McDoit B.V.

Holandia

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o McDoit B.V.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie McDoit B.V.

Zainteresowany

Podpowiedzcie jak faktycznie wygląda praca za granicą? Czy znajomość języka wystarczy komunikatywna ale trochę słabo?

Talib Złotów

Ta agencja to jakiś absurd. Ludzi pracowników traktują jak śmieci.Mnie zwolniono dziś z powodu jazdy autem w celach prywatnych,gdzie niby miałem stałą pracę.Nie mówię zarobki miałem dobre,ale ludzie którzy tu mieszkają w blokach to jakaś patola.Sami zlodzieje,nawet starsze panie kradną.Wielki syf.Zwalniają ludzi bezpodstawnie.

Zbyszek

Witam.Cy warto wyjechac przez ta agencje mialem telefon oferte pracy pani bardzo mila wszytko wytlumaczyła jak jest srodek transportu Sinbad

xxx

Tragedia! Przyjechałam z chłopakiem do pracy, dla mnie pracy nie było. Chłopak pracował przez dwa tygodnie z czego ja 3 razy. Gdy oboje mieliśmy nocki rano przyszli z biura i kazali się pakować. Wyrzucono nas z dnia na dzień , bez podania powodu a pieniędzy nie zobaczyliśmy. Nie polecam

Paranl
@xxx 11.01.2018 14:39

Przy czym pracowaliście?

Pati

Ma ktos numer do biura w Kleve?

...

Żenada jak się idzie porozmawiać to mają człowieka w (usunięte przez administratora) ! Nawet nie zawalczą o pracownika , a pośredniczka w Polsce to jakaś maskara nawet jak się dzwoni w sprawie pracy to nie powie na czym praca polega ! Nie polecam!

Messi

Obecnie pracuje przez MC doita i powiem wam ze jest (usunięte przez administratora) zglosilem awarie piecyka od cieplej wody a oni nic jak (usunięte przez administratora) to ludzie maja sie kompac po pracy w zimnej wodzie masakra zarobki bez rewelacji kary kary i jeszcze raz kary ogólnie jest (usunięte przez administratora) nie polecam

pokrywiony

żandarmeria i wojskowi na granicy powinni zrobić porządek

Monika
@McDo-It 24.11.2017 14:42

Banda (usunięte przez administratora) i kretaczy na Facebooku blokują osoby które piszą negatywne komentarze. Nie polecam pracowałam i wiem.

Monika
@Neemo 24.11.2017 16:33

(usunięte przez administratora) prawda Neemo pewnie jesteś kimś z biura temu bzdury. Ludzie jadą żeby zarobić a tu zonk pracują uczciwie a ta banda chamow i złodzieji okrada i nie masz nic.

Chlepter

Witam pracowałem w Mcduit a wiec do żeczy postaram się wszystko streśćić mieszkania tragedia większość tych ludzi to ankocholicy (menele) dym tytoniowy to norma ankochol puszki smród ogólnie chlew zaraza .Płaca praca niby jest stawka brutto ale się nie doliczysz wakancji geld nad godziny nocki do kieszeni biura nic ci się nie należy ,wypłata co miesiąc a wiecie czemu bo jak zjedziesz do Polski to jej nie zobaczysz poprostu tragedia .Nikt normalny tam nie pracuje ankocholicy (menele)bo nikt nie godzi się na takie traktowanie tylko żeby było się za co napić ta firma to tragedia i oszuśći .pozdrawiam

Były pracownik NL

Bardzo ciekawie wszyscy piszecie,a biuro widzę stara się bronić jak może. Nie raz byłem w NL i wiem jak jest. W żadnym biurze nie jest tak jak obiecują. Śpi się w barakach,chlewie jakimś,grzyb itd. W każdym bądź razie ja tym oszusta juz nie wierzę. Przejechałem się nie raz. Ale mogę powiedzieć że można trafić dobrze. Ja pracowałem w NL JOBS w szklarni LANS przy pomidorach. Chatę miałem (usunięte przez administratora) kontakt z biurem ok i kasa tez spoko jak za 5dni pracy i w piątki do 15 żeby każdy mógł w barku piwka darmowego się napić. Z tych wszystkich firm co byłem to mogę polecić ta jedna,a nie jakaś śmieszna typu właśnie McDoit B.V. Pozdrawiam

sara

żenada!!!

McDo-It
@sara 25.11.2017 14:36

Proszę o podanie imienia i nazwiska oraz omówienie swojego problemu, abyśmy mogli się merytorycznie odnieść do Pani zarzutów.

sara

oddajcie kasę ludzia którzy przyjechali i musieli cmoknac klamkę żenada totalna!!!

sara

nie polecam!!!!

