CallPage
2 86 62 5 1
Jarek Nowy wpis
 Pytanie

Czy firma ma biuro w Warszawie? Tak wynika z adresu, ale gdzieś indziej widziałem, że są z Krakowa.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Były pracownik Nowy wpis
@Jarek

Na stronie mają też podany adres w San Francisco, ale to nie znaczy że faktycznie mają tam biuro. Kiedyś w warszawskim biurze była jedna osoba, niedługo w krakowskim biurze też tyle będzie.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
 Pytanie

Czy CallPage organizuje staże dla studentów?

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś
S Nowy wpis

Aplikowałam jakiś czas temu na Int Sales Specialist - nie dostałam odpowiedzi. Czy to normalna praktyka w tej firmie?

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Mateusz

Potwierdzam*

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Urszula
@Mateusz

Wypowiedź @anonim została w całości usunięta przez administratora strony - na pewno w jakiś sposób naruszała regulamin GoWork. Nie wiem wobec tego, co dokładnie potwierdzasz. Jesteś może zatrudniony w CallPage? Jeśli tak to powiedz coś proszę o tamtejszym wynagrodzeniu.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
geek

Czytałem wywiady, oglądałem wystąpienia - firma wygląda na super startup z fajnymi founderami. Czy te wszystkie komentarze to nie śa jakieś trolle konkurencji?

Pomocna?
Tak1Nie12
Zgłoś3
Nick
@geek

Wyglada na to ,ze 1 z founderow pisze teraz ;-)

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Why_bother

Firmy mają casual friday, owocowe czwartki, a CallPage ma coroczny Fired October :D sam widget ma potencjał, ale na tym kończą się plusy tej firmy. Zatrudnianie ludzi masowo i masowe zwolnienia pod koniec roku, żeby inwestorzy nie uciekli. Jak ktoś chce popracować za słabą kasę przez kilka miesięcy to miejsce dla niego. Jak chcesz się czegoś nauczyć i zdobyć doświadczenie - odradzam.

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś1
B
@Why_bother

Podpisuje sie pod tym :) Brak pomyslu na cokolwiek. Pospolite ruszenie. Doswiadczeni nic tu nie wniosa, szukajacy doswiadczenia -naucza sie zlych nawykow.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
ProductGuy

Czy ktoś wie czemu zwolnili prawie połowe ludzi? Startup wygląda super ale niepokoi mnie to przed złożeniem CV.... Poprostu się przeliczyli czy jakaś (usunięte przez administratora) akcja?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
Urszula
@ProductGuy

@ProductGuy Skąd posiadasz informacje, że zostało zwolnione tyle osób z CallPage? Nie widzę, aby było dużo ofert pracy na ich stronie. Daj znać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Info
@Urszula

W zeszlym roku byla taka sytuacja. Obecnie jest spokojnie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Me Again
@ProductGuy

@ProductGuy no i wywołałeś wilka z lasu, poszły dzisiaj kolejne zwolnienia niespodzianki :D sytuacja finansowa firmy jest w ruinach, inwestorzy nie chętnie chcą finansować tę zabawę w obecnej chwili, a hajs zaraz się skończy :D A razem z hajsem firma :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Urszula
@Me Again

Ty piszesz, że w CallPage zwolnione kolejne osoby, natomiast @Info,że na ten moment jest tam spokojnie - no i ciekawe, komu z Was wierzyć. Tak czy inaczej - @Me Again, czy widzisz jakąś szansę na poprawę sytuacji finansowej firmy?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Info
@Urszula

Potwierdzam slowa wczesniejsze. Jednak redukcje.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
@Info

Dlaczego nie ma sprawozdania za 2018 rok w krs? Nie wiesz?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Urszula
@Pytanie

Zebrali 17 mln zł, to chyba jeszcze wszystkiego nie wydali... ;P

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Inv
 Rekomendacja

Tonący statek

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Mar@k

dobra rzetelna firma-TO NIE o CALLPAGE

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
dev
Nazwa działu: IT

Jak wygląda obecny sytuacja w CallPage? Czy firma radzi sobie дobrze?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w CallPage?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
JO
Nazwa działu: Handlowy
@Pytanie

Odpowiadam - żadne. Zresztą biorąc pod uwagę co się tam dzieję to ta firma już długo nie pociągnie :) Tak to bywa jak się oszczędza na pracownikach tylko po to by sobie kupić wypasione samochody, polatać po świecie i polansować w Forbesie :P

