The Unlimited Poland Sp. z o.o.

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 32 ocen.

Opinie o The Unlimited Poland Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie The Unlimited Poland Sp. z o.o.

Administrator

Pamiętajcie, że udzielając merytorycznej odpowiedzi pomagacie innym użytkownikom zainteresowanym pracą w firmie The Unlimited Poland Sp. z o.o.. Chce ktoś się podzielić swoją opinią?

Ktoś

Brałem udział w procesie rekrutacyjnym, przeszedłem go pozytywnie, podziękowałem za współpracę. Kontynuując moją wypowiedź - jakim cudem firma może jednocześnie przeprowadzać egzaminy na doradców (mając zezwolenie KNF) i zatrudniać ich na umowę o pracę? Ta sama KNF wyraźnie mówi, że agent ubezpieczeniowy (doradca ds. ubezpieczeń i inwestycji) MUSI pracować na działalności gospodarczej, bo MUSI obowiązki wykonywać własnoręcznie, ale na rzecz i w imieniu zakładu ubezpieczeń. Jedyne, co można sprzedawać w kanale call center na słuchawce to ubezpieczenia komunikacyjne - firmy ubezpieczeniowe mają przecież swoje działy call center. Wałek śmierdzący na kilometr, omijałbym z daleka.

Ktoś
@wierny pracownik 29.01.2018 21:01

Wiem kto to jest OWCA i czym się dokładnie różnią obowiązki takiej osoby od obowiązków agenta. Tym bardziej jest to słabe - przedstawianie oferty ubezpieczenia na życie bez zbadania potrzeb. Typowe call center typu: bierzesz pan (niczym odkurzacz czy mikser). Granie na emocjach. Życiówki się nie sprzedaje przez telefon. Jeśli się wam nie lapsowały te pożal się Boże"polisy" przez telefon i jakimś cudem klienci je podpisywali to mieliście strasznego farta.

Igor

Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Czy idzie za tym praca i wynagrodzenie?

Somebody

W firmie można złapać dużo doświadczenia, szkolenia są na bardzo wysokim poziomie do tego w samej pracy dużo się uczysz pod okiem trenerów którzy dają wskazówki lub nawet przy pitchowaniu. Praca po 12h to prawda, mimo wszystko ludzie chcą tyle pracować, pomijając fakt, że trzeba się non stop usmiechać(co jest i dobre i złe). Firma ma swoje plusy i minusy, jeśli chodzi o wartość merytoryczną i co można osiągnąć w swoim samorozwoju jest na plus jednak firme tworzą ludzie, więc zawsze będą jakieś spięcia, do tego mentalność polaka niektórych ludzi poraża i samo pokazanie się przed dyrektorką , niektórzy ludzie mogą doprowadzić tą firme do upadku kiedy dyrektorka wyjedzie dalej rozbudowywać firme w Polsce. Jak dla mnie fajne doświadczenie, czy na dłużej zobaczymy.

Ktoś

To nie może być poważna firma... Większości ubezpieczeń NIE DA SIĘ sprzedać przez telefon, bo to zbyt złożony proces. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubezpieczenia życiowe i majątkowe. Co zatem zostaje? Czy firma sprzedaje wyłącznie produkty komunikacyjne? Widziałem zdjęcia przedstawiające firmę i pracowników. Śmiesznie to wygląda. Call center z ambicjami. Chyba przerośniętymi. W dodatku ten dzwonek anonsujący sprzedaż a'la Wall Street, co jeszcze dodaje komiczności. W dodatku ogłoszenia na pracuj... Moim zdaniem świadczy to nie o nieustannym rozwoju, a o wielkiej rotacji... Jak dla mnie, przerost formy nad treścią.

lala

Ciekawe informacje na temet firmy, która w Warszawie rozpoczeła działalność w kwietniu.

zxcv

Trenerzy się czepiają , głównie dlatego tak jest , że to dyrektorka przydziela ludzi do grupy. Jesli się nie wykażesz, nie masz możliwości rozwoju, wyścig szczurów.

Qwerty

Mega atmosfera, fajna i przyjemna praca, szybki i pewny rozwój. Polecam wszystkim którzy chcą pracować w sprzedaży!

Abx

Telemarketing w najgorszym wydaniu jakie można sobie wyobrazić. Psychicznie ciężko wytrzymać pracę na słuchawkach 12h dziennie, przekrzykujac się ze współpracownikami oraz muzyka, która leci na full przez cały czas. Jak chcesz tam pracować to przygotuj się na to, że tam wszyscy są trenerami, którzy pilnuja i pouczające cię na każdym kroku. Więcej jest trenerów, niz osób do szkolenia i kazdy z trenerów się chce wykazać przed przełożona. Także masakra! A kariere, która obiecują na wstępie można między bajki włożyć. Na wszystkich możliwych portalach są ich ogłoszenia o pracę i to cały czas!!! Rotacja Total, albo sami uciekają.

pracownik
@Abx 07.09.2017 09:54

Chciałbym sprostować informacje - mówisz o rozwoju, który (według Ciebie) nie jest prawdziwy a za chwilę piszesz, że każdy jest trenerem - chyba jest tu pewna niezgodność. Trenerzy po to właśnie są, aby pilnować, pomagać i wspierać. Rekrutacja jest ciągła nie ze względu na rotację, ale ze względu na to, że promocje na trenera są w praktycznie co 2 tygodnie i wtedy budujemy nowy zespół. Cały czas staramy się zapraszać do współpracy osoby wykwalifikowane i wiążące przyszłość z tym biznesem.

Abx

Telemarketing w najgorszym wydaniu jakie można sobie wyobrazić. Psychicznie ciężko wytrzymać pracę na słuchawkach 12h dziennie, przekrzykujac się ze współpracownikami oraz muzyka, która leci na full przez cały czas. Jak chcesz tam pracować to przygotuj się na to, że tam wszyscy są trenerami, którzy pilnuja i pouczające cię na każdym kroku. Więcej jest trenerów, niz osób do szkolenia i kazdy z trenerów się chce wykazać przed przełożona. Także masakra! A kariere, która obiecują na wstępie można między bajki włożyć. Na wszystkich możliwych portalach są ich ogłoszenia o pracę i to cały czas!!! Rotacja Total, albo sami uciekają.

Ktoś...

To nie może być poważna firma... Większości ubezpieczeń NIE DA SIĘ sprzedać przez telefon, bo to zbyt złożony proces. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o ubezpieczenia życiowe i majątkowe. Co zatem zostaje? Czy firma sprzedaje wyłącznie produkty komunikacyjne? Widziałem zdjęcia przedstawiające firmę i pracowników. Śmiesznie to wygląda. Call center z ambicjami. Chyba przerośniętymi. W dodatku ten dzwonek anonsujący sprzedaż a'la Wall Street, co jeszcze dodaje komiczności. W dodatku ogłoszenia na pracuj... Moim zdaniem świadczy to nie o nieustannym rozwoju, a o wielkiej rotacji... Jak dla mnie, przerost formy nad treścią.

B.

Szybki rozwój tylko dla pracowników którzy zaczynali rok temu , podejście samej dyrektorki średnie. Szkoda marnować czas...

The Unlimited

XYZ, niestety nie zawsze jesteśmy przy biurku i możemy odebrać telefon. Czasami jest to po prostu niemożliwe. Jeśli poczułaś się zlekceważona to przepraszamy. Nie takie były nasze intencje. Oddzwaniamy do kandydatów najszybciej jak to możliwe ale proszę pamiętać, że jesteśmy tylko ludźmi. Raz jeszcze przepraszamy za sytuację, w której poczułaś się niekomfortowo. Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne i na pewno wyciągniemy z nich wnioski. Życzymy wszystkiego dobrego i powodzenia w znalezieniu wymarzonej pracy!

XYZ
@The Unlimited 16.08.2017 09:47

Albo nie oddzwaniacie w ogole jak w moim przypadku. Ja również jestem człowiekiem ale potrafię uszanować drugą osobę i jej czas. To żadne tłumaczenie. A przepraszanie kogoś za to że sie poczuł w dany sposób (tym bardziej jeżeli się nie ma o czymś pojecia) jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Przeprasza sie za czyny a nie za czyjeś odczucia. Moje odczucia są moją prywatną sprawą. Proponuje darować sobie oklepane teksty bez jakiejkolwiek refleksji i zakończyć temat. Pozdr

obecny pracownik

Witam, chciałabym sprostować parę informacji. Jestem osobą, która pracuje od pół roku w firmie The Unlimited więc wydaje mi się, że mogę powiedzieć coś więcej jako obecny pracownik, niż osoba, która nie przeszła pozytywnie procesu rekrutacyjnego. Ta firma to coś więcej niż call center. Owszem - sprzedajemy produkty ubezpieczeniowe ale w żadnym wypadku nie jest to call center. Jesteśmy zdecydowanie czymś więcej! Jesteśmy zespołem pełnym wykwalifikowanych ludzi, posiadających doświadczenie w sprzedaży a co więcej - jest to biznes, na który każdy z nas ma wpływ. Wspieramy go, budujemy, rozwijamy. Nie jest to praca dla wszystkich – z całą pewnością. Poszukujemy przyszłych liderów. The Unlimited zmienia życie na lepsze – dosłownie. Wiem to z własnego doświadczenia. Odkąd pracuje w tej firmie jakość mojego życia znacznie się podniosła. Jeśli fascynujesz się sprzedażą, kochasz to środowisko a przede wszystkim chcesz być Managerem bądź Ownerem to dołącz i sprawdź sam! Ta firma naprawdę daje wiele możliwości rozwojowych i nie tylko.

