Opinie o FahrerKonzept GmbH
Bardzo dziękuję za profesjonalizm, za przyzwoitość i uczciwość.Kłaniam się Pani Barbarze i Pani Marcie. Już tęsknię.To była najlepsza praca. dzięki.
My również serdecznie dziękujemy za współpracę i życzymy wszystkiego dobrego na nowej drodze - nie za za kółkiem :)
Jak w FahrerKonzept GmbH wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Witam. Szukam pracy na naczepie schubboden. System 2 na 1 .czy macie jakieś oferty?
Czy kontenery BDF są załadowane ładunkami bez udziału kierowcy i gotowe do transportu, czy zdarza się, że kierowca zajmuje się załadunkiem?
Dzien dobry, BDF z osia skretna kierowca nie zajmuje się ani załadunkiem, ani rozładunkiem, tylko podstawia i odbiera kontenery.
Przepracowałem w tej firmie jeden dzień, agencja jest powiedzmy OK. Starają się ale tylko do czasu podpisania umowy. Dostałem auto śmierdzące i zdewastowane po poprzednim kierowcy. Bez dezynfekcji na COVID-19 co już jest wielkim błędem pracodawcy. W trakcie przyjmowania auta zgłosiłem problemy i stan wraz z dokładnym opisem zdjęć. Niestety agencja mi nie pomogła pozostawiając sprawę niewyjaśnioną. Sprawę skierowałem do wszystkich możliwych organów a wynagrodzenie i odszkodowanie niestety muszę dochodzić przed sądem. Powodzenia Pani Marto na rozprawie.
To ty po 1dniu pracy joz narzekasz i do sądu chcesz iść niebadz śmieszny na nowego Volvo czy merca to trzeba sobie zapracować a nie po 1dniu marudzić i wybrzydzać królewicz się znalazł
ja tak samo miałem w innej "dużej" firmie w Polsce... dostałem zasyfiony zaśmierdnięty ciągnik z zażyganą lodówką (!)... szok ale musiałem posprzątać i hu... oczywiście sprzątanie na młotkach na tacho :-) kolega w Holandii dostał ciągnik z poprzecinanymi oponami przednimi... powietrze niby było, ale akurat nacięcie było "na górze"... trzeba uważać bo "kierowcy" którzy odchodzą mogą być bardzo złośliwi... no ale jak się jest kilka tygodni w trasie to ponoć bije na łeb ;-) potem zjazd na 5 dni do domu i znowu zapierdol... zresztą widać na drodze jak niektórzy się zachowują buraki i kij im w (usunięte przez administratora) pozdrawiam :-)
Praca jest w pojedynczej obsadzie czy podwójnej?
Dzien dobry. Obsady sa pojedyncze, ewentualne doszkalanie kierowcow po treningu odbywa sie w podwojnej obsadzie. Istnieje natomiast mozliwosc przyjazdu do pracy we dwie osoby do tej samej miejscowosci i w tym samym systemie. Pozdrawiamy
Czy jest możliwość pracy w FahrerKonzept GmbH na część etatu?
Dzien dobry, jest mozliwosc pracy w systemie 2/2, 2/1 , 3/1, 4/2 - system pracy jest do uzgodnienia.
Witam. W FahrerKonzept jako kierowca pracuję od 8 lutego 2021. Wcześniej w internecie szukałem ciekawych ofert pracy na stanowisku kierowcy, takich które odpowiadałyby mi np.system pracy, wynagrodzenie itd. Zaciekawił mnie Fahrer Konzept, gdzie drogą mailową wyslalem CV poczym Pani z firmy zadzwoniła do mnie z tą ofertą którą szukałem oraz innymi ofertami które były dostępne. Wszystkie formalności przed podpisaniem umowy były omówione jasno i rzeczowo. Po wysłaniu potrzebnych dokumentów w celu weryfikacji, pracę podjąłem w przeciągu 2 tygodni. Na tym etapie jestem zadowolony ze współpracy. Panie często pomogą w różnych kwestiach, a firma jest wypłacalna. Dziękuję
Jakim niby zachwalaniem? Piszę jak jest. Co mnie spotkało. Narazie nie mam powodów do złej opini, ale też nie zachwalam. Coś Ci nie pasuje, problemu szukasz, czegoś się dopatrujesz? To napisz , może ja się czegoś dowiem
Witam. Instruktor mowi w jezyku polskim i sam dluzszy czas juz jezdzi jako kierowca na BDF z osia skretna, takze przekazuje wiedze praktyczna przydatna do pozniejszej pracy.
