Ta firma to najgorsze co przytrafiło mi się w życiu. Już po pierwszych 2 miesiącach wiedziałem, ze zachowania przełożonych pozostawiają wiele do życzenia i trzeba uciekać, ale jakby to wyglądało w cv… to było bardzo ciężkie 1,5 roku i żałuje, ze zostałem. Psychika siadła, wylądowałem na leczeniu… Gdyby ktokolwiek kiedykolwiek mnie zapytał, czy poleciłbym prace: STANOWCZE NIE! uciekać, jest naprawdę dużo fajnych miejsc do pracy. Szkoda tracić zdrowia
wolałeś zostać w firmie mimo tego, że źle Ci się pracowało, bo cv..? czyli czekaj z tego wynika, że warto mieć u siebie pozycję z nimi mimo wszystko? to czym się tu zajmowałeś przez ten czas i czy coś w warunkach zatrudnienia się zmieniało wtedy?
Kupiłam tablet w promocji -600zł. Oczywiście minęło ponad 2 miesiące a obiecane pieniądze nie wróciły na moje konto. Dramat. Trzeba będzie iść do sądu (usunięte przez administratora).
Nie polecam. Serwisanci niekompetentni i bez wiedzy technicznej. Podejmują decyzje od własnego widzi mi się nawet nie oglądając usterki tylko na podstawie zdjęcia. Dno
Stanowisko Junior Key Account Managera- jakie warunki? Ilu klientów pod sobą? Jakie auto służbowe?
Dostałeś odpowiedź na te pytania? Byłeś może na rozmowie? Jakie pytania zadawali? Zacząłeś z nimi pracę? Jak atmosfera i zarobki?
Hello I was recruited here deliberately in order to put on me a mistake .( goat ) I saw on their game immediately and resigned without finishing training but they made it look like I worked for 1 month instead of nothing . Can you imagine not finishing the training and still be scapegoated ? How ? I’m from a corrupted country and they brought here the corrupt folks (supervisor same country ) and will soon destroy me in order to scapegoat me . And don’t forget I didn’t even finish the training (2 weeks ) Hope this help somebody from a corrupted country like me whom phone was hacked .
I rectify they made it look like 2 months . Either the agency (grafton)who hack my phone throu this supervisor who change look (another cameleon either bald or myopia ) after each victim switching from glasses to lens to be forgotten are trying to put me on another project ( it will not work ) or is he is preparing to destroy me via this Samsung project because again I’m from a poor country who sold its people to corporations ….
I rectify 2 months . My phone is still hacked . Either they try to put me on another project or simply will pay the price of 2 week even if I did NOTHING . I pay the price of being from a country who sell its people to corporations . The supervisor is like a cameleon switching from myopia glasses to lens to not be recognised , it became common lately in corporations along with bald supervisors changing looks …
The polish police do nothing and so everyone watch because it’s a profitable business . I’m leaving this (usunięte przez administratora) country altogether ( I will probably still pay the price of this 2 weeks without finishing training in my other more shittier country unless grafton the human ressource criminals are trying to put on me something else which this time didn’t work
Nie polecam , kupiłam pralkę Samsung silm WW70T304MWW, wizualnie pralka spełniała wszystkie kryteria natomiast jej działanie pozostawia wiele do życzenia. Już przy pierwszym praniu pojawiły się kłopoty dziwne uderzenia , pralka chodzi głośno nawet bardzo. Dodatkowo spotkałam się z sytuacją odmowy przyjęcia zgłoszenia na infolinii, pomimo obowiązującej gwarancji. Pan pracujący tam dodatkowo zaczął straszyć mnie kosztami które będę musiała ponieść za naprawę. NIE POLECAM
Mam podobną sytuacja z lodówką. Na infolinii straszą kosztami techników jeśli zgłoszenie będzie niezasadne. Dodatkowo, po trzech wizytach techników nadal nikt nic nie wie, zgadywanie i podmianki podzespołów trwają, a lodówka nie działa od ponad trzech tygodni. Wstyd mi za tę firmę. Customer Service na najniższym możliwym poziomie.
Nie tyle sfrustrowani co niezadowoleni. Ty pracujesz w firmie? Powiesz coś o warunkach bo bardziej interesuje mnie jak płacą niż co się komu zepsuło.
