Okropne doświadczenie rozmowy kwalifikacyjnej. Na wstępie dowiedziałam się, że oferta pracy jest na umowę o zastępstwo. Nie było o tym wzmianki w ogłoszeniu, więc tracisz swój czas. Pani z działu HR nazbyt sztywna. Zrobiła niesympatyczne wrażenie. Na pytanie o zarobki usłyszałam "tego teraz Pani nie możemy teraz powiedzieć".
Dziękujemy za podzielenie się opinią i przepraszamy za ewentualne nieporozumienie. Wprowadziliśmy już odpowiednie zmiany do naszych ogłoszeń, tak aby forma współpracy była wyraźnie komunikowana. Staramy się także, aby nasze procesy rekrutacyjne były jak najbardziej efektywne, zarówno dla kandydata, jak i osoby rekrutującej. Jeżeli ten taki nie był w Pani odczuciu, dziękujemy za tę opinię i będziemy bardziej wyczuleni na te kwestie w przyszłości.
Pracownicy bardzo nie uprzejmi, nie mili. Niestety prawnik jak sama nazwa wskazuje osoba, która uważa że im wszystko wolno. Nie polecam jako pracownik. Osoby na niższych szczeblach dla tych „lepszych „ są bardzo nie mili traktują ich jak popychadła
Szanowna Pani, bardzo nam przykro, że czas Pani pracy w Kancelarii został przez Panią odebrany tak negatywnie. Dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć pracownikom przyjazne środowisko pracy i by każdy pracownik czuł się komfortowo. W naszej organizacji stawiamy zawsze na konstruktywną rozmowę – jeśli pracownik czuje się traktowany niesprawiedliwie to zawsze ma możliwość zaadresować dany problem bezpośrednio przełożonemu czy też do naszego Specjalisty HR, aby ostatecznie został on rozwiązany.
Cześć, o staż widzę, że z ponad rok temu ktoś się tu podpytywał. Teraz w internecie widnieje oferta do zespołu CIT i postepowań podatkowych. Interesuje mnie wiec wasza ocena. Czy warto starać się o miejsce w zespole? Po takim stażu zazwyczaj można do niego dołączyć? czy warto?
Dzień dobry, czy prowadzą obecnie Państwo rekrutacje na stanowisku młodszego konsultanta podatkowego w oddziale w Lublinie?
Praca zdecydowanie stabilna, ale ma dużo więcej wad niż zalet. Partnerzy często są niezbyt uprzejmi, a ciekawe zadania przydzielają wybranym osobom. Nanoszenie uwag do wykonanych prac odbywa się na wydrukowanych opiniach, których często nie da się odczytać. Brakuje też jasno określonej ścieżki rozwoju zawodowego i finansowego.
Stabilna, chodzi o to, że od pierwszych dni dają tu umowę o pracę i to na czas nieokreślony? Czy o to, że raczej nie zwalniają i wolą pracowników zatrzymać, niż ciągle szukać nowych? No co się na tę stabilność konkretnie przekłada? Dzięki.
Dziękujemy za przekazanie swojego spojrzenia na pracę w naszej firmie. Pozwolimy sobie tyko wyjaśnić, że przydzielanie zadań jest indywidualną decyzją partnera czy osoby odpowiedzialnej za dany projekt, która w głównej mierze podyktowana jest kryterium efektywności realizacji prac dla klienta. Natomiast w odniesieniu do kwestii ścieżki rozwoju i kariery pragniemy zauważyć, że w Kancelarii mamy przyjęty jasny system hierarchii stanowisk pracy, od praktykanta, przez młodszego konsultanta, konsultanta, starszego konsultanta, menedżera, starszego menedżera, dyrektora, aż do partnera. Do tych stanowisk przyporządkowane są odpowiednie widełki płacowe. Mamy także wdrożony proces okresowych ocen pracowników (nie rzadziej niż raz na pół roku), w ramach którego wyznaczane są także cele zawodowe i komunikowana jest ścieżka rozwoju danej osoby. Staramy się aby w tym obszarze komunikacja na linii pracownicy – kancelaria była jak najlepsza. Jeszcze raz dziękujemy za podzielenie się opinią.