Wystawiają kierowców miesiąca, żeby trochę zatuszować prawdziwe opinie kierowców, które są negatywne. (usunięte przez administratora) Kierowcy czytajcie umowy które podpisujecie - ze zrozumieniem.
Pracowałem w Firmie Fahrer Konzept i nie zgodzę się z nie którymi wypowiedziami kolegów. Jeździłem u nich pod dwoma Firmami Grosse Vehne z Marsberg i Duvenbeck. Potem trafiłem do biura jako Tzw. Pierwszy kierowca. Oczywiście były czasami jakieś zgrzyty ale to jak w każdej firmie. Pieniądze były zawsze na czas i wypłacane co do centa. Bardzo miło wspominam czas jako pracownik tej Firmy. Pozdrowionka Artur
firma żart, mailowo chca zeby im wyslac kserokopie wszystkich dokumentów, lacznie z dowodem bez pewnosci ze dostaniemy prace, przedstawiaja stawki z tylka w tabelce ktore sie maja nikaj do rzeczywistosci bo takie tabelki w paince to kazdy potrafi zrobic, nie podaja info gdzie sie bedzie pracowac ile jest dojazdu itd, firma smierdzi firma krzak z kilometra, szukaja jeleni bez doswiadczenia co sie dadza nabrac, uwaga na tego pracodawce bo to walek z kilometra.
Szanowny kandydacie, wysyłanie niektórych dokumentów jest naturalnym procesem podczas aplikowania. Obie strony potrzebują też pewnego rodzaju weryfikacji osobowości - ale nikt nie jest zmuszany do wysyłania dowodu osobistego, a każdy może zasłonić zbędne dane. Podczas rozmów kwalifikacyjnych często jesteśmy proszeni o przesyłanie naszych ofert na piśmie, ponieważ podczas rozmowy telefonicznej nie można zapamiętać wszystkiego. Oczywiście, chętnie to robimy i zapewniamy wskazówki, które są jak „kompas finansowy”, ponieważ nikt nie może z góry powiedzieć, ile zmian, ile nocnych godzin będzie przepracowanych itp. Podobnie jest z informacjami dotyczącymi klienta. Mamy wiele firm, z którymi współpracujemy, jest wiele możliwości, które możemy zaoferować kierowcom. Czynniki te zależą od tego, gdzie umiejętności kierowcy najlepiej pasują i gdzie jest dobra praca z wolnymi miejscami. Nie zawsze można to wyjaśnić natychmiast przez telefon, ponieważ jest to dobre, że istnieje wiele możliwości dla klientów i kierowców, czyli nasz główny cel. Żałujemy, że w kontakcie z nami były pozorne nieporozumienia. Możemy oczywiście zaoferować, kontaktaktowania się z nami pod numer telefonu z ofert lub z maila, a następnie wszystko dokładnie wyjaśnimy, aby nie było pytań otwartych. Pozdrawiamy FahrerKonzept
Witam. Oto merytoryczna opinia o firmie FahrerKonzept; Te wywiady przeprowadzane przez pracownice biura i pseudo zadowoleni ,to jest czysta fikcja .Moim zdaniem jako były pracownik stwierdzam,że jest to rozpaczliwe ratowanie wizerunku upadajacej firmy . jedno jest pewne,że wiekszosć kierowców którzy tam pracowali zamieszcza negatywne opnie, co powoduje próbe ratowania wizerunku poprzez wynajdowanie kilku zadowolonych , ktorzy być może sa zadowoleni , ale nalezy pamietać ,że jest to tylko kilka osób i też w to wątpię czy sa to prawdziwe postacie. Osobiście doświadczyłem braku zainteresowania tych wspaniałych pracodawców w momencie, kiedy zaczynały sie problemy u klienta do ktorego mnie skierowano do pracy. Wtedy nikt z biura nie był dostepny pod telefonem. i takie przykłady mógłbym mnożyć tylko mi sie nie chce poświecać więcej czasu na przekonywanie naiwnych . Drodzy kierowcy ; czytajac opinie mysleć trzeba! Zadałem sobie troche trudu aby ostrzec tych wszystkich nie doświadczonych , ktorych łatwo wykorzystać. Nie dajcie sie nabrać.