Dzień dobry, również mam problem z lodówką firmy Samsung - w lodówce zbiera się dużą ilość wody. Z relacji innych użytkowników można dowiedzieć się, że problem jest nieusuwalny - kanalik na skropliny zamarza. Chciałabym wymienić się z Panem doświadczeniami, proszę Pana o szczegóły Pana problemu i model lodówki.
Pay and benefits are good. The rest is disastrous ones employed was thrown to 3 different projects. Line Managers don't inform me of what im lacking only after team leader decides im not qualified. No one here knows how to communicate I felt 90% of the time "ghosted" by my higher ups and when i ask someone else a question i get informed that i CAN'T ask questions. No one is direct, I don't feel respected as an employee they expect me do to things even if knowledge base is outdated and certain tasks can't be done without assistance.
Po zakupie telewizora marki Samsung w 2016 probowalam dokupic do niego bezprzewodowe sluchawki.Godziny spedzone z Customer Service Polska/UK I zero fachowej pomocy oprócz jednej Pani.Serdecznie dziękuję Pani Magdalenie Biszkont z Centrum Obsługi Klienta Samsung za pojscie extra mile w chęci pomocy klientowi.20-stu agentów z dwóch krajów może się od Pani tylko uczyć fachowości,rzetelności i odpowiedzialności.dzieki Pani dalej wierzę w zakup produktów Samsung,bo przyznam szczerze,że po swoich doświadczeniach, miałam się przerzucać na inne marki.Dziekuje Panu z całego serca!!!!Samsung Polska,możecie być dumni z takiego pracownika!!!!!
Miło jak ktoś dba żeby odnotować publicznie że został godziwie potraktowany przez obsługującego :) Ale mnie jedno zastanawia, czy w ogóle Customer Service jest częścią Samsunga? Możliwe że to nie jest ich pracownica, tylko outsourcingu. Ale najlepiej gdyby rozstrzygnął to ktoś z S. Mnie interesuje praca tego typu i odpowiedź jest dla mnie kluczowa :)
Kupujesz sprzęt, dzwonisz na infolinię i myk, lecą pieniądze z konta za połączenie. Na maila nie odpisują, tylko automatyczna zwrotka z milionem nieadekwatnych pytań. Jak się dodzwonisz to mówią że nic nie poradzą na to. Szczerze mówiąc to poza naciąganiem klientów na opłaty za połączenie nie widzę innego sensu w istnieniu infolinii samsunga.
Chyba żartujesz, to ile tam kosztuje połączenie do nich? Taka firma i nie mają darmowej infolinii?
Stanowisko: Inżynier oprogramowania w dziale AI Samsung jest świetną firmą jako pierwsze albo ostatnie miejsce pracy. * Jako pierwsze, gdy chcesz szybko złapać trochę doświadczenia, poduczyć się technologii, podpatrzeć na ludzi na późniejszych etapach kariery, zrobić coś z czego faktycznie korzystają konsumenci i mieć rozpoznawalną nazwę w CV (może nie Google, ale nadal mocna liga). To wszystko później daje sporego kopniaka do pozycji na rynku pracy. * Jako ostatnie, gdy już jesteś doświadczonym programistą / managerem, który niejedno w życiu widział, niejedno zrobił i chce znaleźć ostatnią pracę, na której mógłby dobić do emerytury, zajmując się mniej programowaniem, a więcej konsultowaniem, niańczeniem programistów, doglądaniem projektów itd. Lepsze strony: * Samsung ma rytm pracy projektowy. Czasami trafiają się zabawki, które nie przeżyją kilku miesięcy, czasami system, który żyje na rynku od dekady. Prawie zawsze są jednak wymagające i rozwijające. Możliwość zmiany projektu co ok 1.5 roku (chyba, że projekt sam padnie z braku przedłużenia). Zdarza się brać udział w konkursach projektowych, hackatonach, prowadzić warsztaty promocyjne dla studentów... * Ludzie są super. Bardzo wysoki poziom wiedzy i kultury. Nie ważne jakie masz doświadczenie, zawsze znajdą się i tacy od których można się czegoś nauczyć, i