Opinie o Holiday Inn w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Holiday Inn. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Holiday Inn o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Holiday Inn w Warszawa

Osk
Były pracownik

Kierownik recepcji wyzywa sie na pracownikach. Toksyczna atmosfera pracy. Dyrekcja nie widzi problemu.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Holiday Inn dogadują się między sobą?

Nie Ukrainka Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Pracownik
 Pytanie

Pani kierownik jednego z działu ma bzika na punkcie Ukrainy a dokładnie pracowników z tego świata .Mówisz haraszo masz wszystko niemalże jak u mamy w domu jesteś Polakiem ? Długo tutaj nie popracujesz no chyba że kręci cię (usunięte przez administratora) i wyzysk za drętwe pieniądze ...

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Holiday Inn? Oddzwaniają zawsze?

:-) Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Planujesz pracę na recepcji? Uciekaj! Osobiście dawno nie pracowałem dla tak fałszywej manipulatorki jaką jest kierownik recepcji tego obiektu. Atmosfera pracy jest wręcz tragiczna - typowa toksyczna korporacja, kolesiostwo, (usunięte przez administratora) obgadywanie za plecami, silna faworyzacja pracowników płci damskiej przez "managera", spychologia, kompletny brak szacunku względem pracowników dłuższych stażem, bezzasadnie groźby dotyczące odpowiedzialności finansowej która nie ma zastosowania w umowie, straszenie monitoringiem, faworyzacja pracowników z Ukrainy, teksty w stylu " jak ci się nie podoba to zawsze możesz odejść", zlecanie bezsensownych zadań - "3 miesiące temu założyłeś rezerwację bez numeru telefonu do gościa bo rodo, zadzwoń do niego i uzupełnij" XD, wyścig szczurów, odcinanie pracowników których nie lubi kierowniczka od korespondencji wewnętrznej - jesteś na zmianie i sprawa dotyczy ciebie? kierownik napisze twojej koleżance w prywatnej wiadomości co robić, a ciebie zignoruje bo przecież nic nie umiesz pracując 2 lata, brak przekazywania informacji na temat zmian w organizacji oraz czepianie się, że ich nie znasz, ciągła krytyka wszystkiego co robisz, micromanagment - (usunięte przez administratora) w czystej postaci. Dodatkowo ciągła rotacja pracowników. W przypadku wystąpienia problemów z gośćmi kierownik recepcji umywa ręce i udaje, że jej nie ma lub wychodzi z wielką niechęcią, a potem cię krytykuje, że tego nie załatwiłeś XD Hipokryzja Zmuszanie do dźwigania ciężkich walizek gości pod groźbą zwolnienia. Masz dobre wyniki, pracujesz ponad 2 lata? Awansujemy pracownika z 8 miesięcznym stażem - bo tak. Studia od 8 rano w weekendy? - Ok ale w piątek wyjdziesz z budynku o 23:20, na pewno się wyśpisz. Grafik to nieśmieszny żart - 3 dni wstajesz o 10:00 zasypiając o 2:00 by potem mieć 2 dni wstawania o 5:00 i na okrągło. Wolna majówka? Sylwester? Święta? Koncert? Nie w holidayu - nie przyjmujemy requestów, kierownictwo jedzie na urlop, ma chrzciny lub piąty w tym roku remont łazienki i nie ma komu robić. + Dostaniesz 2 zestawy koszul, spodni i marynarek, a pralnia działa tylko w tygodniu - w poniedziałek w przypadku zmiany rannej będziesz w śmierdzących ciuchach :D Ale przecież nie ma problemu. Generalnie wyzysk za śmieszne pieniądze. Warto?

