RL CNC

Głuchowo

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 30 ocen.

RL CNC
5 30 6 1

Opinie o RL CNC

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Mariusz

@John czy zdecydowałeś się wysłać swoją aplikację do RL CNC? Zostałeś zaproszony na rozmowę o pracę? Jeśli tak, podziel się z nami swoimi wrażeniami. Będzie to istotne dla innych osób zainteresowanych pracą na podobnym stanowisku.

John

Jak na obecną chwilę wygląda opinia o stanowisku operator CNC? Zarobki dogodne? Warunki? Atmosfera?

Administrator

Jak od momentu waszej ostatniej aktywności wygląda sytuacja tej firmy? Inni użytkownicy chętnie dowiedzą się newsów o RL CNC jako pracodawcy.

uwolniłem się

Pracowałem trochę w tej firmie, bywało różnie - raz lepiej, raz gorzej. Niestety, częściej gorzej. Szefowie naprawdę znają się na robocie i dobrze płacą, ale co z tego. Robić trzeba po 10 godzin, a najlepiej to by było po 12. Nikt nie chce pomóc, jestes skazany sam na siebie. Jak sie coś zapytasz, to później sie z ciebie wyśmiewają. Wsród pracowników panuje zawiść i zazdrość, starzy chyba boją się nowych - konkurencji, to chcą ich zdołować, żeby zrezygnowali. Jest kilku takich, co pracują już długo i myślą, że pozjadali wszystkie rozumy. Masakra jakaś. Szkoda, że szefowie czegoś z tym nie zrobią, bo to najbardziej psuje firmę. A Ukraińcy to inna historia.

barys
@uwolniłem się 24.11.2017 22:43

Czasem sobie przeglądam olx'a i nie bez powodu ogłoszenie wisi większość czasu od przynajmniej 2 lat :)

Koncertownik

Dużo uchodźców m.in. z Ukraina. Bardzo dobra atmosferach gdyby nie ci ludzie z Rosji, panoszą się.

Twardy Janek
@Koncertownik 07.11.2017 11:43

Tak, masz rację. Też o tym słyszałem, że nie idzie to w dobrym kierunku, bo kierownikiem produkcji jest gość z Ukrainy. Tak, jakby w Poznaniu nie było kompetentnego Polaka na to stanowisko.

Hahaha
@Twardy Janek 10.11.2017 17:11

Kier prod Ukrainiec - skąd ta bajka???

Twardy Janek
@Hahaha 10.11.2017 22:45

To nie bajka, to życie. Life is brutal!

Stary

Ciekawe kto pisze te komentarze - pracuje w firmie juz dość długo i jsk wiesz co robisz i nie sciemniacz to masz spokój i kasę. Jak chce się kombinować to zawsze będzie źle - szefowie czasem się wkurzają ale tak jest z szefami. Ja polecam stabilna i spokojna praxa za dobrą kasę.

Tadek

Pensja dzielona: na konto i w kopercie. Od długiego już czasu, tylko na konto jest w terminie. Nadgodziny liczone jak zwykłe, brak 50% i 100%. Zmiany 10h.

Suchy Adam :-)

Zajebista firma pracuje i będę pracował atmosfera bardzo fajna, kasa tez ok!!! Operatorzy zmieniają się często ale to wynika z ich braku doświadczenia!!! Szefowie wymagający znający się na robocie, płacą na czas!!!

suchy sławek
@Suchy Adam :-) 10.03.2017 18:20

hahahahahahahahah jak byś to 1 kwietnia napisał uznał bym to za dobry żart :)

Mirek

Pracowałem w RL CNC jeszcze na Kopaninie w Poznaniu, zarobki dobre aczkolwiek części trudne. Kierownictwo także ok. Musiałem zrezygnować gdyż wyjechałam z zona za granice.

Artur

Proszę o opinię kogoś kto tam pracował lub pracuje, byłem tam na rozmowie mam doświadczenie jako operator cnc mam do nich blisko mało też nie oferują ale nie chcę wpaść z deszczu pod rynnę

Zostaw opinię o RL CNC - Głuchowo

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RL CNC