CallPage
3 68 6 1

Opinie o CallPage

Andr

Pracowałem Nie polecam!!!

Triss

Pracowałam w Callpage przez jakiś czas i ciężko mi polecić komukolwiek, nie licząc może osób, dla których to będzie pierwsze doświadczenie zawodowe (w startupach, jak i ogólnie). Porównując pracę w Callpage z moją obecną, muszę z żalem stwierdzić, że marnowałam tam tylko swój czas. MINUSY: -wcześniej wspomniany brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika, umowy to śmiech na sali (3-dniowy okres wypowiedzenia), zwolnienie wielu oddanych pracowników bez powodu, bo "czas na zmiany", wszyscy na zleceniówkach -zarobki średnie -w porównaniu do innych startupów raczej małe pole do rozwoju, po co inwestować w pracowników skoro można kupować kolejne sportowe samochody -atmosfera niby w porządku, jednak pod płaszczykiem przyjaznej atmosfery kryją się wyrachowani, fałszywi ludzie -większość osób na stanowiskach kierowniczych absolutnie się tam nie nadaje PLUSY: -bardzo dobry produkt -większość osób, z którymi pracowałam to bardzo fajni ludzie, których będę naprawdę miło wspominać Podsumowując, osobom z jakimkolwiek doświadczeniem raczej nie polecam, w sektorze IT jest mnóstwo innych firm i startupów, które umieją docenić swoich pracowników i zaoferować im odpowiednie warunki. Mam nadzieję, że Callpage się rozwinie w odpowiednim kierunku i odpowiednie osoby przemyślą jaką markę chcą budować swojej firmie, mimo wszystko trzymam za nich kciuki.

Pracownik

CallPage to wspaniały produkt, wielu ambitnych i cudownych ludzi, bardzo dobre podejście do Klientów i... zero szacunku do pracownika. 3-dniowe wypowiedzenie brzmi niezbyt przyjemnie, ale zdarzało się, że nawet to nie było uszanowane. Zwolnienie ponad 20. ludzi jednego dnia, bo "czas na zmiany". Nie zawsze tak było i życzę im, żeby wrócili po rozum do głowy. W czasach gdy mamy rynek pracownika, zamiast pracodawcy, takie traktowanie swojej załogi nie wróży dobrze. Jeśli chcecie się dużo nauczyć, idźcie. Warto. Nie liczcie jednak na bezpieczeństwo, na wysoką pensję i na godne traktowanie. Pod warstewką uśmiechu i koleżeństwa kryją się wyrachowani ludzie.

Sergey Butko / CallPage
@Pracownik 23.10.2018 12:21

Traktujemy swoją załogę jak klientów, czyli na bardzo (i to bardzo) wysokim poziomie. Jeśli chodzi o «czas na zmiany» czy zwolnienia, o których wspominasz, to akurat jest częścią dbania o załogę (jakby to nie brzmiało). Skalowanie i budowanie zrównoważonej spółki międzynarodowej przy zmianach rynkowych wymaga podjęcia poważnych decyzji. Zawszę otwarcie (czyli przed całą firmą) tłumaczymy dlaczego wprowadzamy tą czy inną zmianę. Nam obecnie, jak nigdy wcześniej, zależy na dynamicznym rozwoju, podbijaniu nowych rynków i zapełnieniu dobrych warunków dla zespołu.

UPAiniec
@Sergey Butko / CallPage 24.10.2018 18:05

Pierwsze zdanie można porównać do sytuacji na Krymie - weszli Rosjanie i powiedzieli "czas na zmiany", niezadowoleni Ukraińcy nie mogli pojąć tego, co się dzieje ale oficerowie GRU zapewnili im, że to po prostu wynika z tego, że robią to dla ich dobra. W Moskwie nie dowierzali, że można takie poświęcenie nazwać wyrachowaniem/wyrafinowaniem i traktować jako złamanie prawa. Tak absurdalnej wymówki jeszcze nie słyszałem, ale to może przez fakt że dla prymitywów ze Wschodu jeszcze nie pracowałem.

Urszula

Wydaje mi się, że kwestia Ukraińców i podejścia do osób innych narodowości została już wyczerpana. Dla osób silnie uprzedzonych do obcokrajowców informacje powinny być wystarczające. Zachęcam zatem do powrotu do głównego tematu którego dotyczy to forum, czyli opinii dotyczących pracy w firmie CallPage. Jakie dostrzegacie plusy i minusy pracy w tej firmie?

