CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SP.J.

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 62 ocen.

Opinie o CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SP.J.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SP.J.

Ten co wie

Produkty marketowe czyli do roweru albo deskorolki ale nie dla profesjonalistow z branzy

Ja wiem
@Ten co wie 20.10.2017 18:49
Produkty marketowe czyli do roweru albo deskorolki ale nie dla profesjonalistow z branzy

Że ty mało wiesz

Sebastian

witam ci co pisza ze sa zadowolenie szczerze pozdrawiam bo napewna sa najblirzszymi tej firmie i wcale sie nie zdziwie jak jutro bedzie RIPOSTA na ten temat PS pozdrwiam szczerych uzytkownikow tej strony .............

Sebastian

Apropo jezeli produkt jedne z lepszych na rynku Niemieckim kosztuje 95centow a ty musisz sprzedac za min 1.15centow masz rozpoczac nowa historie firmy od zera do bohatera po 6 tygodniach slyszysz ze nic nie sprzedales jak masz zaczac jesli firma nie jest kompetentna prosisz o zamowienie przyjerzdza na cpn arla gdzies 50 km od ciebie ktos proboje ogarnac twoj tel przez nastepne 3 godziny bo system ci nie dziala do zamowien marzniesz i przelykasz to bo chcesz pracowac dalej gdzies zamowienie z bagaznika wyciagniete nie kompletne prosiles o wizytowki i ekspozycje dla klienta dostajesz w ramach dobre slowa a nie ma? zapomnialem bedzie za tydzien o co tu chodzi zastanawialaem sie wczesniej pisze o tym ze mnie to boli ze dalej sa firmy ktore wywalaja ludzi w kosmos bo mozna by bylo sie za to wziac np czy maja atest np na Niemcy ktory spelnia pewne normy np spry itp i ze kazdego moze to spotkac z was chcesz proboj ja jak najbardziej odwrocil bym czas .Najlepsze jest ze jestem na zwolnieniu lekarskim i zostalem zwolniony przez pracodawce haslo w stylu bo jak nie pod podpiszesz to:::::::::: kto sie zgodzi na takie cos kto nie zna takiego produktu moim zdaniem kpina poszlem w plecy tylko zakupilem komputer stacjonarny w raz z internetem zeby mozna miec wieksza komunikacje zona ze mna siedziala przez 3 dni przy komputerze aby przetlumaczyc prodkty wraz z cenami nic nie przygotowane ..... jak i w sprawach logostycznych tak i w sprawach finansowych Tu musiz byc logistykiem menagerem skretarkom i przedstawiciecielem w jednym za psie pieniadze wiec zastanowcie sie nad tym przez ta firme stracilem plynnaosc finansowa i tego nie ukrywam odpowiem na wszystkie maile jakie z tym zwiazane jesli masz pytania pisz odpowiem smialo

