Opinie o CallPage w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy CallPage. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w CallPage o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CallPage w Kraków

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jakie narzędzia do pracy można liczyć pracując w CallPage?

Iga
Pracownik
@Zuzanna

Oczywiście, że pewne schematy występują. Jeśli mówimy o zakresie obowiązków managerów to do nich między innymi należy zarządzanie zespołem, monitorowanie i wspieranie jego rozwoju, organizowanie pracy, branie udział w większych projektach firmowych. Można oczywiście rozwijać się też w kierunku specjalisty w swojej dziedzinie lub rozszerzać swoje kompetencje w obszarach pokrewnych. Zakres odpowiedzialności różni się w zależności od stanowiska a rozwój uzależniony jest od predyspozycji i zainteresowań poszczególnych członków zespołu. Z kursów, które były i będą w najbliższym czasie realizowane to na przykład szkolenia z Google Analytics i obsługi programu Microsoft Excel.

Pytanie
 Pytanie

Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 3 kwietnia kilka aktualnych ofert pracy do firmy CallPage. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista Ds. Sprzedaży. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

anonim
Inne
@Rekruter

Witam, w tej ofercie na LinkedIn dla Customer Success jest napisane, że przysługuje atrakcyjny system prowizyjny. Czy można prosić o jego uściślenie? Czy to po prostu stały procent liczony od pewnego progu? Ciekawi mnie jak w praktyce wychodzi

Pytanie
 Pytanie

Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 3 kwietnia kilka aktualnych ofert pracy do firmy CallPage. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista Ds. Sprzedaży. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

Rekruter Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Obecnie w CallPage nie ma otwartych rekrutacji na stanowisko Specjalisty Ds. Sprzedaży.

anonim Nowy wpis
Inne
@Rekruter

A też ciekawa byłam pracy. u mnie po wejściu w zakładce z karierą wyskakuje „404 error”. Zastanawiam się czy w najbliższym czasie będą przewidywane jeszcze jakieś nabory? jeśli tak to na jakie stanowiska jest największe prawdopodobieństwo?

Rekruter Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Obecnie poszukujemy nowych Talentów do działu Customer Success. Jeśli interesuje Cię praca z klientem to zapraszam do aplikowania przez platformę RocketJobs. Zawsze możesz też przesłać swoje CV na maila: recruitment@callpage.io i jeśli będziemy poszukiwać kogoś o Twoim profilu to na pewno się odezwiemy :)

anonim Nowy wpis
Inne
@Rekruter

Witam, w tej ofercie na LinkedIn dla Customer Success jest napisane, że przysługuje atrakcyjny system prowizyjny. Czy można prosić o jego uściślenie? Czy to po prostu stały procent liczony od pewnego progu? Ciekawi mnie jak w praktyce wychodzi

K.
Kandydat
 Pytanie

Czytając komentarze wiedzę, że w ostatnim czasie dużo się pozmieniało w CallPage. Ciekawi mnie też jak wygląda kwestia wynagrodzeń. Czy można liczyć na podwyżki czy premie?

Paweł
Pracownik
@K.

Tak, obie te formy wynagrodzenia są dostępne. Na niektórych stanowiskach istnieje również możliwość otrzymywania prowizji miesięcznej.

Paweł
Pracownik
@K.

Tak, obie te formy wynagrodzenia są dostępne. Na niektórych stanowiskach istnieje również możliwość otrzymywania prowizji miesięcznej.

anonim
Inne
@Paweł

Witam, pod które stanowiska podchodzi ta wspomniana prowizja miesięczna. Na jakiej zasadzie jest przyznawana i jak można sobie ja wyrobić? I co w tym przypadku z pozostałymi stanowiskami?

Paweł
Pracownik
@anonim

Z tego co się orientuje to prowizja miesięczna głównie występuje na stanowiskach, na których pracuję się z klientem i otrzymuję się ją za realizacje ustalonych wcześniej celów. Większość pozostałych stanowisk operuje na czystym wynagrodzeniu.