Pracownik

Na początek chciałabym podkreślić to, że jestem z Ukrainy i pracuje w firmie CallPage ponad rok. Do tego czasu nie miałam żadnego doświadczenia pracy w branży IT i marketingu. Uwierzyli we mnie, nawet patrząc na to, że nie miałam doświadczenia pracy w podobnej branży. Dzięki temu, ponad rok mam szczęście pracować w tym miejscu, rozwijać się i pogłębiać swoją wiedzę, codziennie. Myślę, że w każdej firmie i w każdym zespole, są ludzie bardziej otwarci na komunikację z innymi i mniej. Tak samo, są ludzie, którzy chcą rozwiać się i pracować i tacy którzy chcą tylko spędzić swoje 8 godzin w pracy i mieć spokój (narodowość nie ma tu znaczenia, mogą być jak ukraińcy, tak i polacy). P.S. jestem jedyną Ukrainką w swoich dziale i pracuje w najlepszej atmosferze :)

Były pracownik

Pracowałam w callpage, ale krótko, wiec wiele nie powiem. Myślałam, Że to ze mną jest problem i tylko ja nie mogę dogadać się z ludzmi z Ukrainy. Po kilku tygodniach od odejścia dowiedziałam się, że tak samo miał mój chłopak i jego kolega. U nich w firmach też był problem z dogadaniem się z Ukraińcami (nie chodzi o bariery językowe), wiec pracodawcy już niechętnie chcą ich zatrudniać w branży it i marketingu. Teraz pracuje w miejscu gdzie są ludzie z zagranicy (jakieś 50%, a z Ukrainy może 2 osoby) i pracuje nam się świetnie.

Pracownik
@Były pracownik 22.06.2018 10:57

Hej, pracuję w CallPage już prawie rok i szczerze mówiąc nie spotkałem się z jakimikolwiek barierami komunikacyjnymi, mało tego, poznałem masę wartościowych osób z Ukrainy, które de facto różni wyłącznie język a i tak każdy mówi płynnie po polsku. Może problem leży w Tobie i twoich uprzedzeniach? Kompleksy można leczyć w inny sposób ;)

Bartek
@Były pracownik 22.06.2018 10:57

Cześć! Zdaję sobie sprawę, że każdy ma prawo do swojej własnej opinii i nie zamierzam tutaj w żaden sposób negować faktu, że być może nie byłaś w stanie dogadać się z naszą ukraińską częścią załogi. Dziwi mnie jednak fakt z jaką łatwością zdajesz się wypowiadać w imieniu wszystkich Polaków pracujących w CallPage. Ja sam przychodząc do naszej firmy nie miałem żadnych doświadczeń w relacjach z osobami z Ukrainy. Nigdy wcześniej nie poznałem żadnej osoby zza naszej wschodniej granicy. Decydując się na tą pracę, zdawałem sobie sprawę jak wygląda załoga, jednak nie miałem w związku z tym żadnych obaw. Być może, dlatego że z natury uchodzę za osobę otwartą i pozytywnie nastawioną do drugiego człowieka, a na pewno nie szufladkuję ze względu na jakąkolwiek inność. Poznając Ukraińców pracujących w CallPage przekonałem się, że są to, najzwyczajniej w świecie, fajnie ludzie, z którymi możesz pogadać na papierosie, pośmiać się w kuchni, zagrać po pracy w piłkę czy wspólnie wyjść na piwo. A bariery komunikacyjne jakich bardzo sporadycznie można doświadczyć, są raczej powodem do śmiechu niż frustracji. Mam szczerą nadzieję, że w obecnej pracy uda Ci się odnaleźć wspólny język z dwoma Ukraińcami o których wspominasz i nie zmuszą Cię oni do kolejnej zmiany pracodawcy :)

