Zarówno shared services, jak i zespół projektowy pozostawiają bardzo wiele do życzenia. W zarządzie firmy panuje kolesiostwo(usunięte przez administratora) Biuro w Warszawie to tak naprawdę tani outsourcing i cięcie kosztów placówek w Europie Zachodniej. Jeśli dodają stanowisko Warszawie, to oznacza, ze ktoś w MMC stracił prace.Twoim zadaniem może być na przykład archiwizacja dokumentów - skanowanie lub zaciąganie ich do odpowiednich folderów. Mmc, jak większość firmy z branży ubezpieczeniowej, cechuje prymitywizm. W back-office w Warszawie nie zetkniesz sie z nowoczesnym systemem księgowo-finansowym lub nauczysz CRM. Strata czasu i energii. Menadżerowie średniego stopnia to głównie ludzie z Francji lub Belgii (usunięte przez administratora) Biznes jest sezonowy i praca nie jest rozłożona równomiernie.
Jednak ktoś zauważył, w jaki sposób jest kierowane EBSC? Obsadzanie stanowisk znajomymi, współpraca z zewnętrznymi firmami, które tylko z nazwy są zewnętrzne? Pozdrowienia dla "starszego stażem Francuza". Znany jest z rozpowiadania informacji niezgodnych z prawdą, aby podważyć opinie o innych, również menadżerach. Szkoda, że znajdował i znajduje słuchaczy.
Sporo przepracowałem w Ebsc więc myśle że mogę dać całkiem obiektywną opinię. Plusy: -dobre miejsce na rozpoczęcie kariery w korpo jeśli jesteś bez doświadczenia -brak problemu z urlopami -premie roczne -karta lunchowa jako benefit -możesz brac udział w różnych projektach i czegoś sie nauczyć Minusy: -raportowanie każdej przepracowanej minuty w jira, trzeba liczyć czas na każdym tasku/ spotkaniu. Firma broni się że te dane są potrzebne do obliczania capacity w rzeczywistości często są używane do micromanagmentu -firma reklamuje się jako bardzo elastyczna niestety w praktyce co raz częściej jest nacisk na przychodzenie do biura mimo tego że prace spokojnie można wykonywać w domu -zespoły z językiem francuskim i niderlandzkim= wieczne nadgodziny( oczywiście nie ma możliwości wypłaty, tylko odbiór) -management średniego szczebla to pracoholicy wysyłający maile w niedziele o 20 -wynagrodzenia poniżej średniej rynkowej -awanse nie są performance based,w wiekoszsci dla lizusów szefów a przejścia miedzy działami nie są promowane -jeśli na rozmowie o pracę usłyszysz słowo tranzycja procesu, to od razu uciekaj chyba, że lubisz nie wiedzieć co masz robić i wszechobecny chaos -wszystkie systemy są stworzone wewnętrznie, wiec nie nauczysz się żadnego systemu którym posługują się w innych firmach typu SAP itp
Team leader jest, podział też niby jest ale w praktyce nie dostajesz ile roboty masz danego dnia przerobić, I jeden sobie kawkuje a drugi klepie kejsy. Na jakiś czas to korpo jest ok. Ale na stałe nie.
Czy ktoś ma doświadczeni z zespołem AR z j. francuskim? Jaka jest atmosfera w dziale? Czy język francuski jest stosowany na co dzień.?
Czemu pracownicy mieliby być tak bardzo kontrolowani? Długo trwają te problemy z nadgodzinami, czy pracownicy tego nie zgłaszają przełożonym?
Czy to roczne doświadczenie, jakie powinien mieć operations specialist jest w obojętnej branży? Mam wrażenie po lekturze oferty, że mocny niderlandzki+angielski i analityczne skille załatwiają sprawę wymagań w zupełności :D Proszę o sprostowanie, jeśli się mylę. PS. kwoty zarobków OS-a może znacie i podacie? ;)
Ktoś wie jak szybko odzywaja się po wysłaniu nagrań? Czy dają również negatywną odpowiedź czy po prostu się nie odzywają?