Ania
Kandydat

Brałam udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko Customer Success Lead. Proces składał się z trzech etapów i przebiegał niezwykle efektywnie. Po pierwszym spotkaniu z przedstawicielem działu HR otrzymałam szybkie zaproszenie na kolejny etap. Po pomyślnym przejściu drugiego etapu zostałam natychmiastowo zaproszona na ostatnie spotkanie w siedzibie firmy. Po zakończeniu wszystkich rozmów otrzymałam pełną informację zwrotną. Pomimo, że ostatecznie nie doszło do podjęcia współpracy, cały proces rekrutacyjny wspominam bardzo pozytywnie.

Iga
Pracownik
@Ania

dziękujemy bardzo za pozytywną opinie i życzymy powodzenia w dalszym rozwoju kariery. :)

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w CallPage? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Iga
Pracownik
@Pytanie

Liczba etapów w procesie rekrutacyjnym zależy od konkretnej pozycji. Zazwyczaj obejmuje on dwa etapy, choć przy stanowiskach wymagających umiejętności leaderskich może wystąpić trzeci etap. Czas oczekiwania na odpowiedź może się różnić od jednego dnia do dwóch tygodni, w zależności od zaawansowania całego procesu rekrutacyjnego na daną pozycję.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie są Twoje wrażenia po rozmowie kwalifikacyjnej w firmie CallPage? Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie wybierającej się na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku Data Scientist?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Martyna
Pracownik

Pracując w CallPage czuję się częścią naprawdę zgranej ekipy. Współpraca i otwartość są tu na najwyższym poziomie, co przekłada się na dużą satysfakcję z wykonywanej pracy.

anonim
Inne
@Martyna

Opowiesz coś więcej o samej ekipie? Początki mnie zawsze ciekawią, jak wdrożenie wygląda, czy jest się czym stresować? Po jakim czasie można się czuć samodzielnym i czy występują jakieś integracje?

Martyna
Pracownik
@anonim

początki są zawsze stresujące ze względu na nowe środowisko ale myślę, że napięcie szybko się zmniejsza. Samo wdrożenie jest mocno uzależnione od stanowiska ale z reguły trwa koło miesiąca a potem można działać już samodzielnie. Oczywiście jeszcze z doraźnym wsparciem ze strony managera czy innych osób. A integracje się odbywają, nawet w ostatni piątek byliśmy na kręglach a w tamtym miesiącu na weekend w Bieszczadach. ;)

Boguśka
Inne
@Martyna

A na to doraźne wsparcie ze strony innych pracowników to przez jaki czas można jeszcze liczyć? Fajnie, że czas wdrożenia jest dość długi. Czy w czasie tego miesiąca przechodzi się jakieś szkolenia zależne od stanowiska?

Paweł
Pracownik
@Boguśka

Na doraźne wsparcie można w zasadzie liczyć przez cały okres swojej kariery w CallPage. Staramy się sobie zawsze pomagać kiedy jest taka potrzeba. Pewnego rodzaju szkolenia występują, ale jakie i w jakim wolumenie to zależy.

Szymon
Były pracownik

W Callpage panuje bardzo dobra atmosfera i zawsze można liczyć na wsparcie od innych

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z CallPage? Oddzwaniają zawsze?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jakie narzędzia do pracy można liczyć pracując w CallPage?

Iga
Pracownik
@Kandydat

CallPage zapewnia laptopy - MacBooki, myszki, słuchawki, telefony i inne sprzęty, które są niezbędne do wykonywania pracy na danym stanowisku. :)

Zuzanna
Inne
@Iga

Czyli są jedynie produkty apple do wyboru i trzeba się przestawić na inny system? skoro sprzęt jest oferowany to co z dofinansowaniem na energię czy do dziś zostało może ono wprowadzone?

Iga
Pracownik
@Zuzanna

ogólnie wszyscy pracownicy poza zespołem IT pracują na Macbookach ale na niektórych stanowiskach nie byłoby problemu z wyborem innego sprzętu zgodnego z preferencjami kandydata.

