FahrerKonzept GmbH

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o FahrerKonzept GmbH

Pracodawca

 Aktualność
Wywiad z Panem Kacprem i Grzegorzem - kierowcy miesiąca





1. Co robiłeś, zanim zacząłeś u nas pracę na solówce ? Czy była to także praca kierowcy, czy pracowałeś w innym obszarze? Jeśli tak, to jakim? Co skłoniło Cię do zmiany ścieżki kariery?

Grzegorz : Pracowałem w Niemczech jako spawacz aluminium, na początku pandemii zjechałem do Polski i zatrudniłem się na stacji benzynowej. Praca była fajna, ale nie spełniała moich potrzeb finansowych. Do spawania nie chciałem wracać, ponieważ przez 8 lat odbiło się to na moim zdrowiu. Jeździć zawsze lubiłem dlatego w tamtym roku zrobiłem kat. C.
Kacper : Wcześniej pracowałem także sam w Deutsche Post. Zdecydowałem się zmienić pracodawcę, ponieważ nie odpowiadały mi godziny pracy i warunki mieszkaniowe.

2. Proszę opisać swój dzień pracy, czym dokładnie się zajmujesz, ile trwa załadunek, ilu masz klientów, w jakich godzinach pracujesz ?

Grzegorz: Pracujemy dla ...., dowozimy mięso i wędliny do sklepów.  Przyjeżdżam na teren firmy. Udaję się do biura po list przewozowy, następnie robię kawę i idę do ciężarówki. Uzupełniam papiery związane z rozpoczęciem dnia pracy. Następnie jadę na załadunek, który trwa mniej więcej 30 minut w zależności od ilości towaru. Raz jest pół samochodu, a przy piątku, sobocie potrafi być cały. Stopów przeważnie mamy 5-6, ale zdarza się, że jest 4 lub 7. Pracujemy ok 8,5 godziny z czego 0,5 odchodzi na przerwę.

Kacper: W zależności od tygodnia pracę rozpoczynamy w nocy lub po południu. Następnie w spokojnym tempie ładujemy naszą ciężarówkę (15-30 rolek z mięsem) zajmuje to maksymalnie 30 minut. Następnie jedziemy z towarem do 5-6 klientów, dla których mamy 2-8 rolek i wracamy na bazę, zajmuje to 6-8 godzin.

3. Po pracy wracasz do swojego mieszkania, jakie panują tam warunki? Czy czegoś brakuje?

Grzegorz: Jeśli chodzi o warunki mieszkalne rewelacji nie ma, ale mieszkałem w gorszych warunkach, natomiast to wszystko zależy na jakie mieszkanie się trafi. Koledzy z innego są zadowoleni. Internet mamy, kuchnia w miarę dobrze wyposażona, zawsze można wziąć coś z domu jeśli czegoś brakuje.

Kacper:  Mieszkamy w domu na wsi, więc bardzo cicho, 5 km od naszego miejsca pracy.  Dom jest dość duży, są tam dwie kuchnie, trzy łazienki, taras, ogród, pokoje są dla 1-2 osób.

4. Czy jesteś zadowolony ze współpracy z nami, czy jest coś co nas wyróżnia, czy jesteśmy jak inni pracodawcy?

Grzegorz: Tak, jestem zadowolony z pracy, dobrze mi się pracuje. Wypłatę dostaję na czas, nikt mi głowy nie zawraca, i o to chodzi ???? Nie jestem w stanie porównać Waszej firmy z innym pracodawcą, ponieważ przyszedłem do Was bez doświadczenia na solówce.

Kacper: Muszę przyznać, że jestem zadowolony z tej pracy, firma jest bardzo słowna. W razie problemów zawsze łatwo jest skontaktować się z koordynatorem poprzez WhatsApp, który stara się pomóc najlepiej jak potrafi.

5. Wracając codziennie do domu, masz także okazję do ćwiczeń lub realizowania hobby. Jak spędzasz swój wolny czas? Czym się interesujesz?

Grzegorz: Z natury jestem leniem, więc czas wolny spędzam w miejscu zamieszkania. Rzadko mnie gdzieś poniesie. Przeważnie robię obiad i obejrzę jakiś film. Zainteresowania... Wieś, życie na wsi, bo od urodzenia mieszkam w mieście lub pod miastem. Chciałbym mieć pszczoły i hodować zwierzęta mleczne, z których mógłbym robić własne sery.

Kacper: Kiedy wracam po 6-8 godzinach pracy, mam czas na wiele rzeczy. Mieszkamy w pięknej wiosce z dużą ilością lasów, gdzie można spacerować lub jeździć na rowerze. Ja i moi koledzy lubimy też chodzić nad jezioro lub grać w piłkę nożną na boisku.