Wszedłem w taką ofertę sprzed roku na Contact Centre Manager i ogólnie widzę że po angielsku wszystko i wymagają dobrej znajomości języka. Nadal tak jest czy coś się zmieniło, może teraz jakiegoś innego oddziału biorą jak jest stanowisko jeszcze ? Jeśli nic się nie zmieniło to powiedzcie, czy po polsku to się w ogóle pracuje czy w pełni w obcym języku?
Bardzo nie polecam pracy w MMC Polska, bardzo zła, czerwona organizacja. Niedojrzała, menadżerzy nie mają kompetencji z wyjątkiem Alicji, pod którą pracowałam i pozdrawiam. Najgorzej mają Ci co pracują pod Jaworską, która wręcz niszczy tą organizację i już kilka osób to potwierdza, nie bez powodu pod jej zespolem sa najwieksze rotacje. Niech zarząd zastanowi się nad kadrą, bo jest naprawdę źle.
Brałam udział w rekrutacji z pół roku temu i się nie dziwię, przestraszyłam się już na samej rozmowie.
Czego przestraszyłaś się na rozmowie? Poza tym, z ilu etapów składała się ta rekrutacja? Tylko z jednego?
Generalnie to ewidentnie nie czytają cv, dziewczyna jest średnio miła. Kasa bardzo słaba, rozmawiałam z kilkoma byłymi pracownikami i to coś na pół roku bo dłużej nikt nie wytrzyma(usunięte przez administratora)
Ile na starcie ustaliliście? Czytam tu o 8 K brutto, ale dla seniora. Ciekawam bardzo po prostu, ile ma początkujący.
Co jaki czas w MMC Group Services Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Raczej jest zależna od tego komu i jak bardzo wchodzisz w (usunięte przez administratora) Robienie dużo nie jest doceniane i napewno nie ma wpływu na podwyżkę, awans. Ma natomiast wpływ na to że jak zobaczą że dobrze idzie to dostaniesz jeszcze więcej pracy, jeszcze bardziej dokręca ci śrubę. Aha no i oczywiście prawdopodobieństwo błędów wzrasta wraz z ilością przerobionej pracy. Dajmy na to: A)pracownika a zrobi 100 zadań B)Pracownik b zrobi 500 zadań Pracownik a ma 2 błędy Pracownik b ma 5 błędów Statystycznie wychodzu to że Pracownik a pracuje gorzej, niestety nie w marsh mclennan. W tej firmie rządzi się to własnymi prawami. Mówię to jako były pracownik który robił najwięcej ilościowo z całego teamu.
Czy ktoś mógłby się podzielić jakie są stawki na stanowisku seniora? Ktoś mógłby podać widełki? Można liczyć na 10k brutto? Zastanawia mnie też jakie są dalsze możliwości rozwoju. Czy stawki dla nowych pracowników są takie same jak dla tych którzy pracują już dłużej?
To na ile opłacane będą w tym przypadku języki? Piszesz, że bez można mieć ósemkę, a z nimi? Teraz to jeśli chodzi o oferty bez języków, to jedynie kontrolera widzę. Jak często ich szukają? To rotacje?
A fakt, że nie wykorzystujesz języka ma jakiś wpływ na wysokość wynagrodzenia? Czy raczej jest to Kasa jaka byś zarabiał nawet jakbyś język wykorzystywał? Co do tej stawki to od początku współpracy tyle zarabiasz?
