Dextron
5 1 28 5 1
anonim

Na poczatku kontakt był normalny ale firma lekceważy pracownika wysyła na nowy projekt zmienia warunki z godzin na metry i po przepracowaniu paru dni informuje za ile mozna u nich pracować. Pani Sylwia kłamie i (usunięte przez administratora) Nie polecam miało być fajnie a wyszło jak zawsze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Piotrek Nowy wpis
@anonim

Zawsze jest wina biura jasne….. A jak ludzie kombinuja to nikt tego nie widzi i sie oczywiscie nikt nie przyzna. Jesli chodzi o Pania Sylwie to tez tam tylko pracuje i wykonuje polecenia pracodawcy skoro jest taka zla to prosze sie kontaktowac z szefostwem a nie z nia. Ja pracuje tam juz 3 lata i nigdy nie mialem z Pania Sylwia problemow.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maciek Nowy wpis

Pracowałem od roku nie pracuje Z ciekawości wszedłem na opinie To co ludzie piszą to niestety jest prawda Dlatego u nich nie robię Wolę być na kontrakcie bezpośrednio niż na działalności u nich Przychodził czas opłacenia zus i us A kasy na koncie było brak Każdy wie co za tym się dzieje Problemy w urzędach Bo przetrzymuja prawie 3 tygod pieniądze kasę co jest nie z prawem w nl Mam znajomych co jeszcze na nich pracują,lecz myślą o odejściu, wiele osób narzeka na kasę i mieszkania 400e za pokuj tylko z łóżkiem Parodia .. Na chacie po 10 osób brud smrod .. Jak tak dalej będzie to stracą naprawdę dobrych spawaczy,a w nl ciężko o takich Lecz to ich wybór. . Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Artur Nowy wpis
@Maciek

Maciek….. Jak kazdemu jest tak zle to dlaczego siedza na ich domkach wynajmujcie sobie sami zakwaterowania i wtedy nie bedziecie narzekac. Jesli chodzi o place to biuro jest otwarte i nalezy tam rozwiazywac problemy a nie pisac po portalach. Portal problemow Wam nie rozwiaze. Ja tam nie narzekam wszystko sie zgadza tylko trzeba dbac o swoje sprawy :-) ...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tomek Nowy wpis
Nazwa działu: Produkcja

Jedno wielkie dziadostwo Wystawiasz im faktury A oni z każdej faktury zabierają kasę Dzwonisz piszesz do nich kontaktu brak nie odbierają telefonu Przepekam ta zimę i Wpieprza od nich Mieszkania są fatalne Z każdej faktury tygodniowej po 150 euro potrafią wziąść tłumacząc się że się pomylili Później czekasz aż wyruwnaja

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 104 dni.
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Dextron?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ranking
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Jarek
Nazwa działu: Produkcja

Warunki mieszkalne na bardzo niskim poziomie i to na wszystkich ich kwaterach! W dadatku naliczają opłatę za pokój nawet podczas pobytu na urlopie. O stawkach na działalności to szkoda gadać, lepiej pracować na kontrakcie w innej firmie. Szczerze nie polecam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adrian
@Jarek

Sluchaj Jarek jak Ci tak zle to po co tam siedzisz i tylko komentujesz.!!! Najlepiej komus tylko zla opinie wyrabiac.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Łukasz
Nazwa działu: Produkcja
@Adrian

Opinie wyrabiają sobie sami a nie osoby które tam pracują. Co do stawek dla spawaczy to zgadzam się w 100% że to czysta kpina! no i te warunki mieszkalne... Chwilę u nich pracowałem i wile osób narzekało.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tomek

Artur ma rację .uważajcie na nich. Niby holenderskie biuro A same przekręty.nie płacą kasy do balastnigu za ludzi za mieszkanie ludzie płacą podwójnie A oni podatku nie płacą za mieszkanie.dziadoska firma.po 4 miesiącach im podziękowała.oczywiscie kasy za 2 tyg jeszcze nie wypłacił A to jest prawie 2tys euro.z czego ja muszę sam opłacić ubezp i podat zus.sprawa jest u adwokata.lepieh już pracować na kontrakcie ale nie u nich.i nie u nich na działalności bo nie jesteś w stanie opłacić na czas w urzędach

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś2
Maciek
@Tomek

Czysta bzdura !!! Ja pracuje 3 lata i nie moge powiedziec nic zlego na ta firme! Pieniadze zawsze na czas i wszystko sie zgadza ! Dobrze , ze juz nie pracujesz skoro nic Ci sie nie podoba! Powodzenia. A co do mieszkan to kazdy odpowiada za siebie!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Artur W.
Nazwa działu: Produkcja
@Tomek

Słuchajcie, ktoś się podszywał pode mnie tutaj. To nie moja opinia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
As
@Maciek

