Czy aktualnie jest prowadzona rekrutacja?
Zarobki recepcjonistki na poziomie niecałe 15zl brutto to kpina...+ prowizja od sprzedazy kart i produktow ale widze po opiniach ze to tez naciagane mocno. Juz same zarobki zniechecaja
Dzień Dobry. Zachęcamy do kontaktu z nami celem wyjaśnienia na adres: kontakt@eyebar.pl. Wszelkie zasady są kwestą indywidualną, wynagrodzenie składa się z wielu zmiennych. Pozdrawiamy. Zespół eyebar.
Dzień dobry, czy aktualnie jest prowadzona rekrutacja w państwa firmie? Pozdrawiam :)
Na jaki adres mailowy można wysłać zgłoszenie? Czy coś oprócz cv jest potrzebne?
A czy osoby 40+ pragnące zmienić swoją profesję i zająć się stylizacja paznokci /mając już pewne doświadczenie/, mogą również starać się o pracę w Państwa Firmie?
Dziękujemy za zainteresowanie eyebar. Oczywiście tak. Proszę wysłać zgłoszenie na adres rekrutacja@eyebar.pl.
Jaki jest system premii uznaniowych w firmie Eyebar?
Dzień Dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Zapraszam do kontaktu przez stronę rekrutacja@eyebar.pl. Pozdrawiamy!
Pracuję już jakiś czas i oczywiście, że bywają lepsze i gorsze dni jak wszędzie ale biorąc pod uwagę moje doświadczenia z poprzednich firm to ogólnie jestem zadowolona. Wiele pomysłów szefostwa jest dowodem na to, że o nas myślą. Jak się dobrze pracuje to szefowe to doceniają. Kasa na czas, premia jak się zrobi duży obrót to duża. Od niedawna mamy lux med. Wiele dziewczyn przychodzi i rezygnuje bo jest za dużo pracy albo za wysokie wymagania. Umowę szkoleniową na rok też musiałam podpisać ale jak ktoś daje szkolenie za darmo to normalne jest, że taką umowę trzeba podpisać. Wszystko jakoś rozumiałam i nie czuje się wprowadzona w błąd.
Polecam usługi jako klientka, chętnie wracam ???? z perspektywy klienta atmosfera w salonie jest świetna. Coraz bardziej zastanawiam się nad kursem makijażu. Można poznać szczegóły? A może ktoś korzystał i chce się podzielić wrażeniami ?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i cieszy nas bardzo Pani zadowolenie z naszych usług. Serdecznie zapraszamy na lekcję makijażu do wybranego salonu. Proszę o bezpośredni kontakt na adres kontakt@eyebar.pl. Do zobaczenia.
BROW OIL - olejowy eliksir do brwi i rzęs, to połączenie naturalnych olejków:
- olejek z nasion czarnuszki,
- olejek kokosowy,
- olejek rycynowy,
- olejek arganowy,
- witamina E.
BROW OIL wyraźnie zagęszcza brwi i rzęsy, hamuje wypadanie włosków, odżywia cebulki i przyspiesza porost brwi i rzęs. Dzięki specjalnej szczoteczce pobudzisz włoski do naturalnego wzrostu. Zalecamy go w codziennej pielęgnacji!
Teraz każda klientka, przy zakupie BROWN OIL otrzyma niezwykle modną, neonową bransoletkę, którą przygotowaliśmy razem z marką Minty dot! :)
Niedawno miałyśmy okazję tworzyć piękne fryzury i makijaże dla marki ZAQUAD ;)
Efekty sesji już niebawem... :)
Ktoś się orientuje czy rekrutacja na stanowisko specjalisty ds marketingu jeszcze trwa? Jaki może być czas oczekiwania na odp. ? ;)
@Wizażowa, udało Ci się uzyskać jakieś informacje o pracy w Eyebar? Daj znać na temat twojej opinii o tej firmie. Eyebar to jeden z popularnych salonów w Warszawie. Na jakie warunki zatrudnienia można tam liczyć? Czy firma ta finansuje swoim pracownikom szkolenia rozwojowe? Jakie są możliwości awansu? Zapraszam do dzielenia się swoimi opiniami na temat tej firmy.