Sebastian

Witam mialem przyjemnosc pracowac tam cale 6 tyg nacisk na sprzedarz .... sa targety ktore musi kazdy wyrobic np 25tys zl itp. po podpisaniu umowy jestescie o tym poinformowani . Pamietajcie ze A klasa to nie wszystko....? Firma chciala wejsc na rynek Niemiecki fajne zarobki na poczatek elastycznosc itp brzmi rewelacyjnie czytalem wczesniej opinie mialem stabalina prace itp. wmawialem sam sobie dam rade OK ..? opinie to nie wszystko chce sporbowac to na wlasnej skorze i sprobowalem sytuacja wyglada nastepujaco ....... wszystko jak z pieknej basni choc nie chce do konca oczerniac firmy ze wzgledu na to iz jest to firma ktora zasluguje na pewien szacunek ze wzgledu na ´to iz sprzedajesz zyjesz nie sprzedajesz nie zyjes niech kazdy sobie odpowie na to pytanie sam? nawracajac do tematu ph na NIEMCY OK WYNEGOCJOWALEM CENE ZAROBKU i umowe ok .. pasuje przy podpisaniu umowy jakas dziwnie ta cena ulegla spadkowi wiec sie nie dalem policzyle krotko ile netto ile brutto wyszlo inaczej skorygowali cene po czasie ok pasaowalo pomyslalem pomylka ludzka rzec ale nie do konca ?.... ale potem dowiadujesz sie codzienne raporty minimum 15 klientow dziennie niby nic w faktcie jezeli chcesz byc zetelnym to wiadome jedziesz tam gdzie potencjal a nie tam gdzie odbembnic... tylko maile raporty .nie ma cos takiego jak karta paliwowa dostajecie kase z ktorch musicie wypisywac co wydaliscle co dostaliscie pisanie rachonkow rozliczen ? ciezko jest mi to opisac ale szczeze sekretarka miala by tu maly staz napewno nie ma czegos takiego jak dzien biurowy itp nie dostajecie komputera internetu wszystko na wlasna reke macie telefon z niego korzystacie tu niby apka zrobiona z ktorej korzystacie maile zamowienie robicie wszystko fajnie tyle ze gozej jak nie ma cie komunikacji z serwerem i macie problemy z zamowieniami ooooo i tu sie zaczynaja schody sprawa u mnie wygladala tak jedziesz do klienta naklaniasz go zeby kopil drorzszy towar od tego co juz jest znany na rynku klient mowi ok biore ogarniacie klienta nagle zonk zamowienie nie poszlo piszecie to na kartce tel zamawiacie nie mozna przyjedziecie do domu piszecie maila .. zamowienie przychodzi nie kompletne co mowicie klientowi noooo bajera co ma byc wiecej itp szczerze sytuacji takich wiecej zachorowalem naprwade na kregoslup mam rostrzep dalem zwolnienie zostalem potraktowany strasznie przyjechali pod dom przy moich dzieciach kazali mi oddac samochod firmowy mowiac ze nic nie sprzedalem z czego szefowa mo wiac Pan wydaje sie byc zdrowy poczulem sie jak smiec oddalem ´wszystkie zeczy podpisalem obiegowke zostalem zwolniony naprawde chwilowa nie dyspozycja w zyciu moze zdarzyc sie kazdemu PS jestes smieciem dalsze historie moge napisac po odp

Patrycja

@Gru co takiego zmieniło się w firmie w ciągu ostatnich kilku miesięcy? Czy jesteś tą samą osobą, która wypowiadała się w czerwcu? Jeśli tak, to możesz powiedzieć co jest powodem zmiany Twojej opinii? Wcześniejsza wręcz polecała innym tego pracodawcę.

Jerzy

Witam, czy coś się zmieniło w podejściu firmy do pracowników, chodzi mi o charakter pracy, wynagrodzenie, czy jest jakaś baza klientów na start i jak wygląda sama sprzedaż bezpośrednio towar z firmy czy jakaś dystrybucja, a może faktycznie bagażnik?

Gru
@Jerzy 26.09.2017 10:14
Witam, czy coś się zmieniło w podejściu firmy do pracowników, chodzi mi o charakter pracy, wynagrodzenie, czy jest jakaś baza k...

Wszystko po staremu a nawet jest jeszcze gorzej

Patrycja

@xyzzdecydowałeś się na aplikację do CX-80 POLSKA? Jeśli tak, to chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda proces rekrutacji do firmy. Wiesz może czego można spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej? @Gru rozumiem, że praca w firmie Ci odpowiada. Możesz powiedzieć czym CX-80 POLSKA wyróżnia się na tle innych pracodawców z branży? Co sprawia, że warto pracować właśnie tutaj?

Gru

Ja pracuje od kilku lat w tej firmie. Jestem bardzo zadowolony. Miła atmosfera, fajne pieniądze. Faktycznie to jest praca dla przedsiębiorczych i pracowitych.

wolny

Konkurencja nie śpi....A klient przejdzie razem z ph To wszystko,miłego dnia.

były

Posłuchajcie.Pracownicy ze stażem 4,5 letnim i większym zarabiają fajne pieniądze w tej firmie,są bardzo dobrzy w tym co robią. Są dla konkurencyjnych firm "smacznym kąskiem" !!! Młody pracownik - handlowiec może ewentualnie spróbować ale .....no właśnie i tyle w temacie. P.S Firma ogólnie ok,wypłaty,ubezpieczenie auto telefon wszystko jest na czas i wszystko sprawne