Wywiad z Panem Kacprem i Grzegorzem przeprowadził Pan Robert
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Wywiad z Panem Kacprem i Grzegorzem - kierowcy miesiąca





1. Co robiłeś, zanim zacząłeś u nas pracę na solówce ? Czy była to także praca kierowcy, czy pracowałeś w innym obszarze? Jeśli tak, to jakim? Co skłoniło Cię do zmiany ścieżki kariery?

Grzegorz : Pracowałem w Niemczech jako spawacz aluminium, na początku pandemii zjechałem do Polski i zatrudniłem się na stacji benzynowej. Praca była fajna, ale nie spełniała moich potrzeb finansowych. Do spawania nie chciałem wracać, ponieważ przez 8 lat odbiło się to na moim zdrowiu. Jeździć zawsze lubiłem dlatego w tamtym roku zrobiłem kat. C.
Kacper : Wcześniej pracowałem także sam w Deutsche Post. Zdecydowałem się zmienić pracodawcę, ponieważ nie odpowiadały mi godziny pracy i warunki mieszkaniowe.

2. Proszę opisać swój dzień pracy, czym dokładnie się zajmujesz, ile trwa załadunek, ilu masz klientów, w jakich godzinach pracujesz ?

Grzegorz: Pracujemy dla ...., dowozimy mięso i wędliny do sklepów.  Przyjeżdżam na teren firmy. Udaję się do biura po list przewozowy, następnie robię kawę i idę do ciężarówki. Uzupełniam papiery związane z rozpoczęciem dnia pracy. Następnie jadę na załadunek, który trwa mniej więcej 30 minut w zależności od ilości towaru. Raz jest pół samochodu, a przy piątku, sobocie potrafi być cały. Stopów przeważnie mamy 5-6, ale zdarza się, że jest 4 lub 7. Pracujemy ok 8,5 godziny z czego 0,5 odchodzi na przerwę.

Kacper: W zależności od tygodnia pracę rozpoczynamy w nocy lub po południu. Następnie w spokojnym tempie ładujemy naszą ciężarówkę (15-30 rolek z mięsem) zajmuje to maksymalnie 30 minut. Następnie jedziemy z towarem do 5-6 klientów, dla których mamy 2-8 rolek i wracamy na bazę, zajmuje to 6-8 godzin.

3. Po pracy wracasz do swojego mieszkania, jakie panują tam warunki? Czy czegoś brakuje?

Grzegorz: Jeśli chodzi o warunki mieszkalne rewelacji nie ma, ale mieszkałem w gorszych warunkach, natomiast to wszystko zależy na jakie mieszkanie się trafi. Koledzy z innego są zadowoleni. Internet mamy, kuchnia w miarę dobrze wyposażona, zawsze można wziąć coś z domu jeśli czegoś brakuje.

Kacper:  Mieszkamy w domu na wsi, więc bardzo cicho, 5 km od naszego miejsca pracy.  Dom jest dość duży, są tam dwie kuchnie, trzy łazienki, taras, ogród, pokoje są dla 1-2 osób.

4. Czy jesteś zadowolony ze współpracy z nami, czy jest coś co nas wyróżnia, czy jesteśmy jak inni pracodawcy?

Grzegorz: Tak, jestem zadowolony z pracy, dobrze mi się pracuje. Wypłatę dostaję na czas, nikt mi głowy nie zawraca, i o to chodzi ???? Nie jestem w stanie porównać Waszej firmy z innym pracodawcą, ponieważ przyszedłem do Was bez doświadczenia na solówce.

Kacper: Muszę przyznać, że jestem zadowolony z tej pracy, firma jest bardzo słowna. W razie problemów zawsze łatwo jest skontaktować się z koordynatorem poprzez WhatsApp, który stara się pomóc najlepiej jak potrafi.

5. Wracając codziennie do domu, masz także okazję do ćwiczeń lub realizowania hobby. Jak spędzasz swój wolny czas? Czym się interesujesz?

Grzegorz: Z natury jestem leniem, więc czas wolny spędzam w miejscu zamieszkania. Rzadko mnie gdzieś poniesie. Przeważnie robię obiad i obejrzę jakiś film. Zainteresowania... Wieś, życie na wsi, bo od urodzenia mieszkam w mieście lub pod miastem. Chciałbym mieć pszczoły i hodować zwierzęta mleczne, z których mógłbym robić własne sery.

Kacper: Kiedy wracam po 6-8 godzinach pracy, mam czas na wiele rzeczy. Mieszkamy w pięknej wiosce z dużą ilością lasów, gdzie można spacerować lub jeździć na rowerze. Ja i moi koledzy lubimy też chodzić nad jezioro lub grać w piłkę nożną na boisku.