Sporo przepracowałem w Ebsc więc myśle że mogę dać całkiem obiektywną opinię. Plusy: -dobre miejsce na rozpoczęcie kariery w korpo jeśli jesteś bez doświadczenia -brak problemu z urlopami -premie roczne -karta lunchowa jako benefit -możesz brac udział w różnych projektach i czegoś sie nauczyć Minusy: -raportowanie każdej przepracowanej minuty w jira, trzeba liczyć czas na każdym tasku/ spotkaniu. Firma broni się że te dane są potrzebne do obliczania capacity w rzeczywistości często są używane do micromanagmentu -firma reklamuje się jako bardzo elastyczna niestety w praktyce co raz częściej jest nacisk na przychodzenie do biura mimo tego że prace spokojnie można wykonywać w domu -zespoły z językiem francuskim i niderlandzkim= wieczne nadgodziny( oczywiście nie ma możliwości wypłaty, tylko odbiór) -management średniego szczebla to pracoholicy wysyłający maile w niedziele o 20 -wynagrodzenia poniżej średniej rynkowej -awanse nie są performance based,w wiekoszsci dla lizusów szefów a przejścia miedzy działami nie są promowane -jeśli na rozmowie o pracę usłyszysz słowo tranzycja procesu, to od razu uciekaj chyba, że lubisz nie wiedzieć co masz robić i wszechobecny chaos -wszystkie systemy są stworzone wewnętrznie, wiec nie nauczysz się żadnego systemu którym posługują się w innych firmach typu SAP itp
Szkoda że nie płacą za nadgodziny bo to zawsze byłby na plus do wypłaty. A jak już się ich trochę nazbiera na odbiór wolnego, to nie ma problemu żeby wziąć dłuższe wolne jak wszyscy tacy pracoholicy? Można pójść np. na dwa tygodnie?
Jako osoba pracująca w tym dziale zgadzam się ze wszystkim co napisałeś. Monitorowanie czasu w jira to jakiś absurd. Stwarza to niepotrzebną presję. Inni pracownicy widzą nad czym pracuje sie w danej chwilii i widzą ile czasu to zajęło. Kolejna rzecz to brak podziału obowiązków. Jeden człowiek z teamu robi 3x więcej niż inny bo nie ma zadnego queue managera. Co parę miesięcy jest taki program w którym jedni pracownicy mogą zagłosować na innych że względu na ich wkład w pracy. dostajemy wtedy bonus parę stówek jeśli zostaniemy wybrani. W praktyce możesz zrobić 3x więcej niż ktoś kto został wybrany bo nikt na ciebie nie zagłosuje.. dużo robi tutaj kolesiostwo, nie ma co ukrywać. Nie opłaca się dużo robić, będą chcieli cie wykorzystać na maxa jak to zauważą. Robienie dużo prowadzi też do problemów bo prawdopodobieństwo błędu rośnie z ilością zrobionych requestow a one czasem się pojawiają. Ale jeśli chodzi o plusy to już dodałeś wszystko co było trzeba. Logujesz się, robisz swoje i tyle. Pensja jak na Warszawę słaba.
Hej:) Chce się przyjąć do firmy, ale ten brak podziału obowiązków, o którym piszesz, chyba najbardziej mnie przeraża. Od zawsze tak było? Tzn. nie było żadnego managera, team leadera? Firma w ogóle kogoś szuka na to miejsce? W innych działach też to działa na podobnej zasadzie?
Team leader jest, podział też niby jest ale w praktyce nie dostajesz ile roboty masz danego dnia przerobić, I jeden sobie kawkuje a drugi klepie kejsy. Na jakiś czas to korpo jest ok. Ale na stałe nie.
Szanowni Państwo, czy ktoś zechce napisać kilka zdań odnośnie pracy w dziale operacji z językami obcymi ? Pytam ponieważ ogłoszenia bywają tak formułowane, że nie wiadomo czy zakres obwiązków dotyczy robienia kserokopii, czy wyliczeń/sprawdzeń/analizy z dziedziny aktuariatu ? Zwykły brak konkretów, czy wszystko zależy od "projektu" na który się trafi, a te mogą się różnić ? Oczekiwania np niemiecki+ angielski (mowa i pismo) - na czym polega obsługa dokumentacji i partnerów biznesowych? Czy umiejętności mówione na porządku dziennym, czy gro pracy odbywa się na samej dokumentacji obcojęzycznej? Jakie są mniej więcej proporcje? Po jakim czasie są możliwości hybrydy i czy są szanse na zdalną ?
