Mogę coś powiedzieć jako klient - podejście osób decyzyjnych lekceważące. Brak podstawowych rzeczy na stronie takich jak odnośnik do regulaminu, brak możliwości zalogowania, kwestię reklamacji realizuje jakaś zewnętrzna firma. Brak egzekwowania podstawowych praw konsumenta. Tak wiem kto ma się tym zająć i zajmie.
Poszedłem tam do pracy jako maniak audio i sprzętów wszelkiej maści. Porzuciłem prace z depresją i zakończeniem pasji która trwała u mnie od dziecka. Robert S to pajac który traktuje pracowników jak papier toaletowy, w nocy przyjeżdża i zabiera sprzęt warty setki tysięcy złotych który sprzedaje po swoich znajomych bez faktur. A jak dochodzi do inwentaryzacji to rok w rok brakuje towaru na pare milionów złotych i oskarża pracowników o kradzież. Taka cudowna firma a monitoringu brak
Praca dla ludzi o bardzo mocnych nerwach.Szef-Robert podbiera klientów handlowcom oferując wręcz dampingowe ceny,takie na które nikt w firmie nie jest sobie w stanie pozwolić.Dodatkowo później są krzyki i pretensje na każdym kroku,bo Szef-Robert zapomina o bożym świecie i zwala wszystkie niepowodzenia na pracowników - gdzie w 99% przypadków to wina Szefa-Roberta.W firmie dodatkowo brak ludzkich zachowań takich jak złożenie życzeń w święta, nowy rok, czy dobre słowo,nie mówiąc o paczkach dla dzieci, zwykłym uśmiechu czy firmowej Wigilii.W firmie generalnie panuje fałsz i obłuda, dlatego też nawet producenci i kluczowi klienci kończą współpracę z Szefem-Robertem a nowe punkty nie chcą współpracować gdyż znają zachowania Szefa-Roberta.
No cóż, wiadomo że to socjalne oczekiwania w związku z tą wigilią chociażby ale też zdarza się przecież, że ktoś jej po prostu nie uznaje. Gorzej jednak jeśli faktycznie występowały tutaj jakieś krzyki czy pretensje, bo tego to niestety być nie powinno. :/ Z tego co widzę padło info, że niby nowe punkty nie chcą współpracować, skoro tak to jak niby firma teraz działa?
Po wpisach widzę, że ludzie sugerują tutaj interwencję instytucji takich jak pip, zus i us. No jeśli aż taką brygadę proponują to naprawdę musi być coś na rzeczy. Podobno były tu marne zarobki a szef (usunięte przez administratora) pracowników, dużo obiecywał a niczego nie dawał. :/ Czy w końcu ktoś to zgłosił w odpowiednie miejsce? Czy wizyta pipu się odbyła czy wciąż wszystko stoi w miejscu?
Firma, której powinna przyglądnąć się Państwowa Inspekcja Pracy. Marnie wyglada tam uczciwość.
Ta firma to nowotwòr na rynku pracy. Wynagrodzenia bardzo ubogie. Brak podstawowych narzędzi do wykonywania pracy na danym stanowisku. Wymagania bardzo wysokie okraszone samymi pretensjami. Brak premii, brak wynagrodzenia za nadgodziny. Brak socjalu.
Chciałabym doprecyzować poruszoną przez Ciebie kwestę nadgodzin. Czy brak wynagrodzenia za dodatkowy przepracowany czas oznacza, że pracownik może go sobie odebrać innego dnia? Wiele firm preferuje takie rozwiązanie i oddaje czas wolny zamiast wypłacać dodatkowe pieniądze. Masz na myśli, że jest tak w przypadku Nautilus?
Niestety nie polecam tej firmy. Marne zarobki i ograniczenie rozwoju zawodowego. Prezes to krętacz i oszust a zarząd firmy ma ciepłe posadki więc dba tylko o siebie. Pracownik jest czarowany obietnicami, które nigdy nie zostaną spełnione. Wykorzystywanie pracownika i okradanie go z jego składek emerytalnych. Ogólnie w firmie panuje falszywość i obłuda.
Firma godna ale tylko prześwietlenia przez taki instytucje jak Pip, Zus czy Urząd Skarbowy. Nie polecam wręcz odradzam. Omijać szerokim łukiem. Pracownik jest tam jak śmieć.
Niestety muszę to napisać...jesli chcesz kupic cos drogiego w tej firmie, obsługa staje się mila, kawa free, herbata free ....ale jesli juz cos trzeba zareklamowac....oj eony wydaja sie byc zbyt krotkie ;(
Nie polecam tej firmy, pieniądze a przede wszystkim warunki pracy mozna dostac lepsze na kasie w Biedronce. Mobbing, niepłatne nadgodziny i weekendy. Telefony od 8-23 od samego prezesa bo o niczym nie pamięta i wszystko zwala na pracowników. Wyzwiska, przekleństwa i takie tam zeby sobie prezes i koledzy ulżyli bo ich boli...
Nie polecam tej firmy ani właściciela. Kasa słaba i okradanie ludzi z ich składek emerytalnych, rentowych itd. Całkowity brak szacunku do pracowników. Zero profesjonalizmu. Bazar i handel obwoźny.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nautilus Poland Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Nautilus Poland Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.