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś
IT

Bardzo zla atmosfera! Firma,ktora zadnego roku nie miala zysku +

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś1
Januszek
Nazwa działu: Handlowy

Chciałem zaaplikować do Growth Treamu więc standardowo sprawdziłem fora, gowork, krs - i nie znalazłem sprawozdania finansowego za zeszły. Coś się dzieje? Dlaczego spółka nie składa obowiązkowych dokumentów? Czy wypłaty są na czas?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Mark
@Januszek

Tez interesuje Jak tak,ze nie ma sprawozdania za 2018

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik

Firma prawie w upadlosci! Gdyby nie dodatkowa kasa od inwestorow

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
niepracownik
@Pracownik

Czemu niby w upadłości? To normalne, że startupu biorą kase od inwestorów

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Malina
Nazwa działu: Handlowy
@niepracownik

Ale kasę normalnie płacą? Bo jeśli tak, to nie interesuje mnie nawet, skąd ją mają xP

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Magda
Nazwa działu: Handlowy

Co się dzieje w CallPage? Jedna osoba poleciła żebym zgłosiła się na stanowisko International Sales Specialist, ale od kolegi ze studiów dowiedziałam się, że w firmie są problemy.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Urszula
@Magda

Poniższe komentarze, fakt, mogą wskazywać na to, że w CallPage są jakieś problemy. Ale są to posty w większości z marca - być może od tego czasu sytuacja w firmie znacznie się poprawiła. I rzeczywiście - właśnie szukają tam International Sales Specialist. Tu masz szczegóły o tej ofercie: https://www.callpage.pl/praca/international-sales-specialist Postanowisz jednak aplikować? A może już to zrobiłeś?

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
Pracownik

Pracuje już pol roku ,ale za kilka dni chce odejść!!! Bardzo nie poważna firma!!!Nie Polecam

Pomocna?
Tak18Nie2
Zgłoś
A6iuo566

Pracuje tu od dawna, ale w końcu zaczynam szanować to miejsce. Zwolnili prawie wszystkich małolatów i (usunięte przez administratora) Szkoda, że trochę ich zostało. Do tej pory byłem przekonany, że zarząd nie ma jaj. Jednak ma. W końcu mam kompetentnych ludzi obok siebie, a nie samych gówniarzy, którzy dostają po pięć tysiaków na rękę i połowę dnia spędzają na fajce. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak9Nie10
Zgłoś
Dobrze poinformowany
@A6iuo566

Czyżby dyrektor zarządazjący w końcu napisał co myśli? :D Panie Mateuszu, nie trzeba tak anonimowo, każdy wie jakim ... Pan jest :D A myślałam, że to Pan wyrzuca ludzi z powodu swojego widzimisię, a nie zarząd :D Czekać tylko aż ta firma upadnie, bo pozbyliście się wszystkich lojalnych pracowników, którzy wkładali całe serce w tę firmę. To co tam się teraz dzieje to śmiech na sali :D

Pomocna?
Tak36Nie1
Zgłoś
zapomniał wół?
@A6iuo566

Pan komentujący chyba zapomniał, że zarząd to też młodzi ludzie ;)

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sergey Butko / CallPage
Nazwa działu: Marketing
@Dobrze poinformowany

Faktem jest, że w ostatnim czasie część osób, która współpracowała z nami od dawna odeszła. Powody były różne. Niektóre osoby same o tym zdecydowały, a w niektórych przypadkach to my musieliśmy podjąć taką decyzję. Natomiast każdego Pracownika, który z nami działał mega szanujemy i doceniamy wkład każdego z nich w rozwój spółki. Przykro czyta się komentarze obrażające te osoby, które z nami współpracował. My jako zarząd takich opinii nie zamierzamy tolerować. Oczywiście tutaj na tym portalu każdy jest anonimowy i ciężko odpowiednio zareagować, dlatego to, co możemy zrobić to pokazanie naszego stanowiska w tej sprawie: Wiek nie ma dla nas żadnego znaczenia i nigdy nie był powodem naszych decyzji.

Pomocna?
Tak9Nie9
Zgłoś
Poinformowana
@Sergey Butko / CallPage

Szanowaniem długoletnich pracowników nazywacie zwalnianie ludzi z dnia na dzień?

Pomocna?
Tak26Nie1
Zgłoś
Zainteresowany

Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat pracy na stanowisku International product managera? Jak wygląda sprawa umowy, a także samych wyjazdów?