F-16
@Były pracownik 22.06.2018 10:57

Totalnie się nie zgadzam! Twoja opinia wynika z ograniczeń wszelkiej maści, ale tylko takich w głowie. Jakoś M. Zuckerberg , pochodzenia żydowsko-amerykańskiego ( i Polskiego po babce!) dogaduje się z 19k swoich pracowników ( oh i są tam też Ukraińcy! ) Od ponad roku pracuje tutaj i mam wśród ludzi z Ukrainy dobrych znajomych, którzy są zarówno specjalistami w swoim zawodzie jak i mega ciepłymi ludźmi poza murami biura. Niestety tendencja do ogólnikowego piętnowania narodowości jest degradująca dla każdego osobnika, który widzi w tym chodź trochę sensu. To tak samo jak my Polacy nazywani jesteśmy pijakami za granica. Czy idąc tym tokiem myślenia @byłypracowniku jesteś nierobem, pijakiem i masz w kranie tylko zimną wodę? Miłego dnia :)

Olaboga
@Były pracownik 22.06.2018 10:57

Pracuję w CallPage ponad rok. W żadnej poprzedniej pracy nie spotkałam się z równie przyjazną atmosferą. Polecam to miejsce każdemu, kto ceni rozwój i możliwość pracy w młodym, energicznym zespole. Oraz każdemu, kto poszukuje miejsca, gdzie kreatywność jest ceniona a nie tłumiona. Dziękuję zatem Ukraińcom, którzy założyli tę firmę i są moimi pracodawcami :) To naprawdę przykre, że w XXI wieku ktoś wykazuje tak ograniczone horyzonty myślowe. Oczywiście nie wszyscy są tu tak samo sumienni, nie wszyscy są w równym stopniu komunikatywni - jak w każdej pracy! Ba! Jak w każdej grupie społecznej. Przy czym nie ma to nic wspólnego z narodowością. PS. Pragnę zaznaczyć też, że wszyscy pracujący tu Ukraińcy świetnie mówią po polsku. Każdy kto wybiera się za granicę do pracy powinien brać z nich przykład.

Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz istotniejszą rolę. Czy tak samo jest w CallPage? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Tomasz

CallPage to firma mająca opinię bardzo dobrego pracodawcy.

nie polecam

Polecam pracę w start-upie, ale nie w tym. W tym stanowczo odradzam. To normalne, że w start-upie pracują obcokrajowcy, ale w tym są tylko ludzie z Ukrainy. Na wysokich stanowiskach zatrudniane są osoby bez kwalifikacji, wiec wszystko tam kuleje. Minusy: - wynagrodzenie niższe od oferowanego w ogłoszeniu - nie ma szans na umowę o prace, na sieciówkach pracują nawet menadżerowie - bezpłatne nadgodziny - żadnych premii świątecznych - Osoby z Ukrainy trzymają się razem i komunikują się między sobą po ukraińsku - elastyczny grafik to mit, a zdalnie pracujesz jak jesteś chory - problemy z ogrzewaniem, woda (stary budynek). - Często brak cieplej wody i środków czystości - cieżko dostać urlop dłuższy niż dwa dni bo nie ma cie kto zastąpić - możliwe, że jest problem z kanalizacją, ponieważ czasem wyczuwalny jest zapach fekaliów (tak moi drodzy, to nie jest żart) Plusem, ale tez minusem jest okres wypowiedzenia, który wynosi kilka dni. Pozatym z kilkoma Polakami udało mi się zachować kontakt do teraz.

