Szczerze cieszę się że nie mam już nic wspólnego z tą firmą. Atmosfera zawsze tam była dziwna, kierowniczki potrafią pierd*olić o każdym pracowniku, czyli bez litości obrabiają każdemu dupę, dopowiadając często swoje zmyślone historie. Ci co piszą że "wiedza za co pracuja" to powiem ze dostaje większą wypłatę za swoją robotę w innej firmie bez nadgodzin, niż z dodatkowymi godzinami w delisso. Oczy mi się otworzyły w innym zakładzie pracy gdzie do pracownika podchodzi się z szacunkiem, bez krzyków, w czym niestety szanowne kierownictwo delisso są mocno zacofani.
Nie warto tam się zatrudniać były pracownik delisso Z powodu kierowniczki Pani Grazyny która myśli że ma władzę to może wszystko. Traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) jeśli coś komuś się nie podoba to najlepiej Zaraz do zwolnienia. Pracuje się (usunięte przez administratora)a i tak jesteś w jej oczach (usunięte przez administratora) nieudacznikiem i obgada cię z wszytskimi innymi osobami jakimi można.
Dzień dobry Pani, nie jestem typem człowieka który ma satysfakcję z poniżania innego, dlatego chcę powiedzieć że wystarczy zmienić nastawienie dla innych i zacząć szanować pracowników, bo kolejek na ich stanowiska nie widać, chyba ze plan wygląda następująco: Pani z piekarni obsługuje klienta (podając ciasto i 2 hot-dogi) i razem z nim podejdzie do lady mięsnej, aby podać 40 dag szynki ze schabu;) Wszystko działa w obie strony a opinia drugiego człowieka nie bierze się z niczego xd.
Praca ciężka, ale za odpowiednie wynagrodzenie. Jasno określony zakres obowiązków. Trzeba się narobić, ale wie się za co - przecież tak jest teraz wszędzie :) Awarie systemu też są na porządku dziennym w niejednym zakładzie. Krzyki przełożonych? A one się biorą bez powodu? Jeśli się nie wykonuje poleceń, to całkiem normalna reakcja, a niestety - nie każdy się garnie do pracy i proszę efekty. Zresztą, z każdym da się dogadać, jeśli się tylko chce. Godziwe wynagrodzenie + premie. Jedynie przy urlopie premii nie uświadczymy - no ale premia jest uznaniowa.
Kierowniczce Grażynie niestety zabrakło resztki honoru i godności żeby odejść z firmy jej pokarmem jest znęcanie sie nad swoimi pracownikami a szefowi bardziej opłaca sie trzymac obcokrajowca niz polaka a kierownictwo woli pokazywać im rękami co maja robić bo niestety języka polskiego nie rozumieją
Tak informacynie Artykuł 212 kodeksu karnego określa, że za pomówienie innej osoby lub instytucji w sposób mogący narazić ją na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania zawodu lub prowadzenia określonego rodzaju działalności, grozi grzywna lub kara ograniczenia wolność
Czyli jak przyjdzie 15 osób które miało doczynienie z tą osobą to będą pomówienia? Proszę się nie ośmieszac .. niektórzy biorą na zakład telefon i nagrywają... Bo zakład nie ma prawa przywłaszczyć telefon pracownikowi na czas pracy !!!! Oj dobiorą się do was
Ile jest zmian w Delisso?
ODRADZAM PRACY W W TYM ZAKLADZIE PRACY ! PRZYSZŁAM DZISIAJ NA SZKOLENIE NA GODZINE 6 RANO -MASA PAPIERÓW NIE POTRZEBNYCH DO WYPISANIA Z GÓRY WYPISUJE SIĘ WYPOWIEDZENIE OKOŁO 20 KARTEK RĘCZNIE BO TAK SZEF CHCE OWA PANI GRAZYNA KAZAŁA PRZYJŚC NA GODZ 14 DO PRACY W TEN SAM DZIEN ALE ŻE OKAZAŁO SIĘ ŻE POPROSTU NIE JESTEM W STANIE PTRZYJSC PANI STWIERDZIŁA ŻE NIE MUSZE JUZ PRZYCHODZIC WGL DO PRACY !! CHAMSTWO BEZCZELNOŚC ,ZERO WYROZUMIAŁOSĆI W UMOWIE NAJNIŻSZA KRAJOWA BEZ ŻADNYCH PREMII CZY DODATKÓW PRZYJMUJĄ OSOBY KTÓRE NIE MÓWIĄ PO POLSKU ANI ANGIELSKU (WGL NIC NIE ROZUMIEJĄ } SPRAWA ZOSTAŁA ZGŁOSZONA DO PIPU :)
Pytanie o personel i właściciela sklepu. Czy ktoś wie co jest przyczyną braku personelu mówiącego i rozumiejącego po polsku? Osobiście mam problem z zrobieniem zakupów. Na stoisku mięsnym pani nie rozumie mnie a ja jej.Co stało się z tym sklepem, dlaczego co przyjeżdżam na zakupy to jest tylko gorzej z WSZYSTKIM? Gdzie jest wybór towarów, ceny i uroczy personel, który tam Pracował? Czy sklep zmienił właściciela? Od co najmniej roku jest tylko gorzej. Czy jest problem z zatrudnieniem w tych delikatesach? Czy sklep jest Polski czy już nie? Bardzo dobrze, że właściciel dba o obcokrajowców ale dlaczego nie zainwestuje w kursy polskiego?