Iga
Pracownik
@Zuzanna

Z tego co się orientuję CallPage jeszcze pracuję nad zasadami organizacji pracy zdalnej.

Zuzanna
Inne
@Iga

czyli to jakaś świeża sprawa, że dopiero teraz nad tym pracują czy po prostu nie było kiedy się tym zająć? Jak tu przyjmowane są sugestie wypływające od osób zatrudnionych? kiedy i gdzie można zgłaszać swoje spostrzeżenia?

Iga
Pracownik
@Zuzanna

Niektóre rzeczy po prostu teraz będą się zmieniać. Firma jest otwarta na wszelakie sugestie, najlepiej przekazywać je do swoich managerów lub osób odpowiedzialnych za dany temat.

Zuzanna
Inne
@Iga

dzięki. a praca takiego managera jak wygląda? wyłonił się jeden z obowiązków z tego co widzę, a inne? mogę z czasem na takie stanowisko awansować? jak to wpłynie na moje warunki zatrudnienia i czy jest perspektywa na dalszy rozwój z tego stanowiska?

Iga
Pracownik
@Zuzanna

Ciężko odpowiedzieć mi dokładnie na to pytanie bo każdy z managerów ma troche inny zakres obowiązków uzależniony od zespołu który prowadzi i własnych predyspozycji. W CallPage przed rozpoczęciem rekrutacji zewnętrznej zawsze rozważa się rekrutacje wewnętrzne więc jak najbardziej jest możliwość zmiany stanowiska oraz rozwoju w jego ramach.

Zuzanna
Inne
@Iga

więc nie występują żadne schematy? co do samej struktur to jakie jeszcze wyższe stanowiska są możliwe do objęcia? ciekawi mnie zakres odpowiedzialności oraz ogólny rozwój w firmie. kursy i szkolenia były na forum przytaczane, a czy ktoś omówi bardziej szczegółowo jakieś ostatnio zrealizowane?

Iga
Pracownik
@Zuzanna

Oczywiście, że pewne schematy występują. Jeśli mówimy o zakresie obowiązków managerów to do nich między innymi należy zarządzanie zespołem, monitorowanie i wspieranie jego rozwoju, organizowanie pracy, branie udział w większych projektach firmowych. Można oczywiście rozwijać się też w kierunku specjalisty w swojej dziedzinie lub rozszerzać swoje kompetencje w obszarach pokrewnych. Zakres odpowiedzialności różni się w zależności od stanowiska a rozwój uzależniony jest od predyspozycji i zainteresowań poszczególnych członków zespołu. Z kursów, które były i będą w najbliższym czasie realizowane to na przykład szkolenia z Google Analytics i obsługi programu Microsoft Excel.

Sylwia
Kandydat

Brałam udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko Account Executive w CallPage. Cały proces był bardzo profesjonalny a osoby prowadzące rozmowy były kompetentne, sympatyczne i otwarte na moje pytania.

rekruter
Pracownik
@Sylwia

Dziękujemy bardzo za udział w procesie, opinie i życzymy powodzenia w dalszym rozwoju. :)

A
Pracownik

Pracuje w CallPage od ponad roku i jestem bardzo zadowolona z rozwoju swojego stanowiska. Postanowienia założone na początku są sukcesywnie realizowane. CallPage jest bardzo dobrym miejscem do pracy.

HR
Pracownik
@A

Dziękujemy! Miło nam czytać opinie zadowolonych członków zespołu :)

Krystian
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad aplikacją na stanowisko Account Executive w CallPage. Wiecie jak wygląda proces rekrutacji? Czy jest jakoś sprawdzany język angielski?

Przemek
Kandydat
@Krystian

Rekrutacja jest podzielona na dwie rozmowy. Pierwsza z nich to rozmowa telefoniczna z osobą z HR, druga odbywa się w biurze CallPage z managerem zespołu. U mnie język angielski był sprawdzany podczas każdej z tych rozmów.