Dzień dobry. Czyli ścieżka kariery ustalana jest na początku, zgodnie z oczekiwaniami pracownika jak i firmy?:) Czy oprócz widełek, istnieje również polityka systemu premiowego, świadczeń dodatkowych? Czy raczej firma nie praktykuje przyznawania dodatków płacowych? Co do hierarchii stanowisk pracy, jak to wygląda w praktyce? :) Zaczynając jako Młodszy Konsultant, po jakim czasie możliwy jest awans na Konsultanta? Pewnie to kwestia indywidualna, ale to zależy od obecnego zapotrzebowania, rotacji czy faktycznie nabycia umiejętności i doświadczenia przez pracownika?
Witam serdecznie. Na forum widniało kilka relacji z rozmów kwalifikacyjnych, czy mógłby ktoś opisać bieżącą na stanowisko Starszego Konsultanta? Widnieje na stronie oferta, w punktach są przedstawione przy niej etapy, lecz interesuje mnie czyjeś zdanie względem samej rekrutacji. Bieżący standard pracy na wskazanym stanowisku jak można ocenić? I czy widełki płacowe są możliwe do podania?
Okropne doświadczenie rozmowy kwalifikacyjnej. Na wstępie dowiedziałam się, że oferta pracy jest na umowę o zastępstwo. Nie było o tym wzmianki w ogłoszeniu, więc tracisz swój czas. Pani z działu HR nazbyt sztywna. Zrobiła niesympatyczne wrażenie. Na pytanie o zarobki usłyszałam "tego teraz Pani nie możemy teraz powiedzieć".
I co dalej? Teraz nie, a kiedy? Zastanawiam się przy tym, że skoro to umowa o zastępstwo to przypadkiem nie obowiązywałaby stawka, która przysługuje osobie zastępowanej? I jaka jest propozycja odnośnie dalszej współpracy w tym zakresie?
Ja też dopiero na rozmowie rekrutacyjnej dowiedziałam się, że jest to praca na zastępstwo. Zmarnowałam swój czas żeby przyjechac do firmy. Pani z Hr jest dziwna, wymyśla jakieś pierdoły zamiast normalnie porozmawiać z kandydatem, przedstawić zakres pracy i zapytać o doświadczenie. Większość rzeczy mogła dowiedzieć się rozmawiając przez telefon. Nie jest to osobą na odpowiednim stanowisku, jest niedojrzała.
Aha, a w sumie to co niby wymyślają te HR-y u nich na rozmowie? Bo nie brzmi to jak standardowa rozmowa :D Na jakie pytania powinnam się przygotować? A tak ogólnie to jak zadawałaś pytania to normalnie można było się czegoś dowiedzieć czy wszystko tajemnicą było (np. stawka)?
Dziękujemy za podzielenie się opinią i przepraszamy za ewentualne nieporozumienie. Wprowadziliśmy już odpowiednie zmiany do naszych ogłoszeń, tak aby forma współpracy była wyraźnie komunikowana. Staramy się także, aby nasze procesy rekrutacyjne były jak najbardziej efektywne, zarówno dla kandydata, jak i osoby rekrutującej. Jeżeli ten taki nie był w Pani odczuciu, dziękujemy za tę opinię i będziemy bardziej wyczuleni na te kwestie w przyszłości.
Pracownicy bardzo nie uprzejmi, nie mili. Niestety prawnik jak sama nazwa wskazuje osoba, która uważa że im wszystko wolno. Nie polecam jako pracownik. Osoby na niższych szczeblach dla tych „lepszych „ są bardzo nie mili traktują ich jak popychadła
Pracuję w firmie ponad rok i do tej pory nic przykrego mnie nie spotkało. Na stanowisku konsultanta bezpośrednio współpracuję z menedżerem, który przypisuje mi zadania. Praca nie polega na wykonywaniu zadań zgodnie ze schematem dnia, jest ona dopasowana do zaistniałych sytuacji, tym samym nie jest nudna i pozwala rozwijać się. Atmosfera i komfort pracy na plus.