Wywiad z Panem Kacprem i Grzegorzem przeprowadził Pan Robert
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Wywiad z Panem Nikolay - kierowca miesiąca



1. Jak i dlaczego zdecydowałeś się zostać kierowcą ciężarówki?
Ciężarówki zawsze mnie fascynowały, więc skierowałem się w tym kierunku i zrobiłem wszystko, co mogłem, aby się przekwalifikować. Dlatego też uznałem, że możliwość zostania kierowcą ciężarówki jest bardziej niż kusząca.

2. Co najbardziej lubisz w swojej pracy ?
Odpowiedzialność, jaką na ciebie nałożono, jest pozytywna. Poza tym poznajesz wiele, wiele osób, krajów i kultur. To, co nie jest takie wspaniałe, to to, że musisz spędzać wiele godzin dziennie po prostu w pracy. Kontakty społeczne są bardzo trudne do utrzymania. Trudno mi pogodzić pracę z życiem rodzinnym. Nie można mówić o przyzwyczajaniu się do bycia z dala od najbliższych, ale muszę to zaakceptować, podróżowanie nadal jest częścią mojej pracy.

3. Z czego jesteś szczególnie dumny?
Z jednej strony utrzymuję samochód w dobrym stanie, a z drugiej oczywiście nie miałem jeszcze żadnego wypadku drogowego.

4. Jako kierowca ciężarówki podlegasz wielu regulacjom prawnym dotyczącym ruchu drogowego. Czy trudno jest zwracać uwagę na wszystko i trzymać się czasu jazdy i odpoczynku?
To naprawdę nie jest trudne do myślenia. Z drugiej strony trzymanie się tego jest bardzo ważne. Terminowość i presja czasu są już zauważalne. Jeśli jednak masz odpowiednie połączenie ze swoim dyspozytorem, jest to możliwe.

5. Jak przygotowujesz się do podróży?
W zasadzie lubię gotować, a jeśli chcesz zjeść pyszne jedzenie w tygodniu, musisz przygotować je w weekend, bo w tygodniu nie masz zbyt wiele wolnego czasu, więc jest to jedno z moich głównych zajęć w niedziele.

6. Co zdecydowanie powinni zabrać ze sobą przyszli kierowcy ciężarówek?
Własny umysł, mocne nerwy i miłość do tej pracy.

7. Czy lubisz swoją pracę i chciałbyś się zestarzeć w naszej firmie?
Oczywiście kocham swoją pracę i szczególnie cieszę się, że jestem częścią rodziny FahrerKonzept.
anonim
Inne

Witam, na Bremen jest teraz oferta dodana, tylko nie mam pewności czy mój system. Mam na myśli 2 / 1 plandekę. I jeśli są tu może jacyś kierowcy to mogliby i tym mieszkaniu służbowym w tamtych rejonach napisać parę słów? Dzieli się je z innymi kierowcami?

Oserwator Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

,,,jak ja tam mieszkałem pracując w tej agencji to mieszkania ,,,,TAKIE SOBIE,,musisz mieć wszystko jeżeli chodzi o spanie ,pokoje nie są przydzielanie indywidualnie KTO Pierwszy ten mieszka nie ma gdzie samochodu zostawić i największy proble!!!!!POKOJE SA NIE ZAMYKANE!!!!!!tak idąc do pracy musisz wrzystko że sobą zabrać,brak iternetu,a tak to reszta spoko wszędzie blisko zakupy knajpa bar

Ilonka
Były pracownik

Uwaga na pracę dla vw w Kassel. Praca po 13-14 godzin z czego 7 na paleciaku zaladunki rozladunki. Płacona dniówka bez wzgledu na liczbę godzin. Dyspozycja i gotowosc nie płatne.

anonim
Inne

Niepłatne? No i jak się z nich w takim razie można się jakoś rozmówić? Tu możecie jakaś ewidencje swojego czasu pracy prowadzić tak żeby mieć podkładkę do dyskusji lub cokolwiek? czemu w ogóle te 14 wychodzi, to jakaś zła organizacja pracy? na rozmowie jak ja przedstawiają?

