Opinie o SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała, jak również Klientów firmy. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała w Bielsko-Biała

anonim Nowy wpis
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Wielebny Nowy wpis
Klient

Jako klient tego operatora proponuję pani zapoznać się co to jest internet, co to jest wifi i jak działa oraz przeszkolić się z obsługi energii elektrycznej w mieszkaniu/domu oraz urządzeń do nich podłączonych. A pani język sugeruje, że jest pani ciężką osoba do rozmowy. Operatora polecam w 100%.

Egzorcysta Nowy wpis
Klient

Nie polecam internetu internet mobilny jest 100 x lepszy od tego czegoś mało tego brak dostępu do internetu powtarza się non stop

Andrzej

Mi sprzedali router za 99PLN w zamian za podpisanie umowy.Zapewniali,że zasięg Wi-Fi będzie w całym domu.Byłem głupi,zaufałem im,podpisałem umowę a wifi ma zasięg na pół domu jednorodzinnego.Chciałem zareklamować lecz spotkałem się z odmową.Tak potraktowali stałego klienta.NIE POLECAM.

1
skubi
@Andrzej

Witam a jaki ci sprzedali router? bo mi właśnie podłączyli 2 tygodnie temu router taki biały i też mam słaby zasięg,mało tego instrukcji brak a na naklejce jest wszystko po Chińsku

Zespół SPEED-NET
@Andrzej

Drogi Panie Andrzeju, Wspomniany router zakupił Pan w lipcu 2019 roku, ponadto w ramach ceny 99zł urządzenie zostało dostarczone pod adres świadczenia usługi oraz na miejscu technik wykonał konfigurację routera. Pragnę zaznaczyć, że żaden operator czy też producent routerów nie jest Panu w stanie zagwarantować w całości pokrycia zasięgiem WiFi w budynku. Jak wiadomo na jakość sieci WiFi wpływa nie tylko router, ale wiele innych czynników, w tym również Pana urządzenia do niego podłączone.Reklamacja dot. problemów z działaniem urządzenia wpłynęła do nas w październiku, czyli po prawie 4 miesiącach użytkowania wraz z żądaniem zwrotu pieniędzy, a nie sprawdzenia sieci, czy też wymiany sprzętu. W ramach współpracy przystaliśmy na Pana prośbę w sprawie zwrotu routera pod warunkiem tego, że urządzenie nie będzie posiadało śladów użytkowania oraz zostanie zwrócone w oryginalnym pudełku. W związku z powyższym Pana stwierdzenie o złym traktowaniu stałego klient jest naszym zdaniem nieprawdą. Jest nam bardzo przykro, że po 4 latach współpracy, w którym nie zgłaszał Pan jakichkolwiek problemów z działaniem usługi posuwa się Pan do wystawiania nieprawdziwych opinii w internecie. Niestety w takim przypadku internet rządzi się swoimi prawami. Z poważaniem SPEED-NET

Zespół SPEED-NET
@skubi

Drogi Abonencie, Po Pana opisie możemy stwierdzić, że zamontowany router to HUAWEI HS8546V, który przekazujemy na czas świadczenia usługi. Standardowo w komplecie do zamontowanego urządzenia przekazujemy również dwustronną instrukcję obsługi w języku polskim. Jeśli z jakiś przyczyn nie otrzymał Pan wspomnianej instrukcji prosimy o kontakt wówczas poślemy Panu na wskazany adres e-mail. Ponadto możemy , na życzenie Abonenta stworzyć konto dostępowe do naszego sprzętu, wówczas możliwe jest dostosowanie konfiguracji do swoich potrzeb. W przypadku jakichkolwiek problemów, czy wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 33 475 25 25. Pozdrawiamy Zespół SPEED-NET.

Andrzej
@Zespół SPEED-NET

Bzdura.Router sprawdził mi kolega który pracuje w pogotowiu komputerowym i bardzo dobrze zna się na tym.Oto co powiedział o waszym routerze "jakościowo może być ale jeśli chodzi o zasięg to (usunięte przez administratora) nie urywa "Poza tym obiecaliście mi sprzęt który da zasięg na cały dom i mnie oszukaliście.Gdybyście byli w porządku to przyjelibyście router z powrotem i oddali mi kasę.Mój stary router też kosztował 100PLN i zasięg był w całym domu.Jak widać w tej samej cenie są lepsze routery tylko trzeba ruszyć głową.A reklamację nieuznaną składałem po 2.5 miesiącach i pisałem dlaczego tak późno więc nie owijajcie kata ogonem.

Andrzej
@skubi

Cześć.Sprzedali mi phicomm KE 2P.Jak masz słaby zasięg to oddaj im i niech ci pieniądze oddadzą.U mnie dół domu jest bez zasięgu.Pozdrawiam.

Andrzej
@Zespół SPEED-NET

Pana stwierdzenie jest takie same jak odpowiedź technika na pytanie czy zasięg wifi będzie w całym domu i odpowiedział "oczywiście "Wasz badziewny router to phicomm KE 2P,który daje zasięg aż na max pół domu jednorodzinnego.To może ja w takim przypadku będę płacił pół rachunku bo nie dotrzymaliście umowy.Wystarczyło przyjąć reklamację lub powiedzieć,że nie macie routera,który spełnia moje wymagania a nie robić mnie w balona żebym tylko podpisał umowę.Po kilku latach współpracy zawiodłem się na firmie Speed Net .

Andrzej Nowy wpis
@Andrzej

Chciałem też wymienić anteny w phicomm ke 2p żeby poprawić zasięg ale w tych chińszczyznach anteny są niewymienne.Jestem zmuszony kupić inny router.Miałem wiele umów i nadal mam ale tylko Speed Net zrobił ze mnie durnia.

Andrzej

PAMIĘTAJCIE,ZANIM PODPISZECIE Z NIMI UMOWĘ SPRAWDZAJCIE ZASIĘG WIFI WE WSZYSTKICH POMIESZCZENIACH,NIE DAJCIE SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ JAK JA.A co do routera to napisali mi,że otrzymałem sprzęt w promocyjnej cenie 99PLN a jest wart 160PLN.Sprawdziłem ceny i okazało się,że nowy taki model można kupić już za niecałe 99PLN.To kolejny dowód jak traktują stałych klientów.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Mintaj

Internet nie działa w ogóle albo jest bardzo słaby nie polecam .

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Witam. Totalnie nie polecam internetu z firmy SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała. Mam kilka miesięcy umowę z nimi i po 2 dniach od jej podpisania internet albo znikał (brak połączenia) albo jego prędkośc była poniżej 1 Mb/s. Za każdym razem dzwoniłem do nich o problemie i za każdym razem kazali resetować router i antenę (wyłączyć i po chwili włączyć wtyczkę z kontaktu). Zazwyczaj pomagało ale nie zawsze. Po kilkunastu razach przyszli wymienić antenę na nową tłumacząc, że ze starą było coś nie tak. Internet działał ok przez 1 miesiąc po czym problemy wróciły (zwłaszcza w piątkowy wieczór internet albo zanika albo jest do bani). Za każdym razem dzwonię, robię skany pomiaru i wysyłam emaila. Ostatnio odpowiedzieli mi tak :-)))))) : "...Ponowny pomiar szybkości internetu był prawidłowy, ponieważ łącze po restarcie nie zdążyło zostać wysycone nadmiernym pobieraniem danych....". Podobnej bzdury nie słyszałem nigdy. ODRADZAM TOTALNIE.

1

Zostaw merytoryczną opinię o SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała - Bielsko-Biała

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
SPEED-NET ARKADIUSZ BRONIECKI Bielsko-Biała