Na jakie narzędzia do pracy można liczyć pracując w CallPage?
Oczywiście, że pewne schematy występują. Jeśli mówimy o zakresie obowiązków managerów to do nich między innymi należy zarządzanie zespołem, monitorowanie i wspieranie jego rozwoju, organizowanie pracy, branie udział w większych projektach firmowych. Można oczywiście rozwijać się też w kierunku specjalisty w swojej dziedzinie lub rozszerzać swoje kompetencje w obszarach pokrewnych. Zakres odpowiedzialności różni się w zależności od stanowiska a rozwój uzależniony jest od predyspozycji i zainteresowań poszczególnych członków zespołu. Z kursów, które były i będą w najbliższym czasie realizowane to na przykład szkolenia z Google Analytics i obsługi programu Microsoft Excel.
Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 3 kwietnia kilka aktualnych ofert pracy do firmy CallPage. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista Ds. Sprzedaży. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Witam, w tej ofercie na LinkedIn dla Customer Success jest napisane, że przysługuje atrakcyjny system prowizyjny. Czy można prosić o jego uściślenie? Czy to po prostu stały procent liczony od pewnego progu? Ciekawi mnie jak w praktyce wychodzi
Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 3 kwietnia kilka aktualnych ofert pracy do firmy CallPage. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista Ds. Sprzedaży. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
A też ciekawa byłam pracy. u mnie po wejściu w zakładce z karierą wyskakuje „404 error”. Zastanawiam się czy w najbliższym czasie będą przewidywane jeszcze jakieś nabory? jeśli tak to na jakie stanowiska jest największe prawdopodobieństwo?
Obecnie poszukujemy nowych Talentów do działu Customer Success. Jeśli interesuje Cię praca z klientem to zapraszam do aplikowania przez platformę RocketJobs. Zawsze możesz też przesłać swoje CV na maila: recruitment@callpage.io i jeśli będziemy poszukiwać kogoś o Twoim profilu to na pewno się odezwiemy :)
Witam, w tej ofercie na LinkedIn dla Customer Success jest napisane, że przysługuje atrakcyjny system prowizyjny. Czy można prosić o jego uściślenie? Czy to po prostu stały procent liczony od pewnego progu? Ciekawi mnie jak w praktyce wychodzi
Czytając komentarze wiedzę, że w ostatnim czasie dużo się pozmieniało w CallPage. Ciekawi mnie też jak wygląda kwestia wynagrodzeń. Czy można liczyć na podwyżki czy premie?
Tak, obie te formy wynagrodzenia są dostępne. Na niektórych stanowiskach istnieje również możliwość otrzymywania prowizji miesięcznej.
Tak, obie te formy wynagrodzenia są dostępne. Na niektórych stanowiskach istnieje również możliwość otrzymywania prowizji miesięcznej.
Witam, pod które stanowiska podchodzi ta wspomniana prowizja miesięczna. Na jakiej zasadzie jest przyznawana i jak można sobie ja wyrobić? I co w tym przypadku z pozostałymi stanowiskami?
Z tego co się orientuje to prowizja miesięczna głównie występuje na stanowiskach, na których pracuję się z klientem i otrzymuję się ją za realizacje ustalonych wcześniej celów. Większość pozostałych stanowisk operuje na czystym wynagrodzeniu.
Brałam udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko Customer Success Lead. Proces składał się z trzech etapów i przebiegał niezwykle efektywnie. Po pierwszym spotkaniu z przedstawicielem działu HR otrzymałam szybkie zaproszenie na kolejny etap. Po pomyślnym przejściu drugiego etapu zostałam natychmiastowo zaproszona na ostatnie spotkanie w siedzibie firmy. Po zakończeniu wszystkich rozmów otrzymałam pełną informację zwrotną. Pomimo, że ostatecznie nie doszło do podjęcia współpracy, cały proces rekrutacyjny wspominam bardzo pozytywnie.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w CallPage? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Liczba etapów w procesie rekrutacyjnym zależy od konkretnej pozycji. Zazwyczaj obejmuje on dwa etapy, choć przy stanowiskach wymagających umiejętności leaderskich może wystąpić trzeci etap. Czas oczekiwania na odpowiedź może się różnić od jednego dnia do dwóch tygodni, w zależności od zaawansowania całego procesu rekrutacyjnego na daną pozycję.