Przemek wro

Witam ,jakieś opinie na temat pracy w fabryce ziemniaków ,jak z kasą ?jakie warunki mieszkalne ? pozdrawiam

pokrywiony

oszuśći ale wy jesteśćie głupolami

anonymous

trzymają najgorszych pijaków ,ćpunów

pokrywiony

jeszcze jeden mają numer w którym coś dzieje się wtedy mają staconarkę ja im się nie dziwię jesli tak oszukują haha takie firmy wyrostają jask grzyby po deszczu i mają swoj telefon do biura + 49 2821 502577 żandarmeria wojskowa polecam zawsze odbirą haha

pokrywiony

jestem żoną fajnego (usunięte przez administratora) męża jak mi pokazał zdjęcia z tej speluny chłopaki i dziewczyny nie dajcie się

pokrywiony

proszę was niech policja tą spawą się zajmie bo prokuratura rzeczpospolitej polskiej powinna sie tym zająć bo to jest dziwne że po tylu latach nikt tą firmą się nie zajmuje. Sam wiem co to jest brak kasy a ja wydostając się z tamtego miejsca przeżyłem pieklo na ziemi pozdrawiam uczciwa

pokrywiony

Bóg honor ojczyzna Polacy powinni, zgłaszac to do zoll lub prokuratura rzeczpospolitej polskiej pozdrawiam uczciwy

pokrywiony

zgadzam się z kazdymi osobami pokrzywdzonymi w 100% powinni to firmę zgłosić do prokuratury polskiej pokrzywdzenie nie dajcie się pozdrawiam uczciwy

pokrywiony

nauczcie sie szanowac ludzi bo ludzie to nie zwierzeta a zwierzeta nawet godność mają . pozdrawiam uczciwyoszuśći

pokrywdzony

te komentarze ktore niby sa dobre to pisze biuro zeby za darmo prawi robic

pokrywdzony

ludzie jada z nadzieja na lepsza pszyszlosc do tej firmy maja ostatnie pienadze na przezycie a dowiadujesz sie ze nie ma pracy tak sie nie robi

pokrywdzony

prosze was nie jedzcie bo niewiadomo czy dostaniecie prace a za kazdy dzien licza wszystko

pokrywdzony

witam nawet w (usunięte przez administratora) nie ma oplat

pokrywdzony

na samym wejsciu pobieraja oplaty jak w (usunięte przez administratora)

pokrywdzony

dobrze mowia o tej firmie bo sam bylem i przezylem istny horror ludzie traktowani sa jak bydlo gdzie po dlugiej podrozy czlowiek chce wykapac sie zjesc goracy posilek i odpoczac po podrozy i naliczaja bezpodstawnie kary dziwne gdzie sie pierwszy raz spotkalem zeby za wszystko placic a ja jeszcze nie zaczalem pracy istny horror nie polecam

pokrywdzony

oszustka 538345135 osoba werbujaca

pokrywdzony

uwaga osdobiscie nie polecam uwazajcie na ta firme calkowite dno umowa niekompletna totalne dno i oszustwo syf kila i mogila

Tendobry

Zapraszam po prawdziwą opinie: terminarz@spoko.pl

Uwaga oszuści.

Hahaha umywacie ręce od wszystkiego. Na szczęście ludzie nie sa głupi a Ci co sa to zmadrzeja jak ich okradniecie z pieniędzy i godności. Poczekalnia -szkoda ze nocowali tam ludzie bo im kazaliscie. I możecie pisać piękne baśnie a prawda jest tylko 1. I powinniscie najpierw przeprosić wszystkich oszukanych ludzi. Dopiero później bronić swoich pseudoracji. Wszyscy pokrzywdzeni powinni oddać was do sadu . A pokoj widzilam na własne oczy wiec chyba wiem. Pozdtawiamy ludzi z kleve ktorzy nie maja innego wyboru i sie tamecza a wy to wykorzystujecie. Jesteście zwykłymi wszami. Oszustami. Ludzie wydają osttnie pieniądze zeby wyjechać i zaczac lepsze życie, pomoc rodzinie. A na miejscu spotyka ich horror często nie maja nawet za co wrócić wiec sie godzą na wasze smieszne warunki umowy. Wyjezdzaj pierwszy raz , a jak wiadomo niewiedza szkodzi. Mam madzieje ze nie możecie spc po nocach. Karma wraca.