tacy których to Ty możesz czegoś nauczyć. Sporo osób zagranicznych na piętrze (chcesz podszlifować angielski?). Różnorodnie i tolerancyjnie. Z miejsc gdzie pracowałem najniższy odsetek buraków, którzy nie wpuszczą nikogo do swojego kodu i trzymają wiedzę dla siebie. * Zaskakująco mało managerów-karierowiczów. Do tej pory trafiłem na jednego (i to bardzo sympatycznego - nieczęste). W mid-mangagmencie w bezpośrednim otoczeniu nie widziałem jeszcze ani jednego nietechnicznego - zawsze jest to ktoś, kto przynajmniej kiedyś programował (a bywa, że nadal). * Przyzwoity budżet szkoleniowy i konferencyjny. Bywa, że daje się coś ciekawego opatentować lub opublikować na konferencji dobrej rangi. * Płatne nadgodziny, o ile dostaniesz zgodę z wyprzedzeniem - raczej nieczęsto. U mnie wpada ok 10-20h na rok. Pilnuj zgody, bo bardzo trudno jest ją dostać post-factum. Słabsze strony: * Korpokracja - niestety bardzo wysoka, raczej rośnie niż maleje i niewiele daje się z tym robić. Albo zaakceptujesz jako cenę za robienie czegoś z sensem, albo pa pa. * Warunki zatrudnienia są masakryczne. Praktykanci i juniorzy czekają 2-3 lata na umowę o pracę. Dopiero seniorzy mogą dyktować warunki (patrz uwaga o ostatnim miejscu pracy). Połowa "perków" nie obejmuje niskich stanowisk, ze względu na umowę. * Ścieżka kariery projektowana pod Koreę. Ok 3-4 lata na awans na młodszych stanowiskach, 4-6 lat na średnich i starszych. Jedyna możliwość przyśpieszenia to pchać się w managerkę. Sama ścieżka sprzed 2 dekad, tj. z programisty na managera. Starszy programista bez managerki trafia w szklany sufit. W Samsungu bardzo mało jest ludzi ze stażem między 4-6 lat w firmie. Albo się wkurzyli czekaniem i zmienili pracę, albo (nieliczni) zostali zauważeni i wtedy pracują od razu pod dekadę lub dłużej. * Dobra ocena roczna jest bardziej deficytowym towarem niż dobrze oceniany pracownik. 80% dostaje tróję (średniak) niezależnie co by zrobili. Management zasłania się limitami. * Wrzuty są wręcz rutynowym obowiązkiem służbowym: obowiązkowe szkolenia z procedur (mało fascynujące i jeszcze mniej przydatne), analiza wszystkich X pod kątem Y z terminem do Z (np. X = inżynierowie, Y = review-owanie kodu, Z = 30go każdego miesiąca), przygotowanie propozycji projektowych na następny rok, dema, poprawienie metryk kodu, przeklikanie czegoś przez bardzo niewygodny i nieintuicyjny system www, etc. * Niepewny status remote-worku. Gdy piszę te słowa jeszcze trwa, a decyzja co do dalszego trwania jest odświeżana co dwa miesiące. Podsumowując: Wysoka cena za robienie czegoś z sensem, ale spośród kilku zwiedzonych firm Samsung ma największą proporcję sensownych (albo przynajmniej ciekawych) projektów (i to tak ponad 50%).
Edit: to miała być opinia, ale chyba wysłałem w dziale "pytania". Bardzo proszę administratorów o przeniesienie do właściwej zakładki.
Witam, Mam problem z nową pralką (Pralko-suszarka SAMSUNG WD8NK52E0ZW Wszystko było dobrze przez około 3 miesiące, aż nagle przy każdym praniu pralka staje na około 22 minucie i nawet na 30 minutowym praniu trwa to do 3 godzin. Pranie stało się bardzo uciążliwe i pralka chodzi przez parę godzin zamiast 30 min co powoduje duże straty prądu. Samsung mówi, że to nie jest usterka i poleca płatny serwis czyszczenia! Ewidentnie robią to tak aby zarabiać na serwisie. Pralka ma parę miesięcy - SZOK, Konsultanci zarówno na czacie jak i infolini są niemili a czas oczekiwania na odpowiedź jest karygodny, jak już się połączysz to ignorują twój problem, przez długi czas nic nie odpisują ani nie odpowiadają lub specjalnie rozłanczają. Nigdy więcej nie kupię produktu firmy Samsung.