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze poinformowany
@Zainteresowany

Pieniędzy nie ma na czym robić, bo wyrzucili cały dział który generował kontakty. Ostatnio wyrzucili też pół zespołu a TL i reszta odeszli sami, została im 1 osoba. Umowa zlecenie, bo po co oferować pracownikowi coś poważniejszego, skoro nie traktuje się go poważnie. Zapisy w umowie takie, że każda praca na podobnym stanowisku może być traktowana jako konkurencja nawet jeśli to inna branża. Im wolno wszystko Tobie wolno tylko niewolniczo pracować i się nie wychylać, bo jedno słowo za dużo i masz 10 min na opuszczenie firmy. Wyjazdy zagraniczne? Zapomnij. Są zarezerwowane tylko dla zarządu i ich kolegi Bogdana. No chyba że to jakiś Londyn czy Berlin. To już im się znudziło. Jedź ale masz target ile masz przywiezc wizytowek. Myslisz ze oni przywiezli kiedykolwiek jakies wizytowki? Wszyscy pracownicy ogladali ich relacje z kolacji imprez itp, ale wizytowki z wyjazdu chyba nikt nie zobaczyl.

Pomocna?
Tak29Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andr

Pracowałem Nie polecam!!!

Pomocna?
Tak30Nie
Zgłoś
Triss

Pracowałam w Callpage przez jakiś czas i ciężko mi polecić komukolwiek, nie licząc może osób, dla których to będzie pierwsze doświadczenie zawodowe (w startupach, jak i ogólnie). Porównując pracę w Callpage z moją obecną, muszę z żalem stwierdzić, że marnowałam tam tylko swój czas. MINUSY: -wcześniej wspomniany brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika, umowy to śmiech na sali (3-dniowy okres wypowiedzenia), zwolnienie wielu oddanych pracowników bez powodu, bo "czas na zmiany", wszyscy na zleceniówkach -zarobki średnie -w porównaniu do innych startupów raczej małe pole do rozwoju, po co inwestować w pracowników skoro można kupować kolejne sportowe samochody -atmosfera niby w porządku, jednak pod płaszczykiem przyjaznej atmosfery kryją się wyrachowani, fałszywi ludzie -większość osób na stanowiskach kierowniczych absolutnie się tam nie nadaje PLUSY: -bardzo dobry produkt -większość osób, z którymi pracowałam to bardzo fajni ludzie, których będę naprawdę miło wspominać Podsumowując, osobom z jakimkolwiek doświadczeniem raczej nie polecam, w sektorze IT jest mnóstwo innych firm i startupów, które umieją docenić swoich pracowników i zaoferować im odpowiednie warunki. Mam nadzieję, że Callpage się rozwinie w odpowiednim kierunku i odpowiednie osoby przemyślą jaką markę chcą budować swojej firmie, mimo wszystko trzymam za nich kciuki.

Pomocna?
Tak41Nie
Zgłoś
Pracownik

CallPage to wspaniały produkt, wielu ambitnych i cudownych ludzi, bardzo dobre podejście do Klientów i... zero szacunku do pracownika. 3-dniowe wypowiedzenie brzmi niezbyt przyjemnie, ale zdarzało się, że nawet to nie było uszanowane. Zwolnienie ponad 20. ludzi jednego dnia, bo "czas na zmiany". Nie zawsze tak było i życzę im, żeby wrócili po rozum do głowy. W czasach gdy mamy rynek pracownika, zamiast pracodawcy, takie traktowanie swojej załogi nie wróży dobrze. Jeśli chcecie się dużo nauczyć, idźcie. Warto. Nie liczcie jednak na bezpieczeństwo, na wysoką pensję i na godne traktowanie. Pod warstewką uśmiechu i koleżeństwa kryją się wyrachowani ludzie.

Pomocna?
Tak52Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sergey Butko / CallPage
@Pracownik

Traktujemy swoją załogę jak klientów, czyli na bardzo (i to bardzo) wysokim poziomie. Jeśli chodzi o «czas na zmiany» czy zwolnienia, o których wspominasz, to akurat jest częścią dbania o załogę (jakby to nie brzmiało). Skalowanie i budowanie zrównoważonej spółki międzynarodowej przy zmianach rynkowych wymaga podjęcia poważnych decyzji. Zawszę otwarcie (czyli przed całą firmą) tłumaczymy dlaczego wprowadzamy tą czy inną zmianę. Nam obecnie, jak nigdy wcześniej, zależy na dynamicznym rozwoju, podbijaniu nowych rynków i zapełnieniu dobrych warunków dla zespołu.