MMC Group Services Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na na stanowisko Supervisor. Średnie wynagrodzenie na rynku na tym stanowisku to 4900 . Czy Waszym zdaniem to uczciwa stawka?
Czy ktoś ma doświadczeni z zespołem AR z j. francuskim? Jaka jest atmosfera w dziale? Czy język francuski jest stosowany na co dzień.?
Hej, Jestem managerem odpowiedzialnym za ten zespół w MMC więc pozwolę sobie troche wyjaśnić - zespół dopiero powstaje więc nie bardzo mogę powiedzieć jaka jest atmosfera. Na razie przygotowujemy się do przejęcia obowiązków. Francuski na pewno będzię używany bo zespół lokalny/business nie mówi po angielsku lub mówi bardzo słabo. od razu pozwolę sobie wyjaśnić, że to nie jest standardowe AR - czyli nie ścigamy niezapłaconych faktur a bardziej aplikujemy cash i uzgdaniamy konta z klientami/ubezpieczycielami. Wydaje mi się, że atmosfera w AR ogólnie jest bardzo fajna ale jestem tu managerem więc oczywiście nie jestem obiektywny. Zachęcam żeby zaaplikować, to wyjaśnimy i odpowiemy na wszystkie pytania.
Czy zespół już jest zebrany? :)czy może nadal szukają państwo rąk do pomocy? Ile pracuje się przy jednym projekcie? To kwestia miesięcy czy lat?
Czy dalej w firmie jest Timesheet lub inne sprawdzające pracownika na każdym kroku? czy w razie potrzeby można zgłaszać nadgodziny? jaka jest średnia wieku? Czy go-live w 2024 dotyczący rynku francuskiego to pewne? = został zatwierdzony przez ich związki zawodowe? Zastanawiam się nad zaaplikowaniem ale informacja o Timesheet i problemie z nadgodzinami mnie zniechęcają. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że tutaj swoje żale wylewają tylko niezadowoleni pracownicy, mało jest pochwał. Natomiast te 2 rzeczy są bardzo ważne w codziennej pracy /primordial :-)/
W organizacji, którą zarządzam (Accounting Operations), nie używaliśmy nigdy Timesheetu ani innego narzędzia sprawdzającego pracowników na każdym kroku. Jeśli ktoś nie wywiązuję sie ze swoich zadań, to zespół zarządzający szybko jest w stanie to zauważyć bez dodatkowych kontroli. Jeśli jest zbyt wiele pracy, to pracownicy są zobowiązani zgłaszać to do przełożonego i razem ustalają czy jest potrzeba zostania po godzinach. Zgodnie z polskim prawem. Podkreślam jednak, że staramy się tak zorganizować pracę by nadgodizn było jak najmniej. Nie wiem jaka jest średnia wieku ponieważ jako pracodawca nie mam wglądu w takie dane ani tez nie bierzemy tego pod uwage przy zatrudnianiu. Mogę powiedzieć, że mamy w zespole ludzi zarówno doświadczonych jak i świeżo po studiach. Nie moge się również odnieść do negocjacji z francuskimi związkami zawodowymi, ale jeżeli szukamy ludzi z francuskim, to może sam Pan/Pani wyciągnąć na tej podstawie wnioski. Zachęcam do aplikowania! Chętnie odpowiemy na wszystkie inne pytania na rozmowie.
W takim układzie wasz zespół nie korzysta wogóle z Jiry? W ebsc wygląda to tak że dostajemy kejsa i odpalamy czas który od tej chwili nabija się na tego konkretnego kejsa. Następnie jak go już zrobimy, przeskakujemy na następnego kejsa. Jeśli są spotkania teamu, tworzymy specjalne kejsy, I logujemy na to czas. Po tygodniu dostajemy na maila ile sumarycznie zalogowanego jest czasu operacyjnego a ile na inne sprawy w danym tygodniu.
