Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie samochody służbowe są przekazywane handlowcom? Są do użytku prywatnego?
Zastanawiam się, skąd tak różne opinie, czy zależy to od działu/stanowiska? Podpowiedzcie, gdzie warto się dostać? Piszecie, że atmosfera na plus, wypłata w terminie, chociaż zarobki niskie. Czy można liczyć na dodatki socjalne, premie, bony świąteczne?
Dzień dobry :) sądzę, że negatywne opinie wynikają jak to zwykle bywa z niedomówień lub bólu pewnej części ciała :) Generalnie o firmie słyszałam raczej same pozytywne opinie. Firma się rozrasta więc nie sądzę żeby dział miał jakiekolwiek znaczenie na atmosferę. Znam kilka osób pracujących w tej firmie - i na prawdę załoga godna polecenia. Co do samej firmy na tyle na ile posiadam wiedzę uważam, że jest O.K. Pozdrawiam wszystkich z Great gastro :)
Nie polecam pracy w tej firmie. Wyzysk i nic wiecej.
Co myślicie o atmosferze w firmie, Warto się tam dostać ?
Nie polecam pracy w tej firmie. Chyba, że szukacie czegoś na przeczekanie. Poza kilkoma pozytywnymi osobami, atmosferę psuje toksyczny (usunięte przez administratora) Kolega ma zaniżone poczucie własnej wartości, przez co na każdym kroku podkreśla swoją wyższość. Niestety efekt jego pracy jest mierny, a właściciele są prześlepieni jego obietnicami. Mieć osobę, która nie potrafi zarządzać,(usunięte przez administratora) No cóż, może business plan tej firmy nie przewiduje ogólnego rozwoju. Z plusów, to wypłata na czas. Marna, bo marna jak na realia rynkowe, ale jest. (usunięte przez administratora)
Bardzo dobry pracodawca, fajna atmosfera w pracy i przyzwoite wynagrodzenie to główne atuty firmy.
@mari a samochody służbowe są dla kazdego?
Samochody służbowe są przekazywane każdemu przedstawicielowi handlowemu w jego pierwszym dniu pracy :)
Polecam jak najbardziej pracę w tej firmie, szefostwo bardzo w porządku, pracownicy oraz atmosfera super. Wypłaty zawsze na czas, samochody sprawne. Jak pojawia się jakis problem zawsze można liczyć na pomoc, nikt nie zostaje odesłany z kwitkiem.
Polecam pracę w tej firmie, wszystkie formalności załatwiane szybko. Pracownicy oraz Pracodawcy bardzo przyjemni i pomocni. Z niczym nie ma żadnych problemów. Nie zgadzam się z komentarzami tutaj zawartymi. Z zarobkami zgodzę się z @WW wszystko zależy od chęci i nastawienia. Samochody są w bardzo dobrym stanie, dobry rocznik i stan techniczny. Jeżeli chodzi o premię to wszystko sprowadza się do chęci oraz nastawienia.
nie wiem czym są spowodowane negatywne komentarze ponieważ wszystkie dokumenty są rozliczane zgodnie z doręczonymi dowodami zakupu, wynagrodzenie zawsze było 10tego każdego miesiąca bez żadnych opóźnień. Atmosfera w firmie bardzo przyjemna, osoby tam pracujące są zawsze chętne do pomocy, jeżeli pojawiał się jakiś problem nikt nie został odesłany z kwitkiem i pozostawiony sam sobie. Z każdym problemem i pytaniem można śmiało dzwonić, zawsze uzyska się pomoc. Także jak najbardziej polecam pracę w tej firmie.
Szczerze odradzam prace w tej firmie. Auta świeżby, oszczędzaja na wszystkim łącznie z tym że kazują jezdzić na łysych oponach. Prowizja marna od sprzedaży, obiecują krocie a wychodzą grosze. Firma dramat. Odradzam
Prócz prowizji od sprzedaży, o której wspominasz są premie lub inne benefity, które mogłyby podnieść wysokość pensji? Widziałem w sieci ofertę pracy dla przedstawiciela handlowego. Napisz proszę jak przebiega rekrutacja na to stanowisko.
Totalne pomówienia ! Nie zgadzam się z ani jednym zdaniem, co do kroci - wszystko zależy od nastawienia i chęci do pracy !
Zarobki całkiem ok, wszytko zależy od Ciebie czy chce ci się pracować,atmosfera w firmie rodzinna i bardzo przyjazna ,co do floty samochodowej to auta są z 2016 i 17 roku i nie widziałem żadnego z łysymi oponami , także może pomyliłeś firmy.
