Opinie o WEDDING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Warszawa

WEDDING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
counter
2 15 107 5 1
Agnieszka - mendażer hotelu

Współpracuję z Wedding już 2 rok i każdego miesiąca mamy zapytania od użytkowników o wolne terminy na wesele, a takich już u nas co raz mniej. Wypełniamy środki tygodnia a profity są nieporównywalnie większe do tych sprzed lat. Trzeba tylko pamiętać o tym, żeby oferta na portalu była dobrze zrobiona i odpowiadać na pytania. Jeśli ktoś uważa, że pieniądze spadną z nieba podpisując jedną umowę to ma małe pojęcie o branży i może mieć pretensje tylko do siebie.

Pomocna?
Tak6Nie12
Zgłoś1
kiri Nowy wpis
Były pracownik
@Agnieszka - mendażer hotelu

(usunięte przez administratora) Zajmij się wystawieniem faktur. Ja, Ty i klienci Wedding. Pl wiedzą, że ten produkt jest tak słaby, że telemarketerzy posuwają się nawet do oszukiwania klienta, bo muszą sprzedać. Może jedynie (usunięte przez administratora) jeszcze wierzą w produkt.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ci Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Agnieszka - mendażer hotelu

Pani Agnieszko prosze w takim razie o link do Pani wizytówki chętnie sprawdzę jakiego hotelu jest Pani mAnagerem. Co do sali byłabym w stanie uwierzyć ale hotel? Myśle ze jeśli zarzuca Pani komuś małe pojęcie o branży to chociaż powinna się Pani pochwalić swoim pojęciem i umiejętnością prowadzenia wizytówek na tego typu portalach.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy WEDDING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ organizuje staże dla studentów?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Magdalena Wedding.pl Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, Proszę wysłać wiadomość na adres: kariera@wedding.pl Dziękuję, Magdalena Wójcik

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Żuraw
Klient

Jestem fotografem i klientem Wedding.pl od prawie roku. Nic się nie dzieje, nie ma zapytań od klientów, nie mówię o tym, że mają mnie brać, ale skoro moja wizytówka generuje (wedle konsultanta) ok 15 tys wejść tygodniowo i nie mam żadnego zapytania to coś tu, że się tak wyrażę, śmierdzi. W tym czasie na innych portalach (na których płacę dużo mniej) mam ok 5-10 zapytań w tygodniu. Chciałem rozwiązać umowę za porozumieniem stron, ale oczywiście Wedding.pl woli przytulić kilka groszy więcej niż wyjść z nieciekawej sytuacji z twarzą. Odradzam brać jakikolwiek płatny pakiet, a najlepiej nawet zakładać tam swoją wizytówkę. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
fotografka
Klient

Serdecznie nie polecam tego portalu - regularnie wydzwaniają i dziwna sprawa - po kazdym telefonie nagle "zapytanie od Pary Młodej", tak poza tym - śmiertelna cisza. Kiedyś sprzedawałam wiele lat w dużym banku i wyczuwam ściemę. Trenowali nas jak mówić to co klient chce usłyszec ;) Jeśli chcesz płacić za nic, to ten portal jest dla Ciebie. Ja najwięcej klientów mam z portalu fotograf-wesele.pl - owszem, trzeba płacic i to sporo, ale płaci się PO realizacji, czyli jak już podpisze umowę z parę, nie płacę za obiecanki. To że działalność tego portalu przypomina sprzedaż garnków, foteli do masażu czy pościeli z alpaki:) to widać gołym okiem, szkoda tylko tych wszystkich fotografów świeżaków, którzy uwierzą w to, co pan przez tel. im powie. Jak ktoś tu zauważyl - to jest trudna branża i pieniądze nie spadają z nieba, trzeba na nie zapracować. Opinie mają złą, mam nadzieję, że więcej ludzi z branży się o niej dowie. I może nawet Państwo Lewandowscy w końcu się zorientują, że to wedding.pl nie gra fair play ;)

Pomocna?
Tak9Nie3
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Zawiedziony usługodawca

Jedna wielka ściema i naciąganie na kasę! Odradzam i współczuję ludziom którzy tam pracują...