1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy pracownicy w Holiday Inn dogadują się między sobą?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Holiday Inn rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(177 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik ds. windykacji nalezności
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
M
Były pracownik

Pracę w tym miejscu wspominam negatywnie z powodu managera recepcji, która zmuszała do pracy po 12h bez możliwości przerwy na jedzenie ani wyjście do toalety pytając potem dlaczego nie ma wyników, blokowała awanse podwładnych pomimo doświadczenia więc bajki o możliwym rozwoju są perfidną manipulacją. Tak samo jest w innych działach, trzeba być krewnym osób decyzyjnych aby być zauważonym. Ogólnie warunki pracy były przeciętne. Na minus kolesiostwo, kłamstwa i (usunięte przez administratora). Na plus otoczka socjalna mimo niewysokiej pensji oraz poznani ludzie zwabieni obietnicą tworzenia wyjątkowej atmosfery lecz tak jak ja (usunięte przez administratora) i teraz już byli pracownicy.

Osk
Były pracownik

Kierownik recepcji wyzywa sie na pracownikach. Toksyczna atmosfera pracy. Dyrekcja nie widzi problemu.

1
Katarzyna
Kandydat
 Pytanie

A ile zarabiasz po umówię o pracę jeżeli chodzi o recepcjonistę ?

Bujda
Były pracownik

Z tego co wiem kuchnia. Umowa zlecenie. Jakieś śmieszne pieniądze za godzinę i praca 6/7/8 dni z rzedu minimum po12 h. Raczej pełen wyzysk

Karolina
Inne
@Bujda

Po takim maratonie to ile dni z rzędu potem?

JJ
Były pracownik

Za mało ludzi do pracy, (usunięte przez administratora) na kółkach za śmieszne pieniądze. Kierownictwo niekompetentne. Grafik nie przystosowany do życia osobistego pracowników - raz masz ranek, raz popołudnie i co 2 dni zmiana byś się czasem nie przyzwyczaił. Nie ma gdzie usiąść na 12h zmianie !

Natalia
Inne
@JJ

Ale to próbują kogoś nowego zatrudnić, skoro faktycznie ludzi brakuje? A z tym grafikiem to jest uwarunkowane procesami jakie tam zachodzą czy tak po prostu sobie faktycznie rzucają, bo tu może chodzić o sposób pracy przecież

Restauracja
Pracownik

Pracowałam na restauracji i gdyby nie Pani menager bym dalej tam pracowała bo ludzie byli pracowici, ogarnieci i ok, tylko zarzadzanie odgorne porazka. Znajomosci i brak profesjonalnego podejscia, o szkoleniach i rozwoju tez mozna było zapomniec. Teraz odgornie wszyscy praktycznie sie zmienili, wiec moze jest juz normalnie.

Małgorzata
Inne
@Restauracja

Możesz napisać coś więcej? Jak wyglądały zarobki, czy były premie? Po ile godzin pracuje się dziennie?

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy Holiday Inn udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

.
@Pytanie

Tak ale systemy musza byc podpite do sieci ihg wiec nic nie zrobisz

Julia
Inne
@.

Dobrze wiedzieć, że ze strony Holiday Inn można liczyć na niezbędne narzędzia pracy. Ciekawi mnie, jak się tam kształtują zarobki na poszczególnych stanowiskach. Możesz mi to, chociaż mniej więcej, opisać?

Kadry
Były pracownik
@Julia

Orientacyjnie: sprzedaż 3 000 netto. Koordynatorzy jakieś 4000- 5000 netto. Kierownicy/Dyrektorzy są na kontraktach, więc razy dwa. HSKP / technicy minimalna krajowa, umowy zlecenie. Oczywiście teraz gdy całą kadra w zasadzie została zwolniona lub odeszła, trochę podnieśli wybrańcom, bo ciężko o fachowców, którzy chcieliby pracować dla firm w branżach obciążonych restrykcjami i ryzykiem utraty zdrowia przez covid (nie ma w hotelach pracy zdalnej, to branża wymagająca kontaktu z klientami 24/7)

d c

Niestety dawna vice menadżerka wydawała się jakby była wszechboginią, jednak mało mogącą. Na rozmowie kwalifikacyjnej obietnice poźniej okazało się niemożliwe do zrealizowania. Niestety umiejętności miękkie pozostawiały wiele do życzenia. Nie wiem, czy jeszcze pracuje, czy nie, ale jako menadżer powinna się dużo uczyć. A dział, który ją zatrudnia(ł) powinien wysłać na szkolenie ze współparcy z podwładnymi

pedro
Kandydat
 Pytanie
@d c

Jak sie nazywa?

Xyz
Były pracownik

Pracę w Holiday inn wspominam bardzo dobrze, hotel daje dużo możliwości rozwojowych, jeżeli wykazujesz odrobinę inicjatywy w pracy, która wykonujesz. Socjal i wyjścia jak każda tego typu inna sieć. Faktycznie jak był stary GM dużo było nie tak, od kiedy jest nowy, jest dużo zmian. A plus. Jak to w gastro nie zawsze jest kolorowo, ale przynajmniej stabilnie. Szkoda, że musiałam odejść, ale niestety musiałam zmienić miejsce zamieszkania.

Hanna
Inne

Może jednak ktoś podzieli się jaką macie pracę, bardzo chciałabym znaleźć się w takiej firmie

Iza
Inne

Może zabrakło umiejętności i oczekiwania firmy nie były spełniane dlatego i obietnice nie mogły być realizowane? Firma dobra lecz wymagająca i ja polecam.

mz

nie wiem jak jestem teraz, ale kilka lat temu obiA, jednak w praktyce okazało się to nie możliwe. Zrezygnowałem, bo dla mnie obietnica to obietnica. Później chciałem wrócić jednak ówczesna menadżerka nie chciała mnie przyjąć mówiąc, że jak si czegoś podejmuje to się robi. jednak nie przyjmowała lub nie chciała przyjąć do wiadomości co miałem obiecane na rozmowie kwalifikacyjnej. Teraz chyba pracuje dla innej firmy. Mam nadzieję, że teraz jest inaczej

:)

Niestety, ryba psuje sie od glowy a teraz nowa Pani dyrektor bedzie miala sporo sprzetania po poprzedniku. Byly dyrektor lubil sie ukladac, migal sie od pracy i faworyzowal swoja asystentke wymyslajac nowe stanowiska i kolejne podwyzki.. a dyrektor sprzedazy wprost sie na takie uklady nie zgadzal. Niesamowite ze jeden czlowiek ktory byl generalnym wiele lat w orbisie tak mogl zniszczyc hotel i ludzi w nim pracujacych. W restauracji tez chaos, kierowniczka gastronomii niestety nie ma podejscia do ludzi i nie wiem co znaczy dac dobry przyklad. Osobiscie odradzam prace tam orzez kolejny rok zanim sie nie naprawi

Mateusz
Inne

Jaki jest wymiar godzin w firmie? Po ile się pracuje na zmianie?

Misiek

Generalnie bardzo dobrze sie pracowalo, choc bałagan niemiłosierny, ale bardzo dziwne rzeczy sie zadzialy z Dyrektorem Sprzedazy, ktory z dnia na dzien wylecial, a zastapila go asystentka dyrektora...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wojciech
Inne
@Misiek

Masz informację o tym, dlaczego dyrektor sprzedaży z dnia na dzień został zwolniony ze stanowiska, które zajmował w firmie Holiday Inn? Napisałeś również o bałaganie, który rzekomo panował w tej firmie, wiesz może, czy było to związane z dużą ilością pracy, czy może głównym powodem było złe zarządzanie w tym zakresie? Podziel się z nami informacjami na ten temat.

