Opinie o Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność) w Katowice

 Działalność firmy zakończona.

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność). Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność) na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność) w Katowice

pracownik

edit: Osoby,które miały umowę na czas nieokreślony i macierzyński był wypłacany przez firmę. - otrzymują tylko podstawę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Tylko kobiety,które w czasie ciąży nie miały przedłużonej umowy przez librus, otrzymały macierzyński na podstawie pełnej średniej z ost miesięcy (podstawa plus prowizja brane do średniej). Płacił im wtedy ZUS. Osoby,które miały umowę na czas nieokreślony i macierzyński był wypłacany przez firmę. W umowach nie ma aneksu szczegółowego jak wygląda wynagrodzenie prowizyjne/premiowe i jak jest wyliczane stąd możliwość kombinowania firmy. 60 połączeń to też nieprawda aby wyrobić jakiekolwiek cele. Dyrektor i szkoła to specyficzny klient: prowadzi lekcje, spotyka się z uczniami,rodzicami, nauczycielami, aby go złapać często wykonuje się wiele połączeń. Konsultanci: sprzedają dziennik, szkolenia, przedłużają umowy, umawiają spotkania, sprzedają produkty plus dodatkowe zadania zaproszenia na konferencje, sprzedaż ubz, akcje promocyjne. Przy 60 połączeniach z niemożnością złapania dyrektora nikt nic by nie zdziałał. Połączeń jest dwa razy tyle. W gorących okresach ze słuchawki się po prostu nie schodzi. Wywieszanie na drzwiach działów wydrukowanych najlepszych np. 3h billingów też się już zdarzały.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Yhm

Pani Edyto, pani tak na serio? Czy to żarty? Prima Aprillis dopiero za tydzień. Czy pani pracowała gdziekolwiek indziej? Bo mam wrażenie, że pani nie ma pojęcia, jak wygląda rzeczywistość w innych firmach. Nie ma socjalu, bo chcecie inwestować w podwyżki? Żeby pracownik sam decydował o budżecie? Serio? Jedyne podwyżki, o których słyszałam, to te wymuszone przez ustawę o płacy minimalnej… A i tutaj mam wrażenie są to podwyżki tylko na papierze, bo wypłata się nie zwiększa, po prostu są stosunkowo mniejsze premie, a przynajmniej tak było w moim wypadku. Ba, cele są coraz większe, coraz trudniej je osiągnąć, więc automatycznie coraz gorzej jest z premiami. Szkolenia wewnętrzne? Czy one naprawdę umożliwiają jakikolwiek rozwój? Czy pracownicy dostają jakiekolwiek certyfikaty? Zaświadczenia? Czy było jakiekolwiek szkolenie przeprowadzone przez trenera z prawdziwego zdarzenia? Bo pani Edyto to jest standard w dzisiejszych czasach. Ludzie mają teczki wypełnione certyfikatami, ludzie czegoś się uczą, rozwijają się. Ludzie mają wczasy pod gruszą, karty multisport i opiekę medyczną. A w Librusie jest minimalna krajowa, niepewne premie i szkolenia prowadzone przez kierowników działów. No i wyrzuty z powodu l4, bo przynajmniej jeszcze niedawno było to powszechne wśród niektórych kierowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
je..nij się w łeb