Pomocna?
Tak10Nie5
Zgłoś
Magdalena Wedding.pl
@Zawiedziony usługodawca

Dzień dobry, Jeśli współpracuje Pan/Pani z platformą Wedding.pl i jest "zawiedziony", serdecznie proszę o kontakt bezpośredni i imienny pod adresem klient@wedding.pl. Gwarantujemy, że postaramy się indywidualnie podejść do tematu, i odpowiedzieć merytorycznie na wszelkie pytania. Chciałabym jeszcze odnieść się, do komentarza dot. "odradzania i współczucia" zespołowi, który tworzy Wedding.pl. Pracuje w spółce już ponad 3 lata i z własnego doświadczenia, mogę powiedzieć, iż warunki pracy, relacje w zespole oraz aspekty rozwojowe, są bardzo zadowalające. Dziękuję za komentarz. I serdecznie proszę o kontakt, jeśli będziemy mogli w czymś pomóc. Pozdrawiam, Magdalena Wójcik

Pomocna?
Tak7Nie9
Zgłoś2
Magdalena Wedding.pl

Szanowni Państwo, w imieniu spółki Wedding.pl chciałabym podkreślić, że firma prowadzi działalność gospodarczą zgodnie z prawem, z poszanowaniem praw klientów oraz użytkowników serwisu. Działamy w oparciu o ogólnodostępny regulamin oraz wewnętrzne procedury i zasady. W związku z powyższym nie zgadzamy się na anonimowe i bezpodstawne opinie i wpisy obecne w serwisie http://Gowork.pl które naruszają dobra osobiste spółki i jej dobre imię. Jeśli ktoś z Państwa ma jakiekolwiek wątpliwości odnośnie działania serwisu, regulaminu, współpracy, etc. to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem - klient@wedding.pl. Prosimy o przesłanie wiadomości, które pozwolą nam indywidualnie zweryfikować Państwa ewentualne roszczenia. Z poważaniem, Magdalena Wójcik

Pomocna?
Tak18Nie24
Zgłoś
Hit
@Magdalena Wedding.pl

To dlaczego jest tyle negatywnych wpisów , na forum ? Dlaczego są pozytywne wpisy o innych portalach ? Gdyby spółka działała zgodnie z prawem , to byłyby same pochwały . Macie swoich prawników którzy i tak zrobią , że klient będzie przegrany . Najlepiej , to nic do was nie pisać i nie zakladać żadnych wizytówek i nie podejmować rozmów z wami , im więcej ludzi zauważy , to tym lepiej , bo nie będziecie czerpać z nich zysków !

Pomocna?
Tak15Nie1
Zgłoś
Hit 2
@Magdalena Wedding.pl

To jest żart. Pani Magdo to właśnie tu warto się dzielić opiniami żeby nikt nie popełnił tego błędu i pomagał Wam oszukiwać jak i być oszukanym przez ten portal. Wesele z Klasa jest tanie ale człowiek wie za co płaci u Was człowiek płaci kupę pieniędzy za zerowy marketing. Tyle słyszę o waszym marketingu, a osoba która się nim zajmuje w tej firmie nie powinna nawet mieć prawo wymawiać to słowo. Wy się nie zgadzacie na anonimowe komentarze?! My się nie zgadzamy na naciąganie i wymyślanie bajek żeby tylko wyciągnąć od nas pieniądze. Ludzie powinni brać z Was przykład jak można szybko zniszczyć portal z takim potencjałem. Otoczka piękna ale w środku zaraza.

Pomocna?
Tak36Nie2
Zgłoś
Zrobiona w wuja przez wedding
@Hit 2

Popieram zdanie Hit2. Z tymże potencjał był tylko w pieniądzach Lewandowskiego. Sam portal nie ma nic ciekawego merytorycznie do zaoferowania ani branży ani czytelnikom.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Michał były pracownik Wedding
@Magdalena Wedding.pl