Dziękujemy za zainteresowanie eyebar. Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacji i wysłanie CV na adres rekrutacja@eyebar.pl. Wszystkie warunki współpracy oraz możliwości awansu i szkoleń zostaną Pani przedstawione podczas spotkania. Do zobaczenia!
A teraz opinia nie- pracownika lecz klientki.bylam w salonie po raz pierwszy. Plusy- stylistka pobieżnie zapytała co chcę zrobić z brwiami.otrzymalam napój do picia. Minusów będzie niestety więcej. Stylistka nie pracuje w rękawiczkach.czystosc miejsca pracy pozostawia wiele do życzenia.Kolor brwi nieadekwatnie dobrany do karnacji ,koloru oczu.i największa nieprzyjemność- tzw.nitkowanie brwi.zabieg ten został wykonany u mnie jakby automatycznie a nie był konieczny, cały wieczór boli mnie czoło - bardzo bolesna rzecz. Ogólnie nie polecam,jestem rozczarowana efektem,nie spodziewałam się tego co widzę na twarzy .Dodam że prawie nie miałam swoich naturalnych brwi.niestety nie powrócę.
Szanowna Pani, bardzo dziękujemy za opinię. Tego typu uwagi są dla nas niezwykle cenne. Tylko dzięki nim możemy nieustannie się rozwijać. Zależy nam na satysfakcji naszych Klientek. Chętnie przyjrzymy się tej sprawie bliżej. Dlatego prosimy o kontakt pod adresem kontakt@eyebar.pl.
Ktoś może uczestniczył w szkoleniach od Eyebar i może coś więcej na ich temat powiedzieć?
Cieszymy się z zainteresowania naszymi szkoleniami. Zachęcamy do kontaktu z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytnia - academy@eyebar.pl. Do usłyszenia.
Jako klientka salonu na Jana Pawła jestem bardzo zadowolona! Zarówno z usług, jak i atmosfery, zawsze odnoszę wrażenie ze dziewczyny lubią to co robią, dbają o klienta z uśmiechem na ustach, a nie z grymasem, jakim można się spotkać w innych miejscach. Oby tak dalej!
Witam, czy sa tu dziewczyny ktore pracuja i sa w stanie podac widelki zarobkowe na stanowisku eyebar na pelen etat ?
Dzień Dobry, cieszymy się z zainteresowania naszą firmą. Zachęcamy do przesłania swojego CV na adres rekrutacja@eyebar.pl. Co do systemu wynagrodzenia chętnie przedstawimy warunki po procesie rekrutacyjnym. Do zobaczenia!
(usunięte przez administratora)Generalnie mało opłacalne nawet na własnej działalności. Lepiej by było faktycznie prowadzić usługi mobilne prywatnie niż pracować za tak śmieszną stawkę w „renomowanym” salonie gdzie szybciej nabawisz się nerwicy niż zarobisz konkretne pieniądze :)
Pracownik-masz 100% racji! (usunięte przez administratora) Jakość się nie zmieniła- koleżanki szkolą koleżanki. Bywało, że było trzeba prosić się o szkolenie, było one robione "z łaski " miedzy klientkami lub na zapleczu- sama miałam taką sytuację.Niczego nie świadome klientki płacą niemałą cenę za usługę (usunięte przez administratora) Kierowniczki zatrudniają bardzo dużo osób, przypomina to pracę w fabryce.Salony są nieduże (zwłaszcza w q22), stylistyki nie mogą nawet spokojnie usiąść i odpocząć ,gdyż zaplecze ma wielkość szafy(siedzą sobie na kolanach)! Teraz wiem czemu tak dużo osób jest zatrudnianych- (usunięte przez administratora).A co do kar pieniężnych to np.zapłacenie(usunięte przez administratora) za nie stawienie się do pracy!(zdarzają się przecież wypadki losowe niezaplanowane!).Kiepska komunikacja z 3 (usunięte przez administratora) odpowiedzialną za niemalże wszystko.Dziewczyny łącznie ze mną nie raz musialy prosić o odpowiedz w ważnych sprawach po kilka dni. Przykładów zaniedbań i traktowania stylistek poniżej godności można by jeszcze podać sporo.
