Didi Trans Usługi Przewozowe Tomasz Dyda

Szczawnica

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o Didi Trans Usługi Przewozowe Tomasz Dyda

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Didi Trans Usługi Przewozowe Tomasz Dyda

Byly klient

Nie polecam, najgorszy przewoźnik na tej trasie. Kierowcy nieuprzejmy, czystość w autach daje wiele do myślenia , brudne , śmierdzące. Kierowcy nie wydają bagaży i ordynarnie zwracają się do pasażerów . Totalna porażka, miałem przyjemność jechać zerdzewialym busem. W lato ciepło w zimie zimno. Ta firma to utopia głęboko nie polecam.

Andromeda

Nie jestem zadowolona. Autokar wypełniony po brzegi stojącymi ludźmi, ani jednej osoby nie dałoby się więcej wcisnąć. Ludzie wiszą na sobie, jeden pan prawie siedział na kolanach kierowcy. Odnoszę wrażenie, że kierowca sprzedałby chętnie jeszcze więcej biletów. Przy zakupie biletów przez internet pobierają opłatę manipulacyjną w wysokości prawie 5zł.

Mis

Nie. polecam firmy didi trans Pasażerów traktuje tylko.i wyłącznie jak źródło dochodu Do Krakówa firma podstawia busa, w którym bagażnik nie jest w stanie zmieścić walizek, więc stoją, one w przejściu wewnątrz busa Kierowca po drodze jeszcze bierze pasazeriw na stojąoi Miejsc siedzących 15, klimatyzacja w pewnym momencie podróży jest nie wystarczająca, więc zapachy nie zbyt przyjemne

Tyska

Jestem w pełni zawiedziona usługą tego przewoźnika na trasie Kraków-Szczawnica. Kupiłam bilet wcześniej i byłam wcześniej ale brakowało miejsce, ponieważ wziął za dużo ludzi. Na dodatek w upale 36 stopni nie działała klimatyzacja. Porażka! Nie polecam!

Natalia

Tragiczny jeden kierowca. Czepia sie doslownie o wszystko. Jechalam z nim tylko raz na trasie Krakow-Szczawnica. Zapytalam czy moge zostawic torbe zaraz przy wyjscu bo bylo troche wolnego miejsca-zeby nie zastawiac ludziom przejscia. Jego odpowiedz"a po co?!??! Ja mam w dupie czy beda przechodzic czy nie". I to ladowanie ludzi na sile na kazdym przystanku... Cham i prostak. Zero szacunku do czlowieka a jak mu zwrocisz uwage to az strach co odpowie. Dzieki takim ludziom firma traci klientow,sama wole poczekac na nastepnego busa niz wsiac do didi. Tacy ludzie nie powinni pracowac z innymi ludzmi. Do utylizacji i tyle

Michał

Najgorszy przewoźnik jaki może być , niedość że kierowcy nieuprzejmi to niektóre zachowania szefostwa są niewiarygodne w jaki sposób traktują ludzi. Byłem świadkiem kilkakrotnie w jaki sposób odnoszą sie do kierowców z innych firm a juz o rękoczynach nie wspomnę. Jeżdżą za innymi żeby przypadkiem ktoś im złotówki nie ukradł. Jakas maskara , niedość ze kursy opóźniają to nie uznają zniżek które posiadają. Myślą ze jak pokażą sie 2 nowymi busami to przygarną ludzi. Panowie na pierwszym miejscu liczy sie szacunek do drugiej osoby a przedewszystkim podejście do klienta. Nie pozdrawiam tego przewoźnika wole czekać 2 godziny na następny niż jechać z nim.

krys

Jeden z najgorszych przewoźników. Notorycznie przekraczanie prędkości, wyprzedzanie w miejscach niedozwolonych to norma... Byle do przodu a że ktoś zginie lub zostanie kaleką to dla nich szczegół...

Pasażerka

Nie pozdrawiam Pana kierowcy z przejazdu z dnia 26 marca godz. 7.45 Mszana Dolna - Kraków.. jeszcze z tak bezczelnym zachowaniem nie spotkałam się u żadnego kierowcy.. po okazaniu legitymacji szkolnej Pan stwierdził, że dzisiaj jest NIEDZIELA i ze NAPEWNO nie jadę do szkoły.. śmiech na sali. Otóż tak Panie kierowco jechałam do szkoły do Krakowa do której uczęszczam w weekendy.. a tak na marginesie nawet jakbym nie jechała do szkoły, to gdzie jest napisane że nie mogę jechać na bilecie ulgowy skoro okazałam legitymację ? Warto wspomnieć również o postoju na przystanku w Lubniu z powodu "chęci zapalenia papierosa przez kierowce"

z

Na drodze dwu pasmowej kierowca jedzie jakby nie mógł 50/h , hamuje co chwile a to przecież prosta droga, normalnie tragedia a potem dziwić sie ze sa opóźnienia, takim żółwim tempem w życiu nie jechałam i to tak długo..jednym słowem masakra