Nie, w Accounting Operations nie korzystamy z Jiry ani innego narzędzia do liczenia czasu. Workloadem i koniecznością nadgodzina zarządzają Team Leaderzy. Nie monitorujemy czasu spotkań, ani tych on line, ani tych w biurze.
Czemu pracownicy mieliby być tak bardzo kontrolowani? Długo trwają te problemy z nadgodzinami, czy pracownicy tego nie zgłaszają przełożonym?
Zarówno shared services, jak i zespół projektowy pozostawiają bardzo wiele do życzenia. W zarządzie firmy panuje kolesiostwo(usunięte przez administratora) Biuro w Warszawie to tak naprawdę tani outsourcing i cięcie kosztów placówek w Europie Zachodniej. Jeśli dodają stanowisko Warszawie, to oznacza, ze ktoś w MMC stracił prace.Twoim zadaniem może być na przykład archiwizacja dokumentów - skanowanie lub zaciąganie ich do odpowiednich folderów. Mmc, jak większość firmy z branży ubezpieczeniowej, cechuje prymitywizm. W back-office w Warszawie nie zetkniesz sie z nowoczesnym systemem księgowo-finansowym lub nauczysz CRM. Strata czasu i energii. Menadżerowie średniego stopnia to głównie ludzie z Francji lub Belgii (usunięte przez administratora) Biznes jest sezonowy i praca nie jest rozłożona równomiernie.
Jednak ktoś zauważył, w jaki sposób jest kierowane EBSC? Obsadzanie stanowisk znajomymi, współpraca z zewnętrznymi firmami, które tylko z nazwy są zewnętrzne? Pozdrowienia dla "starszego stażem Francuza". Znany jest z rozpowiadania informacji niezgodnych z prawdą, aby podważyć opinie o innych, również menadżerach. Szkoda, że znajdował i znajduje słuchaczy.
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w MMC Group Services Sp. z o.o.?
Wynagrodzenia- TO tajemnica (nawet nie mysl o zapytaniu kogos w firmie ile zarabia-ZAKAZANE) ale ... wiadomo ludzie plotkuja i różnice sa Gigantyczne. Osoba z wiekszym doswiadczeniem i odpowiedzialnoscia -moze zarabiac mniej niz Junior, i osoby w tym samym zespole, ze znajomoscia tego samego jezyka , tylko z różnym stazem pracy w firmie -tez "przepasc w zarobkach" (i przy tym osoba która dołaczyła do zespołu pozniej- dostała wiecej niz ta która juz pracuje od dłuższego czasu i musi sie prosic o podwyżke/wyrównanie) :(
O nie :( Czyli w firmie nie ma żadnej ustalonej polityki odnośnie zarobków? No szkoda. Rozstrzał jest gigantyczny, ale jakbyś miała średnio napisać, jakie sa zarobki? Zdarzają się osoby z minimalną krajową, czy nie? Po przyjęciu do pracy i zakończonym okresie próbnym po 3 miesiącach można negocjować swoją stawkę? Oczywiście, jeśli ktoś się sprawdzi;)
jestem w rekrutacji na Junior Project Managera, 27.04 wypełniłam wszystkie zadania online w HireVue i cisza do tej pory... nie wiem czy to feedback negatywny czy dalej rozpatrywana informacja. Nie wiem gdzie napisać maila, jak się skontaktować, wszystkie maile od nich to automaty.
Jak sami się nie odezwą, to nie ma co pisać. Oni nie informują o statusie twojej kandydatury. Jak nie masz odpowiedzi, to znaczy, że nie idziesz do kolejnego etapu.
Czyli feedbacku brak jak weryfikacja przebiegła negatywnie. Ty brałeś udział w rekrutacji i wiesz to z doświadczenia? W ogóle ile jest etapów zanim dostanie się do pracy?
Dzień dobry. Czy jest ktoś, kto mógłby coś więcej napisać na temat stanowiska Operation Analyst with Italian?
Ile zarabia analityk operacyjny z Angielskim i dodatkowym językiem obcym?? Macie jakieś widełki?