Przeczytałem wszystkie wątki i oczom nie wierzę. Moja przygoda po 2,5 roku w dziale handlowym Wedding.pl dobiegła końca w grudniu 2019r. To b. cenne i pozytywne doświadczenie. Przeszło 450 spotkań i kilka tysięcy rozmów z usługodawcami ślubnymi uświadamia specyfikę tego niełatwego i roszczeniowego rynku. Dlaczego roszczeniowego? Bo Pary Młode są bardzo wymagające i wysoko zawieszają poprzeczkę. To przenosi się szerzej kaskadowo również na wszystkich, którzy komercyjnie biorą udział w tym wydarzeniu. Można zrozumieć, że nie każdy wytrzyma to ciśnienie. Do usługodawców Pajda, Sandra, Klaudia i wyrażających podobne opinie. Podkreślam piszę, ze swojego doświadczenia-nie czujcie się atakowani. Na etapie pierwszych rozmów z doradcami Wedding.pl często sami domagacie się gwarancji wręcz naginacie i prosicie ich o obietnice które z góry są nie do spełnienia. Jak już się Wam za którymś razem nie zaprzeczy a da realną szansę na zwiększenie zasięgów to często już po kilku tygodniach oburzacie się, że portal nie działa, że zostaliście wprowadzeni w błąd itp. Proponuję cofnąć się do czasów kiedy podjęliście decyzję o tym by działać na poważnie w branży ślubnej i na nowo zweryfikować swoje podejście. Dlaczego właściwie chcecie to dalej robić? Czy to jest Wasze powołanie, pasja, która zapewni środki do życia czy może raczej brniecie na ślepo po kasę od Par Młodych bo Polski rynek ślubny jest jednym najbardziej dochodowych w UE. Z perspektywy Pary Młodej jakbym był na tym etapie to mocno bym się zastanowił czy powierzyć realizację tej jednej z najwspanialszych chwil w życiu usługodawcy, który bije pianę, obraża i zrobi wszystko, żeby kogoś ukarać. Patrzycie często bardzo wąsko i krótkoterminowo na swój biznes. Nie szukacie szans dla siebie. Wpisy, które czytam wyglądają jak to mawia młodzież na samozaoranie. Jeśli chcę sprzedać samochód to zamieszczam ogłoszenie w największym serwisie motoryzacyjnym w PL ale jak po miesiącu czy dwóch nie sprzedam to nie wieszam psów na tym serwisie tylko szukam głębiej przyczyn. Jak chcę znaleźć idealnego pracownika to zamieszczam ofertę w największym portalu pracy w PL. Jak nie znajdę nie obrażam tego portalu, nie chce go ukarać a raczej zastanawiam się co mogę zrobić by osiągnąć swój cel. Z drugiej strony jak szukam samochodu do kupna to też tam i jak szukam pracy to też tam. Czyli gdzie jest wspólny mianownik? Uwiarygodnienie? Jakim będę pracodawcą publikując ofertę na przydrożnym słupie? Czy ktoś ogłaszający się w ten sposób ze swoją ofertą spełni moje oczekiwania jako klienta? Słup ma w tym przypadku jedyną przewagę- nie da się na nim wyżyć czy go obrazić. Od momentu zakupu usługi doskonale Państwo wiecie gdzie kierować swoje ewentualne uwagi. Możecie to zrobić na firmowego maila. Wybieracie jednak do tego np. powyższe forum. Wasza sprawa. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego Wedding.pl jest portalem pierwszego wyboru wśród Par Młodych? Znowu uwiarygodnienie? Miesięcznie trafia tam setki Par m.in. dlatego, że zostały niepoważnie potraktowane przez managera sali weselnej, fotografa dj-a czy zespół. Powiecie są jeszcze polecenia od znajomych. Ok-tylko oni nie chcą mieć usługi realizowanej przez tych samych ludzi co koleżance pół roku wcześniej nawet jak się b. podobało. Chcą inaczej stąd szukają rzetelnych opinii i poleceń ze strony obcych osób. Kolejny wątek, który poruszę to targi ślubne. Byłem w Poznaniu, Bydgoszczy, Gdańsku, Sopocie czy Gdyni na kilku edycjach z rzędu. Z roku na rok pojawia się coraz mniej Par bo ruch przenosi się sukcesywnie do netu ale uszy puchły od opinii i narzekań usługodawców, że targi nie działają, że organizator zawalił itp. Szkoda, że to były jedyne momenty do wspólnej dyskusji kiedy zebrało się kilka Pań reprezentujących konkurencyjne salony sukien ślubnych w jednym miejscu. To samo z fotografami na jednej z edycji w Sopocie gdzie rzeczywiście mimo prawie 30zł za wejście przyszło wiele osób postronnych a nie jedynie Pary Młode poszukujące fotografa. Przykre, że niezależnie od tego jak idzie nie zawsze potraficie połączyć siły by zrobić coś pozytywnego. Jak w biznesie gorzej to od razu organizator zły, portal zły, słup ogłoszeniowy też zły bo powinien stać na środku drogi. Czytam zmanipulowane opinie np., że nie można wcześniej rozwiązać umowy. Oczywiście, że można tylko trzeba się do końca wywiązać finansowo z tego na co się umówiło. Kolejna, że ktoś najpierw zrobił przelew a potem przyszła umowa? Najpierw przychodzi link z umową, którą Pan dokładnie czyta, akceptuje klikając i dopiero przenosi się Pan do przelewu, który nie jest od razu wymagany by uruchomić usługę. Reasumując zachęcam Pary Młode by w wyborze usługodawców ślubnych korzystały z wiarygodnych źródeł a usługodawców by nie zrażali się niepowodzeniami bo rynek wygląda zupełnie inaczej niż ledwie kilka m-cy temu. Wygrają Ci, którzy myślą długofalowo i dla nich zdecydowanie "Będzie dobrze". Koleżankom i Kolegom z Wedding.pl cierpliwości i samych sukcesów! Pozdrawiam Michał M.