Pracując w CallPage czuję się częścią naprawdę zgranej ekipy. Współpraca i otwartość są tu na najwyższym poziomie, co przekłada się na dużą satysfakcję z wykonywanej pracy.
Opowiesz coś więcej o samej ekipie? Początki mnie zawsze ciekawią, jak wdrożenie wygląda, czy jest się czym stresować? Po jakim czasie można się czuć samodzielnym i czy występują jakieś integracje?
początki są zawsze stresujące ze względu na nowe środowisko ale myślę, że napięcie szybko się zmniejsza. Samo wdrożenie jest mocno uzależnione od stanowiska ale z reguły trwa koło miesiąca a potem można działać już samodzielnie. Oczywiście jeszcze z doraźnym wsparciem ze strony managera czy innych osób. A integracje się odbywają, nawet w ostatni piątek byliśmy na kręglach a w tamtym miesiącu na weekend w Bieszczadach. ;)
A na to doraźne wsparcie ze strony innych pracowników to przez jaki czas można jeszcze liczyć? Fajnie, że czas wdrożenia jest dość długi. Czy w czasie tego miesiąca przechodzi się jakieś szkolenia zależne od stanowiska?
Na doraźne wsparcie można w zasadzie liczyć przez cały okres swojej kariery w CallPage. Staramy się sobie zawsze pomagać kiedy jest taka potrzeba. Pewnego rodzaju szkolenia występują, ale jakie i w jakim wolumenie to zależy.
W Callpage panuje bardzo dobra atmosfera i zawsze można liczyć na wsparcie od innych
Jak długo czekaliście na odzew z CallPage? Oddzwaniają zawsze?
Na jakie narzędzia do pracy można liczyć pracując w CallPage?
CallPage zapewnia laptopy - MacBooki, myszki, słuchawki, telefony i inne sprzęty, które są niezbędne do wykonywania pracy na danym stanowisku. :)
Czyli są jedynie produkty apple do wyboru i trzeba się przestawić na inny system? skoro sprzęt jest oferowany to co z dofinansowaniem na energię czy do dziś zostało może ono wprowadzone?
ogólnie wszyscy pracownicy poza zespołem IT pracują na Macbookach ale na niektórych stanowiskach nie byłoby problemu z wyborem innego sprzętu zgodnego z preferencjami kandydata.
czyli to jakaś świeża sprawa, że dopiero teraz nad tym pracują czy po prostu nie było kiedy się tym zająć? Jak tu przyjmowane są sugestie wypływające od osób zatrudnionych? kiedy i gdzie można zgłaszać swoje spostrzeżenia?
Niektóre rzeczy po prostu teraz będą się zmieniać. Firma jest otwarta na wszelakie sugestie, najlepiej przekazywać je do swoich managerów lub osób odpowiedzialnych za dany temat.
dzięki. a praca takiego managera jak wygląda? wyłonił się jeden z obowiązków z tego co widzę, a inne? mogę z czasem na takie stanowisko awansować? jak to wpłynie na moje warunki zatrudnienia i czy jest perspektywa na dalszy rozwój z tego stanowiska?
Ciężko odpowiedzieć mi dokładnie na to pytanie bo każdy z managerów ma troche inny zakres obowiązków uzależniony od zespołu który prowadzi i własnych predyspozycji. W CallPage przed rozpoczęciem rekrutacji zewnętrznej zawsze rozważa się rekrutacje wewnętrzne więc jak najbardziej jest możliwość zmiany stanowiska oraz rozwoju w jego ramach.
więc nie występują żadne schematy? co do samej struktur to jakie jeszcze wyższe stanowiska są możliwe do objęcia? ciekawi mnie zakres odpowiedzialności oraz ogólny rozwój w firmie. kursy i szkolenia były na forum przytaczane, a czy ktoś omówi bardziej szczegółowo jakieś ostatnio zrealizowane?