Masakra

Bardzo przykra sytuacja - przyjechalismy z partnerem do kleve ok godz 17 . Na miejscu dowiedzielismy sie ze po calodniowej podroży nikt po nas nie przyjedzie. Dostalismy kod do jakiejś poczekalni - oczywiście wszystko nagralam zaraz wrzuce filmik do internetu żebyście na własne oczy widzieli i podam link tutaj. W środku masakra jak na dworcu , ostatecznie stwierdzilismy ze jrdna noc ok. Jednak to nie koniec niespodzianek w środku 2 łóżka . jedno rozkładane a 2 nie lecz cóż tam w środku? 3 innych ludzi. A powtarzam 2 łóżka.Brak prysznicy , kuchenki. jedynie zlew i czajnik be przewodowy Tak niezręcznej i stresujacej sytuacji nigdy nie przelismy. Nigdzie. Po wielkiej aferze gdzie P. przez tel mi powiedzials ze ona nie wie kto jest na miejscu(-a kto ma wiedzieć? )ok. Godz 22 zabrano nasza 2 / reszta została w piwnicy. Do mieszkania dosłownie 20kroków dalej. A następnego dnia o 9 zeszlismy na dol do biura gdzie okazało sie ze nie przyjechalismy do magazynu na szanujace sie stanowisko tylko jesteśmy "extra ludźmi" od brudnej roboty. On ma iść na ziemniaki a to jest dopiero śsmieszne.... A dla mnie nie ma jeszcze pracy i mam być "skoczkiem" chodzic do rożnych miejsc o rożnych porach. Oczywiście nie zgodzilismy sie i pojechalismy dalej . Nikt nas nie przeprosił nie oddal kosztow podroży nic . Na szczescie możemy was ostrzec. A wspomnialam ze w mieszkaniu w jednym pokoju były 3 łóżka pietrowe tj 6 kobiet w 1 pokoju. I KAZDA PLACI JAK W INNYCH FIRMACH ZA POL pokoju TJ. OK 100E. Pozdtawiamy wszystkich ktorzy sie nie dają wykorzystywać i mówią o tym!!!! ????????????

McDo-It
@Masakra 06.10.2017 11:39

Nawiązując do komentarza pragnę zaznaczyć, iż nasze biuro nie pracuje 24h na dobę. Do tego osoby podróżujące z Polski dojeżdżają często z opóźnieniami. Z tego względu została stworzona poczekalnia. Jak sama nazwa wskazuje jest to poczekalnia, nie noclegownia. Dlatego tez nie ma tam prysznica ani łóżek. Znajdują się tam za to dwie kanapy, toaleta, jak i stolik z krzesełkami, czajnik, kubki, kawa i herbata, aby osoby mogły bezpiecznie poczekać, aż nasze biuro zostanie otwarte. Dodatkowo pragnę zaznaczyć, iż nie posiadamy mieszkania, w którym w jednym pokoju są 3 łóżka piętrowe, co najwyżej 2. W większości mieszkań znajdują się: Pokój 4 osobowy dla Pan/Panów, jak i pokój 2-osobowy dla Par. Co więcej, jak nasza nazwa wskazuje jesteśmy agencją pracy i nie możemy odpowiadać za to, że zleceniodawca (zakład pracy) odmowi nam zlecenie w ostatnim momencie. W takiej sytuacji wychodzimy naprzeciw i osoby które już są w drodze do Niemiec lub Holandii, planujemy u innego klienta. Praca na tzw. Skoczka, przez Panią nazwana 'brudna robota', często daje szanse pracownikowi znalezienia odpowiedniego miejsca pracy, a co za tym idzie długoterminową współpracę.

McDo-It

Jesteśmy biurem pośrednictwa pracy tymczasowej, co oznacza, że nie mamy wpływu i możliwości zagwarantowania pełnego wymiaru pracy. Samo słowo "uitzenkracht"oznacza osobę, którą można planować każdego dnia na inny zakład, bo jest tylko pracownikiem tymczasowym. Jeżeli chodzi o doświadczenia związane z mieszkaniem i jego stanem to jest nam niezmiernie przykro, że trafił Pan na mieszkanie, w którym współlokatorom jest obojętne, w jakich warunkach się mieszka. Każdy problem zgłoszony u nas w biurze jest natychmiastowo rozwiązywany. Jeżeli ktoś ma jakieś zapytania, wątpliwości bądź problemy związane z mieszkaniem, praca itd. może zgłaszać u nas w biurze bezpośrednio każdego dnia, a my na pewno nie pozostawimy sprawy bez rozwiązania.