Przyczyną jest.. polskie pracownicy same się zwolniły.. uciekły z tego (usunięte przez administratora) do innej lepszej warunkowej pracy.. uciekły bo były tam maltretowane.. były poniżane.. zero szacunku..Teraz zatrudnili tam Ukraińców.
Szczerze cieszę się że nie mam już nic wspólnego z tą firmą. Atmosfera zawsze tam była dziwna, kierowniczki potrafią pierd*olić o każdym pracowniku, czyli bez litości obrabiają każdemu dupę, dopowiadając często swoje zmyślone historie. Ci co piszą że "wiedza za co pracuja" to powiem ze dostaje większą wypłatę za swoją robotę w innej firmie bez nadgodzin, niż z dodatkowymi godzinami w delisso. Oczy mi się otworzyły w innym zakładzie pracy gdzie do pracownika podchodzi się z szacunkiem, bez krzyków, w czym niestety szanowne kierownictwo delisso są mocno zacofani.
Wiecie, czy Delisso udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Nie warto tam się zatrudniać były pracownik delisso Z powodu kierowniczki Pani Grazyny która myśli że ma władzę to może wszystko. Traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) jeśli coś komuś się nie podoba to najlepiej Zaraz do zwolnienia. Pracuje się (usunięte przez administratora)a i tak jesteś w jej oczach (usunięte przez administratora) nieudacznikiem i obgada cię z wszytskimi innymi osobami jakimi można.
Zgadzam się w 100-stu procentach z tym komentarzem ! Wystarczyło by, lekko mówiąc "odsunąć" od firmy tą "Panią" i wszystko było by inaczej. Nawet klienci widzą co się dzieje są wpisy na głównej stronie a nikt nic z tym nie robi, tylko zwalnia się niewinnych ludzi, chodź większość sama się zwolniła a tutaj wystarczy zrobić malutki krok i wszytko było by cacy. Szczerze mówiąc potem by może było polecić tą pracę znajomym z czystym sumieniem i na sklepie znów była by pełna obsada ale nie w takich okolicznościach z taką Panią "" Kierownik"". ( Na układy nie ma rady)
W środę na zakupach, Pani o długich lokowanych blond włosach krzyczała po swoich pracownikach. To nie pierwsza sytuacja w roli tej Pani. ( Takie osoby jak ta Pani nie powinna pracować wśród ludzi)
Dzień dobry Pani, nie jestem typem człowieka który ma satysfakcję z poniżania innego, dlatego chcę powiedzieć że wystarczy zmienić nastawienie dla innych i zacząć szanować pracowników, bo kolejek na ich stanowiska nie widać, chyba ze plan wygląda następująco: Pani z piekarni obsługuje klienta (podając ciasto i 2 hot-dogi) i razem z nim podejdzie do lady mięsnej, aby podać 40 dag szynki ze schabu;) Wszystko działa w obie strony a opinia drugiego człowieka nie bierze się z niczego xd.
Na jakie wsparcie w Delisso mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Była pracownica,,to co tam się dzieje to koszmar,pracujesz za najniższą krajową,twierdzi że daje ,,jak zrobisz 3dni dodatkowo, to twoje pieniądze a nie on ci dał,dostałam upokorzenia pracodawcy,Wyzwiska tam to chleb powszedni,za nic,byłam dobrym pracownikiem,zostalam(usunięte przez administratora) takie słowa usłyszałam,z pogardą dla pracodawcy,chore,
Witam serdecznie czy są przyjęcia na magazyn Delisso w Rudzie śląskiej nowy Bytom?
Praca ciężka, ale za odpowiednie wynagrodzenie. Jasno określony zakres obowiązków. Trzeba się narobić, ale wie się za co - przecież tak jest teraz wszędzie :) Awarie systemu też są na porządku dziennym w niejednym zakładzie. Krzyki przełożonych? A one się biorą bez powodu? Jeśli się nie wykonuje poleceń, to całkiem normalna reakcja, a niestety - nie każdy się garnie do pracy i proszę efekty. Zresztą, z każdym da się dogadać, jeśli się tylko chce. Godziwe wynagrodzenie + premie. Jedynie przy urlopie premii nie uświadczymy - no ale premia jest uznaniowa.
Czy w Delisso zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Jestem klientem od lat. Z biegem czasu dużo na sklepie się zmieniło. Przede wszystkim atmosfera tego sklepu stala się "grobowa " Dzis robiąc zakupy na stoisku mięsnym przekonałem się jaki jest tego powód! Wysoka bladynka pewnie kierownik,zabrała cały personel na zaplecze i ile sil w płucach tak krzyczała na pracowników że było tą kobietę slychac na całym sklepie! A to słownictwo, bluzgi,wulgaryzmy jednym słowem język podwórkowy. Ja na miejscu tych pracowników udałbym się prosto do sądu pracy. Za takie traktowanie pracowników przy klientach to wola o pomstę do nieba i jest na to paragraf. Zero jakiejkolwiek klasy i umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi. Ludzie uciekajcie stamtąd!