Kobieto co Ty piszesz ? angielski z lektorem z większych szkół w regionie ? Ty naprawdę masz latające świnie w pokoju ? O jakich premiach rocznych piszesz (bo lepiej dać takie coś niż social dla pracownika aby sam o tym zdecydował) ? 100/200 zł premii rocznej za zapie..... dla dziadów z kierownictwa, którzy nic nie robią to jest gest z waszej strony czy dalej naśmiewanie się z pracowników ? aa tak, zapomniałem, że dajecie jeszcze paczkę ciastek dla podziękowania za rok pracy kiedy inni siedzą na fb. Był u Państwa awans na stanowisko kierownicze w jednym dziale ale jak każdy wie, kolega, który "wygrał" miał to miejsce zaklepane od samego początku bo po co dać awans pracownikowi, który na to zasługuje i był w tym dziale wcześniej ? Szkolenia ??? wyjazd na kręgle i siedzenie przez 8 godz przy stole dla kierowników a pracownicy mają szkolenie czytane z prezentacji ? Nie ośmieszajcie się bo jesteście żałośni ..... Nic nie robicie tylko potraficie odbijać piłeczkę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność)? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik działu kadr i płac
Częstochowa
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
(743 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator mieszalni
Sosnowiec
PowerJobs Sp. z o.o.
(594 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Menedżer Produktu
Warszawa
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
(778 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Xfyft

Wystarczy przejrzeć aktualne oferty pracy librusa i rubryki co oferujemy: a) żenujące: hulajnogi do jazdy po korytarzu, dobrze wyposażona kuchnia - express do kawy (!), b) upokarzające: "nie zostaniesz sam z problemem, zgrany zespół, samodzielne stanowisko. Rzeczy, które powinny być. Wstyd umieszczać w ogłoszeniach. "Są też osoby, które wykonując absolutne minimum, oczekują rozwoju, „socjalu”, wysokich premii i awansów. " - jak można tak mówić o swoich pracownikach i uważać się za innowacyjną,pełną pasji do edukacji firmą?Ktoś kto chce rozwijać i kształcić rady pedagogiczne nazywa swoich pracowników na minimum z wygórowanymi oczekiwaniami, bo chcieli czegoś więcej?! To my pracownocy pracujemy na sukces firmy! Niezaleznie od rangi stanowiska, konsultant, kierownik nikt nie ma socjalu. Osoba z hr okazala brak szacunku dla osob na nizszym stanowisku. Slabe wyplaty bo ludzie siedza na facebooku - co za zenada....JAKI PAN-TAKI KRAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bulwersacja

Milczenie jest złotem Pani Edyto. Jak widać na załączonym obrazku lepiej poświęcić czas na tłumaczenie niż realne zmiany. Pracownicy wyrazili swoje zdanie, niepokój. Proszę nie wierzyć we wszystko co jest napisane przez osobę z HR. Jak w takim razie wytłumaczyć, że na urlopie macierzyńskim wynagrodzenie jest w postaci samej podstawy bez średniej z prowizji? Każdy potrafi liczyć - szczególnie przy tak niskich zarobkach. Świetnie został oddany duch firmy - wyjście z założenia,że szkolenia powinny być w weekendy w czasie wolnym pracownika. Pani Edyto zapomniała Pani dodać,że nawet gdy były zorganizowane szkolenia wewnętrzne (prowadzili je bezpłatnie kierownicy - o których wątpliwych kompetencjach można poczytać wyżej) ich czas przekraczał wymiar pracy? Zamiast 16:00 pracownicy kończyli dzień w firmie o 17:00. Nie było to doliczane do nadgodzin czy pensji. Socjal - doskonały cytat o nieuszczęśliwianiu pracowników na siłę. W każdej szanującej się firmie multi sport, opieka medyczna, pakiet socjalny- należy to decyzji pracownika czy chce korzystać czy nie. Wy nawet nie dajecie możliwości bo wiązałoby się to z inwestycją w CZŁOWIEKA. Najniższa krajowa, a Pani śmie mówić o tym że nie ma socjalu, ale dajecie możliwość aby to sam pracownik decydował na co ma wydać pieniądze?! Kpina! Nikt tam nikomu sukcesywnie nie podnosi podstawy wynagrodzenia. Urlopy kolejna fikcja, czyż nie trwa teraz w firmie kolejna awantura o skrócony czas odpoczynku?! Taka jest polityka tej firmy drodzy Państwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta

AWANSE Nie jesteśmy korporacją. Zatrudniamy około 100 osób i struktura jest płaska. W działach sprzedaży ma ona postać: pracownicy – kierownicy – dyrektor – zarząd. W działach specjalistycznych jest możliwość rozwoju kompetencyjnego i przejścia od juniora do seniora, a także na stanowisko bardziej indywidualne. Na kierownika – w miarę potrzeb firmy. W Librusie awans jest możliwy, jeśli pojawią się jakieś wakaty, zmiany w organizacji działów itd. Zespół działów sprzedaży (4 działy) to w tej chwili ok. 30 osób. W minionym roku awansowane zostały 3 osoby. Jeśli mamy braki w kadrze kierowniczej, zawsze obsadzamy je przez awans w ramach firmy. SZKOLENIA Mamy liczne szkolenia wewnętrzne (mamy w firmie osoby, które zawodowo są trenerami, więc m.in. wykorzystujemy ich potencjał) i zewnętrzne. Szkoleń zewnętrznych jest niewiele – w działach sprzedaży zwykle jedno 2-dniowe szkolenie wyjazdowe w ciągu roku jest dla pracowników dużym utrudnieniem w życiu prywatnym i wiąże się z licznymi negatywnymi emocjami. Dlatego zrezygnowaliśmy świadomie z większej ich liczby i proponujemy krótkie szkolenia na miejscu. „SOCJAL” Nie mamy pakietu stricte socjalnego. Jeśli firma ma jakieś wolne środki, wolimy choćby trochę podnosić wynagrodzenia lub wypłacać premie roczne. Uważamy, że lepiej, aby pracownicy sami dysponowali swoim budżetem niż uszczęśliwiać wszystkich – zainteresowanych i niezainteresowanych – np. pakietem sportowym. Zapewniamy za to zajęcia z języka angielskiego – prowadzi je lektor jednej z większych szkół językowych w regionie. PLOTKI Tak, są w firmie osoby, które uważają, że plotki to doskonały sposób na budowanie relacji społecznych. Nie uważamy za właściwe kontrolować, co pracownicy mówią, piszą na komunikatorach itd., więc nie jest to coś, na co firma może mieć większy wpływ. KIEROWNICTWO Internet nie jest w naszej ocenie właściwym miejscem, aby odnosić się do kompetencji menadżerskich osób wymienionych choćby tylko z inicjałów. Wszelkie niepokojące sygnały, jakie do nas dochodzą, bierzemy bardzo serio i jeśli się potwierdzają, szukamy możliwych rozwiązań, aby niepożądane zachowania – szczególnie na szczeblu menadżerskim – nie miały miejsca. Dlatego „wychylanie się z krytyką” jest wskazane! Zachęcamy jednak do dzielenia się nią z działem HR. Ponadto będąc średnią firmą, chcemy dawać pracownikom możliwość wpływania na to, co się u nas dzieje. Drzwi do zarządu są zawsze otwarte – nie tylko dla kierowników, ale dla każdego, nawet praktykanta. I są osoby, które z tego korzystają, aby zgłaszać swoje pomysły, uwagi itd. W Librusie nikt nie ma monopolu na nieomylność, dlatego każdy pomysł traktowany jest jako wart rozważenia lub dyskusji. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania lub uwagi, zapraszam także do bezpośredniego kontaktu: edyta.dendra@librus.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta

Przekazywanie kandydatom informacji o wysokości wynagrodzenia, która jest niezgodna z prawdą, to kłamstwo, które ma bardzo krótkie nogi. Wyszkolenie nowej osoby to duża inwestycja. „Łapanie” kandydata na nieprawdziwe informacje, inwestowanie w niego czasu i zasobów, a potem wypłacanie mu wynagrodzenia niezgodnego z ustaleniami jest prostą drogą do tego, aby kandydat po 3 miesiącach odszedł i cały proces zaczyna się na nowo. Dlatego nie dopuszczamy takich praktyk. Takie postepowanie byłoby wyrzucaniem środków w błoto. WYNAGRODZENIE NA L4 / MACIERZYŃSKIM Wynagrodzenie wypłacane na zwolnieniach lekarskich i urlopach macierzyńskich jest obliczane wg przepisów. Nie mamy możliwości samodzielnej regulacji jego wysokości – prawo pracy obliguje nas do konkretnego sposobu jego obliczania. Nie ma w tym ani złej, ani dobrej woli kogokolwiek. PRZEDŁUŻANIE UMÓW OSOBOM NA L4 / MACIERZYŃSKIM Nie ma standardu w tym względzie – każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od przewidywanych potrzeb działu i oceny pracy pracownika. Nawet w tym roku mamy przypadki osób, z którymi umowy przedłużyliśmy pod ich nieobecność. Jednocześnie nie zdarzyło się, aby osoba, której umowy na macierzyńskim z jakiegoś powodu nie przedłużono, ale zapewniono, że będzie dla niej miejsce po tym urlopie, miała jakikolwiek problem, aby do firmy wrócić. Przede wszystkim jednak działamy w ramach obowiązującego nas prawa pracy i wywiązujemy się z wszystkich gwarantowanych nim obowiązków. URLOPY Urlopy planowane są w pierwszym kwartale roku – staramy się, aby było to jak najwcześniej. Nasza praca jest ściśle związana z cyklem roku szkolnego. W działach sprzedaży 2/3-tygodniowe urlopy możliwe są zwykle w okresie od 2 tygodnia lipca do połowy sierpnia (okolice 15-20 sierpnia). Dłuższe urlopy możliwe są także w okresie Bożego Narodzenia (do Sylwestra, a nawet w części działów Trzech Króli) oraz w czasie, kiedy na terenie, na którym pracuje dana osoba, są ferie zimowe (a więc nie zawsze w tym czasie, kiedy są one na Śląsku). W pozostałych działach okresy urlopowe też są uzależnione od specyfiki roku szkolnego, ale zasady ich planowania bywają minimalnie inne. STAŻ PRACY W 2016 r. średni staż pracy w firmie wynosił ponad 2 lata – przy czym w ostatnich latach znacząco wzrosła liczba stanowisk, szczególnie w IT, więc „krótkie” zatrudnienia to często nowi pracownicy na nowych stanowiskach. Na dzień dzisiejszy średni staż pracy w działach telesprzedaży to TRZY I PÓŁ ROKU.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta

Pracuję w dziale HR w Librusie. Chciałabym odnieść się do powyższych uwag i pytań. Słowem wstępu – Librus jest średnią firmą (ok. 100 osób). Nie jesteśmy ani korporacją, ani małą firmą rodzinną, co niesie ze sobą korzyści (np. brak skostniałych procedur) i wady. Przy dość szybkim wzroście organizacji są osoby, które korzystają z możliwości rozwoju i takie, które czują się dobrze na stabilnym, ale mniej wymagającym stanowisku. Są też osoby, które wykonując absolutne minimum, oczekują rozwoju, „socjalu”, wysokich premii i awansów. I one na pewno będą rozczarowane pracą w naszej firmie. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Rozmowa rekrutacyjna do działów sprzedaży ma 2 etapy – spotkanie z rekruterem i spotkanie z potencjalnym bezpośrednim przełożonym. Rekrutacje do innych działów często mają trochę inną formę – tam gdzie jest niezbędna wiedza specjalistyczna, zwykle pojawia się zadanie praktyczne lub koszyk zadań, z którego każdy kandydat dostaje po zamknięciu rekrutacji raport. Uczulamy kierowników, aby podczas spotkania dokładnie opisali prace w dziale – chcemy uniknąć rozczarowań. Dodatkowo idąc na rozmowę z kandydatem, wiedzą oni już to wszystko, o czym podczas pierwszego spotkania kandydat mówił. Widocznie w opisanym przypadku zaburzona została równowaga pomiędzy przekazaniem informacji o firmie a poznaniem bliżej kandydata, bo kierownik uznał, że już i tak wszystko wie. Pracujemy aktywnie nad podnoszeniem kompetencji naszych kierowników, aby samo doświadczenie rozmowy rekrutacyjnej było dla kandydatów wartościowe, takie sytuacje nie powinny więc mieć już miejsca. OKRES PRÓBNY Okres próbny trwa 2 lub 3 miesiące w zależności od działu. CZAS PRACY W działach sprzedaży pracuje się od 7:30 do 15:30. W niektórych okresach są dyżury. Dyżur oznacza pracę od 8:00 do 16:00. Dyżury są ustalane z wyprzedzeniem minimum tygodniowym wg planów pracowników. W pozostałych działach firmy prace zaczynamy miedzy 7:00 a 8:30 i dzień pracy trwa standardowe 8 godzin. CZAS NA SŁUCHAWCE Oczekiwana norma to średnio 60 połączeń i ok. 1:30 godziny rozmów. Taki czas pozwala uzyskać premie, o których mówimy podczas rekrutacji. NADGODZINY Praca na stanowiskach specjalistycznych czasem wiąże się z nadgodzinami. Jednak znalezienie w firmie kogoś po 17:00, jeśli nie wydarzyła się jakaś absolutna katastrofa, graniczy z cudem. Praca w działach sprzedaży sporadycznie wiąże się z pojedynczymi nadgodzinami w maju/czerwcu oraz wrześniu/październiku. Średnio to 10-12 godzin W ROKU na pracownika. Nadgodziny można odbierać w formie godzin/dni wolnych. Tak, termin trzeba skonsultować z kierownikiem. Jeśli w dziale połowa pracowników jest na L4, to raczej nie jest to termin, w którym kierownik na ich odbiór się zgodzi. Ale utrudnianie ich wybrania przez „widzimisię” nie wchodzi w grę. L4 / ZWOLNIENIA LEKARSKIE Na pewno dla części działów zwolnienie lekarskie jednego z np. 4 pracowników było problemem. Być może z tego wynikały reakcje, które ktoś odbierał osobiście. W tej chwili w pionie sprzedaży funkcjonuje tzw. dział mobilny – to osoby, które mają m.in. uzupełniać krótkotrwałe braki kadrowe w działach w przypadku zdarzeń losowych jak choćby L4. Zdecydowanie wolimy, żeby ktoś spędził jakiś czas na zwolnieniu niż żeby przychodzi do pracy chory. I to nie tylko ze względu na pracownika – biznesowo też się to nie opłaca. Taka osoba siłą rzeczy jest mniej efektywna, a do tego zaraża kolejne osoby… W trzymaniu chorych pracowników w pracy nie ma żadnego sensu ani dla nich, ani dla nas. WYNAGRODZENIE W przypadku każdego stałego zatrudnienia w firmie funkcjonuje model podstawa + premia. W przypadku części stanowisk tymczasowych i staży wynagrodzenie to tylko podstawa. Kandydaci są dokładnie informowani o wynagrodzeniu jeszcze na etapie rozmowy rekrutacyjnej. Są działy, w których podstawa to minimalna krajowa, choć firma stara się sukcesywnie zmieniać ten stan rzeczy i podnosić podstawy. Nowo zatrudnione osoby zwykle w pierwszym miesiącu (przeznaczony zazwyczaj w większości na szkolenie) otrzymują tylko podstawę – w kolejnych już także premię uznaniową. Kandydatom mówimy o jej wysokości na podstawie średniej, jaką otrzymały w ostatnich miesiącach osoby pracujące w danym dziale. Do średniej nie są wliczane dodatkowe „bonusy” jak premia roczna itd., jeśli taki element działu dotyczy. Więc to realna średnia z kwoty, która wpływa na konta pracowników co miesiąc. W działach sprzedaży wysokość premii jest związana z umiejętnościami sprzedażowymi. Jeśli ktoś nie chce rozmawiać z klientami i spędza czas raczej na pogaduchach czy Facebooku (bo nie mamy zasadniczo problemu, że ktoś przegląda takie strony), to faktycznie – może otrzymywać premie niższe niż założone. Przekazywanie kandydatom informacji o w

