Seget S.J

Lubomia

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 18 ocen.

Opinie o Seget S.J

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Seget S.J

Magda

Czy firma normalnie funkcjonuje? Nawet nie narzekacie, co się dzieje? Może dowiem się coś o ewentualnej pracy?

add

Nie polecam nikomu!!! Szkoda nerwów na pracę u nich . Place że nie można się utrzymać za to ,a żeby jeszcze terminowo płacili to było by dobrze . Szefostwo se wybiera ludzi którzy wypłaty dostają 8 każdego miesiąca a reszta czeka nawet do 15-stego !! Skandal robisz za dwóch a wypłaty choćby pół etatu .....Nie dziw że kto przychodzi to po dwóch dniach rezygnuje ....

how

ja to bym się i tak chętnie do nich załapał, ale zastanawiam się czy mają teraz jakieś oferty pracy, wiecie?

Arni

Witam moja Matka welezdzajonc do kleve znajduje sie w Holandi Nie mila infolinia porostu nie powinni wogule byc przewozem osob ODRADZAM WSZYSTKIM WYJAZDY Z TYM PRZEWOZNIKIEM SEGET

halineczka

ja najbardziej zaciekawiona jestem opiniami o firmie seget od ludzi którzy obecnie tam pracuja, osoby kiedyś tam pracujące albo nie znające firmy wcale od środka powinny mieć zakaz opficjalny na wydawanie jakichkolwiek opinii o aktualnej sytuacji wewnątrz firmy bo zaburzają wiarygodność i porządek dyskusji

mocar

Zastanawia mnie dlaczego ludzie się tutaj nie wypowiadają, pomimo faktu, że Seget przecież działa na rynku. Jeżeli jest tu ktoś, kto przegląda to forum a przy okazji pracuje dla segetu to prosiłbym o uaktualnienie pewnych informacji tak by kandydaci również mogli podjąć właściwe decyzje. Ma to jakiś sens?

adi

tak, pracowałem tam, umowa była, ale zarobki żadne.... (usunięte przez administratora) i to wszystko robić za wszystkich i tyle... zrezygnowałem bo nie da się pracować za tak niską kasę obiecywali że wszystko będzie ok ale niestety lipa...

anty

ta firma to jest wyzysk czlowieka przez czlowieka. 2 szefów, 2 szefowe, 6 pracownikow, a zarobki pożal sie boże bo przecierz trzeba tych nierobów utrzymać. NIE POLECAM !!!

Nieważne

Nie polecam!!! [usunięte przez moderatora]!!! Stres i bardzo małe zarobki.

pietrek

dajcie sobie spokój z tą firmą, małe zarobki, narobić się trzeba a jak chcecie podwyżkę to zapomnijcie że co kolwiek dostaniecie i tak będziecie robić aż nie znajdziecie coś lepszego, szkoda czasu, nerwów i życia.....

Rafi

nigdy nie zaczynajcie z tą firmą, szkoda czasu i nerwów, zarobki bardzo małe a musisz robić za dwóch.... nie polecam

mag

zgadzam się, pracowałem tam kiedyś i nikomu nie polecam tej pseudo firmy!!! [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i nic więcej....

Zostaw opinię o Seget S.J - Lubomia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Seget S.J