Opinie o RIM Sp. z o.o. Sp. k. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy RIM Sp. z o.o. Sp. k.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie RIM Sp. z o.o. Sp. k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o RIM Sp. z o.o. Sp. k. w Warszawa

anonim Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

RIM Sp. z o.o. Sp. k. Nowy wpis
Pracownik

Cenimy Pańską chęć dzielenia się opiniami, jednakże zwracamy uwagę, że wspomniane przez Panią/Pana aspekty nie są zgodne z rzeczywistością naszego środowiska pracy i, co istotne, nie zostały w żaden sposób uargumentowane. Jesteśmy otwarci na dyskusję i chcielibyśmy wyjaśnić wszelkie niejasności. Zapraszamy do kontaktu.

fa

od jakiej stawki wynagrodzenia zaczyna u państwa w firmie w warszawie pracownik na stanowisku Młodszy Administrator Działu Obsługi Klienta? pilna prosze o odpowiedź

Były Pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@fa

Najniższa krajowa

krzysztof Nowy wpis
Były pracownik
@Były Pracownik

To nie jest prawda, oprócz podstawy jest również premia, a to daje znacznie większą kwotę

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Witam czy w firmie na stanowiskach ds obsługi klienta lub obsługi serwisu obowiązuje umowa o prace?

Pracownik
Pracownik
@Marcin

Na stanowisku ds. Obsługi Klienta jest możliwa umowa zlecenie lub umowa o pracę. Jeśli chodzi o Administratora Działu Technicznego na start również umowa zlecenie.

Pracownik
Pracownik
@Marcin

W dziale obsługi klienta po okresie próbnym umowa o prace. W dziale obsługi technicznej przeważnie namawiają na b2b

...
Pracownik

W firmie RIM pracuje ponad rok. Ze względu na pandemie benefity zostały ograniczone, ale widać, że firma się stara. Od kilku miesięcy ok. 5 sporo się poprawiło. W każdym miesiącu coś się w firmie wreszcie dzieje. Są dni tematyczne, konkursy, pracownicy mogą sugerować swoje pomysły, które firma faktycznie potem realizuje. Jest też płatny program poleceń. Na pewno to wszystko poprawia atmosferę. Ja osobiście widzę tu możliwość rozwoju.

Tomasz
Inne
@...

Czy pracownik, który przedstawi swój pomysł, a ten pomysł będzie realizowany przez firmę, może liczyć na awans?

MIły
Pracownik
 Pytanie
@...

Widzę że ten tekst napisał pracownik który dosiadł się to zarządu i wprowadza genialne zmiany w firmie które niewiele dają. W tej firmie nigdy nie było benefitów to o jakim ograniczeniu piszesz? teraz coś wymyślacie żeby zatrzymać nowych młodych ludzi. Szkoda gadać, kłamstwo za kłamstwem :(

Emilia
Inne
@MIły

Serio myślisz, że oni sądzą, że zatrzymają kogoś opinią na forum?xd No chyba, że coś jeszcze w firmie aktualnie konkretnego robią?

...
Pracownik
 Pytanie
@MIły

Mylisz się, nie "dosiadłem się do zarządu" tylko napisałem swoje prywatne odczucia co do miejsca pracy. Przykładowo bony urodzinowe, opieka medyczna sponsorowana przez firme czy też konkursy, które nie są zwiazane z wynikami w pracy poprawiły atmosferę i mi osobiście lepiej się pracuję niż rok temu. Nie rozumiem po co pracujesz w firmie, w której nie odczuwasz żadnych korzyści?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do RIM Sp. z o.o. Sp. k.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(33 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Były pracownik

Bardzo kiepska atmosfera pracy (duża presja ze strony przełożonych, przerzucanie się odpowiedzialnością wśród pracowników/ zrzucanie winy na innych + brak czasu na przerwę). Brak ścieżek rozwoju dla pracowników... kończy się na obietnicach, więc ludzie odchodzą. Duży nepotyzm- jak przyjdziesz od kogoś z "góry" to masz szansę na szybki awans, w przeciwnym razie tkwisz w miejscu.. Brak podwyżek- tu też kończy się na obietnicach i odwlekaniu w czasie. Brak szkoleń- jedynie wprowadzające tuż po zatrudnieniu. Brak rekrutacji wewnętrznych. Żadnych benefitów nie było typu opieka medyczna itp. Dużo pracy, mało ludzi więc pracownicy są mocno obciążeni co przekładana się na jakość obsługi klienta.

Nattt
Pracownik
@Były pracownik

Jako pracownik z długim stażem w firmie mogę powiedzieć klika słów: W kwestii benefitów sporo się w firmie zmienia. Jest karta sportowa, w każdym miesiącu organizowane są dni tematyczne, konkursy z nagrodami i vouchery np do kina, na kolacje itp. Ostatnio koleżanka z działu obsługi klienta wygrała lot helikopterem. Zgadzam się w kwestii małej liczby osób, ale jest to spowodowane kolejną falą covid, chorowaniem i braniem L4. Taka sytuacja wpływa mocno na czasową ilość pracy do podziału. Muszę powiedzieć również, że od pewnego czasu ciągle są prowadzone wewnętrze rekrutacje. Do tego wprowadzono program poleceń pracowniczych. W kwesti ścieżek rozwoju- nie zgodzę się. Jak to zwykle była Ci, którzy chcą się rozwijać i faktycznie mają do tego predyspozycje, otrzymują taką szanse. Inna koleżanka z działu obsługi klientów, która ma 22 lat została Koordynatorem  projektu. W firmie są też adekwatne premie za wyniki.