Stifler

Dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną na teren woj.lubelskiego. Po przeczytaniu tych opinii mam bardzo duże obawy. Czy ktoś jest w stanie podać jakąś świeżą informację czy to prawda że proponują nadal 1700zł netto, sprzedaż z bagażnika, brak karty paliwowej, brak szkoleń wdrożeniowych, marketingu i wielu innych podstawowych spraw dla solidnej firmy ? Przecież w dzisiejszych czasach wiodący producent który szczyci się poruszaniem Mercedesem A klasą który wcale nie jest jakimś rarytasem w dzisiejszych czasach ( Renault Megane, Clio, Golf VII, Octavie, ). Proszę o szczerze opinie.

Ktoś
@Stifler 26.04.2017 19:35
Dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną na teren woj.lubelskiego. Po przeczytaniu tych opinii mam bardzo duże obawy. Czy...

I jak byłeś na rozmowie ? Jak z tą podstawą i kartą paliwowo ?

xyz

Witam, Proszę obecnych pracowników lub tych którzy niedawno odeszli o szczerą odpowiedź. Jakie są zarobki jeśli chodzi o podstawę i jak wyglądają premie. Jak wygląda korzystanie z auta służbowego do celów prywatnych i jak z paliwem. Chodzi mi o szczerą odpowiedź gdyż jestem na etapie zmiany pracy i nie chce zmienić ca gorsze. Pozdrawiam.

xyz
@roman 18.03.2017 07:53
praca za 1700 netto w dziale przemysł bez bazy klientów i pomocy firmy obowiązków więcej niż przy własnej działalności gospodar...

AŻ tak źle ?

Zzz
@xyz 10.03.2017 21:50
Witam, Proszę obecnych pracowników lub tych którzy niedawno odeszli o szczerą odpowiedź. Jakie są zarobki jeśli chodzi o p...

Clio......:)

lubelski

miki.R ma rację.Prezes to normalny i ok facet ale ma fatalnych i bardzo słabych doradców którzy tylko robią mu kocioł w głowie i mieszają.A tutaj nie trzeba wielkiej filozofii,trzeba tylko zmienić sposób wypłacania premii,podnieść trochę podstawę i słuchać handlowców którzy jak "mrówki" harują w terenie a wtedy skończą się ciągłe rekrutację (ph pracują po parę miesięcy a potem NIE ZOSTAJĄ zwalniani SAMI ODCHODZĄ !!!!!!! )

miki.R
@lubelski 13.02.2017 12:52
miki.R ma rację.Prezes to normalny i ok facet ale ma fatalnych i bardzo słabych doradców którzy tylko robią mu kocioł w głowie...

@lubelski - cieszę się ze popierasz moje zdanie. To są fakty. Analiza marketingowa w każdej firmie powinna polegać na dwu rzeczach - po pierwsze szukamy mocnych stron u konkurencji i je kopiujemy, a po drugie szukamy słabych stron własnych i je poprawiamy. A w CX-80 jest tylko poprawianie własnych słabych stron - czytaj - cięcie kosztów. Broń Boże zapłacić komuś więcej, broń Boże stworzyć produkty faktycznie potrzebne dla profesjonalistów na podstawie opinii i faktycznych wywiadów w warsztatach (innych niż rodzinny Mercedes Bęc). A nade wszystko - broń Boże oddać komuś zarządzanie kluczowymi decyzjami i powiedzenie wprost o co chodzi.

miki.R

Powiedzmy prosto i uczciwe: Prezes to normalny i porządny gość, ale prosty facet. Wielu rzeczy nie ogarnia - i nie kryje się z tym przynajmniej. To dobrze. Ale ma pewną wadę. Otóż jest dość skryty jeżeli chodzi o swoje pomysły. Taka trochęchytrość, jakby myślał, że ktoś mu jego pomysł na biznes ukradnie. I kiedy w pewnym momencie CX przeszedł przeobrażenie od firmy "partyzanckiej", do niby korporacji, to prezes po prostu popełnił błąd; Dalej był skryty i osoby które mówiły mu w miarę wprost o co chodzi zostały odpalone, zaś zostały same [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] które tej skrytości i brakowi planów przyklaskują. Głównie dlatego, że same nie mają o niczym pojęcia. To dlatego firma nie ma żadnych planów marketingowych. Tym sposobem prezes niechcący otoczył się niewłaściwymi, "kreatywnymi" doradcami, którzy planów sprzedaży nie stworzą, zaś szukają oszczędności gdzie się da. Zwłaszcza na kosztach pracowniczych.