Ada
Pracownik

Firma zapewnia możliwość wzrostu i rozwoju a nawet do tego zachęca. Atmosfera jest zawsze pozytywna, podejście do pracownika jest zdecydowanie największym plusem tego miejsca; zespół jest bardzo zgrany, pomocny i wspierający.

Mateusz
Kandydat
 Pytanie
@Ada

O jakich możliwościach rozwoju mówisz?

Michał
Pracownik
@Mateusz

Na moim przykładzie powiem Ci, że mam dostępy do różnych kursów i książek a mój manager na codzień wspiera mnie we wzmacnianiu pozycji i kształtowaniu umiejętności. Pomocni są też członkowie innych działów z którymi podczas różnych spotkań mamy okazję wymienić się swoją wiedzą przez co mocno też poszerzyć swoje kompetencje

Ada
Pracownik
@Mateusz

Dokładnie tak jak, wspomina Michał :)

Justin
Były pracownik

Working at CallPage is an incredibly rewarding experience. The company provides a great work environment, competitive pay, and opportunities for growth and development. The team is friendly, supportive, and helpful, and the atmosphere is always positive. It's a great place to work and I would highly recommend it.

HR
Pracownik
@Justin

It was a pleasure having you on board. Thank you for your opinion!

Masallah
Były pracownik

Najlepsze miejsce do pracy

Ania
Pracownik
@Masallah

Zgadzam się, Callpage to świetne miejsce do pracy. Fajna kultura, zespół, elastyczne podejście

Kate
Pracownik

Pracowałam w CallPage jeszcze w 2017 roku, potem postanowiłam spróbować siebie w korporacji. Natomiast po kilku latach wróciłam do CallPage. A to coś oznacza. Chce się tu przychodzić codziennie. Mamy bardzo zdrową i fajną atmosferę. Team Leaderzy zawsze są zainteresowani w tym, aby pracownicy w jego zespole się rozwijały. Naprawdę, polecam od całego serca. Jestem pewna, że nowe osoby będą się czuły tutaj dobrze.

Zuzanna
Inne
@Kate

powrót po kilku latach? to opowiesz przy tym tak właściwie co ostatecznie skłoniło do tego wspomnianego powrotu oraz jak firma mogła się zmienić przez ten czas? pojawiło się coś zaskakującego?

Maciek
Były pracownik

Pracowałem w CallPage przez 6 miesięcy na stanowisku Office Manager. Bardzo miło wspominam czas spędzony w firmie. Była to moja pierwsza praca i nie spodziewałem się tak pozytywnej atmosfery. Pracowaliśmy w młodym zgranym teamie, co napędzało chęci do pracy i ożywiało dzień. Na wyróżnienia zasługuje sposób traktowania pracownika, gdyż w momencie, gdy postawiłem odejść, ludzie nadal pozostawali serdeczni oraz wykazywali zrozumienie. Cieszę się, że mogłem zacząć tutaj swoją karierę zawodową i nauczyć się pierwszych rzeczy związanych z pracą biurową.

Elżbieta
Inne
@Maciek

Super, że był zgrany zespół. Właśnie ciekawi mnie atmosfera w tej firmie. Wpadłam na ogłoszenie w necie na pozycję Backend Developer i szukam info jak wyglądają relacje między pracownikami. Firma oferuje wyjazdy i wyjścia integracyjne? Jakoś firma dba o zgrany team?

Pracownik
Pracownik
@Elżbieta

Mogę potwierdzić słowa Maćka o dobrej atmosferze panującej w CallPage. W tym roku byliśmy na wyjeździe integracyjnym, gdzie było zorganizowane dużo fajnych atrakcji oraz odbyło się sporo mniejszych wyjść integracyjnych, gdzie mogliśmy się lepiej poznać. Pracuję się tu bardzo dobrze. Dowodem tego może być między innymi to, że kilku członków zespołu pomimo możliwości pracy hybrydowej przychodzi codziennie do biura czy to, że parę osób w tym roku zatrudniło się ponownie do CallPage po dłuższej bądź krótszej przerwie. Szczerzę zachęcam do aplikowania.