Oczywiście, że pewne schematy występują. Jeśli mówimy o zakresie obowiązków managerów to do nich między innymi należy zarządzanie zespołem, monitorowanie i wspieranie jego rozwoju, organizowanie pracy, branie udział w większych projektach firmowych. Można oczywiście rozwijać się też w kierunku specjalisty w swojej dziedzinie lub rozszerzać swoje kompetencje w obszarach pokrewnych. Zakres odpowiedzialności różni się w zależności od stanowiska a rozwój uzależniony jest od predyspozycji i zainteresowań poszczególnych członków zespołu. Z kursów, które były i będą w najbliższym czasie realizowane to na przykład szkolenia z Google Analytics i obsługi programu Microsoft Excel.
Brałam udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko Account Executive w CallPage. Cały proces był bardzo profesjonalny a osoby prowadzące rozmowy były kompetentne, sympatyczne i otwarte na moje pytania.
Pracuje w CallPage od ponad roku i jestem bardzo zadowolona z rozwoju swojego stanowiska. Postanowienia założone na początku są sukcesywnie realizowane. CallPage jest bardzo dobrym miejscem do pracy.
Zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko Account Executive w CallPage. Wiecie jak wygląda proces rekrutacji? Czy jest jakoś sprawdzany język angielski?
Rekrutacja jest podzielona na dwie rozmowy. Pierwsza z nich to rozmowa telefoniczna z osobą z HR, druga odbywa się w biurze CallPage z managerem zespołu. U mnie język angielski był sprawdzany podczas każdej z tych rozmów.
Firma zapewnia możliwość wzrostu i rozwoju a nawet do tego zachęca. Atmosfera jest zawsze pozytywna, podejście do pracownika jest zdecydowanie największym plusem tego miejsca; zespół jest bardzo zgrany, pomocny i wspierający.
Na moim przykładzie powiem Ci, że mam dostępy do różnych kursów i książek a mój manager na codzień wspiera mnie we wzmacnianiu pozycji i kształtowaniu umiejętności. Pomocni są też członkowie innych działów z którymi podczas różnych spotkań mamy okazję wymienić się swoją wiedzą przez co mocno też poszerzyć swoje kompetencje
Working at CallPage is an incredibly rewarding experience. The company provides a great work environment, competitive pay, and opportunities for growth and development. The team is friendly, supportive, and helpful, and the atmosphere is always positive. It's a great place to work and I would highly recommend it.
Najlepsze miejsce do pracy
Zgadzam się, Callpage to świetne miejsce do pracy. Fajna kultura, zespół, elastyczne podejście
Pracowałam w CallPage jeszcze w 2017 roku, potem postanowiłam spróbować siebie w korporacji. Natomiast po kilku latach wróciłam do CallPage. A to coś oznacza. Chce się tu przychodzić codziennie. Mamy bardzo zdrową i fajną atmosferę. Team Leaderzy zawsze są zainteresowani w tym, aby pracownicy w jego zespole się rozwijały. Naprawdę, polecam od całego serca. Jestem pewna, że nowe osoby będą się czuły tutaj dobrze.
powrót po kilku latach? to opowiesz przy tym tak właściwie co ostatecznie skłoniło do tego wspomnianego powrotu oraz jak firma mogła się zmienić przez ten czas? pojawiło się coś zaskakującego?
Pracowałem w CallPage przez 6 miesięcy na stanowisku Office Manager. Bardzo miło wspominam czas spędzony w firmie. Była to moja pierwsza praca i nie spodziewałem się tak pozytywnej atmosfery. Pracowaliśmy w młodym zgranym teamie, co napędzało chęci do pracy i ożywiało dzień. Na wyróżnienia zasługuje sposób traktowania pracownika, gdyż w momencie, gdy postawiłem odejść, ludzie nadal pozostawali serdeczni oraz wykazywali zrozumienie. Cieszę się, że mogłem zacząć tutaj swoją karierę zawodową i nauczyć się pierwszych rzeczy związanych z pracą biurową.