Jest to typowe korpo. Managerka typowa pracoholiczka pracująca w piątek świątek do późnych godzin wieczornych. Aplikując na awans dostaje się absurdalne pytania. Przestarzały system i myślenie o miejscu pracy. Śrubowanie pracownika, aby dojeżdżał 2 razy w tygodniu do biura mimo że firma zapowiadała elastyczność w tym temacie i mimo ze mieszka się poza Warszawą. Brak podwyżek płacy tłumaczony wysoką inflacją w Wenezueli czy też innym Hondurasie. Niejasny system przyznawania tytułów. Ktoś z mniejszym stażem może mieć wyższe stanowisko od bardziej doświadczonego pracownika. Plusy: - Luxmed - przedpłacone karty Edenred do wyboru: kultura, lunch, gift -Multisport. I to by było na tyle.
DigiDigi chyba raz jeszcze musisz napisać, bo komuś bardzo zależy, żeby nie zostało po twojej informacji ani śladu.
A to pracowałeś tam? Napiszecie coś więcej? Jest komentarz o braku podwyżek, potwierdzasz? Chciałam aplikować ale sama już nie wiem
Tak, jestem byłym pracownikiem, ale od dłuższego czasu pracuję w innej firmie. Co do braku podwyżek, nie wypowiem się na temat obecnej sytuacji w EBSC, ale w przeszłości bywało tak, że jedni dostawali podwyżki, a inni ich nie dostawali. Albo były one różnej wysokości, co zależało od relacji z szefem. @DigiDigi, jeśli wie, musiałby doprecyzować, czy brak podwyżek dotyczy obecnie wszystkich pracowników.
To tez zależało (równi i równiejsi) jeśli ktos postraszył ze odejdzie (bo ma inne propozycje) albo poprostu chciał podwyżke , a miał dobre "relacje z góra" to dostawał i podwyżki i awanse (pomimo mniejszego stażu pracy niż inni!) - ale to zależy "kim jestes i jakie masz wejscia" lub jak dobrze umiesz zaszantażować.
Dzień dobry! Czy ktoś aplikował na stanowisko Operations Specialist with English and other European language? O co pytali pod czas rozmowy kwalifikacyjnej? Wynagrodzenie? Dziękuję z góry za odpowiedź :)
Ja piszę w związku z pracą jako Team Leader, czy ogłoszenie nadal jest aktualne? I jak dużego doświadczenia wymagają? Pracowałam jako brygadzistka, sporo przepracowałam, ale nie wiem, czy to mi daje jakąś szansę tutaj, czy tylko analogiczne stanowisko się liczy?
W EBSC (część MMC) pracuję już ponad rok i lepiej nie mogłam trafić. Zawsze mówię, że pracuję w korpo, które nie jest korpo. Nie jesteśmy traktowani jak maszyny, w firmie jest dużo pozapracowych inicjatyw, dni wolne na wolontariat itp. Mam super zespół, nasza managerka wspiera nas w rozwoju, nie jesteśmy "micromanaged". Nie próbuję powiedzieć, że wszystko jest idealne, ale jest naprawdę ekstra. Czytam komentarze tutaj i zastanawiam się czy Ci ludzie naprawdę pracowali w MMC..
A nie wpadłaś na to, że może w innych zespołach jest inaczej? EBC nie istnieje od roku. Nastąpiło tam wiele zmian i wielu pracowników w ciągu ostatnich kilku lat odeszło. Mieli swoje powody.
Gratuluje przełożonego. Weź pod uwagę ze nie wszyscy są tacy jak Twój. Są również "przełożeni" z łapanki, którzy nie maja ani pojęcia, ani doświadczenia w zarządzaniu ludźmi jak również o procesach :( DRAMAT! "Pracownicy nie odchodzą od firmy-Tylko przez złych przełożonych" ! P.S. Chociaż z tego co wiem, dużo się zmieniło.