Szanowny Panie Jack, owszem wywiady sa przeprowadzane przez pracownikow FahrerKonzept z kierowcami aktualnie u nas pracujacymi. Kierowcy wyrazaja zgode rowniez na podanie swoich danych personalnych jak rowniez wizerunku. Przykro nam, ze czul Pan brak zainteresowania z naszej strony. Czasem sa sytuacje niezalezne od nas, gdy np. kierowca ma wypadek lub bardzo powazny problem, a w biurze jest jedna osoba polskojezyczna. Wtedy moze sie zdarzyc, ze nie odbierzemy od razu telefonu, ale na pewno oddzwonimy. Poza tym w firmach w ktorych pracuja kierowcy tez sa spedytorzy i numery alarmowe na ktore zawsze mozna zadzwonic w razie problemu. Mimo wszystko dziekujemy Panu za wspolprace i zyczymy wszystkiego dobrego w zyciu zawodowym i prywatnym. Pozdrawiamy: Zespol FahrerKonzept
Bardzo fajna firma jak się zatrudniasz, ale jak odchodzisz to szok..... lepiej dać sobie spokój!
Możesz opisać ten szok który przezyles.Ja też się z tej firmy zwolniłem i wszystko było OK!!!Wypłacili wszystko co było mi nalezne.Dzisiaj bardzo miło wspominam ta pracę spedytorzy przyjaźni pomocni a grono kierowców z którymi pracowałem i też mieszkałem też OK!!!!!!
Dla mnie to (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) w tym złym rozumieniu. Najpierw zostałem zaproszenie na bezpłatny kurs na osie skrętne. Pierwszego dnia okazało się że kurs kosztuje i trzeba podpisać umowę. Podpisałem. System 2/1. Po tygodniowym kursie i dwóch tygodniach pracy pojechałem na tydzień do domu. Był początek lipca upały. Byłem nad wodą skoczylem z pomostu trafilem na kawał betonu było płytko. Rozszarpalem stopę, 3 tygodnie zwolnienia. Poinformowem Pana (usunięte przez administratora), wysłałem zwolnienie zdjęcia nogi żeby nie było że się Migam od pracy. Wszystko było ok przez parę dni powiedział że po zwolnieniu wracam do pracy. Po kilku dniach dostałem wypowiedzenie. Aale umówiłem się że po zwolnieniu wrócę do pracy i będę musiał podpisać nową umowę. Ale nie zapłacili mi za czas na zwolnieniu Ani centa . Zaa szkolenie mieli zapłacić diety po 25euro dziennie, też nie zapłacili. W sumie za tydzień szkolenia, dwa tygodnie pracy, oraz trzy tygodnie zwolnienia dostałem 800 euro. ???? Więc jak dla mnie to są (usunięte przez administratora) Nazwisko i imię są prawdziwe podaje też nr tel gdyby ktoś miał pytania. (usunięte przez administratora)
