A jakie są tam stawki na team leadera? I czy długa jest droga awansu od zwykłego pracownika cc na wyższe stanowisko?
W czasach korzystnej dla kandydatów sytuacji na rynku, atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Czy tak samo jest w Premium cc?
Atmosfera w tej firmie... Powiem tak, ludzie są super - na prawdę po pracy można było wyjść na piwo z ludźmi czy w przerwie pogadać o jakichś ciekawych rzeczy. Ale z racji tego że to małe call center to bazy były nieadekwatne do projekt u który się realizuje przez co nawet jak się jest super sprzedawca, to ciężko mieć wynik.
Jaka atmosfera w firmie? Warto aplikować?
Pracowałam w PremiumCC - na rozmowie kwalifikacyjnej , przedstawione mi zostały same superlatywy tej pracy , sama rozmowa kwalifikacyjna była dość przyjemna i luźna , jak już zostało to wspomniane zatrudniają na 50 h - studentów , uczniów oraz 96 h normalnego pracownika. Stawka podstawowa - niezależnie od wyniku , pierwsze 2 h są zazwyczaj weryfikujące jesli masz cel , dzwonisz dalej , jesli nie to idziesz do domu , jak już ktoś napisał , niekiedy jest ciężko wyrobić te 96 h , brakuje np 20 h = 200 zł kary , moim zdaniem bardzo nieopłacalne , 1000 zł to max jaki ma się na miesiąc , ale zazwyczaj są to niższe pieniądze ,a bywało różnie . Tak jak zostało powyżej wspomniane, gdy zrezygnujesz z pracy wcześniej niż przed 3 miesiącami , płacisz , w 1 miesiącu 300 zł , w 2 - 200 zł , w ost 100 . Kasa była zawsze na czas , ale to były marne pieniądze , jedyne pozytywy jakie wyciągam z tej pracy to fajni ludzie, na team leader - ki też nie ma co narzekać bo naprawdę sympatyczne i pomocne osoby , ale kasa to dramat
Rekrutacja to zapoznanie z firmą ale nie każde szczegóły jest drobny maczek jak w jednej z firm pożyczkowych :) później szkolenie 2/3 godziny dziennie szkolenie 3 dni trwa.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Stanowczo nie polecam. Umowa na minimum 3 msc, jeśli się ich nie wyrobi zwraca się za szkolenie 300 zł. Umowa w zależności od tego czy się jest jeszcze w trakcie nauki, czy już nie. 50 godzin dla ucznia lub 96 godzin dla normalnego pracownika. Jeśli się nie ma celu wychodzi się po 2h, a ciężko wyrobić 96h wychodząc codziennie po 2h. W tej sytuacji kara, za nie wyrobienie godzin, tak jak już ktoś wspomniał za nie wyrobienie 20h jest 200 zł kary. Co ciekawe, jeśli się zwalniasz po dłuższym okresie niż te 3 msc (i już nie obowiązuje zwrot kosztów szkolenia) to jest 10 dniowy okres wypowiedzenia, mimo , że jest to umowa zlecenie. Więc jeśli okres wypowiedzenia kończy się np. początkiem następnego miesiąca, to dodatkowo dostaje się karę za niewyrobienie w tym miesiącu obowiązujących godzin. Oczywiście w umowie nic takiego nie ma, więc jak ktoś wyżej już wspomniał jest to jedynie czyjś wymysł.
Zgadzam się z przedmówcami, jeśli pracujesz na pełen etat masz 96 godzin do przepracowania w miesiącu ale np jeśli nie masz wyniku po dwóch godzinach wyganiają do domu przez co nie ma szans wypracować 96 godzin a jeśli tego nie masz jest kara np zabrakło 20 godzin = kara 200 zł. W umowie nie ma zapisu o danym czynie więc myślę ze to wymysł Pani Justyny bądź Pani Katarzyny lub Karoliny . Na szkoleniu oraz rozmowie rekrutacyjnej obiecują gruszki na wierzbie ale gdy już podpiszesz umowę jest kołchoz. Latem nie do wytrzymania okna otwarte wiatraczki działają ale cóż z tego że tylko 2 są skoro za oknem jest 40 stopni a na sali pewnie około 60 bo nie jest się samym jest około 20 osób. Także nikomu nie polecam, już lepiej jest w CCIG lub za przeproszeniem GeNeo
Nie polecam!!
Nie zgodzę się że jak się nie ma wyników to stawka jest 8 zł. Wszyscy bez względu na cel mają po 13 zł , a najlepsi mają dodatkowe bonusy. Pracuje kilka miesięcy i nie spotkałam się z taka sytuacja żeby ktoś miał warunki, takie jak opisujecie. Najlepiej samemu przyjść i sprawdzić jak jest a nie sugerować się nieprawdziwymi danymi. Co do min. 3 miesięcy to z tego co się słyszy wszyscy wymagają takiego czasu pracy.Poza tym jak ktos szuka pracy na 1-2 to truskawki najlepsze.
To jest najgorsze z najgorszych call center w jakim pracowalam przynusowe zatrudnienie na trzy miesiace a jak nie to musisz im 300 zl oddac. 13 zl tylko dla tych co maja wynik reszta ma po 8. Jakieś odrabianie godz. Chyba im sie zleceniowka z umowa o prace pomylila. Ogólnie JEDNA WIELKA PORAŻKA NIKOMU NIE POLECAM NAWET JAKBYM NIE MIALA GROSZA PRZY DUSZY BO TAM I TAK SIE NIE ZAROBI
Kategorycznie odradzam !!!
Z całego serca nie polecam, jak również call&more na ul. Zagórskiej, BPO center na ul. Źródłowej mają te same techniki, wspołpracowali wcześniej razem jako Teledirect kolo dworca PKP. Płacą 6 zł/h i możesz przychodzić tylko na 6 h.
Moja koleżanka tam pracuje i nie narzeka . Studiuje dziennie i jest w stanie ogarnąć i pracę i studia. Z tego co mówiła to dają 13 zł za godzinę. Dodatkowo mają dużo konkursów, jakieś bonusy z niezłymi nagrodami i kasą. Można dorobić .
Też jestem ciekawe w poniedziałek mam rozmowę rekrutacyjną, ktoś coś wie o zarobkach i jak to się ma z elastycznym grafikiem pracy który oferują ?
jak się pracuje w PremiumCC, jakie tam są stawki, płacą na czas?
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Premium cc?
Kandydaci do pracy w Premium cc napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.