@ Pracodawca
Inne
@anonim

W odpowiedzi na Państwa zapytanie, chcielibyśmy poinformować o sytuacji z Panem B., który początkowo umówił się na pracę w naszej firmie na październik. Niestety, kilka dni przed planowanym rozpoczęciem pracy, kontakt z nim został utracony, a Pan B. przestał odpowiadać na telefony. Po pewnym czasie, Pan B. skontaktował się z nami, przepraszając i informując, że nie mógł podjąć pracy wcześniej z powodów osobistych. Postanowiliśmy dać Panu B. kolejną szansę, umawiając się na jednodniową próbę pracy. Niestety, ze względu na brak odpowiedniego obuwia ochronnego, Pan B. spędził kilka godzin w samochodzie i nie mógł efektywnie wykonywać obowiązków. Zgodnie z naszymi warunkami, zaproponowaliśmy wypłatę zaliczki po zakończeniu pracy, z dalszym rozliczeniem do 15 dnia miesiąca, tak jak w przypadku innych pracowników. Mimo naszych starań, otrzymaliśmy od Pana B. groźby, co skłoniło nas do zgłoszenia tej sytuacji odpowiednim organom ścigania. Chociaż zawsze staramy się dawać ludziom drugą szansę, w tym przypadku doświadczenie pokazało, że nie zawsze takie działania są doceniane. Jako pracodawca, odczuwamy konsekwencje tej sytuacji, co jest dla nas trudnym doświadczeniem. Mimo to, życzymy Panu B. znalezienia idealnego miejsca pracy, gdzie będzie mógł w pełni wykorzystać swoje możliwości.

Mark
Były pracownik
@anonim

Jezeli umawiasz sie na dniówki to czy pracujesz 4 czy 12 lub 14 to tyle samo masz zapłacone. W tym masz wtedy wszystkie nadgodziny dyspozycje ( nawet jak nie idziesz do pracy) i gotowosc. Czyli są plusy i minusy. Reasumujac : jest to dobry system rozliczenia gdy nie ma nadgodzin i w zależności ile taka dniówka wynosi.

anonim
Inne
@Mark

Co do tych nadgodzin to w jakich okolicznościach zatem występują skoro wskazujesz je jako warunek? Z jakim ewentualnym wyprzedzeniem można otrzymać na ich temat informację? i czy one zawsze będą obowiązkowe?

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za Państwa otwarte słowa i dzielenie się swoimi doświadczeniami. W FahrerKonzept traktujemy feedback naszych pracowników bardzo poważnie i zawsze dążymy do ulepszania warunków pracy. Chcielibyśmy wyjaśnić, że nasze godziny pracy oraz regulacje dotyczące nadgodzin są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. Rozumiemy, że długie godziny pracy mogą stanowić wyzwanie, szczególnie przy wprowadzaniu nowych projektów, aż kierowcy i dyspozytorzy opracują optymalny plan tras. Zachęcamy każdego, kto ma obawy lub propozycje, do bezpośredniego kontaktu z nami w celu znalezienia rozwiązań w konstruktywnym dialogu. W odniesieniu do konkretnej sprawy Pana B., z przyczyn ochrony danych osobowych, nie możemy dyskutować publicznie o szczegółach, ale chcemy podkreślić, że w każdym przypadku staramy się znaleźć sprawiedliwe i szanujące rozwiązanie. Cenimy każdego naszego pracownika i mamy nadzieję, że wspólnie stworzymy pozytywne i produktywne środowisko pracy.

Kierowca
Były pracownik
@Mark

Nie ma czegoś takiego jak Umawiam sie!!!!Jest umowa!!!! Dzienny czas pracy w niemczech to jest 10h, wynika to z kodeksu pracy. Wszystko powyżej to są nadgodziny które muszą zostać dodatkowo zapłacone. Nadgodziny muszą być wypłacone jako osobna pozycja w Abrechnungu. Jeśli nie masz wypłacanych nadgodzin, to według niemieckiego prawa wszystko powyżej 10h dziennie robisz ZA DARMO!!!! Dieta 14e powinna być tylko w dzień przyjazdu i wyjazdu, przez cały pozostały okres jesteś do dyspozycji pracodawcy, wynika to z umowy. Jeśli praca jest w systemie, na umowie chcą dać pon-pt jest to do podwazenia

Kierowca
Były pracownik
@Kierowca

Nie polecam tej firmy.nawalasz po 250-260 godzin miesięcznie i za nadgodziny centa nie dostaniesz,a jak chcą cię oszukać na kasie i się odezwiesz to za dwa dni masz zwolnienie natychmiastowe

Obserwator
Kandydat
 Pytanie
@Ilonka

Podpisujesz pracę w systemie!?w umowie musisz mieć ilość godz. do przepracowania w danym miesiącu.Jezeli nie masz ????????????to już twój problem i wszystkie godziny po 10 godz. pracy to godziny nadliczbowe PLACONE DODATKOWO jeżeli nie masz tego zapisane w umowie robisz za darmo,tyle i aż tyle w tym temacie

Pracodawca

@Obserwator

Dziękujemy, OBSERWATOR, za podniesienie kwestii umów i nadgodzin. W FahrerKonzept klarowność i sprawiedliwość to podstawa. Wszystkie warunki, w tym nadgodziny, są jasno określone w umowach zgodnie z prawem pracy. W przypadku pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym działem HR. Cenimy otwarty dialog i jesteśmy tutaj, aby rozwiać wszelkie niepewności.