Szanowny Panie Duszak, cenimy sobie uwagi z Pana strony, jednak nie mozemy sie z nimi w pelni zgodzic. Na praktykę przychodzą do nas dobrowolnie kierowcy bez doświadczenia lub kierowcy, którzy chcą poszerzyć swoje kwalifikacje. Tygodniowe szkolenie powoduje koszty – na pewno powoduje koszty z naszej strony - zakwaterowanie, trenera, pojazd, miejsce na szkolenie, ponadto wypłacamy kierowcom za ten okres diety. Kosztem dla niedoswiadczonego kierowcy na pewno jest przyjazd do Niemiec, ale to rownoczesnie jest tez szansa: szansa na zdobycie kwalifikacji i podjecie pracy. Zyczymy Panu wszystkiego dobrego w zyciu zawodowym i prywatnym. Podsumowując naprawdę bardzo nam przykro, że czuje się Pan przez nas niesprawiedliwie potraktowany. Staramy się zawsze aby wszystkie nasze kroki były zgodne z warunkami zawartymi w umówię o praktykę lub w umowie o pracę. Zyczymy Panu wszystkiego dobrego w zyciu zawodowym oraz prywatnym.
A szkolenie w jakiej miejscowości,daleko o firmy w kórej pracowałeś ,czy to ta sama firma?
A jak sprawa wyglada z rezygnacji z niemieckiego ubezpieczenia pracownika jeśli podczas szkolenia okaże się ,ze jednak nie dam sobie rady z tymi kontenerami i chcę wrócić do kraju? Firma pomoże w sprawach urzędowych czy zostajemy z tym sami?
Dzien dobry, w trakcie szkolenia posiada sie od nas umowe praktyki i jest sie ubezpieczonym w przypadku naglych zdarzen. W chwili podpisania umowy nastepuje rejestracja pracownika w konkretnym funduszu zdrowia w Niemczech. Z chwila rozwiazania z nami umowy o prace, wymeldowujemy pracownika z niemieckiej kasy chorych. W Niemczech ubezpieczenie zdrowotne jest obowiazkowe i nawet rozwiazanie umowy nie zwalnia danej osoby z obowiazku posiadania ubezpieczenia zdrowotnego - czy to niemieckiego czy polskiego (ZUS, KRUS, Urzad Pracy).
A szkolenia w Friedewald już prowadzicie?Jeśli tak to czy oprócz systemu 2/1 jest też 2/2?
Pracowaĺem FK od kwietnia 2019 do stycznia 2021. Wedlug mnie Firma na duźy Plus. Kontakt z paniami z biura bardzo dobry,moźna zaĺatwiç kaźdä sprawe typu zmiana sysremu,zaliczka itp. CO dpa pienièdzy Tom kaźdy widzi Co podpisuje,i to dostaje. Kasa jest na czas. Pozdrawiam pania Iwone i paniä Marte
(usunięte przez administratora)
Takie pisanie bez konkretów nic nie wnosi.
Wszystko ok pełen profesjonalizm kasa na czas przejrzyste warunki i super biuro tzn osoby pracujące chcesz wolne nie ma problemu zgłaszasz wcześniej i masz
Gdzie firma umieszcza aktualne ogłoszenia o pracę? I czy warto aplikować na stanowisko kierowcy? Jakie warunki oferują?
Nie warto szkoda Twojego czasu, nerwów i życia. Głośno ostatnio o tych Filipinczykach oszukiwanych i traktowanych jak niewolnicy przez firme transportową z Polski. Tu daleko nie trzeba siegac - dzialania takie same tylko Fahrenkoncept to polska agencja pośrednictwa pracy w Niemczech. Nie polecam.
Uważasz, że praca za pośrednictwem firmy Fahrerkonzept Training nie jest zbyt dobra? Twój komentarz ma bardzo negatywne brzmienie, dlatego też chciałem poznać Twoje doświadczenia. Mógłbyś się nimi podzielić?