Ania

Raz stalem na przystanku. Chociaż go czepiałam to nawet się nie zaczymal nie polecam hamy

kat

Opinia napisana przez osobe powiazana z przewoznikiem. Czuc to w kazdym zdaniu. 40 klim nie wychlodzi? Jezeli klima jest w autobusie to ma wychlodzic bo tak to zaprojektowal producent. Jezeli nie wychladza to znaczy, ze kierowca nie wlacza klimy, albo klima chodzi na pol gwizdka bo kierowca oszczedza paliwo. Tlumaczenie kretyna.

Pasażer

No tak, we wrześniu mamy tropiki w Polsce i klima rzeczywiście jest "niezbędna"...A ja jeżdzę kilkanaście razy miesiącu i większych problemów nie stwierdzam, w dodatku pojawiły się na kursach DIDI nowiuteńkie busy, więc co jeszcze można chcieć i wymagać?Odnośnie kierowców - to też ludzie, ewentualna tak zwana nieuprzejmość może wynikać z wielu sytuacji, bo każdy ma swoją granicę cierpliwości, a bycie kierowcą zawodowym to nie jest praca w ciastkarni.ZADOWOLONY KLIENT ZDECYDOWANIE POLECA DIDITRANS.

Pasażerka

Wielkie rozczarowanie dzisiaj jechałam z tym przewoźnikiem kierowca bardzo nieuprzejmy brudno w aucie , na szybach można było sie podpisać brak klimy ogólnie porażka. Zdecydowanie odradzam jazdy z tym przewoźnikiem.

Asia:)

Jeżeli komuś nie odpowiada jazda busem lub autobusem to niech sobie kupi samochód i jeździ sam, wtedy nie będzie problemu, że kierowca jest nieuprzejmy, że ciepło, że zimno i jakieś inne farmazony. Zachowujecie się, jakby jazda do Krakowa to było mega wydarzenie, że kierowca ma tanczyc koło pasażera, za chwile będzie wymagany WARS doczepiony do autobusu, zeby się pasazer nie doczepił, zeby przypadkiem nie było pretensji i nie byl urażony.Jeździłam busami i będę nimi jeździć i nie oczekuje cudów na kiju.Odnośnie kierowców - zacznijcie sami jeździć na tego rodzaju przewozach i zobaczymy, czy zawsze będziecie uprzejmi i usmiechnieci.DIDI - nie przejmujcie się tego rodzaju opiniami - dla mnie jestescie SUPER!Asia:)W pelni polecam tą firme.

Aga

Masakra więcej z nimi nie pojadę

Krakus

Ta firma i ich kierowcy to jakaś porażka NIE POLECAM

Paweł

Ten stary kierowca to dopiero ham żadnego szacunku dla ludzi wydaje mu się że jest najlepszym kierowcą nie polecam nikomu podróży z taką świnią

Malgosia

Podróż z tym przewoźnikiem minęła bez żadnych komplikacji. Punktualnie, uprzejmy kierowca, zniżkę także dostałam bez problemu.Jak ktoś się chce przyczepić to przyczepi się do wszystkiego:( Ja polecam!

Hania

Kolejna nieprawdziwa opinia, z którą się nie zgadzam - a dlaczego?Dlatego, że przewoźnik całkowicie odświeżył tabor, który jeździ na trasie Szczawnica-Kraków, więc jak można coś takiego napisać?Latem było wszędzie gorąco a zima nie była ( kolejna z rzędu ) mroźna, żeby bylo zimno w autobusie.Zatem odrobinę wyobraźni.Również pozdrawiam.

Pasazer

Hej.No Panie Didi.POPRAWCIE SIE.AUTOBUSY BBRUDNE.W LECIE ZADUCH.W ZIMIE ZIMNO!i tyle.pozdrawiam Kazik

Kazek

Jezdze czesto i nie ma zadnych klopotow, o jakich tutaj wypisujecie.Dawniej jezdzily tylko Autosany, w zimie nie szło wysiedziec, lecie sie człowiek gotowal.Teraz wszystko komus nie pasuje, wymagania, cuda na kiju...eehhhh....To jest tylko 2 godziny jazdy.Koledzy do Bulgarii jezdzili Maluchem i tez sie dalo.DIDI TRANS nie przejmujcie sie, malkontentow nigdy nie brakowało:)