Serhii
Kandydat
 Pytanie
@@ Pracodawca

Hallo, sagen Sie mir hier ehrlich, was der Fahrer über Ihr Unternehmen gesagt hat – stimmt das oder nicht? Zahlen Sie Krankenurlaub? Arbeiten Ihre Fahrer 14 Stunden am Tag? Erfolgt das Ent- und Beladen in der Freizeit? Bitte seien Sie ehrlich und machen Sie sich nichts vor

Nowy wpis

Pracodawca

@Serhii

Witaj, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą i za Twoje pytania. Oto wyjaśnienia: Zapłata podczas choroby: Tak, zapewniamy wynagrodzenie podczas zwolnienia lekarskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Godziny pracy: Naszym kierowcom zapewniamy przestrzeganie ustawowych limitów czasu pracy, aby zagwarantować ich bezpieczeństwo i dobre samopoczucie. Załadunek i rozładunek: Czynności te są wykonywane w ramach regulaminowego czasu pracy, co pozwala naszym kierowcom na odpoczynek po pracy. Stawiamy na uczciwość i przejrzystość w naszej polityce pracy. W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma FahrerKonzept GmbH w ostatnim czasie szukała pracownika na stanowisko Kierowca zagraniczny C+E. Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracodawcą? Jakie bonusy oferuje firma? Czy warunki współpracy zostały dokładnie przedstawione podczas spotkania?

Pracodawca

 Aktualność
Wywiad z kierowcą miesiąca Panem Stilyan



1. Dlaczego zdecydowałeś się zostać kierowcą ciężarówki?
Zdecydowałem się zostać kierowcą, bo lubię podróżować. Jako kierowca odwiedzam różne kraje, miasta i spotykam różnych ludzi. Podróżowałem po całej Europie. To, co zrobiło na mnie największe wrażenie w Niemczech, to dobre nastawienie, kolegialność i tym podobne.

2. Jak pogodzić wyjazdy zagraniczne z życiem rodzinnym, czy można przyzwyczaić się do rozłąki?
Łączenie pracy za granicą z życiem rodzinnym jest trudne, a mnie, jako ojcu dwójki dzieci, jeszcze trudniej jest znaleźć równowagę.

3. Współpracujesz z nami od dłuższego czasu, który system najbardziej Ci się podobał i dlaczego?
Dzięki systemowi 12/4 znajdziesz najlepszą równowagę pomiędzy pracą i rodziną. Ze względu na wysokie koszty podróży, które powstają co roku, najbardziej opłacalny jest system 12/4.

4. Czy poleciłbyś naszą firmę innym kierowcom, jeśli tak to dlaczego?
Polecam firmę ze względu na uczciwe wynagrodzenie w porównaniu do innych firm o takich samych warunkach pracy.

5. Co chciałbyś powiedzieć tym, którzy myślą o pracy za kierownicą ciężarówki?
Bądź bardzo ostrożny, cierpliwy, bezstresowy i bardziej towarzyski. Pomaga w Twoim rozwoju. I nie zapominaj, że bycie kierowcą to sposób na życie, a nie praca.

6. Jaka jest najtrudniejsza część Twojej pracy? Co jest najtrudniejsze w Twojej pracy?
Sama praca nie jest trudna. Długie przebywanie w ciężarówce jest trudne.

Wywiad z Panem Sitylyan przeprowadzili pracownicy FahrerKonzept Bułgaria
Natalka
Inne

Dzień dobry. przyglądam się właśnie aktualnej ofercie dla kierowcy. partner zazwyczaj jeździ 3 / 1 i widzę ze do 2700 euro może zarobić, on by izotermą jeździł. Zastanowiła mnie ta opcja „bez systemu” i górna kwota 3500 euro. To jakby jego praca wtedy wygląda?

Pracodawca

@Natalka

Dzień dobry, nie mamy aktualnie ofert na izotermę. Wynagrodzenie jest uzależnione od systemu pracy, ilości godzin nocnych i odległości od granicy. Poza tym w niektórych ofertach jest wymagana znajomość niemieckiego. Bez rozmowy z partnerem nie jestem w stanie powiedzieć ile by zarobił, zachęcamy do kontaktu telefoniznego.

anonim
Inne
@FahrerKonzept GmbH

dzień dobry. w tej ofercie w szczegółach napisano, że chłodnia występuje z mieszkaniem Lübeck. Czy to jest cała kwatera, której z nikim nie trzeba dzielić? Na chłodnie jakie systemy są teraz otwarte?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry. W chwili obecnej mamy obsadę w tej miejscowości, ale zachęcamy do kontaktu telefonicznego, gdyż w najbliższym czasie prawdopodobnie będziemy potrzebować dodatkowych kierowców. Systemy są uzależnione od ilości ciężarówek i od systemu w jakim pracują pozostali kierowcy.