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
informatyk

przedszkole dla informatykow,gdzies trzeba zaczac ale liczac na wiecej trzeba odejsc do bardziej rozwojowej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lola

Jakiś czas temu brałam udział w procesie rekrutacji, nie pamiętam nazwy stanowiska, ale miałam umawiać spotkania w szkołach dla przedstawicieli handlowych. Proponują umowę o pracę i to jest fajne. Cała reszta już niestety mniej. Pensja minimalna plus jakieś premie, które podobno ZAWSZE są... zero dodatkowych benefitów. Rozmowa kwalifikacyjna w drugim etapie z panią kierownik to porażka. Trwała prawie godzinę i miała formę "towarzyskiej" pogawędki, ja nie dowiedziałam się nic konkretnego, mimo iż nawijała cały czas, właściwie o wszystkim, tylko nie o tym, co powinna. Nie zapytała mnie o doświadczenie, kompetencje, wykształcenie... Zapytała jedynie, niby przypadkiem w rozmowie, ile lat jestem po ślubie, czy mam albo planuję dzieci ( a o to akurat pytać nie można). A i na pytanie o prywatną opiekę medyczną powiedziała, że jest niepotrzebna, bo skoro mam umowę o pracę to mam prawo do leczenia nfz. Generalnie to spora firma i dosyć znana, więc byłam zdziwiona brakiem profesjonalizmu. Na szczęście nie musiałam się zastanawiać, czy przyjąć tą pracę, bo dostałam inną, lepszą propozycję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ups

dobrze przeczytać wszystkie prawdziwe informację :) B jest najzwyczajniej słaba jako kierownik i jako osoba prywatna :). mimo, że dalej tutaj pracuję to już niebawem mnie nie będzie :) Librus idzie na dno !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
on/ona

też jestem byłym/byłą pracownikiem firmy. wszystko to co jest pisane wyżej to czysta prawda. librus nie dba o swoich pracowników pod żadnym aspektem normalnej firmy. nie ma osoby, której można zaufać bo nie wiadomo czy nie podkabluję Cię komuś innemu. Kierownictwo wzajemnej adoracji nie potrafi pogodzić się z tym, że ludzie rezygnują i przechodzą do innych firm gdzie jest lepiej. dalej są obgadywani z intencją, że nic im w życiu nie wyjdzie a librus to najlepsze co mogło ich spotkać. tyle w temacie, Pani B, która nie ma w co rąk włożyć oprócz facebooka jak i innych kierowników Pana P, który lata jak opętany i jest na usługi każdego, Pan M, który z tego wszystkiego jest jedyną osobą godną polecenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
avdg
@on/ona

Nie zgodzę się-Pani.B ma szereg innych zajmujących zajęć jak: obgadywanie innych pracowników firmy,innych kierowników i osób wyżej od niej przy swoim personelu, relacjonowanie spraw swoich nieobecnych pracowników przy całym składzie i generowanie plotek. Rozmowy z tą osobą tylko na piśmie, najlepiej e-mail, aby mieć dowód- chociaż i tak można to porównać do wyjścia na środek firmy i przez megafon wygłoszenie swojej prośby,sprawy- wszyscy będą wiedzieć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Harry

Narzekacie, Pis dał wam "500+" to Librus ma program "prowizja -" :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mama