amaze

Mnie to bardziej zastanawia jaka aktualnie panuje atmosfera w firmie, wie ktoś? W końcu dbanie o dobre stosunki jest bardzo dla mnie ważne, zwłaszcza teraz.

anonim

(usunięte przez administratora)

Jacys

Idioto masz napisane jakie sa premie Baranie po co pytasz

Jacys

Idioto masz napisane jakie sa premie Baranie po co pytasz

josef

Niedawno miałem przyjemność być na rekrutacji w tej firmie.Zostałem zaproszony na jeden z regionów.Spróbuje opisać krótko cała sytuacje.Rozmowa przebiega dość sympatycznie.Osoba która przeprowadzala rekrutację(chyba kierownik albo dyrektor)wydawała się być osobą której można zaufać.Wszystko było ok do momentu kiedy dowiedziałem się o zarobkach w firmie,sposobie wypłacania premii braku jakichkolwiek benefitów braku umowy na czas nieokreślony.Osoba która przeprowadzała ze mną ta rekrutację dała mi jasno do zrozumienia że aby zarobić muszę popracować conajmniej ROK czasu aby zarobić jakieś lepsze pieniądze(około 2,5 tyś netto z PREMIĄ !!!!!! )Myślę że nie warto podejmować tam pracy,mało konkretów a ogromne oczekiwania.Zresztą komentarze powyżej na pewno nie są wyssane z palca.

wujek dobra rada

Dla wszystkich których interesują warunki,podstawa to 1700 netto,na "gębę" po okresie próbnym 2000 netto ale pod warunkiem że będą wyniki..normalne jaja.Nigdy z czymś takim się nie spotkałem. Oczywiście po okresie próbnym ściemniają że słabe wyniki więc zapomnij o tym co było na rozmowie.Samochód Mercedes klasa A,super choć wolę śmigać Pandą ale żeby kasa sie zgadzała a tam niestety nigdy się nie zgadza.Premia pod warunkiem że zrobisz pełny target a jak zabraknie Ci kilka stów...zapomnij o prowizji tzw system 0-1.Zero motywacji do pracy,na dodatek szefostwu zaczynają się chyba mylić branże techniczna ze spożywczą tzn udziały pułkowe,lokalizacje..z małym wyjątkiem że w spożywce płaci się za pułki.Odszedłem z dobrej firmy bo chciałem odpocząć od korpo. Skusili mnie wysokimi zarobkami,premiami świątecznymi po kilka tysięcy ,a finalnie dwie stówy w kopercie. Najlepsze jest to że nigdy nie dostaniesz UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY !!! Dla wszystkich zastanawiających się nad CX-80....omijać szerokim łukiem!!!Chyba że chcesz szukać pracy po kilku miesiącach...

Pawlito

Niestety ale większość postów poniżej to prawda.Pan prezes jest dobrym szefem,inteligentną osobą i normalnym człowiekiem ale ma bardzo słabych ludzi którzy mu doradzają.Uważam że jeśli więcej słuchałby ludzi którzy pracują w terenie (handlowców)inaczej by to wyglądało.

borys

@kurak dlaczego piszesz że "jeszcze zarabiają niezłe pieniądze" idą zmiany?

Kurak

Można już próbować aplikować. Pewnie już niedługo z firmy odejdą kolejni pracownicy,więc nowi będą potrzebni.Zostaną tylko "stare wygi" którzy jeszcze!!!! zarabiają niezłe pieniądze.

tramp

z tej firmy na pewno ciekawych nie będzie

Rudek

Borys.Pamiętaj że klienci handlują i współpracują z PRZEDSTAWICIELEM nie z firmą. Niektórzy jednak chyba tego nie wiedzą.Takich CX-ów na rynku jest od groma,produkt się nie różni od konkurencji niczym, a baza zostaje. Ogólnie zdecydowanie odradzam,proponuję popytać kolegów ile osób się przewinęło przez ostatni czas i dlaczego a wszystko będziecie wiedzieć.

borys

to jak to się kreci ?