Opinia o Opinii
Inne

Opinie typu kierowca miesiąca, firma FK po prostu płaci za ten wizerunek.Kierowcy dostają 100euro brutto premi pod warunkiem opublikowania zdjęcia i wywiadu.Czesta praktyka w firmach pośrednictwa.Nazywanie pracy projektem wskazuje na zatrudnienie kogoś od PR,dobry PR polega na pół prawdzie i w przypadku nieścisłości wmówienia Tobie że coś źle zrozumiałeś.Duch obecnych czasów czyli nie nazywania rzeczy po imieniu i takich jakie są w rzeczywistości.Prawda jest tylko jedna, pośrednicy mają tylko oferty dla pracodawców którzy niestety oferują słabe warunki, dotyczy to tak naprawdę całej UE . Nowoczesne (usunięte przez administratora) polega na ukryciu stanu odzwierciedlającego stan rzeczywisty i przekazaniu kosztów pracowniczych na pośrednika w zamian za fakturę usługową, firma pośrednicząca ma zarobić czyli sprzedać usługę zwaną,,projektem,,. Dobry i mądry pracodawca pracowników ma i dba o nich,nie ogłasza się.Jest ich coraz mniej ponieważ wszyscy gonią za zyskiem czyli kosztami ????. Rynek pracy już się zmienił i będzie wyglądał tak w przyszłości.Tylko od Nas zależy na ile damy się wykorzystać.Oczywiscie zachęcam do przeczytania odpowiedzi firmy FK,i wyciągnięciu wniosków samemu.

Pracodawca

@Opinia o Opinii

Dziękujemy za podzielenie się Państwa opiniami. W FahrerKonzept jesteśmy zobowiązani do budowania otwartych i transparentnych relacji z naszymi pracownikami oraz kandydatami. Doceniamy wszelką konstruktywną krytykę, gdyż pozwala nam na stałe doskonalenie naszych praktyk. Chcielibyśmy wyjaśnić, że jako bezpośredni pracodawca oferujemy unikalną możliwość poznania różnorodnych środowisk pracy bez konieczności częstej zmiany pracodawcy. To pozwala naszym kierowcom na zdobywanie cennego doświadczenia i rozwój umiejętności w stabilnych warunkach. Program „Kierowca Miesiąca” jest wyrazem naszego uznania dla ciężkiej pracy i zaangażowania naszych pracowników. Każda nagroda i wyróżnienie ma na celu pokazanie naszej wdzięczności i jest częścią naszej polityki transparentności. Jest to dla nas bardzo ważne i jesteśmy naszym kierowcom za to bardzo wdzięczni. Rozumiemy, że rynek pracy ewoluuje, i dokładamy wszelkich starań, aby nasze warunki zatrudnienia były konkurencyjne i sprawiedliwe. Dążymy do tego, aby nasza firma była miejscem, gdzie pracownicy czują się docenieni i gdzie mogą rozwijać swoje umiejętności. Dbamy o naszych pracowników i cenimy ich wkład w sukces naszej firmy. Jesteśmy zawsze gotowi do rozmowy i wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami, aby omówić wszelkie pytania lub obawy.

anonim
Inne

Cześć. W tamtym roku ktoś pisał o tych załadunkach i rozładunkach z paleciakiem. Zastanawiam się czy jakieś inne sprzęty pomocnicze zostały dodane? I czy praca kierowców z ładunkiem jest teraz jakaś problematyczna?

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w FahrerKonzept GmbH?

Pracodawca

@Pytanie

Tak.

anonim
Inne
@FahrerKonzept GmbH

I w jaki sposób wyglądają wtedy warunki na które może umówić się osoba bez doświadczenia? są one standardowe dla każdej na samym początku? Jaka mogłaby to być wielkość podstawy?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Dla osób bez doświadczenia oferujemy standardowe warunki zatrudnienia. Proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów i istnieje możliwość, że nie wszyscy kandydaci je przejdą. Zapewniamy jednak, że każdy otrzyma konstruktywny feedback. Zachęcamy do aplikowania i poznania naszych ofert.

Guziec
Kandydat
 Pytanie
@FahrerKonzept GmbH

A do Friedewald dalej rekrutujecie?

Pracodawca

@Guziec

I na Erfurt, Brühl, ...

