, chociaż sami wiecie,że na rynku pracy wesoło nie jest. Za moich czasów w tej firmie było ok.

po to

90% to nie są opinie tylko obrabianie tyłka znajomym z pracy lub byłym znajomym z pracy

mm

zarobki zaleza od poziomu znajomosci, zalezy przez jaki kanal znajomosci chcesz znac szefa!! po pracy spotyka sie tylko wybrana grupa z ktrora lepiej sie nie zadawac. [usunięte przez moderatora]

em

a chcesz zalozyc wlasna dzialalnosc gospodarcza? i pracowac po 12 godzin? ludzie ktorzy byli po znajomosci pozwalniali sie a Ty nie jestes od nikogo wiec powodzenia!!!

gia

To ile wynosi podstawa dla PF i czy umowa jest o pracę?

;;)

i tu cie zadziwie bo pracuje drogi P.;))) i nie ma tu zadnej zazdrosci, kazdy ma jakis kredyt i musi gdzies pracowac

amigo

[usunięte przez moderatora] Jest skandalem oczernianie firmy która jest pro-rozwojowa i daje szanse( tylko trzeba wychodzić z pomysłem).

mryk

O to jest sedno tematu...jak człowieka szlag może nie trafić jak pensja KAMa jest niemal taka sama jak PF? A ten Przedstawiciel nie rusza tyłka z domu bo oferty wysyła mailem i ma gdzieś jeżdżenie po klientach!! ? (ale raportuje grzecznie wizyty heheeh ) I nawet się z tym nie kryje a Regionalna kryje...porażka... I to jest przykre właśnie dla osób, które pracują uczciwie- tak jak ktoś już o tym tu napisał.

do ros

nie licz tylko na to ze bedziesz jezdzic autem na wakacje czy wycieczki, bo tak dobrze to nie ma, tutaj tez wylecisz jak planow nie zrobisz a dostaniesz takie plany ze sie zesr....

do ril

jesli chcesz zarabiac 2netto za zapraszamy, musisz tlumaczyc sie z kazdego kilometra, poza tym sprzedaj import ktory zaczyna byc drozszy niz oryginalne leki-po prostu kpina......pomysl......skoro zwolnili sie KAMowie ktorzy byli znajomymi dyrektora to myslisz ze Ty bedziesz mial lepiej od nich? powodzenia, jesli nie wyrobisz planu przez 2 msc wylatujesz.

ril

Hej ale płacisz za kilometr czy jakaś ogólna kwotę jakie konkretnie auta mają KAM i jaki przedział zarobków na tym stanowisku Dzieki

fos

za auto płacisz, bo pewnie używasz go także do celów prywatnych czyli np. masz je do dyspozycji w weekendy, żadna sensacja, takie jest prawo; nerwówka to jest jak się planów nie wyrabia, w mojej poprzedniej firmie niezrealizowany cel = wylatujesz z pracy, twardym trzeba być nie miętkim, powodzenia!

elo

Hej, a jak jest na stanowisku KAM, jaka flota, zarobki, co możecie powiedzieć? Dziękuję

kasa

w delfarmie dostaniesz bardzo malo pieniedzy, bedziesz pracowal po 12 godzin, ciagle mial zwiekszane targety, ktorych i tak nie wyrobisz i placisz za uzywanie auta!! powodzenia

odpowiedz

wlasnie ludzie z biura odchodza bo tam sie nie da pracowac, sa chore sytuacje, wieczna nerwowka i tlumaczenia, to chyba o czyms swiadczy skoro kierownicy dzialow odchodza

przedstawiciel

ludzie sam jestem przedstawicielem i po prostu szukam, kto da więcej, nie ma w tym żadnej filozofii, jeśli w tej firmie dadzą mi tyle ile chcę, to nie obchodzi mnie kto z kim i co po kątach robi, ja pracuję w terenie, a jak wybieram pracę, to patrzę co mam w umowie, a nie kto się z kim [usunięte przez moderatora], wyluzujcie