U mnie minol ponad miesiąc jak pracuje,nie otrzymałem pieniędzy za dwa tygodnie pracy. I dodam że to nie pierwszy raz tak się zdarzyło. Robię po 58,5 godziny co tydzień zawsze na czas jestem w firmie mnie chcą dzwonią za mną. Więc pytanie dlaczego w taki sposób traktują pracowników. Zgadza się że cześć pracowników ma płacone na czas. Więc myślę że firma ma problemy z kasą. Odejdą osoby co im nie płacą podając sprawę do sądu a koleini będą oszukiwani

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mariusz
@As

As co Ty za bzdury wypisujesz , ze firma jest niewyplacalna jezeli masz jakis problem to jedz do biura a nie (usunięte przez administratora) komus w gniazdo. Ja u nich pracuje prawie trzy lata i wszystko gra wiec to jest bardzo dziwne.....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dddd
@Mariusz

As pisze prawdę tak jest Ja od początku u nich jestem Fakt kiedyś było lepiej,teraz robią same problemy,że wszystkim Dlatego nie długo przechodzę bezpośrednio do Holendra I z tego co wiem od ludzi,to większość chce od dextron odejść Tylko czasu trzeba Za mieszkania też za dużo liczą km tak samo nie płacą tyle co powinni Dostają od pracodawcy za km 0.29 A tobie płacą 0.19 C. No niestety ale u nas podatki i ZUS idzie w górę A za 22 e to nie interes z nimi Pozdrawiam Dużo można pisać mówić ale po co..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Robert
@Dddd

Nie rozumiem Was! skoro Wam wszystkim tak zle to znajdzcie sobie lepsza agencje a nie ciagle narzekacie. Jak ja mam jakis problem to zalatwiam z biurem a nie wypisuje glupot bo to tylko o Was swiadczy jak potraficie ogarnac swoje sprawy. Nie zgadzam sie z tymi opiniami. Pozdrawiam !

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dorota
@Robert

@Robert Zauważyłam, że prawie każdy wypowiada się na temat korzystania z usług w Dextron. Natomiast forum Gowork.pl służy do wypowiadania się na temat warunków zatrudnienia w tej firmie. Chciałabym się dowiedzieć czy ten pracodawca prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? I na jaką umowę można u niego liczyć? Będę bardzo wdzięczna jeśli ktoś mi odpowie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Gość
@Dorota

Ma własnej działalności tzw oplacasz wszystko w Polsce, A okazujesz się fakturami lub na kontrakt Pracowałem u nich od początku założenia firmy,już nie pracuje od krótkiego czasu. Osobiście nie polecam,ale to wyłącznie moja inwidualna sprawą.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adam Nowak

Ja pracuje i nie narzekam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tomasz

Damian skoro pracujesz w Dextronie dlugo i tak Ci zle to po co tam siedzisz i narzekasz???!!!! Ja pracuje juz prawie dwa lata i nigdy nie mialem problemow a to , ze kontrol jest to tylko swiadczy o tym, ze ludzie nie potrafia sie dostosowac do regulaminu. Jesli chodzi o Pania Sylwie to wykonuje swoja prace i zawsze jest wszystko na czas. Nie uslyszalem jeszcze nigdy zeby byla nie mila ,malo tego jest bardzo pomocna!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damian

Pracuje w tej firmie od długiego czasu Powiem tak pani Sylwia jest bardzo nie przyjemna wręcz arogancja Swojemu przełożonymi Hugowi opowiada niestworzone historię o pracownikach co jest nie prawda Sprawdza mieszkania pod niczyja obecnością ma klucze zapasowe i wysyła zdjęcia Gdyby nie ta pani byłoby ok Najgorzej jak polka dowie się do władzy to koniec Z kasą też nie jest tak jak mówi telefonicznie Co z tego że na własnej działalności A oni i tak podatek zabierają

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olek

Do Drexton czy trzeba mieć swoją działalność żeby u was pracować ?!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Damian
@Olek

Dextron ci tu nie odpisze (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek

Ja u nich pracuje od miesiąca prawie,na własnej działalności i naprawdę nie mam powodu do narzekania Nie będę zachwalał żeby nie zapeszyc ???? Ale jest ok Tak że nie wiem skąd są te opinie

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kacek

Miałem też u nich robić w ostatniej chwili zrezygnowałem bo trochę o nich słyszałem,i to mi wystarczyło Takich jak oni to pełno

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mikus

No tez słyszałem że są niewypłacalni Jakiś czas temu znajomy u nich robił po miesiącu zrezygnował,założył sprawę i wygrał.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krystek

Nie polecam tego pośrednictwa pracy Kłamią kręcą pieniędzy nie wypłacają Na FB nawet świetnie o sobie piszą,lecz to sa brednie. Oferty mają nieciekawe bo jest całkiem inaczej Jak chcesz być biedniejszy,to jedź przez nich Za darmo popracujesz.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Oczekujemy na aktualne info odnośnie firmy Dextron w miejscowości Warszawa i tego jak to wygląda teraz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw opinię o Dextron - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Dextron