Przykro nam, że masz negatywne odczucia ze współpracy z naszą firmą. Staramy się ciągle rozwijać, dzięki czemu możemy zagwarantować coraz lepsze warunki. Przykładamy również wagę, do budowania dobrej atmosfery pracy, dlatego niepokojące są dla nas Twoje spostrzeżenia, na pewno przyjrzymy się aspektom o których wspominasz. Pozdrawiamy.
Co miesiąc dziwnym trafem większości z pracowników nie zgadzają się wypłaty.Dziewczyny zapisują każdą usługę by mieć dowód na błędy kierowniczek.Co miesiąc przeżywalyśmy koszmar, gdy okazywało się, że znów jest źle wyliczona pensja i jakimś cudem znów na niekorzyść. A co do konkursów to nie raz obiecywane były nagrody, a później po wykonanym zadaniu, kierowniczki o nagrodzie zapominały!
Dziękujemy za informację. Sytuacja z nieprawidłowo wyliczonym wynagrodzeniem absolutnie nie powinna mieć miejsca. Takie sprawy należy zgłaszać do kadry@eyebar.pl, abyśmy mogli bezzwłocznie zweryfikować problem.
Radzę każdej dziewczynie, która zastanawia się nad podjęciem pracy w eyebar zastanowić się 100 razy i 100 razy zapytać o każdy szczegół. Mi wydawalo się, że zapytałam o wszystko i wszystko wiem, ale dopiero po podpisaniu umowy szkoleniowej (która zobowiązuje do zwrócenia kosztów za szkolenie w przypadku jej zerwania) okazało się jak bardzo się myliłam. Moim zdaniem warunki umowy są przedstawione w taki sposób, żeby wprowadzić pracownika w błąd. Na początku myślałam, że wina jest po mojej stronie, że źle zrozumiałam umowę, jednak po rozmowach z innymi pracownikami zrozumiałam, że nie jestem jedyna. Skoro kilkanaście osób źle zrozumiało warunki umowy, to chyba nie jest to przypadek.... Na rozmowie o pracę każdy słyszy to, co chce usłyszeć. Po podpisaniu umowy szkoleniowej wychodzi jak jest na prawdę, ale wtedy już jest za późno. Samo szkolenie mnie nie zadowolilo, jego cena moim zdaniem nie jest adekwatna do jakości. Rotacja pracowników ogromna, sama zdecydowałam się na zwolnienie zaledwie po 2 miesiącach pracy, na szczęście mam taką możliwość. Jest dużo dziewczyn które pracują, bo nie mogą sobie pozwolić na zwracanie nie małej kwoty za szkolenie. Wystarczy spojrzeć na komentarze na tym portalu i ilość "lapek w górę" pod nimi. Nie bierze się to z nikąd. Także zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę szkoleniowa i najlepiej porozmawiajcie z kimś kto tam pracował lub pracuje.
Staramy się jasno określać warunki współpracy i klarownie odpowiadać na wszystkie pytania kandydatów i pracowników. Do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych niepokojących sygnałów, które wskazywały by, aby czuli się wprowadzani w błąd. Niemniej jednak przyjrzymy się tej kwestii, by mieć pewność, że wszystko jest zrozumiałe. Rozwijamy się i staramy wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych pracowników, m.in dlatego pojawiliśmy się w serwisie GoWork.pl gdzie są poruszane kwestie naszej firmy. Dziękujemy za Twoją opinie i spostrzeżenia. Mamy nadzieje, że są aspekty, które możesz mile wspominać z naszej współpracy. Jeśli chcesz wyjaśnić jakieś kwestie z naszą firmą zapraszamy do kontaktu bezpośredniego eyebar@kontakt.pl. Życzymy powodzenia!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eyebar?
Zobacz opinie na temat firmy Eyebar tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eyebar?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!