Wesoła pasażerka

Z kilkoma opiniami absolutnie sie nie zgadzam.Autobusy jeżdżą wg rozkładu, więc bez przesady z dodawaniem 30 minut.Jeżeli opoznienie wynika z tzw. "korka" na drodze lub w mieście to nie jest to ani wina przewoźnika ani kierowcy, bo ponad autami "nie przeskoczy".Klima w lecie - w tym roku byla taka pogoda oraz temperatura na dworze, że nic nie wydalało, nawet klima w zwykłym aucie z prostego powodu, jeśli samochod nagrzał sie chociażby od postoju na parkingu to i 40 klim go nie wychlodzi ( no ale moze jestem kobieta i sie nie znam). Znizki - w pełni są uwzgledniane, nie raz to widziałam jak jechałam i sama z nich korzystam. Miejsca siedzące przy przedsprzedaży - w Szczawnicy jeśli wsiądziesz pod UM lub w centrum to zawsze masz miejsce siedzące, poza tym w punkcie sprzedaży jest napisane "jak byk", gdzie sie wsiada z takim biletem, ale skoro nikt nie czyta informacji to co sie dziwic, ze siedzi potem na podlodze.W Krakowie, zawsze sa wpuszczani pasażerowie, ktorzy wczesniej wykupili bilet. Odnosnie kierowców napisze tak - trzeba miec zapas cierpliwosci do pasazerow i ludzi, ktorzy niekiedy za samo to ze zyja maja pretensje do calego swiata - wiec sie nie dziwie ze czasem sa mniej kulturalni - ok, to ich nie usprawiedliwia ale to tak samo sa ludzie i maja prawo po prostu sie rozloscic - to jest odpowiedzialnosc dowiezc kogos do celu, no ale ludziom sie wydaje ze jak juz kupili bilet to im wszystko wolno.Jestem kobieta starej daty i moze pisze jak i wprost tak i prostym jezykiem ale takie sa moje odczucia.A teraz dodam od siebie, widze nowe autokary jak i mniejsze busiki tej firmy na drodze, jezdze od lat z nimi, potrafie sie o cos doczepic jak to baba i rzadko sie wypowiadam w internecie ale tym razem musialam.Jest duzo kursow do Krakowa i jest w porzadku.Ogolnie DIDITrans daje rade i nie ma sie co przejmowac naciaganymi opiniami.A jak ktos ma pociag to niech jedzie wczesniej i tyle.Jak jest sezon wakacyjnym to trzeba sie liczyc z tym, ze

Del

Rozklad to czcze marzenia, mozna smialo dodac po pol godziny. Albo wiecej. A jak juz po tym czasie przyjedzie (albo i nie) to nie bierze pasazerow, bo zapchany. Planowanie podrozy to rosyjska ruletka.

niezadowolony

Przewoźnik nie uwzględnia zniżek ustawowych.Choć takie posiada.Nie odpowiada na pytania złożone w reklamacji.

pawel

Cały przejazd z Krakowa do Szczawnicy i nastepnie innym autobusem tego samego przewoźnika w strasznym upale i zaduchu, najgorszy przejazd jaki kiedykolwiek mialem. Zastanawiam się jak to jest możliwe, że taki przewoźnik został dopuszczony do korzystania z dworca, ktos powinien sprawdzac stan techniczny pojazdów łącznie z ich klimatyzacją.Czy jest jakaś jednostka, która się tym zajmuję? Chyba powinna.

Julia

Najgorszy przejazd w moim życiu. Mimo wykupionych 2 tygodnie wcześniej miejsc siedzących całą podróż wraz ze współpasażerkami stałyśmy/siedziałyśmy na podłodze. Na zwróconą uwagę kierowca ze zniecierpliwieniem odpowiedział, że nic z tym nie zrobi, bo bierze wszystkie osoby z przystanków i takie są warunki. W sposób arogancki zasugerowano mi, że mogłam wsiąść na wcześniejszym przystanku. Dodatkowo kierowca podczas jazdy notorycznie korzystał z telefonu komórkowego. Na koniec autobus spóźnił się do Krakowa na tyle, że ja i co najmniej 7 innych osób nie zdążyliśmy na pociąg do Warszawy. NIE POLECAM !

Niezadowolony

Komfort jazdy tragiczny. Całe przejście wypełnione po brzegi stojącymi pasażerami, byle więcej kasy zgarnąć. Gorąc na zewnątrz a klimatyzacja ledwo dmucha.

Krzysiek

Nie jestem zadowolony z usług tego przewoźnika. W szczególności kultura osobista kierowców pozostawia wiele do życzenia.

pasazer

Najgorszy przewoznik jaki moze byc...

Zostaw opinię o Didi Trans Usługi Przewozowe Tomasz Dyda - Szczawnica

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Didi Trans Usługi Przewozowe Tomasz Dyda