@Bogdan – przebieg rekrutacji wygląda bardzo podobnie dla wszystkich kandydatów, ale jest również uzależniony od danej osoby, gdyż wiele aspektów ma znaczenie np. doświadczenie, dodatkowe umiejętności, miejsce zamieszkania. Po przebytej rozmowie kwalifikacyjnej, potencjalny kandydat przyjeżdża do siedziby firmy na tygodniowe szkolenie (z różnych przyczyn może się ono wydłużyć bądź skrócić). Szkolenie rozpoczyna się od wprowadzenia i zapoznania kandydata z polityką firmy oraz wszystkimi sprzedażowymi artykułami. Następnie przeprowadzany jest instruktaż krojenia mięs i przygotowania ich. Kolejnym etapem jest wizyta u pracującego w terenie handlowca, co za tym idzie poznanie całego planu dnia i działania, a także metod i trików sprzedażowych, jakie on stosuje, by zainteresować potencjalnego klienta, którymi są głównie właściciele pizzerii, pubów, karczm i innych tego typu punktów gastronomicznych. Przedostatni dzień szkolenia poświęcony jest na niezbędne do otrzymania umowy badania lekarskie, by na ostatni dzień zostały nam już tylko formalności, czyli podpisanie wszystkich dokumentów pozwalających na rozpoczęcie pracy.
Dziękujemy za każdy napisany komentarz – zarówno pozytywny, jak i o negatywnym wydźwięku. Traktujemy to jako konstruktywną krytykę i dzięki nim jesteśmy w stanie zwrócić uwagę na nasze braki i niedociągnięcia i pracować nad tym, by je niwelować. Czytając te wszystkie negatywne opinie zacząłem się zastanawiać, co Wami kieruje @Jakub, @pracownik, @fsrrr - złe doświadczenie po byłej pracy, uraza do pracodawców lub współpracowników czy chęć zepsucia firmie reputacji, bo taki mam kaprys??? Postanowiłem dodać sprostowanie i wyjaśnić kilka niejasności, aby osoby, które mają chęć dołączyć do naszego zespołu, miały punkt odniesienia do wyżej umieszczonych wpisów. @Jakub – zarzucasz zły stan samochodów – powiem szczerze, jak każda firma stopniowo się rozwija i dąży do doskonałości i nie zawsze na początku jest kolorowo, bo jeszcze nikomu nie udało się stworzyć coś z niczego. Samochody w naszej firmie eksploatowane są głównie przez handlowców, którzy dziennie pokonują długie dystanse, a co za tym idzie, ogromne zużycie. Samochody są na bieżąco kontrolowane i w razie konieczności wymieniane na nowsze modele. Co do prowizji zgadzam się z @MU . @pracownik – hm… chyba słabo jest komentować, że coś jest g…, gdyż to kwestia smaku. Ile ludzi, tyle opinii. Jednemu coś smakuje, drugiemu niekoniecznie i właśnie o to w tym wszystkim chodzi, bo gdyby wszyscy ludzie byli tacy sami, byłoby szaro, buro i nudno! Jeżeli chodzi o jakość produktu, to zawsze stawiamy ją na pierwszym miejscu. @fsrrr- za zwrot pieniędzy, za wszystkie wydatki handlowca odpowiedzialny jest jeden niezbędny dokument potwierdzający – FAKTURA , RACHUNEK lub PARAGON (w wypadku kiedy nie można otrzymać ani faktury ani rachunku), gdy tego brak, to proszę mi wyjaśnić jak firma może zwrócić jakiekolwiek pieniądze?? Jestem pewny, że właśnie taka sytuacja miała miejsce, dlatego te pieniądze nie zostały zwrócone. Niestety, ale bez potwierdzenia żadna złotówka z kasy firmowej nie może być wydana.
Dajcie sobie spokój pięknie gadają a później jest jak zwykle nie płacą . Sprzedają g...o a mówią że to miód. Szkoda czasu !!
Firma nie oddała mi pieniędzy za zakupione mięso , przekazy pocztowe, wysyłane listy z fakturami , sprzedane pakiety , nie polecam tego pracodawcy.
języki są ważne w dzisiejszym świecie @sinon ale masz rację na jedno stanowisko pracy pracodawcy wymagają z reguły nie więcej jak dwóch języków obcych , najczęściej angielski i jakiś drugi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greatgastro Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Greatgastro Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greatgastro Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!