Athletic Sp. z o. o.

Kluczbork

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 25 ocen.

Opinie o Athletic Sp. z o. o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Athletic Sp. z o. o.

Eryk

Czy firma potrzebuje ludzi do pracy? Słyszałem, że to dobry pracodawca, zastanawiam się tylko dlaczego tak dawno nikt nie pisał? Jest tak dobrze , że nie chce się nikomu pisać?

TIG

Pozdrawiam spawalnię ALU :) Damian

3e4r

@eiza teraz mozna sprobowac sie u nich zatrudnic jako grafik w Świdnicy na przyklad potrzebuja do pracy osoby ambitnej i utalentowanej, pełnego pasji wizjonera, który potrafi projektować i tworzyć oryginalne,grafik do współpracy nad kreowaniem rzeczywistości.

przem

(usunięte przez administratora) Na produkt jest określony czas wykonania, np. 3 minuty na statyw. Spóźnisz się 10 sekund to kierownik drze pałę. Zrobisz 10 sekund szybciej, to skrócą czas wykonania produktu. Płaca to najniższa krajowa, każą siedzieć po nadgodzinach, ale ich nie wypłacają - przed wypłatą powiedzą, że masz te godziny sobie wybrać. Brygada jest jak w Chinach - spuszcza nawet 2.000 szt. różnych statywów w ciągu zmiany, a w pracy w imię lepszych wyników nie można prowadzić rozmów. Na rozmowie kwalifikacyjnej "stara" mówi o premiach, nadgodzinach itp, których nikt nigdy tam nie widział. Byłem, widziałem, powiedziałem "starej" że ma mi zrealizować wypłatę i odszedłem. Na prawdę też szkoda mi tych ludzi, którzy tam pracują, bo nie wiem czy są tak zniszczeni psychicznie czy nie widzą dla siebie innego miejsca. Pamiętam, jak jeden się cieszył z podwyżki 20gr brutto za godzinę pracy, inny z pendriva za kilka lat pracy, jeszcze inny z plecaka z logiem firmy. Jak na firmę produkcyjną z taką renomą to jest to kpina z pracowników. NIE POLECAM!

anonim

Bla bla, potem dostajesz umowę za najniższą krajową do us..ranej śmierci, a jakiekolwiek premie tracisz za cokolwiek byś nie zrobił. Nie chcesz przyjść w nadgodziny lub weekendy = upomnienie + nagana. Omijać szerokim łukiem

Piesek Darek

Popieram wypowiedzi zamieszczone powyżej praca za minimalne pieniadze wieczne pretensje o wszystko cały czas nadgodziny a jak raz powiesz ze nie mozesz to wielkie zdziwienie a sami sieedza i nie zajmuja sie robota badz polepszeniem organizacj pracy wyzysk i jeszcze raz wyzysk radze omijac szerokim łukiem. zero perspektyw nawet jak chcesz pracowas i sie starasz. Takze unikac i mam nadzieje ze czasy kolonizacji i wyzysku sie skoncza a takie firmy znikna:) Opinia dotyczy głownie Cases! Takze prosze sie zastanowic jaka praca sa okupione i wyzyskiem te produkty i czy warto tam kupowac:)CHłodne Pozdrownienia Dla Pana Daroo z Casów Pieska Maltanka żal.....

radek

no to pewnie zależy konkretnie już od danego stanowsika, na specjalitycznym to wiaodmo, ze niezbędne jest wyższe doswiadczenie i też jakaś wiedza praktyczna, no a z drugiej strony wydaje mi się, że można tutaj już konkretnie zdobyć doswiadczenie jeśli chce się być gdzies na niższym szczeblu i pomagać.

masakra

masakra ten zaklad, praca dla ludzi ktorym podoba sie patrzenie na rece i wypominiecie najmniejszego bledu (chyba tylko dla wlasnej satysfakcji), pracuj jak chinczyk bez zdania wlasnego. Brygadzisci - porazka, robia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a zgarniaja kokosy.

frajer

jednym słowem tragedia.. ludzie są jacyś inni... nie można się tam z nikim dogadać.. trzech "prezesów" w jednej firmie to zdecydowanie o dwóch za dużo!!.. poza tym jeden wielki bałagan.. jeśli ktoś ma możliwość pracy w innym miejscu (też za najniższą krajową) to niech się trzyma jak najdalej od athletica... porazka...

sławek

Największa parodia jest na "cases" przychodzisz na 7.00 i pijesz kawę do 8.00 a w soboty to już wogóle nic nie robisz :) przepraszam robisz lewizny żeby sprzedać i zarobić bo tam pensja jest marna.

pracownik

Umowę miałem od 7 stycznia do 31 grudnia także nawet się nie załapie na zasiłek bo zabraknie kilku dni do pełnego roku na pytanie czemu taka umowa powiedzieli że się nie da inaczej i nie zostanie mi przedłużona bo chorowałem ale niektórzy chorowali i zostali. Brak wypłaty na czas zawsze jest później ale każdy siedzi cicho żeby mieć pracę. Moim zdaniem to firma rodzinna liczą się wtyki i układy. Najniższa krajowa plus premia uznaniowa ok 100 zł na dziale "cases" nie polecam to uderza w godność człowieka który ma rodzinę na utrzymaniu. Jak zostajesz po godzinach to nawet nikt Ci nie podziękuje ale jeśli nie zostaniesz to każdy krzywo patrzy i nie masz co liczyć na premię. Mój najlepszy zarobek w ciągu roku to 1900 zł na rękę ale pracowałem wszystkie soboty plus 40 nadgodzin co daje 230 godzin miesięcznie. Polecam jako dobrą pracę dla kawalerów którzy lubią sciemniać.

xxx

Firma miała duży potencjał.. głównie zagraniczny. Polski nawet nie wchodzi w grę bo to tylko detal. Głównie firma funkcjonuje z miesiąca na miesiąc. Tak jak wypłata za najniższą krajową miesięczna. Płynność finansowa firmy jest na kiepskim poziomie, nieodpowiednie zarządzanie, brak analiz, brak realności. Działanie spółki opiera się głównie... na obiecywaniach. Ciężko współpracować z kimś kto jest nierzetelny, nieprofesjonalny w komunikacji z kontrahentami.

anonim

ciężko odzyskać swoje pieniądze. Średni czas płacenia za faktury to ok 80-100 dni po terminie!!!!!!!!!!!

życzliwy

Wylęgarnia przedsiębiorczości. Tzn. jest taka beznadzieja, że przynajmniej kilka znanych mi osób które tam pracowały tak się zraziło do pracy na etacie, że mają swoje własne firmy.

anonim

Słowa kojarzące się z athletic (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ... . Od jakiej stawki można negocjować pensję? Najbardziej podobało mi się w athletic: Najbardziej nie podobało mi się w athletic:

Zostaw opinię o Athletic Sp. z o. o. - Kluczbork

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Athletic Sp. z o. o.