Pomocna?
Tak4Nie4
Zgłoś
UPAiniec
@Sergey Butko / CallPage

Pierwsze zdanie można porównać do sytuacji na Krymie - weszli Rosjanie i powiedzieli "czas na zmiany", niezadowoleni Ukraińcy nie mogli pojąć tego, co się dzieje ale oficerowie GRU zapewnili im, że to po prostu wynika z tego, że robią to dla ich dobra. W Moskwie nie dowierzali, że można takie poświęcenie nazwać wyrachowaniem/wyrafinowaniem i traktować jako złamanie prawa. Tak absurdalnej wymówki jeszcze nie słyszałem, ale to może przez fakt że dla prymitywów ze Wschodu jeszcze nie pracowałem.

Pomocna?
Tak26Nie2
Zgłoś
Urszula

Wydaje mi się, że kwestia Ukraińców i podejścia do osób innych narodowości została już wyczerpana. Dla osób silnie uprzedzonych do obcokrajowców informacje powinny być wystarczające. Zachęcam zatem do powrotu do głównego tematu którego dotyczy to forum, czyli opinii dotyczących pracy w firmie CallPage. Jakie dostrzegacie plusy i minusy pracy w tej firmie?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Na początek chciałabym podkreślić to, że jestem z Ukrainy i pracuje w firmie CallPage ponad rok. Do tego czasu nie miałam żadnego doświadczenia pracy w branży IT i marketingu. Uwierzyli we mnie, nawet patrząc na to, że nie miałam doświadczenia pracy w podobnej branży. Dzięki temu, ponad rok mam szczęście pracować w tym miejscu, rozwijać się i pogłębiać swoją wiedzę, codziennie. Myślę, że w każdej firmie i w każdym zespole, są ludzie bardziej otwarci na komunikację z innymi i mniej. Tak samo, są ludzie, którzy chcą rozwiać się i pracować i tacy którzy chcą tylko spędzić swoje 8 godzin w pracy i mieć spokój (narodowość nie ma tu znaczenia, mogą być jak ukraińcy, tak i polacy). P.S. jestem jedyną Ukrainką w swoich dziale i pracuje w najlepszej atmosferze :)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Pracowałam w callpage, ale krótko, wiec wiele nie powiem. Myślałam, Że to ze mną jest problem i tylko ja nie mogę dogadać się z ludzmi z Ukrainy. Po kilku tygodniach od odejścia dowiedziałam się, że tak samo miał mój chłopak i jego kolega. U nich w firmach też był problem z dogadaniem się z Ukraińcami (nie chodzi o bariery językowe), wiec pracodawcy już niechętnie chcą ich zatrudniać w branży it i marketingu. Teraz pracuje w miejscu gdzie są ludzie z zagranicy (jakieś 50%, a z Ukrainy może 2 osoby) i pracuje nam się świetnie.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Były pracownik

Hej, pracuję w CallPage już prawie rok i szczerze mówiąc nie spotkałem się z jakimikolwiek barierami komunikacyjnymi, mało tego, poznałem masę wartościowych osób z Ukrainy, które de facto różni wyłącznie język a i tak każdy mówi płynnie po polsku. Może problem leży w Tobie i twoich uprzedzeniach? Kompleksy można leczyć w inny sposób ;)

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartek
@Były pracownik

Cześć! Zdaję sobie sprawę, że każdy ma prawo do swojej własnej opinii i nie zamierzam tutaj w żaden sposób negować faktu, że być może nie byłaś w stanie dogadać się z naszą ukraińską częścią załogi. Dziwi mnie jednak fakt z jaką łatwością zdajesz się wypowiadać w imieniu wszystkich Polaków pracujących w CallPage. Ja sam przychodząc do naszej firmy nie miałem żadnych doświadczeń w relacjach z osobami z Ukrainy. Nigdy wcześniej nie poznałem żadnej osoby zza naszej wschodniej granicy. Decydując się na tą pracę, zdawałem sobie sprawę jak wygląda załoga, jednak nie miałem w związku z tym żadnych obaw. Być może, dlatego że z natury uchodzę za osobę otwartą i pozytywnie nastawioną do drugiego człowieka, a na pewno nie szufladkuję ze względu na jakąkolwiek inność. Poznając Ukraińców pracujących w CallPage przekonałem się, że są to, najzwyczajniej w świecie, fajnie ludzie, z którymi możesz pogadać na papierosie, pośmiać się w kuchni, zagrać po pracy w piłkę czy wspólnie wyjść na piwo. A bariery komunikacyjne jakich bardzo sporadycznie można doświadczyć, są raczej powodem do śmiechu niż frustracji. Mam szczerą nadzieję, że w obecnej pracy uda Ci się odnaleźć wspólny język z dwoma Ukraińcami o których wspominasz i nie zmuszą Cię oni do kolejnej zmiany pracodawcy :)