Magister

Słuchaj Bartos.Proponuje poczytać komentarze poniżej które bardzo trafnie oceniają firmę i wyciągnąć wnioski a potem odpuścić temat i szukać innej pracy.(miałem przyjemność pracować dla CX przez okres kilku miesięcy jednak w porę doszedłem do wniosku że praca nie dla mnie) pozdrówka

bartos

a jak wygląda sprawa z szukaniem odbiorców dostaję pewien/jakiś teren , czy szukam w ciemno ??

bartos

za ile trzeba sprzedawać w miesiącu żeby wyrabiać limit ? jeżeli taki jest

zarobiony

Jeździsz se mietkiem za 1700 zł miesięcznie. Żyć nie umierać.

Boczeck

jakie firmy sa najbardziej konkurencyjne, dokuczliwe dla cxa? I czy jakość cxa jest faktycznie taka zaj....a?

Boczeck

Jak jest u nich z autem. Czy można kożystać do celów prywatnych, czy mają gps?

Eco

Tak sobie czytam te wypowiedzi i mam pytanie do osób które pracowały lub pracują lub były na rekrutacji proszę podajcie jaką podstawę netto proponuję firma.Bo jeśli firma chwali się tym że jest producentem chemii technicznej, że jeździ Mercedesami, że daje umowy o pracę etc.to chyba podstawa netto(na rękę)jest conajmniej 3 tyś zł. + premia A jeśli jest inaczej proszę o odpowiedź.

Były pracownik
@Eco 11.02.2016 10:33
Tak sobie czytam te wypowiedzi i mam pytanie do osób które pracowały lub pracują lub były na rekrutacji proszę podajcie jaką po...

heheheh Eco, podstawa wynosi..... i tu uwaga... 2500zł :) BRUTTO!!! Mercedesy w leasingu, i masz powiedziane że trzeba pracować bo leasing się sam nie opłaci, zapomnij o ekwiwalencie urlopowym, nie ma w tej firmie czegoś takiego, a jeśli weźmiesz L4 to od razu jeste [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i kombinator :) umowa jest, na czas określony :) same superlatywy.... Radzę każdemu odpuścić sobie ten temat.

śmieszek
@Eco 11.02.2016 10:33
Tak sobie czytam te wypowiedzi i mam pytanie do osób które pracowały lub pracują lub były na rekrutacji proszę podajcie jaką po...

buahaha. w biedronce też dają umowy o pracę i większe kwoty :D

Dave

Opiszę krótko.Nie tak dawno byłem na rozmowie w firmie CX -80.Pierwsze co mi się nie spodobało albo raczej zastanowiło to ogłoszenie o pracę gdzie pracodawca podaje markę auta którą jeździ PH. (czyżby mieli tylko jeden argument?)I jednak jak zwykle miałem rację,niestety ale warunki pracy tj.wynagrodzenie, sposób wypłacania premii, narzędzia do pracy etc. spowodowały że z oferty nie skorzystałem. Praca dla młodych nie dla doświadczonego PH. Zdecydowanie odradzam no chyba że ktoś potrzebuje "przetrwać" parę miesięcy.

Były pracownik

Drogi kolego zuwik.W firmie CX żeby osiągnąć sukces i zarobić trzeba być przebojowym, sprytnym i pozytywnie kombinować, skoro Ty nie potrafisz znaleźć ogłoszenia o pracę do CX która widnieje na stronie ogólnej firmy od 2 lat to znaczy jesteś cienki i nie nadajesz się do niczego to po pierwsze.Po drugie jeśli uważasz że plany są osiągalne to chyba Cie ktoś oszukał np.na rozmowie kwalifikacyjnej lub telefonicznej. W każdej firmie handlowej plany są do realizowania to normalne ale z tego co ja wiem to plany w CX są bardzo wysokie w stosunku do wielkości katalogu i jest nieźle główkowanie przez miesiąc .Autka mają naprawdę sprytne to prawda ale przecież autko to nie wszystko.

Bednar

To zastanawiające że firmy cały czas szuka nowych ph. Ale w sumie nie ma się co dziwić skoro jeszcze więcej ludzi się zwalnia. Różne opinie chodzą o tej firmie w Polsce ale raczej te negatywne.Wystarczy porozmawiać z osobami które coś wiedzą na temat działania firmy i jej polityki a szybko dochodzimy do wniosku że praca nie dla nas.CHWAŁA BOHATEROM że tak się trzymają ale Monte Casino też wkońcu padło i żołnierze odeszli.Dobrze się zastanówcie osoby które tu chcą aplikować.

anonim

(usunięte przez administratora)

Mezo

Wytłumacz to państwu N i ich cichemu doradcy , oni uważają ze o ich chemie wszyscy sie biją.

gość

Zgadzam się z A - klasa. Aż dziw, że takie firmy istnieją i ludzie tam pracują. No choć jak widać z ciągłej rekrutacji to chyba nie. To jest praca dla początkującego handlowca - który na wszystko się godzi bo najzwyczajniej jest świeżyna w tym zawodzie. Doświadczona PH tu nie pracuje bo wynagrodzenia i praca wyglądają jak na początku lat 90tych. Jeśli nastawiasz się na kilkumiesięczne szkolenia zdobycie wiedzy i doświadczenia to nie ten adres. Tu to abstrakcja:)

anonim

(usunięte przez administratora)

A-klasa

hah, znowu ktoś z właścicieli wchodzi na gowork i komentuje własną firmę :) żałosne... jaki system prowizyjny, jakie prowizje?? o czym mowa :) bez jaj, trochę więcej ambicji życzę Państwu N.

korpo

zgadzam się z kolegą...na rozmowie obiecują cuda..czy to łysy,czy metroseklualny...razem obiecują cuda...RZECZYWISTOŚĆ to 1700 netto.Pozdrawiam właścicieli...wyobraźnie trzeba mieć:-)

A-Klasa

Posłuchajcie! Jaka normalna firma prowadzi przez okres ponad 12 miesięcy ciągłą rekrutację? Brakuje mi słów na postępowanie Prezesa oraz podległego (jego kolegi) - dyrektora. Wygląda to tak: Polecam pracę wszystkim, którzy chcą się nauczyć handlu przez, są po liceum bądź bez doświadczenia handlowego. Zarobisz 1700 pln netto mając spoko mercedesa, ale po miesiącu musisz zbierać kasę od klientów i sprzedawać z samochodu bo w przeciwnym razie nie będziesz miał na ropę, nie mają kart flotowych. A nikt Tobie zaliczki nie przeleje na rope bo powiedzą, ze masz sprzedawać z samochodu a jak nie sprzedasz to jesteś ciota i tyle w temacie! Było 2 liderów przemysłu i chyba już nie pracują, każdy kto ma łeb na karku nie da się robić w konia! Zero wspracia z biura, rozmawiasz z dyrektorem i Ciebie zlewa jakby był pępkiem świata! Dla mnie to chora sytuacja jak mozna wypuszczac ludzi w teren bez zadnej wiedzy, tymbardziej dyrektora! W przemysle sa oczekiwania, zeby robic 30.000 netto miesiecznie bez bazy klientów, na produktach zarabiaja około 70%, wiec rachunek jest prosty. Nie zrobisz planu to Ciebie wyrzuca a kiedy zrobisz plan to zrobia specjalnie tak, zebys tej wypłaty nie dostał bo powiedzą, ze towar nie wyjechał z magazynu... i to nie ich wina... Wszyscy źle mowia o Bernerze i Wurthcie aczkolwiek tam jest system prowizyjny, jest jakas struktura firmy, jest marketing? A tutaj? Nie ma nikogo od marketingu, W niedziele o 7 rano dostajesz @ gdzie jest parkowany samochód, inwigilacja. Tak się chwala, ze nie maja GPS a codziennie sprawdzaja gdzie loguje sie Twoj telefon. Zachorujesz i pojdziesz na chorobowe to daja Tobie wypowiedzenie bo oni nie choruja, oni tylko jezdza na wakacje co 2 tygodnie i ich nie ma prawie cały tydzien. Proszę nie wierzyc nikomu z CX, nawet handlowcowi który na lewo za połowe sprzeda Tobie Auto/Weld`a! Mają jeszcze jedną marke (Repatec)- konkurencja do CX. Syn prezesa ma wizje zwojowania całej Polski z produktem o połowe gorszym i połowe tanszym, ale cos mu nie idzie. Z taką elokwencją raczej trudno "wygęgać" argumenty wsrod kupców. O każdej firmie są opinie, lepsze badz gorsze ale tutaj wszystko negatywne! Pana Prezesa wysyłam na lekcję interpunkcji - zero ortografii przy pisaniu @, o zasadach pisowni wsród innych osób z biura nie wspomnę. Zróbcie test: zadzwoncie w jezyku angielskim, chcecie zamowic towar i ciekawe jaka bedzie reakcja hahahaha. Prywaciarze, nic wiecej. Zero korporacji, maksymalny zysk i pracownik na samym koncu.