Nie polecam pracy dla kobiet, które chcą pracować, rozwijać się zawodowo.. ale nie wykluczają powiększania się rodziny i powrotu do pracy. Standardowo wynagrodzenie składa się się z podstawy (najniższa krajowa) + premia. Byłam przekonana, że urlop macierzyński będzie obliczony na podstawie średniej z moich ostatnich miesięcy, tak jak to się dzieje w większości firm. "Osobom, które nie mają stałej kwoty wynagrodzenia, bo np. część pensji stanowi prowizja lub premia, zasiłek wyliczany jest na podstawie średniego dochodu z ostatnich 12 miesięcy. " Niestety - nie u tego pracodawcy. W Librusie brane jest pod uwagę wyłącznie wynagrodzenie podstawowe, najniższa krajowa. Wynagrodzenie prowizyjne/premia nie wlicza się. Przy rocznym macierzyńskim, proszę sobie wyobrazić 80% najniższej krajowej. Planując rozwój zawodowy oraz planowanie rodziny lepiej omijać to miejsce z daleka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miś Gogo
@Mama

Mamuśka, raduj się, że miałaś umowę na nieokreślony, bo na umowie na czas określony i ciąży nie przedłużyli by z tobą umowy;))) Librus jest bardzo "pro-rodzinny" co widać ;)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kandydat / ka

Mogę się wypowiedzieć o samej rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Librus. Nieprofesjonalna, rzutująca na obraz firmy. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna, na której osoba prowadząca trajkotała więcej niż ja, nie było żadnych, podkreślam żadnych sensownych pytań odnośnie mojej osoby, doświadczenia, wymagań, celów zawodowych. Można było odnieść wrażenie, iż Pani kierownik na siłę chce mnie przekonać do pracy. Poczucie straconego czasu, poświęcone na wysłuchanie rozgadanej o niczym, blondynki - odczuwam do dnia dzisiejszego. Rozmowa kwalifikacyjna to nie kawa i plotki z koleżanką, zabrakło profesjonalizmu. Na temat samej pracy - niestety nie mogę się wypowiedzieć, nie została przeze mnie podjęta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiola
@Kandydat / ka

A nie było wcześniej spotkania z kimś z rekrutacji? Od razu z kierownikiem? Bo tam z tego, co wiem, są 2 etapy i najpierw masz taką standardową rozmowę, a potem spotkanie "zapoznawcze" z keirownikiem?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Waldek

No ja chciałbym się załapać do Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice, wiem, że generalnie firma podnosi swój target bo o tym czytam i w pewnym momencie dla niedoświadczonej osoby może być ciężko, ale co tam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ryszard
@Waldek

Waldek Waldku na szybko zmienione imię ale trzeba pisać bo librus nie taki dobry. Jestem tylko ciekaw kim naprawdę jesteś w Librusie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lala

Firma z miesiąca na miesiąc podnosi swój target.. jesteś w błędzie myśląc,że robiąc coraz to większy szmal dla nich zarobisz więcej dla siebie :) zarobisz tyle samo (lub mniej), z tą różnicą, że podwyższą target i z każdym miesiącem będzie ci coraz ciężej dobić celu i zarobić minimum. Brak podwyżek. Zero motywacji dla pracowników, zero rozwoju. Socjal to fikcja. Praca dla początkujących. Firma dzieli się na: ludzi, zniechęconych życiem i nieliczne osoby, które poza pracą nie mają życia. Moja przygoda ku uciesze - na szczęście się z nimi skończyła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiola
@Lala

Piszesz, że "Firma dzieli się na: ludzi, zniechęconych życiem i nieliczne osoby, które poza pracą nie mają życia." Dużo tam się siedzi w nadgodzinach?? Bo się zastanawiam na rozmowa no i wiesz... ;)

Rola
@Wiola

Niektórzy siedzą z własnej nieprzymuszonej woli nadgodziny. Zwykli pracownicy - jak wymagają nadgodzin, nie są one nigdy płatne. Pracownik może ewentualnie odliczać sobie nadgodziny i przykładowo w spokojniejszym okresie wychodzić wcześniej do domu-za zgodą kierownictwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiola
@Rola

