Kaszub Travel Biuro Turystyki Zagranicznej

Kościerzyna

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 1 ocen.

Opinie o Kaszub Travel Biuro Turystyki Zagranicznej

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kaszub Travel Biuro Turystyki Zagranicznej

Sławek

Pielgrzymka, Sanktuaria Maryjne Europy 19.08.2017-29.08.2017. Bez większych zastrzeżeń, jedynie mogę się przyczepić że zmieniono dwa hotele do tych co były podane wcześniej w opisie. Poza tym wszystko w porządku, ładny nowy autokar ,czyste hotele , jedzenie ok. I niezapomniane przeżycia w tych pięknych świętych miejscach które odwiedziliśmy. Gorące pozdrowienia dla naszej pilotki pani Basi za wspólnie spędzone miłe chwile. Bardzo polecam... Wyprawa życia.

Karolina

Praca wyłącznie dla osob o silnych nerwach. Właściciel firmy to choleryk, ktory w biurze wprowadza nerwowa i stresujaca atmosferę. Nie polecam pracy tam.

iwona

Pielgrzymka do Hiszpanii i Portugalii 27.06.-07.07.2017. Zorganizowana na 100%. Hotele czyste,jedzenie dobre, podane na czas oraz obsługa bardzo miła. Przewodniczka pani Kasia jest profesjonalistką z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji i ciekawostek. POLECAM.

Krystyna z Tczewa

Pielgrzymka do Wilna 22-26.05.2017 r. Pielgrzymka zorganizowana perfekcyjnie , wszystko było na czas, opieka samego szefa Pana Zdzisława K. bardzo dobra, dysponuje ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji dotyczących mijanych po drodze i odwiedzanych miejsc. Jest profesjonalistą z poczuciem humoru. Zwiedziliśmy dużo więcej niż było w programie i za to bardzo dziękujemy. Mieliśmy bardzo dobrych przewodników po Litwie , super babka P. Albina miała b. dużą wiedzę, sypała anegdotami . Bardzo udana pielgrzymka. Polecam usługi biura KaszubTravel.

to ja

Bylam w Rzymie 19 do 23 pazdziernik.Hotel byl ok.Caly wyjazd byl porazka,pani Kasie przewodnik ,Juz na lotnisku szukalismy osoby z czerwona kartka.byla karta z jednej strony maszynopis,druga strona czerona.Ta osoba byla bardzo zajeta swoim bagazem,wozek z chyba 8 paczkami,musiala go jakos ogarnac,wiec rece miala na wozku,w rece kartke.po okolo pol godziny dostala horagiewke,ale sie cieszyla,myslalam,ze zartuje,ale nie cieszyla sie,ze teraz pcha wozek z horagiewka w reku.zaczal sie czas szukania autubusu,w zatloczonym lotnisku.i tu wszystko pod gorke.nie ma autobusu,autobus wkoncu byl,ale nie mial karteczki,och jaka szkoda.a 50 ludzi chodzi wkolo z bagazem za horagiewka na wozku i szuka autobusu.koszmar,nie wiem jakim cudem udalo sie nam wyjechac z lotniska.podroz do Asyzu.Brzmi pieknie i mamy 30 minut na pobyt w Asyzu.Tylko gratulowac ,wszystko mozna bylo zobaczyc,ale przeszlismy tyle ile mozna przejsc przez 30 minut.Sniadania w hotelu byly dobre.obiadokolacja,80% nie byla wstanie tego jesc,NIEJADALNE.pozniej bylo juz tylko gorzej.nie wiedziala,ze nie ma z nami 2 osob,pozniej pilnowala tylko ich.wczesniej nawet nie pomyslala,zeby sprawdzic ,policzyc nas.sz l a tempem,ktory jej odpowiadal,a my mielismy po prostu nadazyc.zwracalam uwage, ze prosze wolniej isc,to szla swoim tempem,potem zatrzymywala sie zeby reszta dolaczyla.glupota.pozniej bylo juz tylko gorzej.szkoda bylo naszego czasu,pieniedzy.taki piekny czas w Rzymie i jedna osoba wszystko zepsula,a szkoda.

uczestnik pielgrzymki

Pielgrzymka Narodowa 19.10-23.10.2016 -organizacja beznadziejna ,w restauracji czeka się na posiłek do dwóch godzin, hotel kiepski standard, koce w centrum Rzymu nie wyprane,śniadania beznadziejne nieurozmaicone codziennie takie same ,czeka się pod jadalnią .SZef beznadziejny nie można mu nic powiedzieć ,podnosi głos tak jakby dopłacał do interesu.Duchowieństwo wychwala go pod niebiosa gdyż oni nie płacą za pobyt .Zanim się państwo zdecydujecie zastanówcie się .

Pielgrzym

W bieżący roku w lutym byłam również w Ziemi Świętej , nocowaliśmy w Nazarecie oraz Betlejem, ale ja mam zupełnie inne zdanie . Pielgrzymka zorganizowana perfekcyjnie , świetny przewodnik - ks Jarek Lipniak . Dwa lata temu również z tym biurem byłam 11 dni we Włoszech i tam przewodnikiem był sam pan Z.K.Wszyscy byliśmy zaskoczenie ogromną wiedzą oraz niepowtarzalną umiejętności przekazywania nam informacji dotyczących odwiedzanych Miejsc.

Karras

Pielgrzymki do Ziemi Świętej robione po amatorsku. Program słaby. Dla Biura chodzi o zarobek a nie dobro klientów. Hotel w Nazarecie okropny z obrzydliwym jedzeniem. Dobry w Betlejem. Właściciel Biura jest człowiekiem zakłamanym, wulgarnym i nieuczciwym.

Jolaa

Odpowiedź do Violi: I bardzo dobrze! Pracownik ma bardzo dobrze pracować, a jak mu się nie podoba to wynocha! I tyle w temacie! Mnie też denerwują pracownicy - lenie i ponosi czasem mnie cholera!

Viola

Szef to choleryk i despota, przy tym brak mu podstawowej kultury - potrafi wrzeszczeć na pracownika przy klientach. Dno.

Nanika

Wycieczka do Włoch wrzesień 2013.Super organizacja, wszystko na czas, hotele ok.w każdy miejscu gdzie bylśmy czekał na nas przewodnik.Opiekun wycieczki przez cały czas do dyspozycji.Polecam. .

Zostaw opinię o Kaszub Travel Biuro Turystyki Zagranicznej - Kościerzyna

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kaszub Travel Biuro Turystyki Zagranicznej