Podlasiak

O jakich informacjach piszesz które można przekuc w atut? Sprecyzuj proszę. Bo nie rozumiem jakim atutem będzie wiedzą omtym że firma współpracuje z koncernami zagranicznymi i ma znany produkt.

były pracownik CX80

Oleńka.. powyżej napisałem jak wygląda system prowizyjny ;) a raczej jak nie wygląda. Sprawdzone i przetestowane, zasad gry dowiadujesz się w trakcie. Tyle w temacie. Jeszcze raz podkreślam, omijać tą firmę szerokim łukiem. Ciągła rekrutacja o czymś świadczy, przy zatrudnieniu 30 osób rotacja pracowników jest bardzo wysoka. Przez ostatni rok w dziale przemysł przewinęło się kupę ludzi, i każdy szybciej odszedł niż przyszedł.

były pracownik CX80

Nie polecam nikomu, dno, dno, dno i jeszcze raz dno, handlowiec uważany za najgorszą "rzecz" i tu podkreślę stwierdzenie "rzecz" jaka się właścicielom przydarzyła. Nie ważne co robisz, premii nie ma, jeśli zrobisz plan to się przypadkiem dowiesz że to nie zamówienia wpisane a zrealizowane się liczą :) i jakimś dziwnym trafem nie wyszło wszystko dlatego premia się nie należy, masz planu przykładowo 50tyś, zrobisz 49,5... premii nie ma, ani złotówki, goła podstawa. Mając 40 produktów nie są w stanie zapewnić ciągłości dostaw. Paczki realizowane w terminie minimum dwóch tygodni, i to handlowiec tłumaczy się przed klientami dlaczego nie ma towaru.Podstawa wynagrodzenia śmieciowa. Zero jakiegokolwiek wsparcia ze strony firmy, brak jakiegokolwiek marketingu. Przełożeni nie mają pojęcia o handlu, o produktach ogólnie to o niczym nie mają pojęcia, no może poza Harleyem :) Jakiekolwiek zwolnienia lekarskie są z góry traktowane jako przekręt i wymuszenie. Ogólnie nie polecam nikomu. Krok w kierunku tej firmy był największym błędem w moim życiu. Na szczęście już jestem poza tym wszystkim i pracuję w normalnej firmie, za normalne pieniądze. PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH!!! nie róbcie tego błędu i nie wierzcie "rozczochranemu kolesiowi w t-shircie" :)

Ur

Hej, mam pytanko dotyczące atmosfery w firmie, w dziale handlowym- jest ogłoszenie na PH i zastanawiam się czy aplikować- Wasze wcześniejsze opinie są różne ale nie na tyle złe by nie próbować a zależy mi na dobrej atmosferze, w obecnej pracy kaska się zgadza ale atmosfera jest grobowa, wszyscy by pod sobą dołki wykopali itd.. Więc proszę kogoś obiektywnego o jakąś opinię, no i może coś na temat samej pracy PH- czy plany realne, ilu Klientów dziennie, czy kaska w miarę :) pozdrawiam

ptak

Proponuje podpytać kolegów dlaczego z firmy w ostatnim czasie wiecej ludzi sie ZWALNIA niz jest przyjmowanych !!!!! "Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ?????????? odpowiedzcie sobie sami.......

