Opinie o Kaufland w Jelenia Góra Aleja Jana Pawła II 24

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Kaufland. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Kaufland o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kaufland w Jelenia Góra Aleja Jana Pawła II 24

Klientka Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Uwaga na kasy samoobsługowe!!! Zapłacisz a towaru nie dostaniesz! To co spotkało mnie, niech będzie informacją dla innych. 22.11.2022 wybrałam towary, poszłam do kasy samoobsługowej, zapłaciłam (!) za zakupy, otrzymałam info na terminalu, że Autoryzacja pomyślnie przebiegła, że mogę zabrać zakupy, ale paragonu wydrukowało tylko 2-3 cm i tutaj się zaczęło. Żeby wyjść przez bramki muszę mieć paragon, proszę obsługę, obsługa papier uzupełniła, naklikała na kasie, na terminalu, poodczytywała swój identyfikator i...nic. Przyszła druga pani i oświadczyła, że paragonu nie ma, to znaczy nie wyda towaru, bo nie wie czy zapłacone i jak chcę zabrać zakupy, to jeszcze raz muszę zapłacić!!! Przyszła pani kierownik. Nie pomogło tłumaczenie, że cała procedura przeszła, że jak pakowałam zakupy, to nie było żadnego komunikatu, że towar został zabrany itp. Na moim koncie sprawdziłam, że pojawiła się blokada, ale nie dociera, bo może nie zejdzie i co wtedy? A jak zejdą, to oni mi w ciągu 7 dni oddadzą. No parodia. Oddadzą mi pieniądze, które mi zabrali mimo, że towaru nie wydali, więc transakcja, nie z mojej winy, nie doszła do skutku, a oni weszli w nieuprawnione posiadanie środków i z łaski do 7 dni mi zwrócą. Po godzinie przepychanek, wymusiłam protokół z całego zajścia, z zaznaczeniem, że sytuacja powstała z winy pracownika. Oczywiście pieniądze z konta zeszły. Teraz musiałam zwrócić się o zwrot moich pieniędzy. W odpowiedzi otrzymałam informację, że zwrot na kartę (czyli tak jak płaciłam) do 30 dni (!), a jak chcę szybciej, to gotówka, ale muszę sama sobie w sklepie odebrać. Podsumowując. Pracownik nie dopatrzył swoich obowiązków, zabrali mi pieniądze, nie dali towaru, każą mi czekać do 30 dni albo ganiać do sklepu. Czy ta sytuacja nie przypomina sytuacji, gdy kupujemy przez internet, płacimy i nie otrzymujemy towaru? Czy nie włącza się przypadkiem w tej sytuacji Rzecznik Praw Konsumentów? Bo sytuacja jest tożsama. Jak nazwać takie postępowanie sklepu?...

Helena Nowy wpis
Pracownik

W dniu 07.06.2022 na stoisku miesnym sprzedawczyni z niemilym wyrazem twarzy/naburmuszona/ sprzedawala w promocji smierdzace i nienadajace sie do spożycia mieso z indyka. Jest to nie odosobniony przypadek. Uczulam w szystkich klientow stoiska miesnego aby przed zakupem wachali i sprawdzali jakosc miesa. W kauflandzie w jeleniej gorze. Romocyjna cena nie znaczy smierdzace mieso. Pozdrawiam

Konsument Nowy wpis
Inne

Po to są wszelkie promocję żeby zachęcać klientów. Rozumiem że kasjerką utrudnia to życie ale to ich praca. Stojąc w kolejce czytam o naklejkach za 6 naklejek 50% rabatu na produkty z psim patrolem. Na ulotce jest że za każde wydane 20zł 1 naklejka, 20zł i karta Payback 2naklejki. Pani przede mną nie miała karty dałam swoją wydała 40zł. Ja zapłaciłam ponad 100zł i nabiłam punkty. Kasjerka nic to zwróciłam uwagę czy nie ma naklejek to z wielką łaską dostałam 7 i pół naklejki a z moich obliczeń powinnam dostać ogólnie 14. Nadęta, widać że leniwa a zakupami to by najchętniej rzucała w ludzi. Asortyment, pracownicy na sklepie ok i każdy miewa gorszy dzień ale swoje powinien robić bo mnie zniechęciła do całego sklepu.

Edyta Nowy wpis
Inne
@Konsument

Tak właściwie skoro zauważyłaś, że się kopnęła to czemu nie zwróciłaś po prostu na to grzecznie uwagi? Wystarczyło to zrobić a tak to jesteś 7 naklejek w plecy... :/ Może ta Pani była zmęczona po prostu, każdemu może się zdarzyć...

Anna
Inne

Czy pracownik na stanowisku kasjera jest odpowiedzialny też za wykładanie towaru?

Belzebub Bogdan
Pracownik
@Anna

Nie

Edyta
Inne
@Belzebub Bogdan

A działa to w drugą stronę czy też nie? Obowiązuje zatem twardy podział pracy? Jakie tu są jeszcze stanowiska oprócz kasjera, osoby wykładającej towar i sprzedawcy na dziale mięsnym?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Kaufland się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
Edyta
Inne

Na forum jak widać głównie klienci wrzucają swoje opinie, część z nich niestety skarży się na obsługę. Jeszcze w 2018 jedna z pracownic stwierdziła, że niestety było wtedy za mało pracowników przez co obsługa miała dużo stresu i pracy. Podobno też kierownictwo źle ich traktowało i tak tłumaczyła złą obsługę na sklepie. Czy dziś też jest zbyt mało osób w kadrze, żeby wszystko w miarę sprawnie sobie działało? Ilu was aktualnie jest zatrudnionych na obsłudze? Dajecie teraz jakoś radę czy dalej jest tak samo trudno?

Lukasz
Inne

Dziś jest 12.21.2020 i powiem jedno. Byście się wstydzili! Każdy jeden włoski orzech sczerniały w Kauflandzie w Jeleniej Górze.. Ludzie kupują go do ciasta na choinkę na święta, a tu takie stare (usunięte przez administratora)sprzedajecie. Tylko mamona się liczy i w balona robienie ludzi.

Beata
Inne

Czy Kaufland zatrudnia teraz pracowników do rozkładania towaru? Na jaką stawkę można liczyć? Może ktoś się podzieli informacją. Byłoby super.

Kasia
Inne
 Pytanie

Dawno nie jadłam tak dobrej wędliny wędzonej, którą ostatnio kupiłam w Kauflandzie w Jeleniej Górze na stoisku mięsnym. Wygląd sklepu po przebudowie sam zachęca do powrotu :)

6 groszy

Brak poszanowania dla klientów przez kierownika zero kompetencji do udzielenia jakichkolwiek informacji i (usunięte przez administratora) Arogancja 28 Lutego 2020

Mezo

Dział mięso wędliny i sery masakra.Panie są nieuprzejme chamskie .Byłam dzisiaj 04.12.2019.Bardzo nie miła obsługa.Wiecej tam nie pójdę .

Staszek
Inne

Szkoda, że klienci nie zwracają uwagi gdzie zostawiają swoje uwagi. To forum dla pracowników!

Klient

Brak kasy dla osób niepełnosprawnych bardzo niemiła obsługa na mięsie i kasach .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Blondynka
@Klient

Faktycznie .Niektóre panie łaskę robia że obsłużą klienta.

Beata
Inne

@Jadzia, dziękuję za twój komentarz. Powiedz proszę, jak objawia się brak szacunku przełożonych względem pracowników Kaufland z Jeleniej Góry? Orientujesz się może odnośnie tego, czy ścieżka kariery w tej firmie jest prosta, czy wręcz przeciwnie, ciężko jest tam awansować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Czy ktoś z użytkowników chciałby napisać na wątku o Kaufland w sposób merytoryczny i prawdziwy? Pamiętajcie, że takie wypowiedzi pomagają dużej liczbie osób.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jadzia
@Administrator

Pracowałam w Kauflandzie więc wiem o czym piszę.Za mało jest pracowników co przekłada się na ogrom pracy ponad siły,stres,przełożeni wyższego szczebla od dyrektora regionalnego do dyrektora pionu ,wiceprezeski i prezesa mają kompletny brak szacunku dla pracowników.Szkoda zdrowia ,aby pracować w tej firmie. Stąd jest przełożenie na obsługę klienta nie tylko w tym markecie ale we wszystkich Kauflandach,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filip
Inne

Szkoda, że na forum dla pracowników wypowiadają się klienci. Liczyłem na jakieś informacje od pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jadzia
@Filip

Te emocje skądś się biorą roboty ponad siły duże wymagania ciągłe poganianie.Firma zmniejsza zatrudnienie personelu ,aby pokryć głodowe podwyżki.Pracownikom pokazują wyliczenia (usunięte przez administratora)ile czasu potrzeba na daną czynność .Nie liczcie na przyjazną obsługę w tym (usunięte przez administratora).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asw

obsługa tragedia robią łachę , że mają coś podać jak robi się ruch to idą wtedy kroić sprzedała mi śmierdzącego kurczaka musiała wiedzieć , że jest stary DZIADOSTWO i brak nadzoru

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asw

Tak nie poradnej i nie miłej obsługi nie ma nigdzie indziej jak robi się ruch to zaczynają kroić jak by wcześniej nie mogły

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
weer

STOISKO MIĘSNE TRAGEDIA OBRAŻONE NA CAŁY ŚWIAT NIE SPOTYKANIE JAK NA DZISIEJSZE STANDARDY CHAMSTWO , WIDAĆ BRAK KIEROWNIKA-KI.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
@weer

Zgadzam się całkowicie. Obsługa coraz gorsza, a szczególnie na stoisku mięsnym. Byłam dzisiaj 09-01-2017 r i całkiem zapomniałam , że nie wolno absolutnie o nic pytać. Pani od razu nakrzyczała na mnie, że nie widzę gdzie ludzie stoją, a ja tylko spytałam czy mam stanąć przy jednej z wag. Na zwróconą uwagę , że Pani jest niemiła tak się rozdarła ,że czym prędzej uciekałam. Mi było wstyd , że ktoś może się tak zachowywać. Moja rada może Pani ta powinna odejść z handlu bo się wykończy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Masakra w Jeleniej Górze Nowa babka chuda w zbyt dużych okularach, brunetka nic nie wie !!!! Bez mózgu, a do tego jej gadka podrywająca chyba wszystko . Kuźwa jestem facetem , nie cierpię zakupów. Chcę wejść, kupić i wyjść , a obsługa jest od pomocy a nie plątania palcem nalakierowanych kłaków i gadania bzdur kiedy ja spieszę się do pracy. Znałem lepiej ofertę z gazetki niż pracownica, a może to była sprzątaczka udająca obsługę - nie wiem ?!?! Drogie Panie szanujcie się !!! ta baba zraziła mnie strasznie ! nachalna myśląca ze to sex shop a nie market - wstyd .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rene

Uważam,źe Kaufland jest coraz gorszy a ponadto oszustwem jest ostatnia promocja gdzie ogłasza się, że każdy paragon ponad 100 zł.jest premiowany bonem 10 złotowym.Potem okazuje się, że w grę nie wchodzą alkohole.W ogłaszanej promocji nie ma o tym mowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Kaufland - Jelenia Góra

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kaufland?

    Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kaufland
Przejdź do nowych opinii