Baśka
Inne
@FahrerKonzept GmbH

Dzień dobry, po jakim czasie chłopak mógłby jeszcze raz podjąć się aplikowania, gdyby wyszło, że jednak nie przeszedł? Rozumiem, że w tym feedbacku byśmy mogli wyczytać czego mu w zasadzie zabrakło?

anonim
Inne

Na podstawie tego aktualnego ogłoszenia dla kierowcy CE w Cottbusie, zapytam się o mieszkanie służbowe - iluosobowe są pokoje? Czy koszta są odbijane z pensji kierowcy?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy dla kierowców CE w Cottbusie. Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące warunków mieszkaniowych i innych aspektów stanowiska, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym kierownikiem projektu. On będzie mógł udzielić kompleksowych odpowiedzi i omówić wszystkie szczegóły, które są istotne dla Państwa aplikacji. Prosimy o przesłanie swojego zapytania lub CV na adres email naszego działu rekrutacji (recruiting@fahrerkonzept.eu), a nasz zespół skontaktuje się z Państwem, aby udzielić niezbędnych informacji i odpowiedzieć na wszystkie pytania.

anonim
Inne

Jakie są teraz zasady odnośnie tej premii od polecenia kierowcy? czytam o niej właśnie w ofercie na stronie. zastanawiam się także nad tym zapytaniem na forum odnośnie zatrudnienia osób bez doświadczenia. niby w opisie nie jest doprecyzowane, że kilka lat trzeba za sobą mieć. Możecie wiec rozwinąć ten temat?

Pracodawca

@anonim

1. Program Premii za Polecenie Kierowców W FahrerKonzept bardzo cenimy polecenia pracowników i oferujemy za nie premię. Szczegółowe warunki programu chętnie omówimy osobiście. 2. Możliwości dla Kierowców z Małym Doświadczeniem Dla kierowców z niewielkim doświadczeniem zawodowym oferujemy indywidualne ścieżki rozwoju. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej znajdujemy optymalną drogę dla każdego kandydata. 3. Opcje dla Freelancerów Oprócz stanowisk dla kierowców poszukujemy również freelancerów do współpracy w rekrutacji. Oferujemy różnorodne możliwości kariery, w tym specjalistyczne role kierowców, których kryteria omawiamy podczas procesu rekrutacyjnego.

anonim
Inne
 Pytanie
@FahrerKonzept GmbH

Witam. zastanowił mnie punkt 2 oraz te wspomniane ścieżki rozwoju, jakie przykładowe mogą być proponowane? Oraz jakie perspektywy czasowe są na nie przyjmowane?

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi ścieżkami rozwoju. Aby omówić programy dostosowane do Państwa doświadczenia, zapraszamy do przesłania CV. Po jego analizie skontaktujemy się, aby przedstawić najlepiej dopasowane możliwości. Czekamy na Państwa aplikację!

Ilonka
Były pracownik

Fahrer koncept jest dobrym pracodawcą, wszelkie nie dogodności jakie sa spowodowane to wynikaja z tego u kogo pracujemy docelowo. Jednak dbają o swoich pracownikow i obstają za nimi w każdej kwestji. Wiadomo jakieś tam " zgrzyty " tez się zdarzyć mogą jak wszędzie.

ooo
Inne

Witam, widziałam te odpowiedz odnosząca się do tego, że wynagrodzenie jest zależne od systemu pracy. widzę przy tym w jednej z ofert, że faktycznie wskazane są przy tym widełki placowe do każdego w nich. jest tez opcja „bez systemu” z przykładowymi przedziałami od 2,4 do 3,5 tys euro netto. Opiszecie jak praca będzie wyglądała za te 3,5?

Jakub
Były pracownik

Dzieki Fahrerkonzept udalo mi sie zaadoptowac w niemczech. Maja swietnych pracownikow, dbajacych o losy kierowcy. Jak w kazdej firmie, praca polega na rozwiazywaniu problemow. Zawsze probowalem rozwiazac je sam. Byly takie momenty, ze potrzebowalem wsparcia. Fahrekonzept mi pomagalo. Bylo podpora. Szczegolnie dziekuje Pani Barbarze. Dziekuje

rykał
Były pracownik

Farakonzept to nie pracodawca tylko pośrednik , który leasinguje pracowników do innych firm i trzepie kasę, umowa taka , że pełno kar za wcześniejsze rozwiązanie jesteś jak (usunięte przez administratora)

Pracodawca
Pracodawca
@rykał

Dziękujemy za Twoją opinię. Działamy w obszarze leasingu pracowników i przywiązujemy dużą wagę do odpowiedzialnej współpracy. Nasze umowy chronią zarówno firmę, jak i naszych zaangażowanych pracowników. "Kierowca w centrum uwagi" to nie tylko slogan, ale nasza filozofia. Przykro nam z powodu wszelkich nieporozumień i jesteśmy gotowi do rozmów wyjaśniających.