Trochę czasu minęło, więc może opinia już nie jest aktualna. Pracuję tutaj dwa lata i mam się dobrze.
Szanowna Pani, bardzo nam przykro, że czas Pani pracy w Kancelarii został przez Panią odebrany tak negatywnie. Dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć pracownikom przyjazne środowisko pracy i by każdy pracownik czuł się komfortowo. W naszej organizacji stawiamy zawsze na konstruktywną rozmowę – jeśli pracownik czuje się traktowany niesprawiedliwie to zawsze ma możliwość zaadresować dany problem bezpośrednio przełożonemu czy też do naszego Specjalisty HR, aby ostatecznie został on rozwiązany.
Skorzystałam z rady p.Pawła i zajrzałam na stronę www firmy gdzie rzeczywisce są oferty pracy, nawet aktualne. Jestem studentką zarządzania ( 5 rok, mgr) i zauważyłam że mają program stażowy dla takich osób. Czy ktoś miał okazję się dostać ? jak się pracowało ? wiecie może czy taki staż jest płatny bo o tym na stronie nic nie ma?
Aktualnie nie prowadzimy regularnego programu praktyk (zdarzają się wyjątki). Osoby studiujące na IV/V roku, na kierunku prawniczym lub ekonomicznym, zachęcamy do aplikowania na stanowisko młodszego konsultanta (praca na cały lub część etatu).
W Paczuski Taudul Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. trwa proces rekrutacji na stanowisko Księgowa. Brałeś w nim udział i zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Podziel się swoimi odczuciami związanymi ze spotkaniem z przedstawicielami firmy.
Jakie są możliwości zatrudnienia i wymagania co do chętnych do pracy?
Aktualne oferty pracy można znaleźć na stronie internetowej firmy. Wymagania są różne i dostosowane do stanowiska na jakie aplikujesz. Głównym wyznacznikiem jest kierunek ukończonych studiów - prawo/ekonomia i pokrewne oraz dobra znajomość języka angielskiego. Jeżeli aplikujesz na stanowisko konsultanta, to mile widziane jest 1-2 letnie doświadczenie, natomiast starszego konsultanta 3-4 lata, reszta to kwestia zaprezentowania się na rozmowie.
Powiedzcie jakie doświadczenie jest wymagane na Starszego Konsultanta? Czy praca tutaj jest stabilna w tych czasach? Jak oceniacie?
Główne wymagania na stanowisko Starszego Konsultanta, to min. 3 letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym, w tym dobra znajomość tematów podatkowych oraz pewna samodzielność w działaniu. Praca jest stabilna, podczas pandemii nie było zwolnień, a wynagrodzenie bez problemu wypłacane na czas.
Jestem ciekawa jaki jest okres próbny na takim stanowisku? I czy gwarantowana jest umowa o pracę?
Zatrudnienie na umowę zlecenie funkcjonuje w sytuacji, gdy osoba zatrudniona jest studentem, w pozostałych przypadkach pracownik otrzymuje umowę o pracę lub działa na zasadzie współpracy B2B (w zależności od nabytych uprawnień np. doradcy podatkowego itp.)
Firma jest w porządku, szkolenia są co tydzień i można zrobić uprawnienia na doradcę podatkowego (firma oferuje urlop przed egzaminami).
Mam wrażenie, że ktoś zupełnie nie mający informacji o pracy w kancelarii wypowiada się!!
Jestem również zainteresowana praktykami. Może ktoś z praktykantów napisze kilka informacji w tym temacie?
Firma prowadzi program trzymiesięcznych praktyk studenckich dla studentów ostatnich lat prawa oraz kierunków ekonomicznych. Chętnie usłyszymy od osób, które dostały się na takie praktyki do Kancelarii Paczuski & Taudul. Czego nauczyły Cię praktyki w tej kancelarii? Czy poleciłbyś je innym studentom?
podobno u was jakbym chciała się starać o zatrudnienie jako asystentka to muszę wykazać się znajomością języka angielskiego - dajcie proszę znać na jakim poziomie muszę ten angielski znać o raz w jaki sposób jest on weryfikowany podczas rekrutacji
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Paczuski Taudul Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Paczuski Taudul Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.