(usunięte przez administratora)
Cenimy Pańską chęć dzielenia się opiniami, jednakże zwracamy uwagę, że wspomniane przez Panią/Pana aspekty nie są zgodne z rzeczywistością naszego środowiska pracy i, co istotne, nie zostały w żaden sposób uargumentowane. Jesteśmy otwarci na dyskusję i chcielibyśmy wyjaśnić wszelkie niejasności. Zapraszamy do kontaktu.
od jakiej stawki wynagrodzenia zaczyna u państwa w firmie w warszawie pracownik na stanowisku Młodszy Administrator Działu Obsługi Klienta? pilna prosze o odpowiedź
To nie jest prawda, oprócz podstawy jest również premia, a to daje znacznie większą kwotę
Witam czy w firmie na stanowiskach ds obsługi klienta lub obsługi serwisu obowiązuje umowa o prace?
W firmie RIM pracuje ponad rok. Ze względu na pandemie benefity zostały ograniczone, ale widać, że firma się stara. Od kilku miesięcy ok. 5 sporo się poprawiło. W każdym miesiącu coś się w firmie wreszcie dzieje. Są dni tematyczne, konkursy, pracownicy mogą sugerować swoje pomysły, które firma faktycznie potem realizuje. Jest też płatny program poleceń. Na pewno to wszystko poprawia atmosferę. Ja osobiście widzę tu możliwość rozwoju.
Czy pracownik, który przedstawi swój pomysł, a ten pomysł będzie realizowany przez firmę, może liczyć na awans?
Widzę że ten tekst napisał pracownik który dosiadł się to zarządu i wprowadza genialne zmiany w firmie które niewiele dają. W tej firmie nigdy nie było benefitów to o jakim ograniczeniu piszesz? teraz coś wymyślacie żeby zatrzymać nowych młodych ludzi. Szkoda gadać, kłamstwo za kłamstwem :(
Serio myślisz, że oni sądzą, że zatrzymają kogoś opinią na forum?xd No chyba, że coś jeszcze w firmie aktualnie konkretnego robią?
Mylisz się, nie "dosiadłem się do zarządu" tylko napisałem swoje prywatne odczucia co do miejsca pracy. Przykładowo bony urodzinowe, opieka medyczna sponsorowana przez firme czy też konkursy, które nie są zwiazane z wynikami w pracy poprawiły atmosferę i mi osobiście lepiej się pracuję niż rok temu. Nie rozumiem po co pracujesz w firmie, w której nie odczuwasz żadnych korzyści?
Bardzo kiepska atmosfera pracy (duża presja ze strony przełożonych, przerzucanie się odpowiedzialnością wśród pracowników/ zrzucanie winy na innych + brak czasu na przerwę). Brak ścieżek rozwoju dla pracowników... kończy się na obietnicach, więc ludzie odchodzą. Duży nepotyzm- jak przyjdziesz od kogoś z "góry" to masz szansę na szybki awans, w przeciwnym razie tkwisz w miejscu.. Brak podwyżek- tu też kończy się na obietnicach i odwlekaniu w czasie. Brak szkoleń- jedynie wprowadzające tuż po zatrudnieniu. Brak rekrutacji wewnętrznych. Żadnych benefitów nie było typu opieka medyczna itp. Dużo pracy, mało ludzi więc pracownicy są mocno obciążeni co przekładana się na jakość obsługi klienta.
Jako pracownik z długim stażem w firmie mogę powiedzieć klika słów: W kwestii benefitów sporo się w firmie zmienia. Jest karta sportowa, w każdym miesiącu organizowane są dni tematyczne, konkursy z nagrodami i vouchery np do kina, na kolacje itp. Ostatnio koleżanka z działu obsługi klienta wygrała lot helikopterem. Zgadzam się w kwestii małej liczby osób, ale jest to spowodowane kolejną falą covid, chorowaniem i braniem L4. Taka sytuacja wpływa mocno na czasową ilość pracy do podziału. Muszę powiedzieć również, że od pewnego czasu ciągle są prowadzone wewnętrze rekrutacje. Do tego wprowadzono program poleceń pracowniczych. W kwesti ścieżek rozwoju- nie zgodzę się. Jak to zwykle była Ci, którzy chcą się rozwijać i faktycznie mają do tego predyspozycje, otrzymują taką szanse. Inna koleżanka z działu obsługi klientów, która ma 22 lat została Koordynatorem projektu. W firmie są też adekwatne premie za wyniki.