Beata
Inne
@Nattt

Na czym polegają te dni tematyczne? Nigdy się z takim czymś nie spotkałam poza przedszkolem :D

Martyna
Inne

Ile macie wypowiedzenia ?

Jacek
Były pracownik
 Pytanie
@Martyna

Co to dokładnie za pytanie?

Jacek
Były pracownik
@Martyna

Okres wypowiedzenia jest uzależniony od rodzaju umowy, ale musi być (i jest) zgodny z Kodeksem Pracy. Nic mi nie wiadomo o nieprawidłowościach w tym zakresie.

Słaby miesiąc
Pracownik
@Martyna

Tyle co zdążysz zejść do bramki na dole . Niestety dostajesz papier i zostajesz wyprowadzona.

Słaby Miesiąc
Były pracownik

Firma która sporo obiecuje a niewiele daje. Zawsze jest Twoja wina i pretekst do ucięcia wypłaty. Co miesiąc informacja że miesiąc jest słaby, dlatego nie ma pieniędzy na premie. Firma która jeszcze idzie z rozpędu, ale brakiem struktur i wiarygodnej kadry zarządzającej długo tak nie pociągnie. Jeśli chcesz być oszukiwany przez koordynatorów, kierownictwo, jeśli chcesz robić nadgodziny, jeśli chcesz być pozbawiony głosu, jeśli chcesz być pomiatany, jeśli chcesz mało zarabiać- ZATRUDNIJ SIĘ!!!!

Greg
Pracownik
@Słaby Miesiąc

Pracuję w firmie od jakiegoś czasu. Wszystkie zmiany w Firmie jakie nastąpiły od Kwietnia 2020 odbiły się negatywnie na wszystkich pracownikach, atmosferze i wynagrodzeniach (nie mylić z Covid). Przy o wiele większym nakładzie pracy jaki obecnie trzeba poświęcić i wszystkich obostrzeniach jakie wynikają z umów. Nigdy nie widziałem większego zdemotywowania załóg innych działów od kiedy tu pracuję ani w żadnej innej poprzedniej pracy. Podsumowująć ogólnie to co się zmieniło nie widzę szans zmian na lepsze. Pozostaje pozytywnie patrzyć w przysłość i szukać nowego miejsca pracy.

Były pracownik
Były pracownik
@Greg

Potwierdzam, pracowałam w kilku firmach i takiego zdemotywowania wśród pracowników również nigdzie nie widziałam. Zwalanie pracy na kogoś "bo mi się nie chce" i niech ktoś inny się buja z klientem... Gdzie wiadomo, że klient wcześniej czy później i tak wróci do nas z tym, że już wtedy z awanturą, i oberwie nam się np za kolegę. Problem jest w każdym z działów, a najbardziej jest widoczny w dziale call center. Ludzie przychodzą i zaraz uciekają jak tylko zorientują się jak ta praca wygląda. Dodatkowo wymuszanie nadgodzin bo mało rąk do pracy. Ludzie z dnia na dzień nie przychodzą i nie ma komu obsługiwać tych setek telefonów, które dzwonią. Brak podwyżek, brak benefitów, zero ścieżki rozwoju- szkoda czasu. Jest na rynku więcej firm w tej branży, gdzie można pracować spokojnie i za lepsze pieniądze.

Zwolniony
Były pracownik

Firma z potencjałem lecz źle zarządzana. Zostałem zwolniony za to że odmówiłem pracy w sobotę i niedziele, kiedy mam wolne. Dowiedziałem się o tym w piątek 5 min przed wyjściem z pracy. W poniedziałek dostałem już wypowiedzenie. Brawo za zdrowy rozsądek

Zibi
Inne

Ale każdy doskonale wie, że gdyby nie było podstawy to firma nic nie może potrącić.

Klient

Bardzo kiepska obsługa. Miałem szkodę komunikacyjną i za każdym razem jak dzwoniłem likwidator nie był chętny do rozmowy i był bardzo nieprzyjemny, wręcz arogancki. wielokrotnie prosiłem aby oddzwonił i nic cisza. Tacy ludzie nie powinni mieć styczności z obsługa klienta. Nie pozdrowienia dla niejakiego pana Mikołaja - proszę się nauczyć szacunku dla ludzi!

Artur
Inne

@Zatrudniony Możesz dodać coś więcej w temacie tych " morali w pracy"? Żeby docenić dobrą firmę trzeba być dobrym pracownikiem

Zatrudniony

Nie Polecam przez duże P. Grono fałszywych ludzi którzy na każdym kroku myślą za co uciąć Ci pieniądze. Niskie morale w pracy

Były pracownik

Tragedia, Obiecują złote góry a potem cięcia premii na każdym kroku. Kierownictwo masakra. Brak decyzyjności. Dyrekcja jeszcze gorzej. Ostrzegam i nie polecam. Brak dodatków, systemowo tragedia.

Romek
Inne

Czy warto aplikować do firmy? Taka cisza na forum to i atmosfera w firmie może być kiepska.

Iwona
Inne

Obecnie firma poszukuje osoby do pracy jako Młodszy Administrator Działu Napraw Powypadkowych. Co jako obecni pracownicy firmy możecie doradzić osobom, które rozważają aplikację na tą ofertę pracy? Chętnie usłyszymy również od osób, które biorą udział w rekrutacji. Jak oceniacie proces rekrutacyjny? Czego można spodziewać się na rozmowie kwalifikacyjnej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o RIM Sp. z o.o. Sp. k. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w RIM Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy RIM Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w RIM Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
RIM Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii