Opinie o Tixer w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Tixer. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Tixer o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tixer w Poznań

Alex

Nie kupujcie w tixer biletów to (usunięte przez administratora) Odwołują koncerty i nie oddają pieniędzy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alex
@Alex

Odwołuje mój komentarz, otrzymałam zwrot pieniędzy za bilety.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Glamblondi
@Alex

ja od marca nie dostałam Nie kupujcie od firmy tixer biletów, to są (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucy

Witam ponownie, ponieważ się delikatnie wkurzyłam, to sprawdziłam budynek, gdzie mają siedzibę- otóż jest on wystawiony na sprzedaż. Wygląda na to, że nasza kasa za bilety jest już daleko... Gdyby był ktoś komu zwrócili kasę - dajcie znać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NatA
@Lucy

Również zostałam oszukana przez ta firmę. Może trzeba złożyć pozew do prokuratury. Podaje e- maila nataliakulpinska87@wp.pl. Może jak jest nas więcej to coś zdzialamy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika M.
@Lucy

Tak to pewne. Ale co Dalej. Może przez Facebook się zgadamy aby razem razeagowac

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika M.
@Lucy

W dniu 20.02 był post na facebook reklamujący to wydarzenie. Ja już tam to skomentowałem. Może się dalaczycie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NatA
@Monika M.

Pewnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NatA
@Lucy

Jest grupa na Facebooku. Oszukani przez Tixer. Zapraszam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dom
@NatA

Gdzie ta grupa ? mi też nie zwrócili

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

Czy sprawa została wyjaśnione @laki, masz jakieś nowe informacje w związku ze zwrotem biletów? Tixer nadal sprzedaje bilety na wiele wydarzeń i dobrze byłoby wiedzieć dla innych jak dokładanie sprawy się mają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika M.
@Marta

Z tego co czytam to nikt pieniędzy nie odzyskał i pewnie już tak zostanie. Może zaczniemy pisać na facebooku na ich stronie tam możemy uprzedzić innych przed kupowaniem biletów na tej stronie ... sprawa zgłoszę również do prokuratury i rzecznika praw konsumenta. Ja kupiłam kilka biletów, ale jestem pewna że nikomu z tego odwolanego koncertu pieniędzy nie oddali.. wyczytałam że to nie jedyny koncert za który pieniądze sobie zachowali i pewnie są już zainwestowane gdzie indziej. To już pewne. To oszustwo na szeroką skalę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zooo2
@Marta

W tej chwili właśnie sprzedają bilety na "Tre Voci" w Gdańsku.. Chyba jednak trochę ryzykowne "od nich" kupować..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
frenda

To są wstrętni (usunięte przez administratora) nie zwracają pieniędzy za odwołane koncerty, to jest ich sposób działania od dłuższego czasu! Coś typu "Amber Gold"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@frenda

Dokładnie to poznański Amber, trochę na innych zasadach oszukujący, ale silnych nie ma na nich. Interwencja Faceebok. zapraszam do grona innych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Tixer spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK DOŁOWY NIEWYKWALIFIKOWANY
Ornontowice
Universal Energy Sp. z o.o.
(208 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jarek

Niestety dołączam się grona oszukanych przez TIXER . Najpierw nie poinformowali mnie o odwołaniu spektaklu "Chory na sukces" . Ciekawe nawiasem mówiąc ile osób jeszcze nie wie , że spektakl jest " odwołany " .Później gdy to ja się odezwałem stwierdzili, że dopiero od tego momentu dają sobie czas 30 dni na zwrot środków za bilety a na końcu po upływie tego terminu ani się nie odezwali ani nie zapłacili. Typowe działanie oszustów internetowych. Ja kieruję sprawę do prokuratury już jutro do czego zachęcam też pozostałych z tego forum .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@Jarek

Dołączyć to za mało. Odsyłam Interwencja Facebook, program z 3 września. Tam trzeba pewnie dołączyć całe to forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
laki

To są po prostu (usunięte przez administratora) maja regulamin, którego i tak nie przestrzegają. Mija prawie rok jak koncert odwołali, a pieniędzy nie ma. Sprawę zgłosiłem do Prokuratury w Poznaniu i czekam na konkretne ruchy z ich strony. Jeżeli o dziwo nic z tym nikt nie zrobi, to jeszcze zgłoszę to do takiego programu jak, np. "Interwencja" Polsatu!, ale będę potrzebował się z wami jakoś skontaktować aby sprawę bardziej nagłośnić, odezwę się

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
glamblondi
@laki

czekam. Jak cos na mnie możesz liczyć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena
@laki

jakby co to jestem z tobą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena
@laki

powiedzcie jak to jest. dalej mają bogatą ofertę koncertów w całym kraju. pewnie znajdą się następni ,,naiwni" tak jak my. kto decyduje, że jakaś firma rozprowadza bilety. czy np. manager zespołu, kabaretu itp. wyraża na to zgodę. wiecie jak to się odbywa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NatA
@Marzena

Ja też.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@laki

Otóż tak, całe to forum może okazać się pomocne sprawie również biletów dotyczącej. W Interwencji już ich pokazano 3 września.Obejrzyjcie komentarze na Interwencja Facebook. Z tym, że tu nie chodzi o zwrot za pojedyncze bilety. Nie wypłacili należności za sprzedane bilety organizatorom koncertów w roku 2016 na kwotę około 400 tys złotych. Sprawa trafiła do sądu. Po dwóch są wyroki - nie płaca nadal. Konta bankowe firmy puste, nie wiadomo jakimi kanałami płyną pieniądze za bilety które Wam między innymi sprzedali . ZUsu nie płacą, podatków nie płacą, Ludziom zatrudnionym nie wypłacili pensji / kolejne sprawy w sądach/ Sprawa trafiła do prokuratury również, przez dwa lata nie doszukano się popełnienia czynu zabronionego. Tak to jest rzeczywistość. Firma nie do ruszenia, działa funkcjonuje, sprzedaje, odwołuje , nie zwraca i wszystko jest ok. Wszyscy o tym wiedza, zrobić nie da się nic. Oszust pełną gębą działa., ma w nosie prawo i swój honor. Pani prezes tej firmy startowała w konkursie na biznes woman roku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena

kupiłam dwa bilety za pośrednictwem Tixer na koncert Ciao Italia w Olszynie. koncert odwołany, biletów ZWROTU NIE MA!. mimo licznych telefonów, maili. widzę że ktoś nieźle zabawił się za nasze pieniądze. przestrzegajcie innych przed tymi oszustami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Basia
@Marzena

Mam tak samo. Dzwoniłam, pisałam i nic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
IB_Olsztyn
@Marzena

W miniony piatek 23/08otrzymałam przelew z czesciowym zwrotem 534 pln zamiast 671 ,ròżnicy 137 pln pewnie sie nie doczekam... ale i tak sie ciesze,błędy kosztują,nie doczytałam opinii,a już były w przestrzeni internetowej....nigdy wiecej tixer,sollus...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

@Ania @Glamblondi faktycznie nie wygląda to najlepiej. Może jest jednak szansa, że sytuacja ta jeszcze się wyjaśni? Czy ktoś znalazł się w podobnym położeniu, jednak udało się ten problem w Tixer jakoś rozwiązać? To ważny sygnał dla osób, które rozważają, lub w przyszłości będą rozważać rekrutacje do pracy w tym miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MONIKA m.
@Marta

Po kilkunastu wykonanych telefonach i dalszym braku zwrotu pieniędzy stwierdzam że ta firma to (usunięte przez administratora) grupowo mamy większe szanse! Na ich Facebooku możemy zacząć dodawać komentarze może wtedy się zbierze grupa oszukanych i w ten sposób po skontaktowania się damy razem sprawę do sądu! Ja kupiłam kilka biletów na ten spektakl to nie małe pieniądze!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
angela
@Marta

Mnie również ta firma oszukała, pisałam już o tym wcześniej, a teraz zgłosiłam sprawę do Prokuratury. To są (usunięte przez administratora) !, pewnie podobnie działają do firmy typu amber gold ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Glamblondi
@angela

I co Ci powiedzieli w prokuraturze? Jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Marta

Odwołany koncert w marcu (Zabrze), a wciąż nie ma zwrotu. Odpisują, że nie wiedzą, kiedy zwrócą pieniądze. NIE KUPUJCIE TAM BILETÓW!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucy
@angela

Tez miałam pomysł, żeby to zgłosić do prokuratury. Czy coś ktoś wie, czy w ten sposób można to załatwić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucy

Witam, widzę , że najpierw trzeba czytać opinie a potem kupować bilety. Kupiłam bilety w zeszłym roku na Bonda w marcu 2018 w Krakowie. Czekałam na informację kiedy będzie nowy termin. W końcu zażądałam zwrotu. Wtedy odezwała się pani i zaproponowała mi inne koncerty w "pobliżu" czyli Zabrze, Poznań i coś jeszcze. Nadmieniam, ze mieszka w Krakowie. Minęły kolejne dni i pomimo telefonów i maili nic się nie dzieje. Ale nie odpuszczę, bo to 160 zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rak

TIXER odwołali imprezę ponad miesiąc temu (Zielona Góra) a pieniędzy nie mam do dnia dzisiejszego. Po kolejnej interwencji telefonicznej usłyszałem że nie wiedza kiedy je zwrócą, nie kupujcie u nich biletów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oliwia
@Rak

Również jestem w tej sytuacji dzwonię i mówią że nie wiedzą kiedy będzie zwrot pieniędzy za odwołany koncert ale daję im tydzień a później mam zamiar inaczej załatwić tą sprawę....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MONIKA m.
@Oliwia

Tak... ja też wydzwaniam do nich, mówią że zwrócą pieniądze. Jednak narazie echo.. dziś to już się wkurzyłam bo nie lubię jak ktoś się moimi pieniędzmi rządzi Ale Pani przez telefon powiedziała że jest tylko pracownikiem i że nic nie może zrobić... Mam pytanie.. ilu nas jest w takiej sytuacji? Może to jakieś większe oszustwo!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oliwia
@MONIKA m.

Każdy z nas powinien nagłośnić tą sytuację ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

TIXER odwołali impreze ponad miesiac temu (Kraków koncert James Bond) a pieniędzy nia mam do nia dzisiajszego. Po kolejnej interwencji mailowej i telefonicznej usłyszałam że nie wiedza kiedy je zwróca, nie kupujcie u nich biletów!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@anonymous

mam dokładnie tą samą sytuację, podejmuję działania z Rzecznikiem Praw Konsumenta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
@anonymous

Ja również kontaktowałam się z firmą kilka razy, nikt nic nie wie, pisałam maile, ale pieniążków do dzisiaj nie mam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Glamblondi
@Ania

Również kilka razy się kontaktowałam i za to wydarzenie także nie otrzymałam zwrotu.. Dzwonie, pisze maile i ta sam śpiewka. nigdy więcej od nich nie kupie biletów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Witam ja również nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za bilety na koncert z 10.03.2018 wciąż tylko Panie mnie informują że jestem w kolejce do zwrotu, choć już trzeci termin minął ( Panie za każdym razem podają datę do kiedy środki spłyną) Dziś rozmawiałam z rzecznikiem praw konsumenta. Wystawiłam firmie wezwanie do zapłaty. Jeśli to nie pomoże pozostaje droga sądowa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
laki
@anonymous

Również nie otrzymałem zwrotu za bilety na koncert 10.03.2018r., sprawdziłem dokładnie całą firmę. Napisałem kilkanaście maili na różne ich adresy, łącznie do ich biura prawniczego, jeżeli nie uzyskam żadnej odpowiedzi i zwrotu, zgłaszam sprawę do organów ścigania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika

Również zostałam oszukana przez Tixer.pl - koncert James Bond w Krakowie 10.03. został odwołany, zwrotu pieniędzy za bilety do dziś nie otrzymałam. Radzę omijać Tixer.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gdzie moja kasa

Na FB powstała grupa TIXER.pl - kiedy oddacie mi moje pieniądze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FioleK

Bilety dostałem po telefonicznej interwencji - Pani musiała ręcznie przeglądnąć listę wpłat. Bilety wygenerowania automatycznie nie przeszły, ale Pani je "ręcznie" przesłała mailem, tak więc jest OK. Na infolinii proponuje dodać informację o godzinach pracy infolinii, zamiast informować, że wszyscy konsultanci są zajęci i magiczne "proszę czekać"...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FioleK

Kupiłem bilety na Motor Show w Poznaniu 2018, zapłaciłem od razu i NIE MAM biletów. Na razie w nie udało mi się w żaden sposób skontaktować z firmą. Żenada !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Już niedługo na FB powstanie strona Oszukani przez TIXER.PL.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@Joanna

Firma dziala preznie nowe wydarzenia facebook aktywny nic tylko dokladac sie do piramidy finansowej. Nie moge doczekac sie powolania do zycia konta facebookowego "Oszukani przez Tixer"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tadeusz

Ja też jestem rozczarowany jakością usług firmy. Konkurencja jest bezapelacyjnie lepsza! Nigdy więcej nie kupię biletów przez firmę Tixer!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@Tadeusz

ja tez kupilam 3 bilety i czekam juz 3 miesiac na zwrto za Cia Itali. Jutro ide do rzecznika praw konsumenta i do sadu. to sa zlodzieje!!! pani odbera tel i mowi ze nie maja pieniedzy. i co oni maja zrobic. biedni!!!! oszustwo!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika

Obsługa jest żenująca. Nie ma kontaktu z klientem jeżeli potrzebuję pomocy. Kontakt jest tylko aby zakupić towar a potem kopnąć w (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były Klient

Szanowni Państwo, Proponuje założyć grupę na facebooku " oczekujący na zwrot opłaty z Tixer.pl" Analiza wpisów jednoznacznie wskazuje na ciągłe problemy z realizacją zapisów umowy zobowiązującej organizatora do zwrotu zapłaty za bilet w terminie 30 dni o zawiadomienia o odwołaniu imprezy. Organy ścigania powinny zainteresować się częstotliwością odwołanych imprez, biegły z rachunkowości zweryfikowałby zapewne w sposób bezbłędny co dzieje się w okresie dwóch a nawet trzech miesięcy od odwołania imprezy. Podpowiadam iż wypadałoby przesłuchać właścicieli sal i zapytać wprost czy firma Tixer oraz organizator przedstawienia w odwołanych terminach rezerwowali i zgłaszali zapotrzebowanie na dostępność lokalu ponieważ mam podstawy sądzić że wnioski mogą być ciekawe. Szanowni Państwo zróbmy listę z wpisem liczby dni jakie oczekują/oczekiwali Państwo na zwrot zapłaty za bilety. 45 dni bez zwrotu kilkanascie emaili telefony nie sa odbierane (jedynie dział sprzedaży działa prężnie)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rado
@Były Klient

Odwolali spektakl w Poznaniu w dniu 5 lutego (Pierwszy do raju). Do tej pory (10.03) nie otrzymalem zwrotu pieniedzy mimo emailowego i telefonicznego zapewnieniu, ze zwrot bedzie maks. do 30 dni. Na razie sprawe kieruje do miejskiego rzecznika praw konsumentow, potem zobaczymy, moze trzeba bedzie zlozyc pozew, choc kwota smieszna, ale to nie oznacza, ze odpuszcze. Wolalbym juz przeznaczyc te kwote na cel charytatywny niz dac zarabiac naciagaczom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maga7474
@rado

Miałam bilety na to samo przedstawienie. W takim razie też kieruję sprawę do rzecznika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Polater
@maga7474

Zadzwonilem do kina apollo gdzie ww przedstawienie mialo sie odbyc bezposrednio po odwolaniu spektaklu, Pani byla zaskoczona ze taki spektakl mial sie odbyc.... sam nie wiem co o tym myslec. Moze zgloszenie na policje o podejrzeniu popelnienia przestepsstwa zmieni funkcjonowanie tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Tixer - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Tixer
1.4/5 Na podstawie 34 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Piotra ściegiennego 20
    60-128 Poznań
  • NIP: 7831662285 KRS: 0000365361
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tixer
Przejdź do nowych opinii