apka

jest oferta tzn 5 wakatów na doradców na 5 województw ....co tam się dzieje ,,,,,aplikować czy odpuścić ???

zły_grzyb

Grubo. Nie ma co. Rynek na psy schodzi, skoro ludzie podejmują się takich prac.

an

Zasłyszane, że zarobki w przemyśle to około 1700 zł :D Ale niech się lepiej wypowiedzą sami pracujący ;)

wlkp
@an 16.06.2015 15:36
Zasłyszane, że zarobki w przemyśle to około 1700 zł :D Ale niech się lepiej wypowiedzą sami pracujący ;)...

Ooo to gruba waluta, nowy MB ale zarobek jak w Biedronce albo mniej. Chciałem aplikować ale teraz mam dwa razy tyle więc za mnie niż 3kzł to sorry...

zyczliwy

info dla doświadczonego handlowca....nie aplikuj...cofniesz się w rozwoju.."amatorka pełną gębą"

elemelek

Witam. Jakieś nowe informacje odnośnie CX-80? Ktoś coś się dowiedział jakiś nowości? Ewentualnie był może na rozmowie i chce się podzielić jak mniej więcej przebiegała rekrutacja?

slicznazebra
@elemelek 12.05.2015 19:21
Witam. Jakieś nowe informacje odnośnie CX-80? Ktoś coś się dowiedział jakiś nowości? Ewentualnie był może na rozmowie i chce s...

Nie

AT

Chyba Pan kierownik z przemysłu wszedł na goworka hehe to świadczy o desperacji tej firmy. - Chyba nikt już tam nie aplikuje ;)

Krzysztof

Info z pierwszej ręki. Pracowałem 2 lata w CX80 w dziale detal.Odszedłem z własnej woli do firmy z Krakowa (podobny asortyment na literę B).Wprowadziłem na moje miejsce szwagra który pracuje do dnia dzisiejszego. Najlepsi handlowcy w detalu zarabiają 7-8tys.brutto,dział przemysł śred. 3,5-4 tys.brutto.Jeżdżą MB gdyż dostają super rabaty ponieważ dostarczają do zakładów Mercedesa.Kierownicy jeżdżą GLK oraz klasą C Produkty nie są tanie ale jakość wysoka. Wurth może im pozazdrościć niektórych .Super jest Spawanie na Zimno ,CX80 TEFLON,silikony wysokotemp.Minus firmy -nie mają gadżetów dla odbiorców.Szef uważa że nie są firmą od rozdawania długopisów.Drugi minus to przymusowe urlopy od 20 grudnia-14 dni. Atmosfera super ale trzeba zrobić swoje -sprzedać ale i czasami zebrać kasę od dłużników . Dział przemysł również jeżdzi klasą A i z tego co wiem to mają 5 handlowców a do końca roku ma ich być 12. Ja niestety już nie pracuję w firmie krakowskiej (towar się nie sprzedaje-leży na półkach) a do CX-a chętnie bym wrócił ale szwagier się nie zwalnia. Polecam tym którzy lubią rzetelną i uczciwą pracę -szybko wykrywają szwindle.

bydle
@Krzysztof 16.01.2015 11:45
Info z pierwszej ręki. Pracowałem 2 lata w CX80 w dziale detal.Odszedłem z własnej woli do firmy z Krakowa (podobny asortyment...

Jak szwagier się nie zwalnia to róbta razem - przecież ma być do konca roku 12 ludzi a jest pieciu ze szwagrem. Jak nie narobiłeś trzody przy odejściu i nie ujadałeś na firmę jak to masz w zwyczaju - to drzwi powinny być dla ciebie otwarte kretaczyku.

Karamba

Hej a te wszystkie ogłoszenia na pH to pewnie tez na przemysł???????

Zostaw opinię o CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SP.J. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SP.J.