Pomocna?
Tak15Nie16
Zgłoś1
Bodzio
@Michał były pracownik Wedding

Przestań farmazony pisać, wasz zarząd chyba się mocno obruszył tym, że ludzie piszą negatywne opinie - piszą bo taka jest prawda, portal nie wart złamanego grosza.

Pomocna?
Tak14Nie3
Zgłoś
Co za bzdury
@Michał były pracownik Wedding

Michał, poczytaj, co piszą na zamkniętych forach o Was i grupach :) Zdziwisz się jak oceniane jest to łajdactwo, które uprawia wedding.pl

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Ciekawe

XD to musi być strasznie ciężkie. Żyć jako taki prymityw jak ty.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Jarosław
@Ciekawe

Polecam grupę https://www.facebook.com/groups/slubiwesele/ tam wpiszcie wedding pl i poznajcie całą prawdę o tym portalu

Pomocna?
Tak9Nie2
Zgłoś
XD
@Jarosław

Nagraj o tym film z żółtymi napisami : D . Gdzie was reportaż ?

Pomocna?
Tak5Nie6
Zgłoś
Ślubna Scena
 Pytanie

@PrasaRadioTelewizja post ciągnie się od 2019 roku. Czy zrobiliście coś z tym czy tylko nakręcacie liczbę wyświetleń? Dajcie znać co i jak z tematem bo jak na razie się okazuje to, że nic w tym kierunku nie robicie albo nie informujecie co robicie. Dużo osób jest zainteresowanych tym tematem a także dużo poszkodowanych. Co zrobiliście z tematem?- dajcie znać!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Sandra
@Ślubna Scena

Witam , ja jestem osobą oszukaną , dziś napiszę do Państwa maila. Pozdrawiam serdecznie ????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
XD
@Sandra

Jesteście zabawni! Zawieracie umowy nawet ich nie czytając i jeszcze macie pretensje że ktoś ubiega się o swoje pieniądze :D Żadna reklama nie da klientów jeśli to co promujecie nie jest wystarczająco dobre, aby ktoś chciał to kupić. Proste?

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Sandra
@XD

Bardzo ciekawe , tylko umowa miała być na miesiąc , za dziesięć kontaktów do Par Młodych , gdy dzwoniłam nikt nie odpowiadał nawet na SMS lub nie było takiego nr. Więc zadzwoniłam , żeby usunąć konto , niestety powiedziano mi że faktury co miesiąc będą przychodzić na maila . Przysyłali cały rok 2018 , mało tego nawet na 2019 , potem firma windykacyjna straszyła mnie , że muszę zapłacić bo dają sprawę do Sądu . Więc za co miałam płacić , skoro nic z tego nie było , ciekawe czy XD chciałby zapłacić 1300 zł za free. Ja im nie odpuszczę , będę pisać wszędzie gdzie się da , żeby ich ukarać . Pieniądze z nieba nie spadają , trzeba na nie ciężko zarobić , więc nie pozwolę sobie żeby ktoś chciał je przywłaszczyć .Taki portal powinien dbać o swoich klientów , a nie naciągać ich.To się nie mieści w wyobraźni żeby tak postępować z ludźmi , zresztą dużo tu takich pokrzywdzonych jak ja Nigdy więcej nie chcę mieć z tym portalem do czynienia , chyba Ci ludzie wstydu nie mają.Są inne portale , które działają uczciwie . Proszę nie obrażać mnie , że czegoś nam brakuje , tylko wziąć się za portal Wedding , żeby już więcej nie przywłaszczali sobie cudzych pieniędzy !!!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
XD
@Sandra

Hmm czyli NIE MA w umowie informacji że czas trwania współpracy jest na 12 miesięcy i że płatności są co miesięczne? Nie wiem w jakim świecie roczny marketing kosztuje ok 100 zł, to już powinno Pani zaświecić czerwoną lampkę. Czy przeczytała Pani w ogóle umowę, którą Pani zawarła? Polecam pomaga w życiu. współczuje że ma Pani taki problem naprawdę ale proszę się nie obrazić według mnie jest Pani sama sobie winna. #czytamyumowy

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Sandra
@XD

To nie miał być żaden roczny marketing tylko konkretnie ,opłata za zlecenia . Nie było żadnego marketingu sami przysłali maila udając że pisze Para Młoda . A potem oczekiwali , że ktoś za darmo będzie im płacił .Ja mam na kogo wydawać pieniądze ,nie zamierzam na (usunięte przez administratora) wydać . Najgorszy portal , sami zadzwonili , proponując wielką promocje . Zresztą ja nie zamierzam się nikomu tłumaczyć na forum , jeśli wg ,XD tacy są super , to proszę z nimi podpisać umowę . Pewnie Pan jest , z ich firmy , że tak ich broni !