Beti
Inne
@rykał

To jaka umowa obowiązuje, w umowie o pracę tyle kar nałożyli? Jest jakiś okres czasu, po którym można rozwiązać umowę bez kary? I w sumie to jak duże te kary?

Pracodawca

@Beti

Dziękujemy za Twoje pytania. Nasze umowy są zgodne z Tarifvertrag BAP, z standardowymi okresami wypowiedzenia. Jeśli masz dodatkowe wątpliwości, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Twoim kierownikiem projektu. Dla nas ważne jest, aby każdy pracownik czuł się ceniony i zrozumiany. Jeśli masz jakiekolwiek obawy lub sugestie, jak możemy poprawić nasze środowisko pracy, jesteśmy otwarci na Twoją opinię.

anonim
Inne
@FahrerKonzept GmbH

Państwa umowy, czyli z Państwem się je podpisuje? A co w sytuacji, gdy firma rezygnuje z "lizingowanego" kierowcy? Czy wtedy jako Wasz podopieczny można liczyć na nowe zatrudnienie do innej firmy, jeżeli oczywiście to wynikało nie z przewinień pracownika, tylko jakichś decyzji firmowych?

Zainteresowany
Kandydat

Witam.W ogłoszeniu jest praca za 18tys.jestem zainteresowany od zaraz.Jest to ogłoszenie aktualne,jeżeli tak to dzwonię.

anonim
Inne
@Zainteresowany

Chodzi o te ofertę na 15 kandydatów, która jeszcze wisi? Ja tez się zastanawiałem nad nią ale jak widać 18 tys to górna granica widełek tak to zaczyna się od 8miu tys. zatem najpierw może ktoś omówić warunki w praktyce? Za jaka prace można się spodziewać tych 8 a za jaka tych 18? Chodzi pewnie o system? Czyli jak biorę 3/1 na spokojnie kwota będzie gwarantowana?

@Pracodawca - FahrerKonzept
Inne
@anonim

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, podczas którego chętnie odpowiemy na pytania. Tak, wynagrodzenie zależy przede wszystkim od systemu pracy.

Mariusz
Były pracownik

Dobra firma dla kierowców początkujących. Umowy zawierają klauzule nakładające obciążenia za wcześniejsze ich rozwiązanie, ale każdy kto je czyta przed podpisaniem, powinien mieć świadomość na co się decyduje. Przed rozpoczęciem pracy personel chętnie wyjaśnia wątpliwości. Pozdrawiam personel Firmy i Kierowców

Pytanie
 Pytanie

Czy widzieliście nowe ogłoszenie o pracę FahrerKonzept GmbH na stanowisko Kierowca? Pojawiło się 13 sierpnia na GoWork.pl. Planujecie na nie aplikować?

Glana13
Kandydat
 Pytanie

Co jest ze szkoleniami na BDF? Czy już nie ma szkoleń?

Pracodawca

@Glana13

Witam, na tę chwiltę szkolenia BDF nie są organizowane, ale za jakiś czas nie wykluczamy takiej opcji.

Gabriela
Inne

Firma poszukuje Kierowcy zagranicznego C+E - różne systemy. Praca głównie nocą. Możecie dać znać, w jakich godzinach? Bo tego nie ma. I skoro jest to praca wieczorami, to czy jest jakiś dodatek nocny?

Pracodawca

@Gabriela

Witam, godziny pracy zależą od zlecenia, które ma Pan do wykonania i nie są stałe, z góry określone. Jak najbardziej wypłacany jest dodatek za pracę w nocy od 23 do 6 rano.

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@FahrerKonzept GmbH

Witam.Bardzo dziwne pracuje w niemieckiej firmie kierowca c+e i godziny nocne mam płacone od 21;00do 6;00!!!JEDEN KRAJ I RÓŻNE PRZEPISY?!!

Pracodawca

@Kierowca

Witam. W Niemczech istnieją ramy prawne, które mają zastosowanie do wszystkich firm, a także zakres, który firma może określić niezależnie w zależności od struktury rynku lub według własnego uznania. Na wszystko jest równowaga. Domyślam się, że inne dopłaty, takie jak wydatki lub czasy KE, są płacone inaczej. Należałoby spojrzeć na całokształt składników wynagrodzenia.

Zostaw merytoryczną opinię o FahrerKonzept GmbH - Stuhr

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FahrerKonzept GmbH?

    Zobacz opinie na temat firmy FahrerKonzept GmbH tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FahrerKonzept GmbH?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 12 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

FahrerKonzept GmbH
Przejdź do nowych opinii