Na czym polegają te dni tematyczne? Nigdy się z takim czymś nie spotkałam poza przedszkolem :D
Ile macie wypowiedzenia ?
Firma która sporo obiecuje a niewiele daje. Zawsze jest Twoja wina i pretekst do ucięcia wypłaty. Co miesiąc informacja że miesiąc jest słaby, dlatego nie ma pieniędzy na premie. Firma która jeszcze idzie z rozpędu, ale brakiem struktur i wiarygodnej kadry zarządzającej długo tak nie pociągnie. Jeśli chcesz być oszukiwany przez koordynatorów, kierownictwo, jeśli chcesz robić nadgodziny, jeśli chcesz być pozbawiony głosu, jeśli chcesz być pomiatany, jeśli chcesz mało zarabiać- ZATRUDNIJ SIĘ!!!!
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu. Wszystkie zmiany w Firmie jakie nastąpiły od Kwietnia 2020 odbiły się negatywnie na wszystkich pracownikach, atmosferze i wynagrodzeniach (nie mylić z Covid). Przy o wiele większym nakładzie pracy jaki obecnie trzeba poświęcić i wszystkich obostrzeniach jakie wynikają z umów. Nigdy nie widziałem większego zdemotywowania załóg innych działów od kiedy tu pracuję ani w żadnej innej poprzedniej pracy. Podsumowująć ogólnie to co się zmieniło nie widzę szans zmian na lepsze. Pozostaje pozytywnie patrzyć w przysłość i szukać nowego miejsca pracy.
Potwierdzam, pracowałam w kilku firmach i takiego zdemotywowania wśród pracowników również nigdzie nie widziałam. Zwalanie pracy na kogoś "bo mi się nie chce" i niech ktoś inny się buja z klientem... Gdzie wiadomo, że klient wcześniej czy później i tak wróci do nas z tym, że już wtedy z awanturą, i oberwie nam się np za kolegę. Problem jest w każdym z działów, a najbardziej jest widoczny w dziale call center. Ludzie przychodzą i zaraz uciekają jak tylko zorientują się jak ta praca wygląda. Dodatkowo wymuszanie nadgodzin bo mało rąk do pracy. Ludzie z dnia na dzień nie przychodzą i nie ma komu obsługiwać tych setek telefonów, które dzwonią. Brak podwyżek, brak benefitów, zero ścieżki rozwoju- szkoda czasu. Jest na rynku więcej firm w tej branży, gdzie można pracować spokojnie i za lepsze pieniądze.
Firma z potencjałem lecz źle zarządzana. Zostałem zwolniony za to że odmówiłem pracy w sobotę i niedziele, kiedy mam wolne. Dowiedziałem się o tym w piątek 5 min przed wyjściem z pracy. W poniedziałek dostałem już wypowiedzenie. Brawo za zdrowy rozsądek
Ale każdy doskonale wie, że gdyby nie było podstawy to firma nic nie może potrącić.
Bardzo kiepska obsługa. Miałem szkodę komunikacyjną i za każdym razem jak dzwoniłem likwidator nie był chętny do rozmowy i był bardzo nieprzyjemny, wręcz arogancki. wielokrotnie prosiłem aby oddzwonił i nic cisza. Tacy ludzie nie powinni mieć styczności z obsługa klienta. Nie pozdrowienia dla niejakiego pana Mikołaja - proszę się nauczyć szacunku dla ludzi!
@Zatrudniony Możesz dodać coś więcej w temacie tych " morali w pracy"? Żeby docenić dobrą firmę trzeba być dobrym pracownikiem
Nie Polecam przez duże P. Grono fałszywych ludzi którzy na każdym kroku myślą za co uciąć Ci pieniądze. Niskie morale w pracy
Tragedia, Obiecują złote góry a potem cięcia premii na każdym kroku. Kierownictwo masakra. Brak decyzyjności. Dyrekcja jeszcze gorzej. Ostrzegam i nie polecam. Brak dodatków, systemowo tragedia.
Czy warto aplikować do firmy? Taka cisza na forum to i atmosfera w firmie może być kiepska.
Obecnie firma poszukuje osoby do pracy jako Młodszy Administrator Działu Napraw Powypadkowych. Co jako obecni pracownicy firmy możecie doradzić osobom, które rozważają aplikację na tą ofertę pracy? Chętnie usłyszymy również od osób, które biorą udział w rekrutacji. Jak oceniacie proces rekrutacyjny? Czego można spodziewać się na rozmowie kwalifikacyjnej?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RIM Sp. z o.o. Sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy RIM Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RIM Sp. z o.o. Sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!