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
XD
@Sandra

Pani Sandro, ale mi Pani zaimponowała niesamowita teoria spiskowa dodam tylko że jest portal o Opiniach PRACY u danego pracodawcy, a nie miejsce do płakania nad własnym losem. I tak zastanawiałem się czy może nie aplikować do tej firmy ale nie mogę sprawdzić czy warto, bo prowadzi Pani osobistą vendette, która jest bezsensu bo NIE CZYTA PANI TEGO CO PANI PODPISUJE XD Życzę Pani wszystkiego dobrego, dużo zdrowia powodzenia

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
Sandra

Jak zwykle , znalazła się najmądrzejsza , co wszystkie rozumy pozjadala . Bardzo ciekawe , czy pani oprócz podstawówki , skończyła coś więcej , bo obawiam się , że raczej nie . A jeśli chodzi o bąbelki , to proponuję od razu , zrobić dziesiątkę , wtedy będzie 5000 jednorazowo , ci miesiąc , czyli istny zysk skoro tak bardzo zna się pani na biznesie !

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Leszek
@Sandra

Sandro ale faktem jest że nikt nie zakazał czytania umowy. Wszędzie próbują nas oszukać po to one są . Ja 10 razy czytam zanim podpiszę. I niechętnie ale muszę się zgodzić z śmiech na sali. Trochę wasza wina jeśli nie czytacie co podpisujecie.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Sandra
@Leszek

Mądry Polak po szkodzie , ja czytałam umowę i powiedziano mi , że jest nie będzie mi pasować , to mogę zrezygnować , a potem wyszło , że już nie można , bo umowa jest na rok , a potem automatycznie się wydłuża . Więc nie rozumiem , dlaczego krytyka jest po stronie osób poszkodowanych ! Nawet w Banku podpisując umowę , można od niej odstąpić , a tutaj była transakcja , podpisać i już mają nas w swoich szponach .Nie tędy droga do sukcesu , ja współpracuje z portalem Zespoły weselne , Planujemy wesele i nigdy nie miałam z nimi problemów . Można nawet płacić na miesiąc .a jak ktoś chce na rok , to ma duży rabat . Polecam z czystym sumieniem te portale , bo już kilka lat z nimi współpracuje i nikt nie zmusza mnie , że mam zapłacić za dwa lata . Owszem , moim błędem było to , że odebrałam telefon i pan z firmy Wedding , złapał mnie na wędkę mówiąc prościej . Trudno teraz pozostaje mi walczyć , zobaczymy co będzie dalej ...?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Sandra
@Sandra

Sorki , winno być jeśli ;

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Darek
@Sandra

Ma Pani jakiś dowód na to że firma wprowadziła Panią w błąd?? Bo słowo przeciwko słowu nic Pani nie da. Co prawnik w ogóle na to powiedział ?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
Henryk
@Darek

Pani Sandro to jest bardzo ważne. Proszę dać mi informacje czy ma Pani dowód, połączymy siły i razem im pokażemy kto ma racje!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Sandra
@Darek

Proszę zobaczyć na Facebooku na grupie Ślub i Wesele , mnóstwo ludzi oszukali i ludzie o tym piszą . Musimy znaleźć jakiegoś dobrego Prawnika , który zajmie się pozwem zbiorowym.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Sandra
@Henryk

Tak , oczywiście że mam , proszę również zobaczyć na Facebooku na grupie Ślub i wesele ,tam również ludzie piszą jak ich oszukano . Koniecznie musimy coś z tym zrobić !

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Nabita w butelkę przez Wedding
@Sandra

A może trzeba napisać do Roberta i Anny Lewandowskich jak ludzi nabija w butelke portal w który zainwestowali nie male pieniadze?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Sandra
@Nabita w butelkę przez Wedding

Napisałam wiadomość na Facebooku i na Instagramie , ale nikt nie odpisał , póki co .

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Sandra
@Nabita w butelkę przez Wedding

A może Pani ma kontakt do managera Państwa Lewandowskiej , lub jakiś adres e-mail ?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ślubna Scena

Reklama w internecie może kosztować nawet mniej niż 100 zł/rok. Przykładem tego jest chociażby portal Ślubna Scena, gdzie można zamieścić własne oferty na free lub wybrać srebrną lub złotą ramkę. Koszt droższej z nich to opłata 40 zł/rok i jest to opłata jednorazowa roczna. Można?-można :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak9Nie6
Zgłoś5

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik Wedding.pl

W firmie nie mają miejsca sytuacje, w których pracownik za uczciwą pracę nie otrzymywałby wynagrodzenia.

Pomocna?
Tak2Nie7
Zgłoś
Aleksandra

Twoja opinia jest niepokojąca. Jaki rodzaj umowy masz na myśli? Czy kontaktowałeś się od tamtej pory z firmą Wedding Day Media Sp. z o.o.? Dodałeś swój komentarz w lipcu, więc może do tej pory już otrzymałeś swoje wynagrodzenie. Jeżeli tak to zachęcam Cię do ponownego wyrażenia swojej opinii na forum.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Były pracownik Wedding.pl

Zastanawiam się, czy w ogóle pracowałeś w Wedding.pl? Pracowałem u nich przez dwa lata, wynagrodzenie zawsze było na czas i całość wynagrodzenia byłą udokumentowana na umowie. Nie byłem świadkiem sytuacji o których piszesz mocnymi hasłami i wielkimi literami. Wg mnie firma jest naprawdę fajna, ja osobiście polecam!

Pomocna?
Tak3Nie11
Zgłoś
anonim

Powiedz mi jak wygląda sprawa z powierzchnią reklamową na stronie ? Otóż w kwietniu podpisałem z nimi umowę na rok i płacę ponad 200zł/mc, gdzie jest zerowy odzew od klientów, nie ma statystyk wejść, totalnie nic. Jest to wielka porażka. Formalnie nie można zerwać umowy chyba, że się zapłaci za cały rok.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Rambo
@anonim

Ale kasę płacisz i to się liczy.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
anonim

Ludzie drodzy i kochani! Jeśli chcecie uczestniczyć w oszukiwaniu i naciąganiu ludzi to ta firma jest dla Was. Jeśli chcecie jednak pracować w uczciwej firmie - omijajcie ich z daleka. Kłamią, (usunięte przez administratora) i nabijają w butelkę ludzi z branży ślubnej. To zwyczajni (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak17Nie2
Zgłoś
Michał
@anonim

Zastanawiam się co anonim dokładnie ma na myśli. Decydując się na pracę w dziale handlowym Wedding.pl powinieneś/powinnaś mieć świadomość, że to niezwykle rozwojowa i wymagająca branża. Każdy usługodawca zdaje sobie również sprawę z olbrzymiej konkurencji, która panuje na rynku w obszarze jego działania. Wykupienie przestrzeni reklamowej w serwisie to dopiero wczesny początek drogi do pozyskiwania kolejnych zleceń. Rzetelne prowadzenie konta PRO poprzez m.in. korespondowanie na bieżąco z parami młodymi zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu. Podejmując pracę w Wedding.pl niewątpliwie staniesz się ekspertem w branży ślubnej. Zdobytą wiedzę możesz przekazywać partnerom biznesowym bez żadnych ograniczeń. Satysfakcja z ich zadowolenia pozytywnie napędza do kolejnych działań. Raz jeszcze polecam Wedding.pl jako pracodawcę. Super miejsce dla ambitnych i stawiających na rozwój ludzi.

Pomocna?
Tak2Nie13
Zgłoś
Florystyka
@Michał

Chyba dobre miejsce, żeby nauczyć się jak (usunięte przez administratora) ludzi i grać na ich emocjach, a po wszystkim jak umywać ręce i mówić, że to nie prawda :)

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
Rambo
@Michał

Macie tupet.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Que

Można coś więcej?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klaudia
@Que

Liczą tylko na złapanie klienta, czyli podpisanie umowy. Jest tak skonstruowana, że można pomarzyć o jakichkolwiek wcześniejszych rozwiązaniach. Umowa nawet nie przyszła na maila jako osobny plik, dostałam ją dopiero po kontakcie przez formularz bo jestem wściekła jak działają i że po podpisaniu umowy maja cię po prostu gdzieś

Pomocna?
Tak19Nie3
Zgłoś
Que
@Klaudia

Czyli nie czyta Pani tego co Pani podpisuje?

Pomocna?
Tak4Nie12
Zgłoś
Klaudia
@Que

Oczywiście, że czytam. Ale może Pan się przekonać na własnej skórze jak pięknie to wszystko wygląda przed podpisaniem umowy i jak wygląda samo podpisanie ???? nikt nie broni Panu skorzystać z oferty Wedding.pl

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś1
Klaudia
@Klaudia

A poza tym, gdyby firma wywiązała się z warunków umowy dotyczącej reklamy nie miałabym nic przeciwko tej umowie ???? tylko problem właśnie jest w tym, że się nie wywiązują to jeszcze nie widzą w tym problemu, a umowy nie da się wcześniej rozwiązać. To jak to ma być? Mam płacić za coś czego nie ma i udawać że jest ok? To chyba nie na tym polega.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
que
@Klaudia

A jak ma się wywiązywać, przynosić klienta w zębach?

Pomocna?
Tak3Nie8
Zgłoś1
Que
@Klaudia

Toć jak byk w tym ich regulaminie jest opisane co i jak z tym wypowiedzeniem xD Dla waszej też jestem na ich portalu i nie ma tragedii. Jak podpisywałem, a raczej akceptowałem przez neta umowę to zapoznałem się z regulaminem i wiem, że jest tam tak jak w Orange czy innym Plusie na abonament. Umowa na czas określony bez możliwości od tak zerwania. Jak wam się nie podoba to po co podpisywaliście i teraz płaczecie i grozicie pozwami które gucio wam dadzą, bo każdy sąd was wyśmieje z takimi "dowodami". Jak na OLX czy allegro coś wystawicie i wykupicie premium i tego nie sprzedacie też robicie wobec nich pozew?

Pomocna?
Tak3Nie7
Zgłoś
Klaudia
@Que

Jedyny zadowolony z usług Wedding.pl, może jako jedyny potraktowany poważnie przez tą firmę? Albo fake-klient? Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Ślubna Scena
@que

Wywiązanie się z umowy to jest nie koniecznie przynoszenie "klienta w zębach". Wywiązanie się z umowy to: udostępnienie wszystkich możliwości reklamowych, które są w umowie jak np. ilość zdjęć, odświeżanie ofert, pozycje wyświetlania itd, itd. Branża ślubna to piękny ale i jednocześnie trudny rynek. Tutaj klienci (zarówno Pary Młode jak i usługodawcy) są bardzo specyficzni i często trudno im dogodzić. Budowanie firmy w oparciu o umowy, które są zagmatwane i "trudne w rozszyfrowaniu", nie wymagają wydrukowania, podpisania i odesłania sprawi, że klienci nie powrócą. Skutkiem tego łatwo można wywnioskować jak to się skończy... Życzymy dla Wedding jak największych sukcesów i rozwijania się w dobrym kierunku, gdzie klienci będą zadowoleni i chętnie do nich powrócą. Mamy nadzieję, że nie będą psuli rynku nieuczciwymi zachowaniami.

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
Rambo
@Klaudia

Niech niezadowoleni się zbiorą i zrobią porządek z tymi (usunięte przez administratora),bo firma tego tworu nie można nazwać.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Rambo

(usunięte przez administratora) i oszuści,A z drugiej strony dobry produkt sam się sprzeda i nie trzeba korzystać z pozornych usług (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Sandra
 Problem

Czy ktoś z Państwa , miał sprawę w Sądzie , z powodu zgłoszenia przez firmę windykacyjną , z polecenia portalu Wedding.pl ?

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Włodek
@Sandra

Ja i co ??? Hihi a jak tam romasn między kierownikiem a mistrzem ?????

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Sandra
@Włodek

Nie rozumiem pytania , jaki romans , nie wiem o co chodzi ? Ja jestem osobą pokrzywdzoną , chcę się dowiedzieć , czy faktycznie ktoś był w Sądzie i jak się sprawa zakończyła?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Sandra

Ja mam duże problemy przez tę firmę , proszę o kontakt.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pajda
Użytkownicy czekają na odpowiedź 80 dni.
 Pytanie

Też nie zamierzam płacić , ktoś miał juz od nich windykacje ?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Pajda

Witam , ja niestety zaliczam sie do tych naiwnych ;( zadzwonił Pan do mnie , pół godziny mówił słodkie słowa o tym jak zwiększy sie liczba klientów jeśli zatreklamuje sie na stronie , prosił o szybkie przelanie za reklama za rok 300 zł , uznałem ze w dzisiejszych czasach przy pandemii powinienem zainwestować , ostatnią kasę przelałem , po czym przyszła umowa i okazało sie że 300 przez rok co miesiąc, nie za rok , póżniej juz nikt nie chciał ze mną rozmawiać , ze zostałem wprowadzony w błąd , że miało byc na rok tak sie umawiałem z agentem , króttko mówiąc rzuciła słuchawka i ma mnie w (usunięte przez administratora) , podpisałeś płać . Z agentem też kontaku juz niema . Kientów z wedding.pl brak nawet jednego tel . Nie polecam , banda (usunięte przez administratora) , Ja. nie jestem w stanie płacić takiej kasy miesięcznie , bede musiał sprzedać aparat którym pracuje .