he

mnie jakoś nie dziwi, że przedstawiciele przychodzą i odchodzą, bo taki urok tego zawodu - nie ma sentymentów, jak dostaną kilkaset złotych więcej, uciekają od razu, i tak jest w każdej firmie, nie tylko w tej jednej, nie wiem kto tu pisze, ale chyba ma mierne pojęcie o rynku pracy, pytanie czy na innych stanowiskach też jest taka tragedia i ludzie się non stop zmieniają, bo ja akurat na przedstawiciela aplikować nie chce

eh

jasne nikt nie narzeka tylko sie zwalnia bo tak dłuzej nie chca pracowac, rotacja wsrod przedstawicieli mowi sama za siebie, no i biuro tez sie posypalo, dobrzy pracownicy odeszli.

...

aha i nigdy nie miałam problemu z dostaniem urlopu, właściwie mogę iść kiedy chcę, i na jak długo chcę o ile nie koliduje to z urlopami współpracowników tego samego działu. ale wszystko jest do ugadania. na pewno nie mogę narzekać.nie wiem co prawda jak to wygląda u przedstawicieli, bo jestem pracownikiem biura. ale nie słyszałam, żeby ktoś kiedyś narzekał generalnie.

...

skoro nie korzystasz to po co Ci ta karta? przecież nie jest obowiązkowa... a za kartę się płaci w zależności od zarobków = ile wypada na głowę z sumy dochodów gospodarstwa domowego. ja za kartę płacę 20 zł z hakiem. to jest najniższy próg.

?

nikt nigdy nie płacił za urlop, co Ty piszesz, a za karty sportowe jak placisz 80zl i nie korzystasz to chyba duzo.

mig

Za kartę Fit profit płacisz zależy od dochodów,za ubezpieczenia grupowe chyba ok 40 zł (więc jaka kupa kasy??!!), z urlopem nie miałem problemów i jeszcze za niego kasę ekstra dostałem...ale to było jakiś czas temu. Natomiast jest to praca na przeczekanie...na pewno nie na rozwój (wg mnie).Powodzenia

odpowiedz

karty sportowe :? sa jesli zaplacisz za nie kupe kasy a i tak nie bedziesz z nich korzystac, ubezpieczenia :? tez ale znowu kupa kasy a nigdy tego nie uzyjesz. urlop? z tym już gorzej, poza tym zarobisz tak mało, że nie będzie Cie na niego stac. daj spokoj z ta firma, strata czasu i fajnie, że ludzie pisza co im w niej przeszkadza bo każdy z nas musi babrac sie w tej firmie......aaaa i jeszcze przedstawiciele placa za auto uzytkowane po godz 17 i w weekendy

k

Widocznie mamy rozbierzne informacje. z moich zrodel wiem ze wsrod Przedstawicieli Farmaceutycznych zostaly tam 3 osoby nie zwiazane znajomosciami, ale to moje info. Z konkretow: karty Fit profit, dodatkowe ubezpieczenie i Medicover jesli dobrze pamietam. Jak robisz plany urlop dostaniesz

sic

czy to jest forum prania osobistych brudów i wylewania żalów czy forum o pracodawcach? przestańcie zaśmiecać wątek, z którego ja na przykład chciałbym dowiedzieć się czegoć konkrentego o firmie. Czy są pakiety medyczne, czy są karty Benefitu albo albo inne świadczenia? Czy nie ma problemu z wzięciem urlopu? Przez Was muszę się przebijać przez jakieś osobiste brudy, na co nie mam ochoty. Załatwcie to sobie w swojej piaskownicy i zaśmiecajcie tematu

kk

no co Ty piszesz przeciez znajomkowi jego tez zostali

wuwuwu

A ilu jest tych \"starych\" handlowców / przedstawicieli: 2-3 ? - reszta rotuje i będzie rotować .... Jestem przekonana , że w najbliższym czasie pojawią się rekrutacje na 2 może 3 rejony na kolejne okresy próbne ! To chyba o czymś świadczy . Brak słów i szkoda klawiatury ...

Zostaw opinię o DELFARMA SP. Z O.O. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DELFARMA SP. Z O.O.