Misiek
@Wojciech

Prawdopodobnie bylo kilka przyczyn ale ciezko powiedziec, ktora zawazyla... moze to ze dyrektor generalny zatrudnia krewnych i znajmoych krolika i potrzebowala awansowac swoja asystentke a dyrektor sprzeazy sie nie zgodzil na to, a moze taka ze obrazil sie na dyrektora sprzedazy i z nim nie rozmawial. balagan bil z tego tytulu iz kadra zarzadzajaca jest zle dobrana, a poza tym jak wszedzie... brak pracownikow. generalnie praca sama w sobie jest ok, sa dobre warunki, nowy obiekt, jak pominie sie ze fakt ze jest chaos

Brak Nicku
@Wojciech

Powodów mogło być wiele, ale przede wszystkim to ze dział sprzedaży nie dawał sobie rady. Ktoś musiał poleciec. Awansowała krewna dyrektora, która wyniki miała żadne a dla niej zostało utoworze nowe stanowisko... Kierownicy którzy nie potrafią motywować zespołu i nie potrafią zarządzać zespołem. Jedna osoba robi milion rzeczy, inna dosłownie się obija... widać to głównie w dwóch działach i to jest przykre. Hotel fajny dla gościa, ale wynagrodzenia są niskie, awansują tylko Ci których lubi dział HR. Atmosfera w hotelu dosyć ciężka, stawiają na „tolerancje” a wiec musisz uważać co mówisz i do kogo... samowolka ogromna. Generalnie pracy nie polecam chociaż hotel ma potencjał i szczęście do pracowników liniowych. Mam nadzieje, ze kierownicy działów zaraz się zmienia i będzie normalna atmosfera pracy. A Dyrektor oczywiście, podkreśla ze pracownicy są najważniejsi ale chyba tylko ci najbliżsi jemu i oczywiście WYNIKI. Hotel od wewnątrz to czysta korporacja mimo ze IHG jest korporacja ale mało się dostrzega w tym fajnego podejscia do gościa.. uśmiechy sztuczne, wymuszone. Nie ważne, ze ludzie są przemęczeni bo grafik układa ktoś kto się nie zna na tym, i nie ważne ze maja życie prywatne. Ważne by wyniki szły w górę za każda cenę. Może dlatego zmienił się tam staff...

it is me
@Brak Nicku

Pana Dyrektora już nie ma... to mówi samo za siebie Nastąpiła zmiana Dyrekcji na lepsze :-)

Never again

Podpisuje sie pod negatywnymi opiniami. Obiekt nie jest przystosowany do tworzenia miejsc pracy. Jako hotel moze I tak, ale jako pracodawca to juz zupelnie inna bajka. Pomieszczenia biurowe-admin, finanse I inne-to tzw "kanciapy" przerobione chyba ze schowkow na narzedzia. Kilka m kwadratowych. Full pracy, oczywiscie niechec miedzy dzialami, gdyz brak ludzi I ich nieprzygotowanie generuja bledy, ktore rozwiazywac trzeba na innych poziomach, nie tylko wewnatrz dzialu. Jak ktos czegos nie dopilnuje badz zrobi zle, zawsze to wyjdzie I ktos inny musi poprawiac badz swiecic oczami. Spychologia jak wszedzie w hotelarstwie. Z punktu widzenia pracownika, juz nigdy wiecej takiej dezorganizacji. A madre glowy w IHG umywaja rece, bo chca miec HI z glowy I mysla, ze szary pracownik tam siedzacy wszystko ogarnie. To za duzy project by kierowac nim zdalnie z IHG wysylajac ludzi do pracy w takich spartanskich warunkach. Szefostwo z E.Plater- bywanie raz na 2 tyg czy raz na miesiac I szybkie zmywanie sie by tylko nie natknac sie na swojego czlowieka I uniknac niewygodnych pytan. Ponoc przez rok wszystko mialo zadzialac,ale po ponizszych wpisac widac, ze jednak nie. co niespodzianka niestety nie jest...

Zostaw merytoryczną opinię o Holiday Inn - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Holiday Inn?

    Zobacz opinie na temat firmy Holiday Inn tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Holiday Inn?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Holiday Inn
Przejdź do nowych opinii