Dzięki!!! Ja nawet wole to wybrać, bo sobie szanuję swój czas - za nadgodziny i tak się zwykle dostaje grosze, jak nie jest ich dużo :) Więc urwanie się kiedy indziej jest dla mnie spoko. No że za zgoda to raczej wszędzie tak działa - przynajmniej u mnie teraz też. Powiesz mi jeszcze ile to może być nadgodzin w skali miesiąca? A jak ktoś siedzi sam, bo taki nadgorliwy to cóż... z braku życia można i tak ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ahaha
@Wiola

Wiolu - nikt nie jest na tyle naiwny, żeby nie zorientować się, że jesteś wtyczką librusową, która ma zatrzeć negatywne komentarze o firmie i udać, że wady to zalety.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiola
@ahaha

Jeśli pytania Twoim zdaniem świadczą o tym, że jestem czyjąś "wtyczką" to spoko :) Po mojemu to próbuję zebrać konkret - wiem, jak gowork działa... Nie wiem czemu cię to boli. Jeśli pójdę na rozmowę i okaże się kijowo chętnie dołączę się do hejtu pewnie zmienisz zdanie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@Wiola

Nie chodzi o "hejt", opinie są prawdziwe i zgodne z rzeczywistością.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rekrut
@Wiola

Wiola jesteś idealnym pracownikiem dla Librusa, szanujesz swoj czas na najnizszej krajowej, dziwne ze do tej pory nie driftujesz na librusowej hulajnodze. . Aaa Pewnie temu że nie istniejesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miś Gogo

Firma na start ale nie na rozwój zawodowy. Brak motywacji do pracy tylko widoczne na TV i tablicach wyniki. Tutaj bardziej się interesuje jak kto jest ubrany i co robi po pracy niż jak nastawić pozytywnie pracownika do działania. Zrobisz 100% planu czy 200% dostaniesz na konto taką samą wypłatę (czyt. za 100%). W podziękowaniu za cały rok pracy od zarządu dostajesz powidła i 4 ciastka pod choinkę. Firma żyję plotkami, które są wyssane z palca ale trzeba o czymś rozmawiać. Tak jak było pisane wyżej to jest całkowity brak socialu w tak dużej firmie to chyba jakaś pomyłka ale kasa musi się zgadać (oczywiście dla wszystkich tylko nie szarych pracowników). Ogólnie to układy i układziki a jak o coś prosisz w 4 oczy to lepiej to nagrać bądź mieć na piśmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tom

Brak rozwoju, brak awansów, brak podwyżek, brak szkoleń zewnętrznych. Firma nastawiona na cele,obroty - im są większe, tym większe są wymagania - a nie twoja wypłata. Librus oferuje co najwyżej darmową przejażdżkę na hulajnodze po korytarzu firmy i granie w planszówki po pracy. Brak socjalu, o wczasach pod gruszą, dofinansowania do okularów, multisporcie można pomarzyć. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Tom

Socjal ogranicza się do dofinansowania do okularów (30 zł), zajęcia z języka angielskiego prowadzone przez jakieś pierwsze lepsze osoby i przejażdżkę hulajnogą po korytarzu... Generalnie L4 to jest dla nich koniec świata, mimo, że każdy z nas ma prawo do choroby... zwalniają się kolejne osoby... atmosfera sztuczna, pracy jest tak dużo, że momentami nie wiadomo w co ręce wsadzić, coraz to większe cele, brak rąk do pracy i brak stanowisk do obsadzenia . Są równi i równiejsi. Jak jesteś szczery i nie umiesz się podlizywać, grać i masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, to omijaj to miejsce szerokim łukiem. Jak zepsuje się cokolwiek to nie licz, że dostaniwesz nowe narzędzie pracy - mają cały magazyn z klawiatutami, myszkami i słuchawkami second hand - które nie działają lepiej niż te zepsute... Generalnie aż tak źle nie jest, ale jest trochę rzeczy do poprawy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność)
2.4/5 Na podstawie 45 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS Katowice (zakończona działalność)
Przejdź do nowych opinii