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
F-16
@Były pracownik

Totalnie się nie zgadzam! Twoja opinia wynika z ograniczeń wszelkiej maści, ale tylko takich w głowie. Jakoś M. Zuckerberg , pochodzenia żydowsko-amerykańskiego ( i Polskiego po babce!) dogaduje się z 19k swoich pracowników ( oh i są tam też Ukraińcy! ) Od ponad roku pracuje tutaj i mam wśród ludzi z Ukrainy dobrych znajomych, którzy są zarówno specjalistami w swoim zawodzie jak i mega ciepłymi ludźmi poza murami biura. Niestety tendencja do ogólnikowego piętnowania narodowości jest degradująca dla każdego osobnika, który widzi w tym chodź trochę sensu. To tak samo jak my Polacy nazywani jesteśmy pijakami za granica. Czy idąc tym tokiem myślenia @byłypracowniku jesteś nierobem, pijakiem i masz w kranie tylko zimną wodę? Miłego dnia :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olaboga
@Były pracownik

Pracuję w CallPage ponad rok. W żadnej poprzedniej pracy nie spotkałam się z równie przyjazną atmosferą. Polecam to miejsce każdemu, kto ceni rozwój i możliwość pracy w młodym, energicznym zespole. Oraz każdemu, kto poszukuje miejsca, gdzie kreatywność jest ceniona a nie tłumiona. Dziękuję zatem Ukraińcom, którzy założyli tę firmę i są moimi pracodawcami :) To naprawdę przykre, że w XXI wieku ktoś wykazuje tak ograniczone horyzonty myślowe. Oczywiście nie wszyscy są tu tak samo sumienni, nie wszyscy są w równym stopniu komunikatywni - jak w każdej pracy! Ba! Jak w każdej grupie społecznej. Przy czym nie ma to nic wspólnego z narodowością. PS. Pragnę zaznaczyć też, że wszyscy pracujący tu Ukraińcy świetnie mówią po polsku. Każdy kto wybiera się za granicę do pracy powinien brać z nich przykład.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz istotniejszą rolę. Czy tak samo jest w CallPage? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz

CallPage to firma mająca opinię bardzo dobrego pracodawcy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
nie polecam

Polecam pracę w start-upie, ale nie w tym. W tym stanowczo odradzam. To normalne, że w start-upie pracują obcokrajowcy, ale w tym są tylko ludzie z Ukrainy. Na wysokich stanowiskach zatrudniane są osoby bez kwalifikacji, wiec wszystko tam kuleje. Minusy: - wynagrodzenie niższe od oferowanego w ogłoszeniu - nie ma szans na umowę o prace, na sieciówkach pracują nawet menadżerowie - bezpłatne nadgodziny - żadnych premii świątecznych - Osoby z Ukrainy trzymają się razem i komunikują się między sobą po ukraińsku - elastyczny grafik to mit, a zdalnie pracujesz jak jesteś chory - problemy z ogrzewaniem, woda (stary budynek). - Często brak cieplej wody i środków czystości - cieżko dostać urlop dłuższy niż dwa dni bo nie ma cie kto zastąpić - możliwe, że jest problem z kanalizacją, ponieważ czasem wyczuwalny jest zapach fekaliów (tak moi drodzy, to nie jest żart) Plusem, ale tez minusem jest okres wypowiedzenia, który wynosi kilka dni. Pozatym z kilkoma Polakami udało mi się zachować kontakt do teraz.