Najwyższe/co bardziej atrakcyjne pozycje przekazane w znajome ręce. Tak jednym zdaniem można określić sposób zarządzania w EBSC. @Lente również gratuluję dobrego przełożonego. Oby twój entuzjazm trwał jak najdłużej. Czasem korzystnie nie mieć dostępu do pełnej wiedzy, co się działo/dzieje w firmie, aby nieprofesjonalne działanie managementu nie przełożyło się na słabą opinię o niej.
Nie polecam.... Przede wszystkim w firmie króluje Timesheet - urządzenie, które mierzy każdą sekundę twojej pracy. Gdy wstaniesz od biurka i nie zapauzujesz swojej pracy choćby i na minutę, możesz liczyć się z pościgiem TL nawet do łazienki z pytaniem, dlaczego masz zaznaczone w systemie, że pracujesz i leci ci czas, a robisz siku? Jest na to straszna presja. Najlepiej zapisywać sobie z boku na kartce każdą czynność którą się wykonuje, bo w którymś momencie po kilku miesiącach możesz dostać pytanie, co robiłeś tego i tego dnia i dlaczego zajęło ci to 5 minut,a target to 4 minuty. dosłownie bywały takie przypadki. Pensja nie jest najgorsza, benefity też ponadrzeciętne, ale kosztem ciągłego patrzenia na ręce. Jest to do wytrzymania kilka miesięcy, dłużej niestety już nie. Plus management - zero kultury osobistej i zero pojęcia o zarządzaniu. w teorii ma się prawo do urlopu, w praktyce nie można go wykorzystywać. o każdy dzień jest bitwa i nacisk o planowanie urlopu na cały rok z góry. Nawet jeśli nie ma pracy, pracownicy nie mogą iść na urlop bo nie wiadomo czy nagle nie będzie. i tak można długo. płacz na open spacie co jakiś czas.. i tak dalej.
I agree with you. It is just a lot of work. TL are indeed a..holes. Stay away from AP cash and fake GL team which is call month-end closing. It is just an AP job. When it comes to Gl this is another drama. It looks like people just dig after you. Stay away.
Były pracowniku - czy oby na pewno nie pomyliłeś swojego wpisu z wpisem jaki miałeś napisać innej firmie? W MMC GS nie korzystamy z narzędzi trackujacych czas pracy a z urlopami zwykle nie ma problemu (chyba ze w peak seasonie danego zespołu lub jeśli są 2 osoby na region i jedna ma już zaklepany urlop). Daj znać w jakim zespole byłeś :)
Widzę, że nie zgadzasz się z powyższą opinią na temat warunków zatrudnienia w MMC Group Services. A możesz w takim razie napisać, czy w firmie obowiązuje jakiś system liczenia czasu pracy i czy macie jakieś konkretne normy do wykonania?
Nie ma żadnego systemu liczenia twoich godzin pracy. Nie wiem co rozumiesz przez normy pracy, ale musisz poprostu wykonać swoje obowiązki. Nie ma jakiegoś trackera zadań czy coś w tym stylu
Timesheet jak najbardziej istniał - jakiś czas temu w EBSC, które jest częścią MMC. Nieładnie wprowadzać pytających w błąd.
Sam jesteś "peak season" wyższego "levelu", jak to prezentowali w poprzednim "weeku" na "callu".
Przełożeni mają problem z komunikacją w języku polskim? Ciekawe, z czym jeszcze sobie nie radzą? Jak ze wspominanym tu ciągłym patrzeniem pracownikowi na ręce i wyliczaniem każdej minuty? Czy to nie wyraz braku zaufania? zarobki są dobre? skoro są osoby, którym praca w tej firmie odpowiada?
Nie ma timesheetu, czas pracy odnotowywany jest w Workday „hurtowoo” w razie potrzeby dopisujemy nadgodziny , odbioru itp
Oczywiście ze jest system liczący czas pracy" JIRA" (a w niektórych nawet kilka-bo kraj dla którego się pracuje ma swój oddzielny i wtedy "podwójna-głupiego- robota" - to samo trzeba trackowac 2 razy).
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MMC Group Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MMC Group Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MMC Group Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!