Pomocna?
Tak12Nie1
Zgłoś
Taco
@Pajda

Pajda, a pamiętasz jak nazywał się Pan który podpisywał z Tobą umowę?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pajda
@Taco

Miałam podobną sytuację, ale ostatecznie nie zaakceptowałam umowy. Pan Piotr bardzo nalegał żebym teraz opłaciła, jedyne 125 zł za rok. Rozmawiałam z kolegą z branży który ma pakiet i nie jest zadowolony, powiedział że to opłata miesięczna. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Fotograf
@Pajda

U mnie sytuacja wyglądała podobnie. Zadzwonił Pan z Wedding. Mówi jaka to ilość panien młodych do mnie pisze, ale nie trafiają wiadomości do mnie. Żebym opłacił 125 zł to będę miał promocje i możliwość pisania z klientami. Po opłacie okazuje się, że odzewu zero. Wizytówkę wypełniłem całą. Pies z kulawą nogą nie zagląda tam. Firma podobno idzie na dno z tego co widzę po forach fotograficznych. Naciągają, a później bronią się swoimi gadkami. Nie polecam

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Pajda
@Taco

Myśle że to nie ma. znaczenia bo kłamią , mi sie przedstawiał raz Piotr raz Mateusz ale głos ten sam .

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Całe szczęście

Nie wiem, czy to miejsce na ocenę jakości usług. Bo chodzi tu raczej o Ocenę pracodawcy. Miałem tam aplikować ale na szczęście znajomy mi odradził. Pracował tam kiedyś i ponoć słabo się dzieje. Jakieś zmiany miały miejsce i nie da się pracować w takich warunkach. Atmosfera korporacyjna, jakieś ciagle rozliczania, napięcie i ciśniecie o wynik. Słabe miejsce generalnie do rozwoju. Mówił mi jeszcze, ze niczym się to już nie różniło od jakichs korpo miejsc, w których chcą cię tylko wyzyskać i zarobić ile się da. 0 zrozumienia

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Paulina

Wbrew tym opiniom zdecydowałam się na współpracę z tym portalem. Po 1 miesiącu odezwały się do mnie 3 pary. To dużo czy mało? Dla mnie dziś każdy klient jest na wagę złota dlatego nie wiem jak ocenić skuteczność tego portalu.

Pomocna?
Tak5Nie18
Zgłoś2
Gosia
@Paulina

O widzę, że marketing wedding.pl działa :) Wielu już wie jaka jest prawdziwa skuteczność portalu i jak wygląda "podpisanie" umowy. Niedługo dowie się o tym jeszcze więcej osób z branży.

Pomocna?
Tak15Nie2
Zgłoś
Współczuje
@Paulina

Teraz umowy nie rozwiążesz i dopiero zaczną się problemy. Współczuje podjętej decyzji. Ja z żoną nigdy więcej nie damy się naciągnąć, a ciagle wydzwaniają i każą płacić jeszcze! w trakcie rozmowy.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Ewelina
 Pytanie

Cześć, czy to prawda, że został przed pandemią skierowany pozew zbiorowy przeciwko Wedding.pl? czy ktoś coś wie na ten temat ? chętnie bym się do tego pozwu dołączyła.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Marek
@Ewelina

Ja też, prośba o jakiś kontakt mailowy.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Klaudia
@Marek

Ja również

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Paulina
@Klaudia

Ja również.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adam

Uwaga. Portal który (usunięte przez administratora) ludzi. Każe płacić za usługi które nie zostały wykonane. Odradzam.

Pomocna?
Tak12Nie1
Zgłoś
Klaudia
@Adam

To prawda!!!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Henryk

również zosatłem (usunięte przez administratora) , chetnie dowiem sie czegoś wiecej o tym pozwie .

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o WEDDING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
WEDDING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
2/5 Na podstawie 15 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Niemierzyńska 17A
    71-441 Warszawa
  • NIP: 8513166767 KRS: 0000442180
WEDDING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