Jestem posiadaczem odkurzacza Samsung.Jet.75 multi od 2 dni . Jak na razie jestem zadowolona z zakupu jest dużą konkurencją dla dynson bo jest trochę lżejszy ma większą moc sania i w obecnej promocji jaka jest i zwrocie 200 zł na konto to cena do jakość jest bardzo dobra. Polecam ten produkt nie zdecydowanym . Po dłuższym użytkowaniu napiszę nową opinię na temat tego odkurzacza. Róża
Chciałabym zapytać jak wygląda praca w dziale kadr i płac? Jakie są widełki dla specjalisty? Ogólnie jak wygląda praca
Również bardzo nie polecam firmy Samsung. Jakiś czas temu zakupiłam pralkosuszarkę, niestety coś zaczęło się w niej psuć ???? Zmartwiona złożyłam reklamacje dokładnie 13.02, cierpliwie czekałam na jakiś kontakt niestety jedyne co dostawałam to wiadomości, że ktoś próbował się skontaktować ale nie miałam żadnych nieodebranych połączeń po prostu nic. Zdecydowałam się sama zadzwonić na infolinie, niestety nie udało mi się bo kiedy już byłam 1 w kolejce telefon się urywał. W końcu zdenerwowana i załamana poświęciłam pół dnia, zadzwoniłam na infolinie czekając 40 minut na połączenie. Po wielu próbach udało się Pani powiedziała mi, że moja reklamacja została zamknięta, ponieważ nie było kontaktu z mojej strony. Opowiedziałam jej jaki był kontakt z mojej strony a jaki z ich Pani niestety udawała, że mnie słucha a kiedy skończyłam i zapytałam czy coś z tym zrobi w słuchawce usłyszałam echo. Czy samsung to na prawdę taka dobra firma ? Nie sądzę ! Sytuacja żenująca po długim czasie zadzwonił do mnie Pan technik dokładnie 28.02 pytając co dzieje się z pralką niestety nie znam się na tym i jedyne co mogłam mu powiedzieć to co słyszę podczas włączania jej. Pan powiedział że zamówi części i w przeciągu 3 dni ktoś się skontaktuje ????????♀️ Dzisiaj mamy 11.03 po wielu telefonach do technika na numer prywatny i po interwencji w sklepie RTV Euro AGD, która okazała się kluczem do sprawy. WCZORAJ ZADZWONIŁA BAAARDZO NIEMIŁA PANI !! Pani od razu zaatakowała mnie terminem naprawy nawet nie pytając kiedy mi pasuje po prostu wyglądało to na zasadzie „okej serwisant przyjedzie 14.03 nie masz nic do gadania” kiedy powiedziałam Pani że ja tez pracuje i nie będzie nikogo w domu musimy znaleźć inny termin bądź po prostu inna godzinę Pani powiedziała dobrze nic pani na to nie poradzę serwisant przyjedzie 14.03 między godzina 14:00-16:00 nawet nie zdążyłam nic powiedzieć a pani na to „Dobrze dziękuje do widzenia” Sytuacja żenująca to mało powiedziane po prostu brak mi słów. Co to za firma z takim podejściem do klientów ? Z tego co zdążyłam przeczytać nie jestem jedyna. Jest to mój pierwszy i ostatni zakup z firmy SAMSUNG nikomu nie polecam chociażby ze względu na problemu przy składaniu reklamacji !
Czy Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o ma ściśle ustalone godziny pracy?
Oczywiście, że nie, pracujesz az ogarniesz (usunięte przez administratora) czyli nigdy nie ogarniesz, pracujesz nawet do 21
W siedzibie Samsung można wybrać w jakich godzinach chce sie pracować z przedziału godzinowego 7:00 - 10:00, pracuje się 8,5 h ze wzglądu na godzinna przerwę.
A czy te nadgodziny są płatne extra? Ja na przykład lubię dłużej popracować, jeśli jest to odpowiednio wynagrodzone ponad podstawową stawkę :)
Kupilem lodowke RB34T672DSA lodowka ma dwa miesiace a chodzi jakby miala 30 lat i byla na wykonczeniu.Zglosilem reklamacje na zle pracujacy kompresator ma miec 35 db a ma ponad 50 db niechca przyjac reklamacji.Kazali przeslac filmik jak dziala lodowka na filmiku slychac ze pracuje zle ale twierdza ze jest Ok.Serwis Samsunga sugeruje sie filmikami nagranymi przez klienta niechca przyslac serwisanta zeby stwierdzil na miejscu u klienta jak dziala lodowka.Podejrzewam ze niemaja pojecia o naprawie sprzetu i jak prawidlowo powinien pracowac.Napisalem ta opinie po to zeby ostrzec ludzi przed zakupem sprzetu firmy Samsung bo jest to sprzet bez gwarancji!!! Ps.Zawiedziony klient.