Pracownik
@nie polecam 28.04.2018 11:18

Nie chcę w żadnym wypadku zarzucać nikomu kłamstwa, bo każdy ma prawo do swojej subiektywnej opinii. Uważam jednak, że warto też usłyszeć zdanie drugiej strony. Nie wiem ile osoba zamieszczająca tę opinię pracowała w CallPage, ale ja pracuję tutaj już ponad rok i nie myślę o zmianie pracy, więc chciałam odnieść się do tego co zostało napisane. - wynagrodzenie w dziale, w którym ja pracuję jest zależne od prowizji, a jej wysokość od wyników jakie osiąga pracownik. Jeśli pracownik nie przykłada się do pracy i osiąga wyniki poniżej średniej, wynagrodzenie też będzie miał niższe niż reszta. O systemie wynagrodzeń informujemy dokładnie na rozmowie rekrutacyjnej. - na rozmowie rekrutacyjnej informujemy też o rodzaju umowy jaką podpisujemy i każdy pracownik widzi co podpisuje. - nikt nikomu nie każe pracować poza godzinami pracy. Nie spotkałam się jeszcze z takim zjawiskiem u nas w firmie. Chyba, że chodzi o fakt, że na wyjazdach służbowych do Dubaju, Londynu czy Berlina poświęcamy firmie więcej niż 8h dziennie, ale nikt do takich wyjazdów nie jest zmuszany, a fakt, że firma sponsoruje w pełni takie wyjazdy chyba sprawia, że nie ma na co narzekać. - nie dajemy premii świątecznych, bo dajemy je co miesiąc, oczywiście tym, którzy zasłużą. - jest to logiczne, że jeśli jesteś w gronie osób ze swojego kraju, będziesz porozumiewać się w swoim narodowym języku. Ludzie pochodzenia ukraińskiego pracujący u nas w firmie mówią też bez problemu po polsku i nie zamykają się na resztę świata, większość z nas ma z nimi świetny kontakt zarówno w pracy jak i po pracy. Mieliśmy ostatnio również ludzi mówiących po hiszpańsku czy angielsku. Uważam, że poznawanie innych kultur to jedna z wielu wspaniałych rzeczy jakie oferuje nam praca w CallPage. - problemy z ogrzewaniem i wodą wystąpiły, nie zaprzeczę, ale zostaliśmy wtedy odesłani do domu i pracowaliśmy zdalnie. Przecież nikt nie każe nam pracować w takich warunkach. - nie spotkałam się z brakiem ciepłej wody, wręcz przeciwnie jak się zapomnę to czasem jestem w stanie się poparzyć. Mydło zawsze jest w każdej z czterech łazienek, jest to codziennie sprawdzane przez panią sprzątającą, tak samo z papierem i innymi środkami czystości. - nie wiem skąd pomysł, że ciężko o urlop dłuższy niż dwa dni. Nie ma problemu z tym, żeby wziąć wolne nawet na tydzień czy dłużej. Musimy liczyć się tylko z tym, że ktoś musi w tym czasie wykonywać nasze obowiązki, więc urlop nasz i osoby która może nas zastąpić nie mogą się pokrywać. - przez chwile mieliśmy problem z kanalizacją, ale został on naprawiony. Pomimo tego, że nasze biuro wyposażone jest w nowoczesne sprzęty, znajduje się w starym budynku, na uboczu, bo zależy nam na spokoju, miejscach parkingowych itp. Jednak nie ma niczego, czego nie da się naprawić :) Co do wypowiedzenia, jest ono dostosowane do umowy jaką podpisujemy. Podsumowując, CallPage jak każda firma ma swoje plusy i minusy, ale staramy się zapewnić naszym pracownikom wszystko co najlepsze. Nie jesteśmy wielką korporacją, stawiamy na super atmosferę, ale też na wyniki. Żałujemy, że niektórzy nie odnajdują się w pracy u nas, ale grono pracowników, którzy tworzą tę firmę prawie od samego początku mówi samo za siebie. Mamy nadzieję, że negatywne opinie nie wpłyną na decyzje przyszłych kandydatów, że dostaniemy szansę i będziemy mogli pokazać, że warto u nas pracować :)

Urszula

@nie polecam Negatywnie oceniłeś budynek, w którym pracowałeś. Pracodawca powinien zadbać o dobry stan miejsca pracy swoich pracowników oraz ich bezpieczeństwo, czy próbowałeś o tym informować swojego pracodawcę? Wspomniałeś także o pracownikach z Ukrainy, wiele firm potrzebuje dodatkowych pracowników. Może warto było dać sobie trochę więcej czasu, na integrację z pozostałą częścią załogi?

Administrator

Czy poleciłby ktoś z Was pracę w przedsiębiorstwie CallPage? Jak tak, to dlaczego?

Luiza

CallPage to firma z opinią bardzo dobrego pracodawcy. Czy prowadzą rekrutacje?

Nick

Najlepiej samemu pisac pozytywy. Krotko i na temat. Nie polecam.

Nuremis

Pierwsza moja praca w życiu, gdzie czuję się potrzebna i spełniam się zawodowo. Wszystko co robię jest zauważane i doceniane. Firma pomimo szybkiego rozwoju cały czas utrzymuje rodzinną atmosferę. Nie wyobrażam sobie pracy gdzie indziej :)

pracownik9999

Polecam! firma ok, zarząd ok, cały zespół jak wielka rodzina. Doświadczenie, motywacja, miła atmosfera.

Grzeczny_John

Polecam każdemu, kto chcę się rozwijać zawodowo. Bardzo fajna atmosfera pracy.

Zostaw opinię o CallPage - Kraków

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CallPage