Bylem, widziałem
@Bylem, widziałem 24.10.2017 22:33

By the way - $ się zgadza jeżeli jest w stanie zrekompensować Ci minimalne życie prywatne

The Unlimited

Panie Michale, na stronie internetowej jest kontakt do naszego biura. Proszę się skontaktować telefonicznie bądź mailowo - na wszystkie pytania chętnie odpowiemy.

The Unlimited

Witam, chcielibyśmy rozwiać wątpliwości odnośnie naszej firmy. Nie jest to typowe call center – to biznes, gdzie stwarzamy ludziom możliwość zostania liderami, a co za tym idzie Menadżerami. Nie szukamy agentów telesprzedaży, ale przyszłych liderów. Nie szukamy osób, które jedynie mają doświadczenie w sprzedaży. Aż trójetapowy proces rekrutacji został stworzony tak, żebyśmy byli w stanie poznać daną osobę i zorientować się, czy ma ona cechy wymagane do tego, żeby zostać przyszłym menadżerem i naszym partnerem, który prowadziłby biuro pod naszą marką. Bardzo nam przykro, jeśli poczułeś się tak, jak to opisujesz. Życzymy wszystkiego dobrego w poszukiwaniu dobrej dla siebie ścieżki. Dziękujemy za informacje zwrotne.

XYZ
@The Unlimited 09.08.2017 15:43

Może moje odczucia byłyby inne tylko jak sie umawiamy na telefon z inf zwrotna to wypadaloby odebrać, oddzwonic albo od razu poinformowac. To juz brak szacunku a to daje do myslenia. Sami psujecie sobie reputacje a potem specjalisci od marketingu musza tu pisac dobra reklame a to przeciez miejsce na opinie. Dlatego na chwile obecna nie jest to powazna firma o czym świadczy takie postępowanie. Pozdr

Suy

Ciężko mi zrozumieć opinie niektórych. Byłem na rozmowie i ja mam zupełnie odmienne zdanie. Klime i klimat czuć na odległość. A ryzyko straty czasu jest przy każdej rekrutacji i do każdej firmy. Choć dla mnie każda rozmowa rekrutacyjna to nie strata a zysk nowych doświadczeń. Chyba liczy się podejście do życia - i jak czytam niektórych, to gotów jestem stwierdzić, że nie o wygląd chodziło :-)

Hubert
@XYZ 04.08.2017 22:35

Chłopie...człowieka ocenia się w przeciągu 30 sekund. Pierwsze wrażenie to podstawa. Jeśli nie dbasz o wygląd, by zrobić dobre wrażenie...I masz czelność naskakiwać na pracodawcę? :D Dla nie których pierwsze wrażenie jest kluczowe. Tego nie zmienisz :)

XYZ

Firma prezentuje sie obiecująco niestety Pani Dyrektor niezbyt sympatyczna i ocenia ludzi na podstawie wyglądu (chociaz to call center), nie na podstawie umiejetnosci i doświadczenia. Jezeli jej się nie spodobasz to nie da Ci szansy. W dzisiejszych czasach to bardzo niepoważne podejscie. W firmie jest totalny brud i bałagan a obowiazuje dress code- bez sensu, najpierw mogliby tam troche posprzątać zanim każą sie tam komus pocić w marynarkach (a klimy nie czuć). No i godziny pracy to niestety masakra. 12h dziennie plus mozliwe soboty więc trzeba się liczyć z tym że praktycznie cale życie musisz poświęcić pracy. Podsumowujac mozna probowac bo zarobki nie najgorsze i niby szanse na rozwój (o ile wpadniecie w oko Pani Dyrektor) ale gwarancji nie ma mozecie tylko stracić czas podobnie jak ja. Pozdr

Michał
@XYZ 04.08.2017 20:04

Przeszedłeś przez rekrutacje i ile pracowałeś? Możesz powiedzieć coś więcej ? Jestem zainteresowany pracą ale nie wiem czy warto. Jak to wszystko wygląda?

Ktosiu

Ciężko wytrzymac psychicznie

Ad

Praca po 12h dziennie , niby nie musisz ale jeśli tak nie pracujesz to jestes benadziejny. Tragiczne podejscie liderów, ciągle się czepiają o to ze nie dzialasz z system. Jesli nie czytasz ze skryptu , wywalają. Nie polecam.

Anna
@Ad 19.06.2017 16:04

Cześć, wyróżniamy się tym, że dajemy ludziom szansę na sukces i rozwój. Przepraszamy, jeśli poczułeś, że Cię zawiedliśmy. Bardzo chętnie spotkamy się z Tobą, jeśli zechciałbyś podzielić się swoimi pomysłami, dzięki którym możemy się poprawić. Anna

Samuel

Witam. Proszę o opinie - oczywiście obiektywne.

Zostaw opinię o The Unlimited Poland Sp. z o.o. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie The Unlimited Poland Sp. z o.o.