Super, że był zgrany zespół. Właśnie ciekawi mnie atmosfera w tej firmie. Wpadłam na ogłoszenie w necie na pozycję Backend Developer i szukam info jak wyglądają relacje między pracownikami. Firma oferuje wyjazdy i wyjścia integracyjne? Jakoś firma dba o zgrany team?
Mogę potwierdzić słowa Maćka o dobrej atmosferze panującej w CallPage. W tym roku byliśmy na wyjeździe integracyjnym, gdzie było zorganizowane dużo fajnych atrakcji oraz odbyło się sporo mniejszych wyjść integracyjnych, gdzie mogliśmy się lepiej poznać. Pracuję się tu bardzo dobrze. Dowodem tego może być między innymi to, że kilku członków zespołu pomimo możliwości pracy hybrydowej przychodzi codziennie do biura czy to, że parę osób w tym roku zatrudniło się ponownie do CallPage po dłuższej bądź krótszej przerwie. Szczerzę zachęcam do aplikowania.
Atmosfera jest ważna, ale moim zdaniem pracujemy dla pieniędzy. Możesz dać znać czy wynagrodzenie jest konkurencyjne? Składa się z samej podstawy, czy można dostać dodatkowo jakieś premie?
Myślę, że wynagrodzenia są dopasowane do zakresu obowiązków, doświadczenia i sytuacji na rynku. Widełki są dostępne przy każdym ogłoszeniu o pracę, możesz sama ocenić ;)
Bardzo chwalisz to miejsce i ludzi. A co było powodem twojego odejścia z pracy skoro było fajnie?
odpowiem za Maćka, bo widzę, że już tu nie zagląda. Maciek odszedł, ponieważ postanowił skupić się na pisaniu swojej pracy licencjackiej i docelowo chciał rozwijać się w innym kierunku kariery. Niestety jest to kierunek daleki od profilu działalności CallPage więc nie mogliśmy zapewnić mu niczego dla niego satysfakcjonującego. Mogliśmy tylko wspierać jego decyzję :)
Czyli tak naprawdę odnośnie szkoleń, o których kiedyś tutaj padła wzmianka to jedynie poruszają tematy ściśle branżowe i nawet jeśli jest dowolność co do szkolenia zewnętrznego odnośnie wyboru to firma ostatecznie decyduje? spoza branży się nie da?
Tak, ostatecznie decyduje firma. Jednak patrząc z doświadczenia w CallPage wspierany jest rozwój więc odrzucenia próśb się nie zdarzają
Chyba, że finansowo będzie to zbyt duże? Jest jakiś limit budżetowy? Ile mógłby wynieść i to byłoby roczne czy miesięczne ujęcie?
Z tego co się orientuję nie ma z góry ustalonych limitów, CallPage podchodzi do każdego przypadku dosyć indywidualnie.
Miałem przyjemność uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym do CallPage na stanowisko Account Executive. Proces przebiegł bardzo sprawnie. Na każdym etapie przedstawiciele firmy okazywali zaangażowanie, entuzjazm i otwartość. Odpowiadali na wszystkie moje pytania i wątpliwości.
Dziękujemy Karolu za pozytywną opinie i udział w procesie. Życzymy powodzenia w dalszej drodze rozwoju!
I do not speak Polish. Is Callpage a good company for English (and French) native speakers?
It depends on the position, but in most cases we expect candidates to have at least basic knowledge of the Polish language. It may be different in an Account Executive position.
Czy rozmowa rekrutacyjna w CallPage odbywa się również w języku angielskim?
Jest to uzależnione od stanowiska. Kiedy język angielski jest wymagany, to jest też sprawdzany podczas rozmowy.
Od czego uzależniona jest premia w firmie CallPage? Jakie są progi premiowe? Dodali 3 kwietnia na Pracuj.pl ogłoszenie na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży.
Prowizję uzależnione są od kilku czynników, m.in. wysokości sprzedaży. Obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko Account Executive na zagranice i z chęcią przekaże dokładniejsze informacje w odpowiedzi na aplikacje lub pod adresem recruitment@callpage.io
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CallPage?
Zobacz opinie na temat firmy CallPage tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CallPage?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 9 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!