Obywatel PL
@McDo-It 21.08.2017 14:41

To przepraszam bardzo , jaki jest sens waszego istnienia , skoro już na starcie niczego nie gwarantujecie , osobiście nie wyobrażam sobie wyjazdu do waszej agencji ani tego typu pracodawców w NL. Ludzie , przecież każdy jedzie tam zarobić , a nie siedzieć i czekać na pracę , więc jeśli nie dajecie rady ogarnąć tego , to zamknijcie tą działalność i oszczędźcie niepotrzebnych kosztów i nerwów rodakom . Pozdrawiam

MikiNL

Żenada na całej lini. Okłamano nas wielokrotnie, praca miała być ciągła a była tylko 2-3 dni w tygodniu, do tego zmiana pracy minimum raz w tygodniu, nie można było się przyzwyczajić. Transport do pracy może wynosić nawet 100km i oczywiśćie jesteśmy obciążani kosztami transportu. Pokoje nie wiem czy kiedykolwiek były sprzatane, lodówki z grzybem , robactwo w szafkach do tego metraż 3x3 na 4 osoby + kuchnia bez okna. Jak ktoś chciał tam jechać to odradzam!

Onaaa

Nie polecam.Praca jest jesli masz szczęście, jesli nie to siedzisz w domu a praujesz 2,3 dni w tyg.Z os.z biura ciezko sie dogadać, ciagle trzeba dzwonic i pytac czy moze jest juz jakas praca.Po czym slyszysz nie ma ,pod telefonem.I np.dzwonia rano ze za godzinę masz byc w biurze bo ...masz byc(za kogos) najczesciej to piatek z wiadomych powodow i takiego skoczka z cb zrobią ...Ja nie mialam stalej pracy... Zatrudniają ciągle nowych pracownikow chociaz dla tych ktorych maja maja pracy .sama uslyszalam :no co nowi musza miec prace. Wiec jak to ? A tak przez dwa tyg bd mieli robote...a pozniej okazjonalnie no bo oni patrza na swoj zysk,nie na to co obiecywali i dla mnie to oszustwo .Najbardziej chca trzymac pijakow narkomanów...dlaczego ?Bo im taka robota pasuje raz na jakis czas.Ja jednak chcialam zarobic ...Wiec to biuro odradzam

cherry

Obecnie pracuje przez mcdoit i jak dla mnie jest naprawdę ok.Pracuje w Holandii przeszło 2 lata i byłam w kilku biurach i jak dla mnie w ocenie od 1 do 10 daje mocną 9 .Pracę Nie są fizycznie bardzo ciężkie, pracownicy biura jak dla mnie spoko

spark
@cherry 26.05.2017 21:58

czesc powiedz mi jak mozesz ile dni w tygodniu pracujesz i na jaki czas oni oferuja współpracę pozdrawiam

Karol

To chyba logiczne że pośrednik musi zarobić. Za te pieniadze dostajesz całą organizację, opiekę koordnatora, w biurze itp. która jest w ogóle bardzo miła. Jadąc do pracy decydowałem się na określoną stawkę i taką zaakceptowałem. Płaca była w terminie, stawka taka jaka miała być. Ja nie miałem żadnego problemu więc polecam

Ganjamafia.
@Karol 03.04.2017 13:00

Opiekę koordynatora? Jak potrzeba byla jechac ściągnąć szwy to nie miał nikt czasu (siedzi w biurze od 4-5 osob,i tylko moze 1 cos robi). Chcialem auto zeby pozyczyli chociaz to nie mieli, bo musza sami miec na zakupy i wyjazdy nielegalne do Kozlowic do Polski. I remontowka ktora jeździ firmowymi autami aby zalatwiac swoje sprawy... zal pl.

McDo-It
@Ganjamafia. 10.09.2017 16:06

Osoby wyjezdzajace do pracy poza granicami Polski, wykonujace prace zarobkowa sa osobami pelnoletnimi, ktore posiadaja zdolnosc dzialania we wlasnym imieniu (sa samodzielne). Pracownicy biura podejmują interwencje wyłącznie w sytuacji, kiedy osoba nie jest zdolna sama się poruszać. Niedaleko miejsca zamieszkania znajdują się placówki medyczne, z których pomocy możę korzystać każdy. Samochody służbowe służą wyłącznie - jak sama nazwa wskazuje - do jazd służbowych, więc inne twierdzenia są bezzasadne. Auta z logo McDOIT, znajdujące się poza terenem Niemiec są wykorzystywane wyłącznie w celach służbowych - przemieszczają się po terenie całej Europy, bo do tego są dedykowane (m.in.: ze względu na siedziby firm oraz osoby związane z firma i zajmujące się pośrednictwem itp.)

Krzysiek

Odradzam. Firma płaci pośrednikowi 2000e za pracownika a biuro bierze połowe a pracownik dostaje 1000e. Odradzam

Zostaw opinię o McDoit B.V. - Holandia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie McDoit B.V.