Pracowałem u nich 2 miesiące i od początku nie zgadzały się pieniądze. W pierwszym miesiącu ucięli 730 Euro. Złożyłem wypowiedzenie i dopracowałem do końca drugiego miesiąca zaś oni nie przesłali mi wynagrodzenia wogóle. Koledzy z zespołu podobnie mieli. Jak zaczęli się buntować i zapowiedzieli że nie zjadą do Niemiec bo nie ma wypłat po tygodniu zjazdowym następnego dnia otrzymywali wypowiedzenie na maila w trybie natychmiastowym. Do dziś dzień też nie dostali pieniędzy!!!! Każdy już wie jaka to firma i dlatego nikt mądry nie idzie. Oni bazują tylko na kierowcach niedoświadczonych i najlepiej bez znajomości języka. Takimi najłatwiej manipulować i oszukiwać. Wszelkie powyżej pozytywne opinie to wpisy Pani Barbary, Marcina bądź Grzegorza... z Kierownictwa Fahrenkoncept.
Dobrze Romku jeśli to jest prawdziwe imię to dowiem się co było przyczyną i wtedy podpisze z Tobą A tak narazie to nie sądzę aby zablokowali aż tyle kasy chyba że naprawdę nieźle nawywijales!!!! I na marginesie mam 3.5 roku doświadczenie na miedzynarofowce znam podstawy angielskiego i uczę się niemca A rosyjski to chyba wszyscy znają chyba że Ty nie znasz pozdrawiam
Witaj "ROMKU" A może M z Gdańska?????? Ja już wiem co było zrobione i jacy to koledzy,więc napisz sam jak masz na imię bo ja już wiem!!! Wtedy sobie popiszemy skoro czujesz się pokrzywdzony i wszystko Ci wytłumaczę...
Widać kierownictwo już się uaktywniło- widać problem ma firma że znalezieniem pracowników. Robisz niby na miedzynarodowce 3 lata i o dziwo wchodzisz sobie poczytać opinie o firmie Farhenkonzept. Nie sądzisz chyba że ktoś uwierzy w to iż piszesz tu w charakterze kierowcy. Poza tym jak się tak dobrze orientujesz to napisz dlaczego nie płacicie ludziom pieniędzy!!!! Nie dość że za kierowcę dostajecie po 4500 Euro to przycinacie i nie płacicie!!! No napisz czemu... A na marginesie jeśli uczysz się języków obcych to proponuję najpierw szkolić ojczysty, bo widzę kiepsko i z ortografią i stylistyką budowania zdania.
Jeśli zwykla literówka pisana na klawiaturze jest dla cebie ortografia to sam ucz się języka!!!! Proponowano pracę inna bo do tej co miałeś się nie nadawales A ty nie chciałeś jej przyjąć więc co mieli robić???
Cześć. chcialbym sie przyjac do tej firmy jednak po (zwlaszcza) twoich komentarzach jakos sie nie moge zdecydowac. Czy mozesz mi odpowiedziec czy obecnie w tej firmie sie poprawilo czy dalej są problemy z platnosciami itd? Bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam. Jurek
Ja robie joz tam 3miesiace w bremen na tandemie system 2/1chate daja za darmo pieniadze w miare w polsce robilem na bdf 3tyg 4300zł wyplaty a pani Basia na reke idzie jak cos nie tak to zawsze mozna zmienic prace zaden.problem dozo maja ofert no ale jak ktos pzygrywa pije no to czego chciec .
Pracuję od ponad roku bardzo pozytywnie oceniam płatności oraz traktowanie pracownika
1800 e za system 2/1 na BDF-ach w Friedewald jest realne?Pracuje ktoś tam?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FahrerKonzept GmbH?
Zobacz opinie na temat firmy FahrerKonzept GmbH tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FahrerKonzept GmbH?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 12 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!