Zofia
Inne
@Pracownik

Atmosfera jest ważna, ale moim zdaniem pracujemy dla pieniędzy. Możesz dać znać czy wynagrodzenie jest konkurencyjne? Składa się z samej podstawy, czy można dostać dodatkowo jakieś premie?

Pracodawca
Pracodawca
@Zofia

Myślę, że wynagrodzenia są dopasowane do zakresu obowiązków, doświadczenia i sytuacji na rynku. Widełki są dostępne przy każdym ogłoszeniu o pracę, możesz sama ocenić ;)

Jolanta
Inne
@Maciek

Bardzo chwalisz to miejsce i ludzi. A co było powodem twojego odejścia z pracy skoro było fajnie?

Pracownik
Pracownik
@Jolanta

odpowiem za Maćka, bo widzę, że już tu nie zagląda. Maciek odszedł, ponieważ postanowił skupić się na pisaniu swojej pracy licencjackiej i docelowo chciał rozwijać się w innym kierunku kariery. Niestety jest to kierunek daleki od profilu działalności CallPage więc nie mogliśmy zapewnić mu niczego dla niego satysfakcjonującego. Mogliśmy tylko wspierać jego decyzję :)

Zuzanna
Inne
@Pracownik

Czyli tak naprawdę odnośnie szkoleń, o których kiedyś tutaj padła wzmianka to jedynie poruszają tematy ściśle branżowe i nawet jeśli jest dowolność co do szkolenia zewnętrznego odnośnie wyboru to firma ostatecznie decyduje? spoza branży się nie da?

Pracownik
Pracownik
@Zuzanna

Tak, ostatecznie decyduje firma. Jednak patrząc z doświadczenia w CallPage wspierany jest rozwój więc odrzucenia próśb się nie zdarzają

Zuzanna
Inne
@Pracownik

Chyba, że finansowo będzie to zbyt duże? Jest jakiś limit budżetowy? Ile mógłby wynieść i to byłoby roczne czy miesięczne ujęcie?

Pracownik
Pracownik
@Zuzanna

Z tego co się orientuję nie ma z góry ustalonych limitów, CallPage podchodzi do każdego przypadku dosyć indywidualnie.

Karol
Kandydat

Miałem przyjemność uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym do CallPage na stanowisko Account Executive. Proces przebiegł bardzo sprawnie. Na każdym etapie przedstawiciele firmy okazywali zaangażowanie, entuzjazm i otwartość. Odpowiadali na wszystkie moje pytania i wątpliwości.

HR
Pracownik
@Karol

Dziękujemy Karolu za pozytywną opinie i udział w procesie. Życzymy powodzenia w dalszej drodze rozwoju!

Joseph
 Pytanie

I do not speak Polish. Is Callpage a good company for English (and French) native speakers?

recruiter
Pracownik
@Joseph

It depends on the position, but in most cases we expect candidates to have at least basic knowledge of the Polish language. It may be different in an Account Executive position.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w CallPage odbywa się również w języku angielskim?

rekruter
Pracownik
@Pytanie

Jest to uzależnione od stanowiska. Kiedy język angielski jest wymagany, to jest też sprawdzany podczas rozmowy.

Pytanie
 Pytanie

Od czego uzależniona jest premia w firmie CallPage? Jakie są progi premiowe? Dodali 3 kwietnia na Pracuj.pl ogłoszenie na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży.

rekruter
Pracownik
@Pytanie

Prowizję uzależnione są od kilku czynników, m.in. wysokości sprzedaży. Obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko Account Executive na zagranice i z chęcią przekaże dokładniejsze informacje w odpowiedzi na aplikacje lub pod adresem recruitment@callpage.io

Zostaw merytoryczną opinię o CallPage - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CallPage?

    Zobacz opinie na temat firmy CallPage tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CallPage?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 9 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

CallPage
3.2/5 Na podstawie 122 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CallPage
Przejdź do nowych opinii