Widocznie miała ku temu powody widząc podejście pracowników do pracy na tym sklepie wcale się nie dziwię tej pani
Przychodząc do pracy na stanowisko "kasjer/sprzedawca" domyślałem się, że poza obsługą klientów będę odpowiadał za dokładanie towaru, sprzątanie sklepu itd. Problem w tym, że tutaj na jednym stanowisku macie na głowie praktycznie wszystko, bo każdy element sklepu jak zaprojektowany na kolanie i sklejony na ślinę. A wszystko dzięki prezesowi, który naogląda się dużych sieciówek, a potem najmniejszym kosztem próbuje odtworzyć to u siebie. System kasowy działa, o ile się nie zawiesi i nie wywali błędem kilka razy dziennie. Magazyn mniejszy niż w nie jednej żabce często nie możliwy do przejścia, a co dopiero do wyjechana paletą. Dostawy przyjeżdżają ogromne, a palecioki lada moment pod własnym ciężarem się rozpadną. Pracownik jest traktowany niczym chińczyk w fabryce - jak przez 5 minut stoisz i nic nie robisz to już słyszysz pretensje, bo przecież nie płacą ci za plotkowanie. Przerwa w pracy? 15 minut z zegarkiem w ręku (dosłownie) System logistyczny sklepu kompletnie nie dostosowany do tak dużej ilości towaru przez co wiecznie nie zgadzają się ceny z półek z systemem, kody nie wchodzą albo towary okazują się być po dacie. Sprzęt, z którego się korzysta na codzień? Strój roboczy w postaci kompletnie nie praktycznych fartuchów i furażerek, od których po jednej zmianie włosy do ponownego mycia są. A sprzęt albo wadliwy, albo proeizorka, "byle była". No i oczywiście dziwne, kuriozalne wręcz pomysły prezesa, które trzeba na bieżąco realizować, by te zostały ponownie zmienione po tygodniu. Myślicie, że kasjerzy odmawiali obsługi osobom bez maseczki, bo są chamami? Nie, po prostu dostali odgórne obowiązek odmawiania takiej obsługi i nie mieli nic do gadania. Nie zachęcam kogokolwiek do składania tam podań o pracę, naprawdę nie warto. Już lepiej pójść do sieciowi i mieć mniej stresu, jak i szanse na jakąkolwiek ścieżkę kariery. Jedyny plus - hot-dogi mają faktycznie mega smaczne, idealne na przerwę.
Jak długo czekaliście na odzew z Delisso? Oddzwaniają zawsze?
A co tu takiego złego? widziałam, że zatrudniają na uop i podobno ze wszystkiego szkolą, więc w czym problem?
Szkolenie polega na tym, że posądzą Cię na kasie z innym pracownikiem przez kilka dni byś wszystko załapała, a to ile załapiesz przez te kilka dni, to już nikogo nie obchodzi i potem biegasz co chwila do innych pracowników by się czegoś dowiedzieć (bo oczywiście na słuchawce nikt nie odpowie, bo nikt nie słucha) A o reszcie rzeczy jak obsługa palecioka, zasad przy wykładaniu towaru, FEFO itd. To już trzeba się samemu domyślić/douczyć
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Delisso?
Czy na stanowisko ekspedientki należy posiadać określone doświadczenie? Na początek jest od razu umowa o pracę czy zlecenie?
Obuzajace jest to, że robiąc zakupy podobno w,, sklepie calodobowym'' wypraszaja cię że sklepu o godz 23.45 widząc, że cały koszyk jest załadowany zakupami. Chodziłam prawie 40 minut nie będąc poinformowaną przez żadną z ekspedientek żeby podejść do kasy bo będzie przerwa techniczna, żadnej wzmianki na drzwiach. Gdyby nie to, że na drugi dzień odprawiałam urodziny a rano szłam do pracy to na pewno nie czekałabym 20 min przed sklepem na ponowne otwarcie żeby łaskawie skasowali moje zakupy. Nie nazywajcie się sklepem calodobowym bo ludzi pracujących do późna wprowadzanie w błąd! Przez takie potraktowanie to raczej już u was zakupów nie zrobię!
Jak w Delisso wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Obsługa z działu piekarni...coś strasznego...(6.11.20 r. były w godzinach 16-18). Nie dość, że długo trzeba oczekiwać, aż się zjawią, to jeszcze te panie nie mają wiedzy o swoich produktach i odnoszą się do klienta z pogardą, złością i gniewem. Można odnieść wrażenie, że są w tej pracy za karę, co jest bardzo przykre :( Myślę, że w tej pracy wyrozumiałość i szacunek do klienta są kluczowe, czego nie można niestety powiedzieć o tych paniach.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Delisso?
Zobacz opinie na temat firmy Delisso tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.