Pomocna?
Tak45Nie
Zgłoś
Pracownik
@nie polecam

Nie chcę w żadnym wypadku zarzucać nikomu kłamstwa, bo każdy ma prawo do swojej subiektywnej opinii. Uważam jednak, że warto też usłyszeć zdanie drugiej strony. Nie wiem ile osoba zamieszczająca tę opinię pracowała w CallPage, ale ja pracuję tutaj już ponad rok i nie myślę o zmianie pracy, więc chciałam odnieść się do tego co zostało napisane. - wynagrodzenie w dziale, w którym ja pracuję jest zależne od prowizji, a jej wysokość od wyników jakie osiąga pracownik. Jeśli pracownik nie przykłada się do pracy i osiąga wyniki poniżej średniej, wynagrodzenie też będzie miał niższe niż reszta. O systemie wynagrodzeń informujemy dokładnie na rozmowie rekrutacyjnej. - na rozmowie rekrutacyjnej informujemy też o rodzaju umowy jaką podpisujemy i każdy pracownik widzi co podpisuje. - nikt nikomu nie każe pracować poza godzinami pracy. Nie spotkałam się jeszcze z takim zjawiskiem u nas w firmie. Chyba, że chodzi o fakt, że na wyjazdach służbowych do Dubaju, Londynu czy Berlina poświęcamy firmie więcej niż 8h dziennie, ale nikt do takich wyjazdów nie jest zmuszany, a fakt, że firma sponsoruje w pełni takie wyjazdy chyba sprawia, że nie ma na co narzekać. - nie dajemy premii świątecznych, bo dajemy je co miesiąc, oczywiście tym, którzy zasłużą. - jest to logiczne, że jeśli jesteś w gronie osób ze swojego kraju, będziesz porozumiewać się w swoim narodowym języku. Ludzie pochodzenia ukraińskiego pracujący u nas w firmie mówią też bez problemu po polsku i nie zamykają się na resztę świata, większość z nas ma z nimi świetny kontakt zarówno w pracy jak i po pracy. Mieliśmy ostatnio również ludzi mówiących po hiszpańsku czy angielsku. Uważam, że poznawanie innych kultur to jedna z wielu wspaniałych rzeczy jakie oferuje nam praca w CallPage. - problemy z ogrzewaniem i wodą wystąpiły, nie zaprzeczę, ale zostaliśmy wtedy odesłani do domu i pracowaliśmy zdalnie. Przecież nikt nie każe nam pracować w takich warunkach. - nie spotkałam się z brakiem ciepłej wody, wręcz przeciwnie jak się zapomnę to czasem jestem w stanie się poparzyć. Mydło zawsze jest w każdej z czterech łazienek, jest to codziennie sprawdzane przez panią sprzątającą, tak samo z papierem i innymi środkami czystości. - nie wiem skąd pomysł, że ciężko o urlop dłuższy niż dwa dni. Nie ma problemu z tym, żeby wziąć wolne nawet na tydzień czy dłużej. Musimy liczyć się tylko z tym, że ktoś musi w tym czasie wykonywać nasze obowiązki, więc urlop nasz i osoby która może nas zastąpić nie mogą się pokrywać. - przez chwile mieliśmy problem z kanalizacją, ale został on naprawiony. Pomimo tego, że nasze biuro wyposażone jest w nowoczesne sprzęty, znajduje się w starym budynku, na uboczu, bo zależy nam na spokoju, miejscach parkingowych itp. Jednak nie ma niczego, czego nie da się naprawić :) Co do wypowiedzenia, jest ono dostosowane do umowy jaką podpisujemy. Podsumowując, CallPage jak każda firma ma swoje plusy i minusy, ale staramy się zapewnić naszym pracownikom wszystko co najlepsze. Nie jesteśmy wielką korporacją, stawiamy na super atmosferę, ale też na wyniki. Żałujemy, że niektórzy nie odnajdują się w pracy u nas, ale grono pracowników, którzy tworzą tę firmę prawie od samego początku mówi samo za siebie. Mamy nadzieję, że negatywne opinie nie wpłyną na decyzje przyszłych kandydatów, że dostaniemy szansę i będziemy mogli pokazać, że warto u nas pracować :)

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Urszula

@nie polecam Negatywnie oceniłeś budynek, w którym pracowałeś. Pracodawca powinien zadbać o dobry stan miejsca pracy swoich pracowników oraz ich bezpieczeństwo, czy próbowałeś o tym informować swojego pracodawcę? Wspomniałeś także o pracownikach z Ukrainy, wiele firm potrzebuje dodatkowych pracowników. Może warto było dać sobie trochę więcej czasu, na integrację z pozostałą częścią załogi?

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Czy poleciłby ktoś z Was pracę w przedsiębiorstwie CallPage? Jak tak, to dlaczego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Luiza

CallPage to firma z opinią bardzo dobrego pracodawcy. Czy prowadzą rekrutacje?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o CallPage - Kraków

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
CallPage
2/5 Na podstawie 86 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mokotowska 1
    00-640 Kraków
  • NIP: 7010503522 KRS: 0000572159
CallPage