Czy pracodawca Interparking Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Na uścisk ręki Prezesa zawsze można liczyć. ;) A tak całkiem na poważnie motywacją jest realna możliwość awansu, mnie to odpowiada i najbardziej motywuje do zaangażowania w swoja pracę i jeszcze lepszej wydajności.
Możliwość awansu? xD W tej firmie ludzie pracują po kilka/kilkanaście lat na tym samym stanowisku, o jakimkolwiek awansie nikt się nie zająknie. Jak potrzebują specjalisty to przenoszą ludzi z innych oddziałów zamiast dać komuś szansę kto jest na miejscu.
Bzdura! Sam jestem przykładem, że awans jest realny. Sorry, ale chyba piszesz o innej firmie, albo się rozczarowałeś, że awansu nie otrzymałeś, ale to jest przecież tylko kwestia predyspozycji, kompetencji. Wiadomo, że nie otrzyma go ten, kto się po prostu nie nadaje (oczywiście bez urazy).
Może w takim razie opiszesz jak wygląda ścieżka kariery w Interparkingu? :) Jestem ciekawa na jakie stanowisko można awansować. Jak można sobie na niego zapracować? Czy trzeba spełnić określone warunki? Staż pracy w tym przypadku ma znaczenie?
Są premie kwartalne, ale ich wyliczenie nie jest zależne od wyników, tak naprawdę nie wiadomo od czego jest zależne. Dobra firma jak chcesz mieć etat, najgorsza jeżeli chcesz się rozwijać, bo coś takiego jak rozwój wewnętrzny tutaj nie istnieje.
zero szans na awans, nawet 100zl na swieta nie dają!!!!i traktuja pracownikow jak zło konieczne- wstyd
Ciekawe czy taka duża firma nie zapomniała o premii światecznej dla pracowników na parkingach
Nie ma premii świątecznej (pracujemy nad tym), ale są inne udogodnienia np. całkiem fajny pakiet w Luxmedzie. :)
To teraz już w większości firm podstawa (jeśli firma dba o pracownika). A poza tym żadnych świadczeń :(
Na jakie wynagrodzenie można liczyć, pracując na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Klienta w firmie Interparking Polska Sp. z o.o.?
O widzę że pakiet medyczny jest, a są może jeszcze jakieś benefity czy na tym dodatki się kończą?
Byłem ostatnio na parkingu w Krakowie który jest pod samym Wawelem , świetna lokalizacja , parking zadbany , obsługa na miejscu gotowa do pomocy - jedyne co mnie dziwi że kasy parkingowe mają starego typu ( wydawanie tylko w monetach ) oraz brak tablic informacyjnych o tym gdzie znajdują się kasy , ile jest czasu na wyjazd po opłacie biletu który powinno sie opłacić przed wyjazdem bo inaczej robi się totalny bałagan mimo dwóch wyjazdów przez kierowców którzy mają nie opłacone bilety a blokują wyjazd z parkingu , po drugie system informacji dzwiekowej na parkingu nie jest słyszalny na wszystkich poziomach . Gdyby nie brak prostych tablic informacyjnych , powinny być na każdej klatce schodowej to byłby super parking a tak to jest tylko dobry parking w świetnej lokalizacji.
Co sądzicie o ludziach w firmie, są pomocni ?
Zastanawiam się czy są w firmie potrzebni nowi pracownicy, czy warto teraz aplikować? Może ktoś podpowie coś więcej?
Złóż swoją aplikację wysyłając CV na maila INFO-PL@interparking.com , dopisz jakie stanowisko Cię interesuje i w jakim mieście. Mail zostanie przekazany do odpowiedniej komórki. Powodzenia. :)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Interparking Polska Sp. z o.o.?
Bardzo miła, wręcz rodzinna. Poznałem tu wielu nowych kolegów i koleżanki, kierownictwo fajne. Polecam!
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Interparking Polska Sp. z o.o.?
Jakie są warunki zatrudnienia w Interparking Polska Sp. z o.o.?
To solidny pracodawca, wszystko odbywa się zgodnie z kodeksem pracy. Wypłaty są zawsze na czas. Kierownicy w porządku, a sam Szef bardzo ludzki. Fajni, ciekawi, a przede wszystkim zaangażowani współpracownicy, praca mija szybko i przyjemnie. Zawsze można liczyć na wsparcie. Dodatkowy bonus do wynagrodzenia to całkiem praktyczny pakiet medyczny. Polecam! :)
W dniach 2019-11-07 do 2019-11-15 korzystałem z parkingu PD wykupionego [opłaconego z góry], w biurze podróży. Niestety 15-tego z parkingu wyjechać nie mogłem. W biurze na drugim końcu terminala, dowiedziałem się że parkowałem w niewłaściwym miejscu i jak dopłacę 25zł to dostanę nowy bilet na wyjazd, lub zapłacę a automacie 119zł, to też wyjadę z parkingu. Problem w tym, że oznaczenie wjazdu na parking PD jest conajmniej niejednoznaczne.Tablica informacyjna w kolorze niebieskim złudnie informuje,że jesteśmy na miejscu[PD], a z boku na tablicy zielonej strzałka w prawo z napisem 100? m. Przed biurem parkingu na terminalu kolejka tych których również zmyliło oznaczenie, a gość siedzi i kasuje. Polska rzeczywistość;wprowadzić w błąd i kasować, można zamiast tych dwóch tablic dać jedną [strzałka w prawo a na końcu strzałki PD]. Ale wtedy nie byłoby dodatkowych pieniędzy. Typówka dla dorobkiewiczów. To nieprzyjazne parkingi[przy terminalu]. Pierwszy raz skorzystałem z lotniska Wrocław i ostatni. Szkoda nerwów. Teraz Wy zapłacicie informatykowi, żeby skasował moją opinię.Pozdrawiam.
Szanowny Panie, dziękujemy za uwagi, sprawdzimy oznaczenie, o którym Pan pisze. Każdy komentarz jest dla nas cenny, bo wciąż staramy się doskonalić nasze usługi. Satysfakcję i dobro naszego klienta traktujemy priorytetowo. Zachęcamy do skorzystania z formularza reklamacyjnego na naszej stronie internetowej http://www.interparking.pl. Z poważaniem Zespół Interparking Polska
Dziewczyny jaki styl panuje w Interparking Polska Sp. z o.o.?
Pracowałam i jestem zadowolona. Nie było problemów z pracodawcą , przyjemna atmosfera pracy.
Firma uczciwa, solidna, zero mobbingu, pieniążki zawsze wypłacane na czas co do grosza za należną pracę, dba o swoich pracowników, szczerze mogę polecić