Szelców Sp.j. Piekarnia-Cukiernia Halina Andrzej Maria Romualda Szelc

Lesko

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Szelców Sp.j. Piekarnia-Cukiernia Halina Andrzej Maria Romualda Szelc

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Szelców Sp.j. Piekarnia-Cukiernia Halina Andrzej Maria Romualda Szelc

żaba

Napiszę .że ten zakład to całkowita porażka - 300 godzin w miesiącu , a zarobki jak z lat 90. A poza tym to zastraszanie i mobbing .Nikomu nie polecam.

Bajlando

Zarobki to dramat. Wykorzystanie ludzi na każdym kroku. Poza swoimi obowiązkami jest jeszcze 500 innych rzeczy. Im więcej godzin tym gorsza wypłata. Praca w sobotę to obowiązek. W sezonie letnim 2 dni wolnego w miesiącu. Można tak wymieniać i wymieniac...... Ogólnie nie polecam !!!

franek

Pierwsza rzecz musicie się zapoznać z tym paragrafem art. 1511 § 1 pkt 1 Kodeks pracy Nie dajcie się tak manipulować !

Drugi z Wielu

Dziwisz się kadrowej, ja też-bo za takie przekręty można iść do pierdla. Ale widocznie nie boi się , myślę że jeszcze chwilę i się zdziwi . Sprawiedliwość stoi już nie daleko za drzwiami, tylko jestem ciekawy czy szefostwo stanie w obronie za panią kadrową

niemiec

Witajcie. Byłem w tej waszej ,,piekarni,, przejazdem jadąc na wczasy w Bieszczady. Kupowałem tam pieczywo. Tak na marginesie to macie super pieczywo,wiem że to wasza zasługa. Czy kierownik to na pewno to ten dający dymem papierosowym i wyglądem jakby dopiero obudziła go wojna jak tak , to wyrazy współczucia. I właśnie od tego trzeba zacząć , od kierownika ! Jeżeli tak wygląda to jest jasne że nie będzie po waszej stronie , żaden Szef nie pozwoliłby żeby jego kierownik, czyli > tak wyglądał, wniosek z tego że jest im do czegoś potrzebny . Także powąchajcie trochę co on tam kombinuje i dajcie znać . Pozdrawiam

Zxc

Wszystko się zgadza a prawo w Polsce też jest i należy go przestrzegać i z niego korzystać. Wszystkich nie da się przekupić,jeszcze jest sąd pracy i wyzsze instancje...Nie można milczeć,nalezy działać! A za takie przekrety można iść nawet za kraty wiec dziwię sie kadrowej...

Zodiak

Takiego typu firmy mają wtyki wszędzie. Urząd Skarbowy Sanepid czy Inspekcja Pracy dostają donos i informują firme o kontroli. Daja im czas na posprztanie Odbija sie to tylko na pracownikach. To jest problem wewnetrzny. Kłamstwo na kłamstwie mobbing wykorzystywanie na kazdym kroku. W miesiacu 260 godzin a podatek za 160. Kartka wypłatą to czarna magia. Najniższa krajowa na wypłatę Emerytura nieosiągalna. Czas tylko na sen Życie prywatnego niema Toco piszesz ZXC trzeba zrealizowac dac kres temu pomiataniu i kłamstwą kierownika. Pisac regularnie az wkoncu da to jakies wyniki. Myślę ze jest prawo w naszym kraju

Zxc

Ok,czas najwyższy by zajęła się tym zakladem inspekcja pracy,może i urząd skarbowy. ..myślę że będą mieli co tam robić.

niemiec

Ej !!! Z tego co ja widzę to Wy pisać się nawet boicie. Kto was tak zastraszył w tym zakładzie czy .

Gość

To prawda! Przecież jesteście normalnymi ludźmi a nie niewolnikami... A gdzie wasze życie osobiste, skoro tyle godzin tam spedzacie? Masakra! Co za pracodawca, żeby nie móc normalnie pracować za godne pieniądze, wyzysk człowieka przez człowieka.

niemiec

Dlaczego nie założycie związków zawodowych ?A jeżeli się boicie to napiszcie do Inspekcji Pracy bo tak nie mogą was traktować .Opamiętajcie się nie jesteście pod ludźmi, nawet murzyni mają swoje prawa. Trzymam za Was kciuki !!!

Hektor

Wyplaty dla pracownikow liczone po stawkach uczniowskich i to jeszcze u*****e. Patrzysz na konto i zastanawiasz sie czy to zaliczka czy juz cala wyplata...

Hektor

Wyplaty dla pracownikow liczone po stawkach uczniowskich i to jeszcze u*****e. Patrzysz na konto i zastanawiasz sie czy to zaliczka czy juz cala wyplata...

Jeden z Wielu

Takich (usunięte przez administratora) to nie ma nigdzie. Mobbing na kazdym kroku. Zmuszanie ludzi do prac których nie powinni wykonywac Praca w Europie zarobki jak na Ukrainie. Nawet niema do kogo pujsc z problemami Traktowanie jak ludzi drugiej kategori. Nic sie tam nie zmieni Żenada

niemiec

Z tymi godzinami to chyba się zgadza. Mam kumpla co tam pracował, mówił że tam jeszcze brakuje napisu na bramie [ A M F ] PS. Powiedz mi Ktoś. czyli pracujecie przez cały miesiąc bez dnia wolnego ?

Ktoś

Jak ktoś lubi pracować 70 godzin w tygodniu to polecam.

teodor

co z tego że piekarnia ok. jak kierownik do bani

wacek

piekarnia ok.

Zostaw opinię o Szelców Sp.j. Piekarnia-Cukiernia Halina Andrzej Maria Romualda Szelc - Lesko

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Szelców Sp.j. Piekarnia-Cukiernia Halina Andrzej Maria Romualda Szelc