Absolutnie nie polecam firmy Samsung. Telewizor nie reaguje na wpisywane hasło do internetu, składając reklamację - tv na gwarancji - Pani z infolini nie przyjmie reklamacji bo nie. Nigdy więcej nie kupię noc z tej firmy, tak więc tv że smartem za prawie 5000 został bez smarta. Uważajcie
stabilna firma, ale nie płacą nadgodzin i jest dużo sporów sadowych z pracownikami, co świadczy o tym, ze pracownicy nie zgadzają się z bezpodstawnym wypowiedzeniem,
Szczerze mówiąc chciałbym wyrazić zdziwienie na brak odpowiedzi na moje aplikacje. Workday w którym odnoszę wrażenie Samsung działa oferuje możliwość odpowiedzi, a ja od ponad 20 dni mam przy swojej aplikacji informację "w trakcie"... Zależy mi na pracy w Samsunu, ale takie podejście jest smutne do Kandydata - już zdecydowanie lepiej gdyby zaznaczyli "odmowa". Wprowadza to w błąd, ponieważ nie wiadomo czy rekrutacja nadal trwa + do działu HR nie ma podanego żadnego adres e-mail, aby się dopytać o status.
Pracowałem w dziale serwisowania bębnów jako technik - spawacz. Robota jak kazda inna, wstaje rano i naprawiam pralki od 8 do 16 I niebyloby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie zapach jaki roztacza się po zakładzie pracy. Początkowo faciality manager zapewniał nas że zapach dociera z budynku bliżej PKP Słóżew i nie ma nic wspólnego z naszą firmą. Po pewnym czasie zorientowałem się że źródłem fetoru jest nasz magazyn gdzie trzymaliśmy zapakowane kartowny gotowe do wysyłki. Jak sie potem okazało nieznośny zapach fekaliów dochodził z konkretnych paczek z napisam S10. Dodam tylko że pracownicy wracający z delegacji w Azji, kichali i kasłali już w Październiku ale szefostwo zabroniło nam o tym rozmawiać.
To, co napisałeś, brzmi bardzo niepokojąco. Udało się całkowicie rozwiązać problem tego niezidentyfikowanego wcześniej zapachu?
Drogi Kamilu, Jak najbrdziej. Po konsultacjach i ślectwie przeprowadzonym z junior faciality supervisorem doszliśmy do konkluzji iz powodem fetoru była pęknięta rura kanalizacyjno-ściekowa. Ot błachostka. Co się jednak dowiedziałem potem przyprawiło mnie o zawrót głowy. Tą rurę przebił wózkiem widłowym nowy pracownik. Chłopak na oko 25 lat który otwarcie mówił że sprzęt Xiaomi jest lepszy. Nigdy nie byłem mściwą osobą ale jak się o tym dowiedziałem i o tym że będzie musiał pokryć koszty naprawy i posprzątać korzuch który powstał na regałem (wiadomo z czego) to aż się uśmiechnąłem :)
@Katarzyna Tak, pracuje tam już ponad rok czasu ale niestety zatrudniony jestem przez agencję pracy. Kolejny przykład że są równi i równiejści. Ludzie zatrudnieni bezpośrednio przez Samsunga podczas obiadu nie siadają obok tych 'gorszych' zatrudnionych przez agencję. Mówią na nas 'tania siła robocza'. Ale my się im też odpłacamy. Jak na serwis przyjdzie jakiś sprzęt pracownika to odsyłamy z paroma przepalonymi tranzystorami a izolacja z kabli jest lekko mówiąc 'naruszona' :]
To jest jakaś bzdura. Samsung współpracuje z serwisami, ale nie zatrudnia serwisantów. To kichanie i zapach pomijam milczeniem. Firma ma wiele wad, ale to powyżej to są jakieś banialuki wyssane z palca.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o?
Kandydaci do pracy w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.